Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38 €/h seuranpidosta vanhuksille. Taas uusi yritys. Ennemmin vapaaehtoistyötä!

Vierailija
04.01.2022 |

Firman nimi on "seurana"

Tuolla hinnalla saa tyypin, joka rehkii kotona siivouspuhissa tai tekee muit kotitaloustöitä.

Miksi seuranpidosta pitäisi pulittaa noin paljon. Taas joku uusi on keksinyt, miten vanhuksilta saadaan rahat kybyttyä tai niiden jälkeläisiltä.

Lisäksi tuohan hoituu ja kuuluu hoitua vapaaehtoistyönä. Kyllä niitä vapaaehtoisystäviä järjestöiltä löytyy.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon suomalaisen  yhteiskunnan sairaudesta. Lapsilla ei tule mieleenkään, että kävisivät itse tapaamassa vanhempiaan?

Vierailija
2/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on huono omatunto, kun eivät itse käy ja sitten palkkaavat tuollaisen.

Oikeasti se iäkäs kaipaa niitä sukulaisiaan. Ei jotain ventovierasta uutta tuttavuutta.

Karsee hinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisiin kuuluu vaikka minkälaista hiihtäjää. Tuskin sinäkään olisit kiitollinen jos mummosi lompakko tai korut ryöstetään.

Vierailija
4/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse tuollainen vapaaehtoinen vai onko se muiden tehtävä olla?

Vierailija
5/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisiin kuuluu vaikka minkälaista hiihtäjää. Tuskin sinäkään olisit kiitollinen jos mummosi lompakko tai korut ryöstetään.

Ei yrittäjä pysty työntekijöitään se paremmin valvomaan kuin vapaaehtoisjärjestö vapaaehtoisiaan.

Vierailija
6/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt lähimmäispalvelukurssin nuorena aikuisena.

Hain vapaaehtoisena suunnilleen ikäiselleni vammaiselle. Ei löytynyt sellaista tarvitsevaa.

Vierailija
7/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta summasta kun vähennetään ALV, työnantaja maksut, eläkemaksut, vakuutukset sekä itse vero loppupalkasta niin päästään sinne 10 € tuntumaan.

Vierailija
8/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain vapaaehtoisena suunnilleen ikäiselleni vammaiselle. Ei löytynyt sellaista tarvitsevaa.

Ei sinullekaan kelvannut vanhuksen seurana oleminen niin miksi sen pitäisi muille kelvata?

Vierailija
9/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ap olen käynyt se lähimmäispalvelukurssin nuorena. Nyt olen niin kiireisessä elämänvaiheessa, etten ehdi.

Vanhemmillani on vapaaehtoisystävät. Tärkeitä hekin. Huomaan, että lähisukulaisten yhteydenpito on se tärkein.

Vierailija
10/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Puuppanen kirjoitti:

Kertoo paljon suomalaisen  yhteiskunnan sairaudesta. Lapsilla ei tule mieleenkään, että kävisivät itse tapaamassa vanhempiaan?

Lapset asuvat satojen kilometrien päässä, käyvät töissä ja heillä on omia lapsia huolehdittavana. Ei mitään 60-70-luvun syytinkielämää.

Vierailija
11/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yrittäjä pysty työntekijöitään se paremmin valvomaan kuin vapaaehtoisjärjestö vapaaehtoisiaan.

Yrittäjällä on suurempi motivaatio niin tehdä.

Vierailija
12/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon kuulusi hoitua vapaaehtoistyönä? Miksi kuuluisi tehdä työtä, josta ei makseta palkkaa? Kuka sen tekee, mistä hän saa rahat toimeentuloonsa?

Vierailija
13/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinullekaan kelvannut vanhuksen seurana oleminen niin miksi sen pitäisi muille kelvata?

Nuoret eläkeläiset yleensä ryhtyvät iäkkäiden vapaaehtoisystäviksi.

Vierailija
14/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 e/h on kyllä ihan superhalpa, ei tossa ole kauheasti katetta tossa summassa.

Vierailija
15/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Puuppanen kirjoitti:

Eivät varmasti käykään, jos vanhemmat eivät ole sitä ansainneet.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4444589/hs-osa-ihmisista-karsii-niin-my…

Vierailija
16/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä vapaaehtoisia oikein saa?

Vierailija
17/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon kuulusi hoitua vapaaehtoistyönä? Miksi kuuluisi tehdä työtä, josta ei makseta palkkaa? Kuka sen tekee, mistä hän saa rahat toimeentuloonsa?

Ainakin Gubbella tuota tekevät etenkin opiskelijat tyyliin kerran viikossa.

Vierailija
18/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse kun tulen vanhaksi toivon että on varaa ostaa tuollaista palvelua. Lapsia minulla ei ole, tuskin muitakaan sukulaisia. Ja muutenkin tykkäisin vieraasta ihmisestä jolle maksetaan enemmän. Ei tule tunnetta että hyväksikäyttää ja toinen uhraaa aikaansa säälistä tai velvollisuuden tunteesta vaan reilu molemmat hyötyy: hän rahaa, minä palvelua ja seuraa.

Vierailija
19/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa, että ystävyys pitää ostaa. Joku vielä rahastaa välistä.

Vapaaehtoisjärjestöjen ystävätoiminta on hyvä asia.

Vierailija
20/138 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä vanhus, mutta en ikimaailmassa haluaisi jonku ventovieraan tulevan kotiini puhumaan mukavia taksamittari raksuttaen. Ei se ole ystävyyttä eikä edes seuralaisuutta.