Lue keskustelun säännöt.
Olen kotona vauvan ja 5v esikoisen kanssa.
15.05.2008 |
Kuuluisiko minun saada tuosta esikoisesta jotain rahaa? Tukea siis?Kuulin vain puistossa kun joku äiti selitti että on se hyvä että vanhemmastakin hiukan jotain saa. Olen aina luullut että lapsen täyttäessä 3, loppuu tuet. Miten on?
Kommentit (3)
en muista oisko tullut jo vanhempainrahakaudella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo kh-tuen aikana saa alle kouluikäsestä sisaruksesta 60¬, alle 3-vuotiaasta enemmän, oliskohan ollut 80¬?
kotihoidetusta, niin kauan kuin kotona on alle kolmivuotias.