Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?
Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:02"]Olin laivalla kavereiden kanssa bailaamassa, mies oli yrittänyt seuraavana päivänä soittaa ja lähettänyt viestin, että olenko hengissä? Puhelin oli hytissä, joten en huomannut/muistanut soittaa/ilmoittaa mitään itsestäni. Kotipihassa vasta huomasin katsoa puhelinta. Tästä mies sitten suuttui tulisesti.
[/quote]
Oli varmaan vaan huolissaan rakkaastaan. :) äitillä oli tapana suuttua ton tyyppisistä skenaarioista muksuna
Oma mieheni ei oikeastaan ikinä mistään suutu, mutta pakko kertoa yhden joskus pari vuotta sitten tapailemani miehen kilarit!
Olimme treffeillä kiertelemässä kaupunkia, ja kesä kun oli niin kävimme lähikaupasaa ostamassa juotavaa. Nappasin kylmästä colapullon. Mies nappasi pullon kädestäni ja tarkisti siinä lukeneen nimen (joku random miehen nimi). Hän heti närkäistyi ja alkoi selaamaan muita pulloja. Hetken kuluttua hän löysi takarivistä oman nimensä ja suuttui silmittömästi siitä, että olin kuulemma tahallani ottanut toisen miehen nimen :D päätti, että minulla on siis toinen mies ja lähti kaupasta niine hyvineen ja minä jäin suu auki tuijottamaan perään ja litkimään colaani. Ei tullut toisia treffejä, vaikka mies jalomielisesti viikkoa myöhemmin "antoi minulle anteeksi".
mun mies suutahti eilen illalla siitä, kun hänen mielestään tulin väärällä asenteella olohuoneeseen. mies oli sohvalla näpyttelemässä kännykkäänsä kun tulin laittamasta lapsia nukkumaan. siis ihan normaalisti käveli siihen ja sanoin, että minäkin taidan mennä nukkumaan. en oikein tajunnut mikä siinä oli väärin, pitääkin kysäistä tänä iltana :o
Ex suuttui siitä kun menin perjantaina juomaan yhden siiderin terassille koulukaverini kanssa. Syy ei ollut se että menin terassille vaan se, että siellä on miehiäkin jotka tulevat iskemään :D Oli ylimustasukkainen ja siksi ex
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:27"]
Oma mieheni ei oikeastaan ikinä mistään suutu, mutta pakko kertoa yhden joskus pari vuotta sitten tapailemani miehen kilarit!
Olimme treffeillä kiertelemässä kaupunkia, ja kesä kun oli niin kävimme lähikaupasaa ostamassa juotavaa. Nappasin kylmästä colapullon. Mies nappasi pullon kädestäni ja tarkisti siinä lukeneen nimen (joku random miehen nimi). Hän heti närkäistyi ja alkoi selaamaan muita pulloja. Hetken kuluttua hän löysi takarivistä oman nimensä ja suuttui silmittömästi siitä, että olin kuulemma tahallani ottanut toisen miehen nimen :D päätti, että minulla on siis toinen mies ja lähti kaupasta niine hyvineen ja minä jäin suu auki tuijottamaan perään ja litkimään colaani. Ei tullut toisia treffejä, vaikka mies jalomielisesti viikkoa myöhemmin "antoi minulle anteeksi".
[/quote]
Voi jumalauta ihme hulluja sitä onkin.
Miehen ystävä sai vauvan vaimonsa kanssa. Ystävä lähti kahden viikon laskettelumatkalle, kun vauva oli parin viikon ikäinen.
Mielestäni tilanne oli surullinen. Isä hylkäsi oman lapsensa ja jätti äidin huolehtimaan kaikesta yksin.
