YES! Saimme tänään 6-v. poikamme ensi krt elämässään menemään parturiin!
Mitätön asia useimmille, mutta suuuurensuuri askel meidän pojallemme, jolla pahoja tunto- ja kuuloyliherkkyyksiä. Nyt ystävämme vei pojan parturiin, kävi jotenkin helpommin, oma DVD oli mukana, oli pohjustettu parturiin menoa jo kunnolla (samalla lailla kuin aiempinakin kertoina, jolloin ei vain vielä ollut valmis parturiin vaan sai raivokauhukohtauksen, joka ei ottanut loppuakseen...).
Täällä odottelen kotona jännittyneenä, minkälaisen hienon leikkauksen poikamme on kerrankin saanut hiuksiinsa :). Tähän asti on hiukset vain leikattu koneella lyhyemmiksi. Minä kun en todellakaan ole mikään kampaaja, vaikka olenkin hiuksia leikellyt tämän kuusi vuotta :P.
Kommentit (4)
ollutkaan ja tuskin ihan lähiaikoine meneekään.
no onneksi anoppi leikkaa hiukset...
Meilläkin kotona tuo koneleikkuu kesti aiemmin aivan maksimissaan muutaman minuutin, siinä ei paljoa malleja tehty, kunhan vain sai lyhyemmäksi niin hyvä. Poika kun aivan tärisi kauhusta ja jännityksestä samalla kun hiustenleikkuukone kävi...
Lisäksi käytin saksia, siihen sai käyttää ehkä max. 5 min eli etuhiuksiin ja korvallisten puhdistamiseen. Voin kertoa, että lopputulos ei ollut kuin juuri ja juuri siedettävä aina sen max. 7 min. parturoimisen jälkeen...
yksi 5 vuotias poika jolla samoja ongelmia. Tässä vaiheessa minä olen leikannut (ihan hirveä homma) saksilla, koneesta ei voi mainitakaan. Melkonen tärinä päällä kun yrittää leikata. Saas nähdä koska päästään samaan vaiheeseen kuin te..