Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?
Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.
Kommentit (133)
Halusin ostaa parvekkeen hyllylle sisustuskirjaimet.. ja tästä mies kilahti ettet varmana osta :'D Ja pitää ottaa huomioon se että hänkin asuu täällä ja asunnon pitää olla "neutraalin" näköinen, ei äijämäisiä eikä naisellisia juttuja niin molemmat viihtyvät. Harmittaa koska tykkään sisustamisesta ja olen aina miettinyt että "nainen luo kodin"... Toisaalta pitää ottaa toinenkin huomioon, hmm.. mutta eivät kaikki miehet välitä sisustuksesta. No, tästä saadaan varmasti jatkossakin riidat aikaiseksi!
Olin laivalla kavereiden kanssa bailaamassa, mies oli yrittänyt seuraavana päivänä soittaa ja lähettänyt viestin, että olenko hengissä? Puhelin oli hytissä, joten en huomannut/muistanut soittaa/ilmoittaa mitään itsestäni. Kotipihassa vasta huomasin katsoa puhelinta. Tästä mies sitten suuttui tulisesti.
suuttui kun kävin yökylässä vanhan hyvän ystävän luona. suhde loppui siihen, kun loukkaantui niin kovasti. oli sairaan mustasukkainen, mt-ongelmainen ja omasi myös narsistisia piirteitä. olen itsestäni ihan ylpeä että loppui vihdoin.
Kerran suuttui, kun lähdin "liian kauniina" töihin, vaikka oli ohan se sama arkimeikki naamassa kuin joka aamu aikaisemminkin. Ja toisella kerralla kun en laittanut korkokenkiä jalkaan :D
Ystäväni harrastaa grafologiaa ja annoin hänen katsoa mieheni kirjoitusta. mies suuttui ja sanoi, että hänen elämänsä olen pilannut:))) tästä on jo 20 v aikaa.(nyt väittää, ettei ole koskaan tapahtunut) huoh
Voiko noin tyhmää juttua edes nainen keksiä???
Mies suuttui, kun olin epähuomiossa vienyt hänen uusimman Tekniikan maailmansa lehtikeräykseen. No, itsepähän jätti nitä aina lojumaan joka paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:59"]Kumma kun ap - oletettavasti nainen - pitää tuota turhasta suuttumisena. Mies olisi halunnut saunoa perheensä/vaimonsa kanssa, ja vaimo ensin kieltäytyy ja sitten saunoo kumminkin ilman miestä. Olis muakin harmittanut.
[/quote]
Voi jestas :D
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:48"]
Miehen mielestä suutuin aivan turhaan kun kävi ilmi, että hänellä on toinen nainen. No, nykyisin mies on jo ex - ja edelleen ei ymmärrä, miksi suutuin asiasta niin paljon, että pakkasin tavarani ja lähdin.
[/quote]
No miksi suutuit? En ymmärrä, miksi pitää loukkaantua, jos kumminkin vapaaehtoisesti on myös sinun kanssasi. Olet itsekäs kun haluat omistaa toisen ihmisen kokonaan. (sarkasmia, mutta tälläinen logiikka palstalla on)
Kun annoin pillua mun työkaverille, vaikka se oli vaan se yks kerta
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:52"]
Radiosta tuli Kasmirin biisi "sä tuoksut ihan kesälomalta". Kysyin mieheltä viattomasti, että miltä hänen kesälomansa tuoksuu. Mies hermostui tästä ja tiuskaii että mitä oikein tenttaan. Olin vähän huuli pyöreenä.
[/quote]
Eli mies ajatteli kesälomaansa joka tuoksuu hänen mielestään jonkun Jonnan tai Keesha Inkeri Milianan tussulta ja peppuvaolta aurinkorasvoineen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:52"]
Halusin ostaa parvekkeen hyllylle sisustuskirjaimet.. ja tästä mies kilahti ettet varmana osta :'D Ja pitää ottaa huomioon se että hänkin asuu täällä ja asunnon pitää olla "neutraalin" näköinen, ei äijämäisiä eikä naisellisia juttuja niin molemmat viihtyvät. Harmittaa koska tykkään sisustamisesta ja olen aina miettinyt että "nainen luo kodin"... Toisaalta pitää ottaa toinenkin huomioon, hmm.. mutta eivät kaikki miehet välitä sisustuksesta. No, tästä saadaan varmasti jatkossakin riidat aikaiseksi!
[/quote]
Oikeasti neutraalissa ei viihdy kukaa. Nimenomaan pitää olla kummankin tavaroita esillä niin koti näyttää kivalta ja asutulta. Jos on lapsia niin lelut pitää olla esillä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:02"]
Olin laivalla kavereiden kanssa bailaamassa, mies oli yrittänyt seuraavana päivänä soittaa ja lähettänyt viestin, että olenko hengissä? Puhelin oli hytissä, joten en huomannut/muistanut soittaa/ilmoittaa mitään itsestäni. Kotipihassa vasta huomasin katsoa puhelinta. Tästä mies sitten suuttui tulisesti.
[/quote]
Miksi alapeukut? Jos puoliso viettää aikaan kavereidensa kanssa, ei silloin tarvitse perään soitella ja viestitellä? Ei vaikka olisi mies. Ihme kyttäämistä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:02"]
[/quote]
Tuo ei ole turha syy. Tiedät sitten kun itse pelkäät jonkun puolesta.
Ajan liian pienellä vaihteella, tai en käytä tarpeeksi lasinpesunestettä kun putsaan ikkunaa ajon aikana. Oikein näkee kuinka sen tekee neuvoa ja sit joskus se suuttuu kun "ajan väärin". Yhteen aikaan se kesken mun ajamisen räpläsi sitä vipua, mistä tulee tuulilasin nestettä ikkunaan ja sitten putsaili sitä lasia. JOskus se halusi vaihtaa vaihdetta, huusi vaan että "KYTKIN POHJAAN VAIHDE ISOMMALLE!"
Tuosta saatiin kyllä niin hirvee meteli aikaiseksi että nykyään mies on hiljaa kun ajan autoa, jos haluaa kyydissä pysyäkin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:52"]
Radiosta tuli Kasmirin biisi "sä tuoksut ihan kesälomalta". Kysyin mieheltä viattomasti, että miltä hänen kesälomansa tuoksuu. Mies hermostui tästä ja tiuskaii että mitä oikein tenttaan. Olin vähän huuli pyöreenä.
[/quote]
Eli mies ajatteli kesälomaansa joka tuoksuu hänen mielestään jonkun Jonnan tai Keesha Inkeri Milianan tussulta ja peppuvaolta aurinkorasvoineen.
[/quote]minullekin tuli ihan tosissaan mieleen pettäminen:'/
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:52"] Radiosta tuli Kasmirin biisi "sä tuoksut ihan kesälomalta". Kysyin mieheltä viattomasti, että miltä hänen kesälomansa tuoksuu. Mies hermostui tästä ja tiuskaii että mitä oikein tenttaan. Olin vähän huuli pyöreenä. [/quote] Eli mies ajatteli kesälomaansa joka tuoksuu hänen mielestään jonkun Jonnan tai Keesha Inkeri Milianan tussulta ja peppuvaolta aurinkorasvoineen. [/quote]minullekin tuli ihan tosissaan mieleen pettäminen:'/
[/quote]
Tai sitten se tuoksuu kannabikselle. Mies säikähti, että on jäänyt kiinni viattomasta, mutta ehkä jo pieneksi addiktioksi puhjenneesta pössyttelystään.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:48"]
Ajan liian pienellä vaihteella, tai en käytä tarpeeksi lasinpesunestettä kun putsaan ikkunaa ajon aikana. Oikein näkee kuinka sen tekee neuvoa ja sit joskus se suuttuu kun "ajan väärin". Yhteen aikaan se kesken mun ajamisen räpläsi sitä vipua, mistä tulee tuulilasin nestettä ikkunaan ja sitten putsaili sitä lasia. JOskus se halusi vaihtaa vaihdetta, huusi vaan että "KYTKIN POHJAAN VAIHDE ISOMMALLE!"
Tuosta saatiin kyllä niin hirvee meteli aikaiseksi että nykyään mies on hiljaa kun ajan autoa, jos haluaa kyydissä pysyäkin.
[/quote]
Liian kuivilla pyyhkijöillä hinkkaaminen voi aiheuttaa naarmuja tuulilasiin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:48"]
[/quote]
Miksi haluat maksimoida polttoaineenkulutuksen?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:48"]Miehen mielestä suutuin aivan turhaan kun kävi ilmi, että hänellä on toinen nainen. No, nykyisin mies on jo ex - ja edelleen ei ymmärrä, miksi suutuin asiasta niin paljon, että pakkasin tavarani ja lähdin.
[/quote]
Ei saatana tätä järjen riemuvoittoa. Mikä mies :/