Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(

Vierailija
08.04.2015 |

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä oot saanu

Vierailija
122/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:36"]

Ällöttävää, miten naimisissa olevat miehet tässä ketjussa selittävät, miten mielellään ihastuisivat ja rakastuisivat, mutta kun on jo niitä kersoja ja se eukko. Ja ihan vain sen takia, että ap vaikuttaa olevan tavoittelemattoman upea kaunotar.

[/quote]

No, minä olen kyllä ihan lapseton 33-vuotias sinkkumies, joka ei ole koskaan seurustellut. Itseopiskelen erästä taiteen alaa, tavoitteena tehdä siitä ammatti. Olisi kiva tutustua aloittajaan. 

[/quote]

No enhän mä sinusta puhunutkaan, vaan niistä, jotka ketjussa aiemmin totesivat, että haluaisin tutustua ja rakastua, mutta nyyh, kun on jo se oma muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te av:lla itseänne keskiverrompaa kauniiksi ylistävät, oletteko sitä tasoa, että olisitte voineet ottaa osaa esim. tähän mallikisailuun (jos nyt viis veisataan iän suhteen)? Jos siis katsotte näitä kuvia, oletteko samaa tasoa, vai vielä upeampia, kuin nämä naiset?

https://instagram.com/brandnewface/

Vierailija
124/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:36"]

Te av:lla itseänne keskiverrompaa kauniiksi ylistävät, oletteko sitä tasoa, että olisitte voineet ottaa osaa esim. tähän mallikisailuun (jos nyt viis veisataan iän suhteen)? Jos siis katsotte näitä kuvia, oletteko samaa tasoa, vai vielä upeampia, kuin nämä naiset?

https://instagram.com/brandnewface/

[/quote]

Ja toki siis tuollakin on tavisnaamoja mukana, mutta jokainen varmaan osaa blokata sieltä ne helmet.

Vierailija
125/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemillani kauniilla ja lahjakkailla naisilla on kyllä ystäviä. Joillain on ollut kyllä vaikeuksia miessuhteissa. Entä vanhat ystäväsi, lapsuudesta, koulukaverit?
Aikuisiän ystävyyksien solmimiseksi suosittelen omasta kokemuksesta joukkueurheilua.
Käytöksen osalta edelleen omasta kokemuksesta: kuuntele muita, älä odota vain milloin itse pääset ääneen, luota muihin ja ajattele heistä hyvää. Tulkitse sosiaalisia tilanteita myönteisesti, älä takerru pikkuseikkoihin.

Vierailija
126/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?
[/quote]
Sandra?

Vierailija
127/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. :D Olen itse tosi naisellinen nainen (mekot, korkkarit, pitkät kiharat hiukset) ja kaunis. Silti on naisystäviä niinkuin miesystäviä.

Vierailija
128/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taitosi varmaankin vaativat harjoitusta? Ehkäpä olet tietämättäsi kuin elefantti posliinikaupassa..

Vierailija
129/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat muutenkin erittäin itsetietoiselta. Itsetietoisesta saa herkästi itsekkään, omahyväisen kuvan, tahtomattaankin.

Vierailija
130/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="08.04.2015 klo 21:45"]Tästä tuli jotenkin niin leso kuva, että en oikein osaa sanoa mitään. Ehkä täydellisyydessäsi on jokin tunnistamaton särö, joka haittaa ihmissuhteita.

-Mies 29v-
[/quote]

Juuri sama fiilis tuli itselleni.

Vierailija
131/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tyyliin pk-seudulta, vai jostain tuppukylästä? Jos tuppukylästä, niin siellä on varmasti vaikeampi tutustua ennakkoluulottomiin ihmisiin, varsinkin, jos on näyttävä nainen.