Mies sai raivokohtauksen ja huusi, että matkasta on sovittu ennen vauvaa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:52"] Radiosta tuli Kasmirin biisi "sä tuoksut ihan kesälomalta". Kysyin mieheltä viattomasti, että miltä hänen kesälomansa tuoksuu. Mies hermostui tästä ja tiuskaii että mitä oikein tenttaan. Olin vähän huuli pyöreenä. [/quote] Eli mies ajatteli kesälomaansa joka tuoksuu hänen mielestään jonkun Jonnan tai Keesha Inkeri Milianan tussulta ja peppuvaolta aurinkorasvoineen. [/quote]minullekin tuli ihan tosissaan mieleen pettäminen:'/
[/quote] sama
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:28"]
Olisin itsekin voinut kirjoittaa tämän!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:42"]
Mies suuttui, kun olin epähuomiossa vienyt hänen uusimman Tekniikan maailmansa lehtikeräykseen. No, itsepähän jätti nitä aina lojumaan joka paikkaan.
[/quote]
[/quote]
Kun toisen tavaroihin vaan ei kosketa, se on sääntö.
[/quote] Asioiden pyhyysjärjestyksessä lehti on samaa kastia likaisten sukkien ja kalsareiden kanssa että kyllä niitä nyt vaan liikutellaan sori.
Tulimme kaupasta ja aloin purkamaan kauppakassia. Mies alkoi huutamaan minulle, että laitan rahkapurkit ihan väärin jääkaappiin. Katsoin kyllä päivämäärien mukaan niin, että vanhemmat tulevat eteen ja uudemmat taakse, mutta kun piti olla vielä eri maut tietyssä, "oikeassa" järjestyksessä. En ole niihin purkkeihin uskaltanut enää sen jälkeen koskea, parempi vaan, että hän huolehtii itse jatkossa.
Suhteemme alkuvaiheessa mies suuttui minulle, kun olin menossa yksin ilman häntä festareille (joilla siis muitakin omia tuttujani olisi toki ollut). En ollut edes olettanut, että hän haluaisi mukaan, koska hän ei ole koskaan ollut mikään festari-ihminen eikä edes pidä kanssani samantyylisestä musiikista. En siis olettanut millään tavalla, että häntä olisi kiinnostanut lähteä katsomaan niitä samoja bändejä, joita haukkuu kun minä heidän musiikkiaan kuuntelen kotona. Todellinen syyhän tietysti oli orastava mustasukkaisuus, häntä pelotti että tapaan siellä jonkun 'saman henkisemmän' miehen jos ei ole vieressä vahtimassa. Loppujen lopuksi mentiin yhdessä, mutta vain yhdeksi päiväksi.
Apua, meistä se on minä joka saa tällaisia kilareita turhasta... :D On mulla yks juttu vähän aiheeseen liittyen. Miehellä tippui juomalasi lattialle vahingossa. Mies oli kuin maansa myynyt, suri pudottamaansa lasia ja harmitteli, kuinka olikin ollut niin huolimaton. Ihan turhaan meni hyvä lasi rikki! Minä lohduttelin miestä, että ei se haittaa, kyllä meillä laseja riittää ja se oli vahinko eikä sille voinut mitään. :D
"Mikset oo patistanut lasta pesulle, on ihan vitun myöhä!" Kello 21.15, 10 v lapsi menee yleensä noin varttia vaille ysi nukkumaan, ja olishan mies itsekin voinut käskeä muksun hampaiden pesulle...
Mulla on täällä kotona sellanen mielensäpahoittaja että oksat pois :D miehen bravuuri on huikata toisesta huoneesta tai koneelta että "tuu halaa" ja siis odottaa että menen samalla sekunnilla halimaan vaikka olisin siivoamassa, tekemässä ruokaa tai muuten vaan kiireinen. Ja oikeasti mököttää jos en just heti ehdi, alkaa surkuttelemaan etten yhtään välitä ja blaa blaa blaa.
Yks hauska juttu oli myös viime viikonloppuna. Mulla on tosi vähän ajokokemusta vaikka kortti löytyykin, ja pyysin että voitaisiin mennä vähän ajelemaan jotta saan varmuutta siihen touhoon. Ei sitten ehditty parkkipaikkaa pidemmälle, koska mies hermostui siitä että käytin liikaa kytkintä :D siis käynnistin auton, painoin kytkintä, vaihdoin vaihteen, nostin kytkimen ja lähdin ajamaan. Kohta jouduin jarruttamaan kun joku peruutti ruudusta eteen ja luonnollisesti painoin myös kytkintä ettei auto sammu. Tästä mies pimahti, huusi vaan että "älä raiskaa kytkintä, rikot mun auton" ja ilmoitti että ajelu loppuu siihen. Mökötti sitten kolme päivää, muttei suostunut kertomaan miten tilanteessa olisi pitänyt toimia.
Eksä suuttui, kun en tuonut kotiin tullessani hänelle Big Mac -ateriaa.
Mies ei puhunut mulle päiväkausiin, kun heitin salamipaketin roskiin. Ärsytti, kun tulin kotiin lomalta ja kämpässä oli vieraillut muutama kotikutoinen kranaatti ja kaikki oli hujan hajan. Jääkaappi oli täynnä pikaruokaa, salamin kohdalla keitti vaan yli.
Mun mies ei koskaan suutu kenellekään. Siis maailman rautaisimmat hermot. Mutta salamiin ei saanut koskea :D Muistan vastedes, sen verran sain hyvitellä..
Poltan tupakkaa joskus viihteellä ollessa. Miestä se ei enää haittaa, mutta joskus ennen haittasi. Kerran se otti raivoissaan tupakan mun suusta ja alkoi polttamaan sitä raivoisasti, ja sitten sytytti uuden .. Ja hoki että "minäpä alan nyt polttamaan koko ajan". Sanoin että siitä vaan. Miehelle tuli paha olo mutta minä bailasin aamuun asti.
Kilahdinkohan MÄ turhaan, kun hermostuin siitä kun mies oli tykännyt jostain puolipukeisen missityrkyn kuvasta facebookissa? Mieheni ei ollut koskaan aiemmin tehnyt samaa, eli on yleensä aika passiivinen facessa, ei paljon jaa, kommentoi tai päivitä mitään, joten jotenkin tuntui alentavalta, että mies yhtäkkiä tykkäsi jonkun uimapukupimun kuvasta :) Nyt hävettää jo se oma hermostuminen, mutta näin vain punaista kun mies tykkäsi jostain tollasesta kuvasta, jotenkin tuntui että en enää kelpaa hänelle, vaan pitäisi olla samanlainen laiha missi kuin kuvan nainen... Eli meninkö överiksi?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 06:52"]
Mun kännykkä oli yöpöydällä päällä. Oli äänet pois, valot pois, hälyt pois. Mutta mies näki omalta koneelta et mun face ja mese on auki. Mun täytyy nykyään sammuttaa virrat pois kännykästäni että en varmasti mene salaa faceen tai wattsapiin yöllä. Mutta siis hirveetä huutoa piti kahden aikaan yöllä aiheesta. Kuulemma häiritsee hänen stereoitaan. Sanoin että kyllä se on sun antiikkiluuri mikä kätellessään aiheuttaa sen äänen äänentoistoon. Ei usko että nykyluurit ei sitä tee. Tosiasiassa on sairaalloisen mustasukkainen. Valvoo mua öisin että nukunko.
[/quote]
Kuulostaa yheltä Mikalta...
[/quote]
Sukunimi Sv..?
Suuttui kun puin farkut, t-paidan ja tavalliset mustat saappaat sekä laitoin meikkiä ja ehkä jopa harjasin hiukset. Lähdimme siis kauppaan ja yleensä näytän petolinnun perseeltä. Syy suuttumiseen ja mykkäkouluun: olin liian viehättävä ja hän kuulemma näytti rölliltä. Ok... :D