Autoin miespuolista ystävää tekemään tinderprofiilin
Hän on ihmeissään kuinka paljon profiilin muutos paransi hänen vientiään. Nyt on hymyilevät, hyvät kuvat ja mukava teksti hänestä ja seuraa tuntuu riittävän yli tarpeen.
Treffipyyntöjä riittää ja pari ihan vakavasti otettavaakin kandidaattia on ollut.
Kommentit (44)
Hyvä että tarjosit apuasi.
Onko tämä sun kaveri mukava?
On, tosi ihana tyyppi. Tavallisen näköinen muuten, mutta iloinen hymy.
Olet mukava ja auttavainen kaveri! Toivottavasti olit rehellinen myös jos hän etsii aitoa kumppanuutta.
Moni ei osaa nähdä omia hienoja puoliaan, vaan voi liiiotella tai olla liian ankara. Ystävän apu on silloin tarpeen.
1, 2, 3. Ehdinkö ennen, kun ulit ryntäsivät paikalle väittämään, ettei kuvilla tai tekstillä ole merkitystä ja vinkumaan, että naiset haluavat vain pitkiä, rintakarvat, tuuhean hiusrajan, xx rasvaprosentin jne. omaavia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olet mukava ja auttavainen kaveri! Toivottavasti olit rehellinen myös jos hän etsii aitoa kumppanuutta.
En minä hänestä juuri mitään negatiivista keksi kyllä. Ei tarvinut valehdella. 😊
Paremmat, hymyilevät kuvat ja bioon yhdessä mietimme vähän pidemmän ja häntä hyvin kuvaavan tekstin. Hieman huumoria sekaan, hauska tyyppi kun on.
Sinkkumiehillä pitäis olla naispuolisia kavereita, jotka voisivat jeesata profiilien kanssa, kun eivät tajua itse, että mikä on pielessä niissä.
Ystävä voi siis ajatella kaverinsa sillä tavalla että hän luo tälle täydellisen deittiprofiilin, hmmmm. En minä ainakaan osaisi.
Vierailija kirjoitti:
1, 2, 3. Ehdinkö ennen, kun ulit ryntäsivät paikalle väittämään, ettei kuvilla tai tekstillä ole merkitystä ja vinkumaan, että naiset haluavat vain pitkiä, rintakarvat, tuuhean hiusrajan, xx rasvaprosentin jne. omaavia miehiä?
Kuvilla on merkitystä sovelluksissa, kun sillä se esikarsinta tehdään 99/100 tapauksissa. Sitten hyvällä profiililla voi erottua edukseen sen rankan esikarsinnan jälkeen, jos ulkonäkö on miellyttänyt. Ei kai kukaan ole koskaan väittänyt, että kuvilla ei ole mitään väliä. Yleensä vaan sillä profiililla ei ole mitään väliä, kun ei sen perusteella ihmiset valitse noissa sovelluksissa matchejään ja tästä on vaikka kuinka paljon tutkimustietoakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä voi siis ajatella kaverinsa sillä tavalla että hän luo tälle täydellisen deittiprofiilin, hmmmm. En minä ainakaan osaisi.
Vähän kuin neuvoisi ystävää missä alusvaatteissa näyttäisi seksikkäimmältä. Pitäähän siinä silloin katsoa vähän sillä silmällä alun alkaenkin...
Olispa muutkin naiset tällaisia jotka auttavat miestä mäessä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin neuvoisi ystävää missä alusvaatteissa näyttäisi seksikkäimmältä. Pitäähän siinä silloin katsoa vähän sillä silmällä alun alkaenkin...
Eihän se vaadi kuin sen, että näkee toisen ihmisen positiivisessa valossa. Kyllä minä osaisin auttaa vaikkapa äitiäni ja siskoanikin. He ovat minulle rakkaita ja näen heissä paljon hyvää. Sekä sisä-, että ulkopuolella.
Kauneuden näkeminen ei tarkoita sitä, että katselisi sillä silmällä.
Naisen tekemällä profiililla ei ikinä saa naisia LOL tämä oli naisen fantasiaa
Joillakin ihmisillä ei vain ole yhtään silmää niille kuville ja tekstille. Heille pitäisi olla joku palvelu, jossa maksua vastaan saisi apua profiilin suunnitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ei vain ole yhtään silmää niille kuville ja tekstille. Heille pitäisi olla joku palvelu, jossa maksua vastaan saisi apua profiilin suunnitteluun.
Jos naiset yrittäisi nähdä miehen joka profiilin takana eikä ihastua profiiliin, se myös auttaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset yrittäisi nähdä miehen joka profiilin takana eikä ihastua profiiliin, se myös auttaisi
Jos profiili vaikuttaa siltä, että sen on tehnyt tumpelo, jolla ei ole mitään ajatuksia tai intohimon kohteita, niin mitä sieltä taustalta tarkalleen pitäisi nähdä?
Ei kukaan pysty lukemaan ajatuksia profiilin kautta.
Mä en usko, että nuolet
ovat aitoja.
Kaikki on tekaistua.
Ap toimitti useita rooleja:
Kirjoitti aloituksen - itse.
Suurimman
osan kommenteista - itse.
Tuunasi vielä peukut
päälle - itse.
Ehta machiavellisti kun on.
Sä et fuulaa mua yhtään.
Et voi sietää minua autenttisen
totuudellisuuteni takia,
aikuiskiusaaja.
x
Alanuoletkin laitat.
1 alanuoli aloituksessa
ei ole minun. -E-
Hyvällä profiililla kyllä löytää treffejä!