Lue keskustelun säännöt.
Jos teen nenä-suolaliuosta nenän tukkoisuuden vuoksi mika on suhde
23.05.2008 |
ruokasuola/vesi....
Ei ole nyt nasoliinia ja kaverilla 12v nenä tukossa...
Pakko saada jotain ku on ihan neuroosi tuolle pöjalle et röörit on oltava auki!!!
Panin jo Vikkiä ku ei oo tällä hetkellä muuta..
Kommentit (2)
tai 9 grammaa suolaa, jos saat sen punnittua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kumarrus!!