Vierailija
132/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, miten av:n crocks-mammat palavat halusta saada ap:n tunnistettua, jotta pääsisivät arvostelemaan, onko hän todellakin vihaamisen ja halveksunnan arvoinen kaunotar :D

Vierailija
133/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap

[/quote]

Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija".
[/quote]

Sun ongelmasi on se että sä uskot ap:n vastaavan totuudenmukaisesti näihin Johanna ja Ornamo kysymyksiin. Jos mä olisin täällä kirjoittelemassa niin, että yrittäisin peitellä henkilöllisyyttä, en todellakaan myöntäisi olevani ornamolainen jolloin nimeäni voi haravoida yhdistyksen jäsenluettelosta :D

Vierailija
134/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:36"]

Ällöttävää, miten naimisissa olevat miehet tässä ketjussa selittävät, miten mielellään ihastuisivat ja rakastuisivat, mutta kun on jo niitä kersoja ja se eukko. Ja ihan vain sen takia, että ap vaikuttaa olevan tavoittelemattoman upea kaunotar.

[/quote]

No, minä olen kyllä ihan lapseton 33-vuotias sinkkumies, joka ei ole koskaan seurustellut. Itseopiskelen erästä taiteen alaa, tavoitteena tehdä siitä ammatti. Olisi kiva tutustua aloittajaan. 

Vierailija
135/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaisin perusilmettä. Mulla on sama ongelma. Siis että miehet kiertää kaukaa ja naiset oikeastaan myös. Perusilme on mikä on. Kai sitten ylimielinen ja hyökkäävä. Minkäs mä sille voin. Ei kantsi välittää.

Vierailija
136/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausviesti kertoi enemmän kuin tarpeeksi. Viestistä puolet oli oman ulkonäön ja oman "erityisyyden" hehkuttamista ja muiden lyttäämistä. Jos ei muutaman kymmenen merkin tekstiä pysty kirjoittamaan ilman noin ilmeistä itsetehostuksen tarvetta, en usko, etteikö vastaava asenne näkyisi myös tosielämässä. Sinua ei sorsita kateudesta vaan siksi, että olet pinnallinen ja ylimielinen.

Vierailija
137/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:31"]Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ei mielestäsi päivätyö sopisi sinulle? Sopisi yötyö tai vuorotyö? 

Ymmärrän ettet tykkää ja ihan loistavaa jos saat elätettyä itsesi taiteella, mutta mua rehellisesti sanottuna ärsyttää kun joku sanoo ettei "työ sovi mulle" ja sitten ei kuitenkaan ole vaihtoehtoisia tapoja elättää itsensä rahallisesti.

Olisi rehellisempää ilmaisua sanoa vaikka etten pidä päivätyöstä tai en tykkää siitä ja tästä. "Työ ei sovi mulle" kuulostaa tosi väärältä todella monen korvaan, joten välttäisin ainakin tuontyylisiä kommentointeja tuttavapiirissä, niillä saa jo valmiiksi karvat pystyyn monelta.
[/quote] Kyse ei ole vain siitä että en tykkää. Siihen on ihan oikeakin syy. Liittyy terveydentilaan.
Ap
[/quote]

Mt ongelmat ja eläkkeellä. Tulihan se sieltä.
[/quote] Kyse ei ole mt-ongelmasta. Arvasin kyllä että tämäkin tähän vedetään, ihan kuin mt-ongelmaisissa olisi jokin vika.
Ap

Vierailija
138/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:00"]Onko ap:lla nettikauppaa?
[/quote] Kyllä on
Ap

Vierailija
139/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:06"]Käytkö taidemyyjäisissä?
[/quote] En käy
Ap

Vierailija
140/148 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:03"]Avausviesti kertoi enemmän kuin tarpeeksi. Viestistä puolet oli oman ulkonäön ja oman "erityisyyden" hehkuttamista ja muiden lyttäämistä. Jos ei muutaman kymmenen merkin tekstiä pysty kirjoittamaan ilman noin ilmeistä itsetehostuksen tarvetta, en usko, etteikö vastaava asenne näkyisi myös tosielämässä. Sinua ei sorsita kateudesta vaan siksi, että olet pinnallinen ja ylimielinen.
[/quote] Oletatko että luulen itse että kyseessä on kateus? En ole mielestäni moista väittänyt.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme