Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kotona vauvan ja 5v esikoisen kanssa.

Vierailija
15.05.2008 |

Kuuluisiko minun saada tuosta esikoisesta jotain rahaa? Tukea siis?Kuulin vain puistossa kun joku äiti selitti että on se hyvä että vanhemmastakin hiukan jotain saa. Olen aina luullut että lapsen täyttäessä 3, loppuu tuet. Miten on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidetusta, niin kauan kuin kotona on alle kolmivuotias.

Vierailija
2/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista oisko tullut jo vanhempainrahakaudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kh-tuen aikana saa alle kouluikäsestä sisaruksesta 60¬, alle 3-vuotiaasta enemmän, oliskohan ollut 80¬?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän