Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?
Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:33"]Pieraisin ja mies suuttui :D
[/quote]
Hah, sama! Tuolla se nyt murjottaa eikä tule edes sänkyyn nukkumaan. Huoh, ihan hyvä mies se on mutta välillä mäkättää uskomattomista asioista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:52"]
Ap tässä. Mies suuttuu monesti jos teen "miesten työt" kotona. Esim jos olen kolannut pihan hänen työpäivänsä aikana tai pessyt auton/autot. "Olisin minä nuo tehnyt töiden jälkeen!!" Huoh..
[/quote]
Tuohon on kyllä ihan järkevä selityskin, tai itse asiassa parikin.
1. Et enää tarvitse häntä.
2. Jos kumppanilla taipumusta valittaa ettei toinen tee mitään, ja tekee hommat ennen kuin toinen ehtii kotiin niitä edes tekemään, niin tuntuu tarkoitushakuiselta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:28"]
Olisin itsekin voinut kirjoittaa tämän!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:42"]
Mies suuttui, kun olin epähuomiossa vienyt hänen uusimman Tekniikan maailmansa lehtikeräykseen. No, itsepähän jätti nitä aina lojumaan joka paikkaan.
[/quote]
[/quote]
Kun toisen tavaroihin vaan ei kosketa, se on sääntö.
[/quote] Asioiden pyhyysjärjestyksessä lehti on samaa kastia likaisten sukkien ja kalsareiden kanssa että kyllä niitä nyt vaan liikutellaan sori.
[/quote]
Ei Tekniikan Maailmaa eikä Aku Ankkaa, joku raja sitä pitää elämässä sentään olla.
Olisi kiinnostavaa kuulla joidenkin näiden tarinoiden miesten työnkuvasta ja koulutustaustasta...
Oma mies on hiljainen, harvoin sanoo mistään vaikka olisi aihettakin vitutukseen. Sitten saattaa napsahtaa kuin lapsi asiasta jota en vain tajua. Napsahdus tarkoittaa tässä mykkäkoulua :D
Mieleenpainuvin on tilanne jossa käskynomaisesti pyysin miestä siivoamaan kissanlaatikon. Mökötti 2 tuntia. Minä hoidan kissanpaskat 98% ajasta ja ilmeisesti tämä harvinainen paskakäsky tuli vain väärällä hetkellä :D
Meillä taas kysyin kullalta että mitäs toisin hänelle mäkistä. Toksisi että hampurilaisen.
Jaa... Olisi hampurilainen ollut yleisnimitys juustohampparille joten toin väärää ruokaa ja huuto alkoi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:48"]Oli vääränlainen paita päällä kun lähdettiin kaupungille.
Lopulta kehitti niin hirveät höyryt että oli pakko kääntyä takaisin vaihtamaan.
[/quote]
Mun mies suuttui, kun laitoin leveälahkeiset farkut kaupungille ja suuttu, jos käytän korkkareita.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:25"]Kun en suostunut tekemään miehelle evääksi voileipiä, vaan kehoitin tekemään itse.
Ja tämä vain yksi esimerkki: suuttui aina, kun tuli jollakin tavalla puheeksi jokin kotityö. Eihän tuo pidemmän päälle toimi. Keittäjän ja siivojan saa kyllä ihan palkattuakin, jos on laiska.
[/quote]
Meillä kans sama. Suuttuu myös jos en hae hänelle vettä ja cokista jäillä, kun pyytää.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:38"]Suuttui aina jos puhuin muille miehille tai muista miehistä. Esim. Jos joku tuntematon vaikka kysyi paikan sijaintia tai kerroin kuinka töissä yksi asiakas sanoi hassun jutun. Oli niin mustasukkainen kaikesta, vaikka olin tehnyt hänelle erittäin selväksi hänen olevan ainoa kenestä pidän. Mustasukkaisuus paisui sellaisiin mittoihin, että hän yritti päättää mitä puen päälle jos lähden vaikka naispuolisen ystävän kanssa leffaan ja jos joku miespuolinen erehtyi kommentoimaan sosiaalisessa mediassa jotain kuvaani, linkkiä, yms. Olisi se kommentti pitänyt poistaa. Erosin miehestä tuon sekopäisyyden takia, mutta hän oli sitä mieltä että minulla on joku toinen. Aamen vaan sulle Timo.
[/quote]
Kuulostaa tutulle. Meillä tuo mustasukkaisuus vaan on kummankin ongelmana joten ei ole syy erota.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:38"]Suuttui aina jos puhuin muille miehille tai muista miehistä. Esim. Jos joku tuntematon vaikka kysyi paikan sijaintia tai kerroin kuinka töissä yksi asiakas sanoi hassun jutun. Oli niin mustasukkainen kaikesta, vaikka olin tehnyt hänelle erittäin selväksi hänen olevan ainoa kenestä pidän. Mustasukkaisuus paisui sellaisiin mittoihin, että hän yritti päättää mitä puen päälle jos lähden vaikka naispuolisen ystävän kanssa leffaan ja jos joku miespuolinen erehtyi kommentoimaan sosiaalisessa mediassa jotain kuvaani, linkkiä, yms. Olisi se kommentti pitänyt poistaa. Erosin miehestä tuon sekopäisyyden takia, mutta hän oli sitä mieltä että minulla on joku toinen. Aamen vaan sulle Timo.
[/quote]
iltanen?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:02"]Olin laivalla kavereiden kanssa bailaamassa, mies oli yrittänyt seuraavana päivänä soittaa ja lähettänyt viestin, että olenko hengissä? Puhelin oli hytissä, joten en huomannut/muistanut soittaa/ilmoittaa mitään itsestäni. Kotipihassa vasta huomasin katsoa puhelinta. Tästä mies sitten suuttui tulisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:33"]Pieraisin ja mies suuttui :D
[/quote]
Minun mies pitää suloisena jos multa pääsee pieru :) <3
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:46"]Söin KEKSIN. YHDEN KEKSIN!
Mies suuttui koska ei halunnut minun lihovan enää yhtään. Olin parantumassa anoreksiasta enkä ollut vielä edes saavuttanut normaalipainoa... Onneksi on eksä
[/quote]
Mikä sairas sika! Hyi mikä hirviö. Onneksi et ole enää sen kanssa.
Kävin normaalia pidemmän lenkin ja viivyin matkalla 10 min. kauemmin mitä yleensä. Ex-mies sai hepulit että kävin kuitenkin jonkun miehen kanssa tapaamassa!
Samainen ukko sai kilarit kun menin ennemmin suihkuun kun katsoin hänen kanssaan Salkkareita...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:36"]Kilahdinkohan MÄ turhaan, kun hermostuin siitä kun mies oli tykännyt jostain puolipukeisen missityrkyn kuvasta facebookissa? Mieheni ei ollut koskaan aiemmin tehnyt samaa, eli on yleensä aika passiivinen facessa, ei paljon jaa, kommentoi tai päivitä mitään, joten jotenkin tuntui alentavalta, että mies yhtäkkiä tykkäsi jonkun uimapukupimun kuvasta :) Nyt hävettää jo se oma hermostuminen, mutta näin vain punaista kun mies tykkäsi jostain tollasesta kuvasta, jotenkin tuntui että en enää kelpaa hänelle, vaan pitäisi olla samanlainen laiha missi kuin kuvan nainen... Eli meninkö överiksi?
[/quote]
En osaa kommentoida, kun suuttuisin tuosta itsekin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:48"]
Kävin normaalia pidemmän lenkin ja viivyin matkalla 10 min. kauemmin mitä yleensä. Ex-mies sai hepulit että kävin kuitenkin jonkun miehen kanssa tapaamassa! Samainen ukko sai kilarit kun menin ennemmin suihkuun kun katsoin hänen kanssaan Salkkareita...
[/quote]
Ei uskottava, ei kukaan täyspäinen mies vahtaa salkkareita.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:48"]
Kävin normaalia pidemmän lenkin ja viivyin matkalla 10 min. kauemmin mitä yleensä. Ex-mies sai hepulit että kävin kuitenkin jonkun miehen kanssa tapaamassa! Samainen ukko sai kilarit kun menin ennemmin suihkuun kun katsoin hänen kanssaan Salkkareita...
[/quote]
Ei uskottava, ei kukaan täyspäinen mies vahtaa salkkareita.
[/quote]
No ei se täyspäinen ollutkaan jos luulee että 10 minuutissa ehtii käydä treffeillä...
Mieheni suuttui minulle, kun kaupassa joku pitkä poika katteli mua ja mä vilkasin siihen päin tyyliin mitä tuo tuijottaa, niin mieheni luuli, että mä katselin sitä.
Mies suuttui, kun mulle soitti vanha pano ennen häntä ja luuli, että olen pettänyt.
Mieheni suuttui, kun kysyin, että näyttääkö tää kihlasormus niin halvalta kun on(alle50€)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:49"]Mulla on kans tollanen mököttäjä ukko. Menee usein makkariin ovet paukkuen peittojen alle ..kuten tänäänkin kun " hylkäsin" hänet kun menin vanhempien luona käymään .
Usein ärsyttää noin lapsellinen touhu mut joskus huvittaa ku on ni naurettavaa käytöstä AIKUSELTA MIEHELTÄ!!!
[/quote]
Sama täällä ja mies 34v
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:19"]Mies, joka ei juurikaan itse yhteyttä pidä, vaan odottaa, että toinen on se, joka tulee hänen luokseen ja viestittelee, kerran mies sitten laittoi poikkeuksellisesti viestiä, kun oltiin puhuttu siitä, että hänkin voisi joskus laittaa sitä viestiä ensin. Minulla oli rankaa vaihe menossa ja mies viestitti: "Miten päivä meni"
Vastasin: "Olen hengissä"
Sain takaisin kiukkuisen viestin: "Ole vaan Helsingissä (...)"
Tähän sitten vastasin, että mitä ihmettä, luepa se vastaus uudestaan, mutta mies oli jo täynnä raivoa.
Sairastaessani vakavasti mies raivosi, että miten sairaus ilmoittaa itsestään (rajuja verenvuotoja) vain aina kun olen hänen seurassaan, mutta ei koskaan, kun olen jonkun muun seurassa. Näinhän asia ei tietenkään ollut, mutta näin mies sen kuvitteli olevan.
Kun sain ko. sairauden vuoksi todella rajun kohtauksen, ja jouduin käymään sairaalassakin, viestitin pelästyneenä miehelle, että tällainen kohtaus nyt tuli. Mies vastasi: "Panitko." Olin terveyskeskukseen joutuneen sukulaiseni apuna toisella paikkakunnalla ja lähdin käymään lapseni kanssa ostoksilla viereisessä kaupungissa, kun tämä sairaskohtaus iski. Mies sitten ilmoitti, että minulla ei ollut "lupaa" käydä toisella paikkakunnalla ja automaattisesti olen siis lähtenyt panoreissulle, vaikka ketään tuttua ei ko. kaupungissa edes asunut.
Jääkiekkopeliin hänen kanssaan en kuulemma uskalla lähteä, koska pelkään, että samassa kaupungissa asuva kaverini tulee samaan peliin ja näkee meidät. Tästä olen haukut saanut, miehelle ei tule mieleenkään, että minua ei vaan koskaan ole kiinnostanut jääkiekkopelissä istuminen.
Viimeksi kun kerroin, että kärsin pahasta unettomuudesta, enkä pysty enää oikein syömäänkään kun on stressiä ja että painokin on pudonnut, mies sanoi: "Se onkin varmaan ihan hyvä, että olet taas pian iskukunnossa."
Tämä helmi onkin todellinen helmi, äitinsä ja itsensä mielestä.
Että jos joku on kesäheilaa vailla, niin Salosta löytyy.
[/quote]
sano nyt nimi! Edes nimikirjaimet ja ikä :D