Miksi vanhemmat naiset nirsompia kuin teinitytöt?
Lähes aina teinitytöt kuolaa miestä/poikaa, joka on komea ja jolla näkyy vatsalihakset. Kuitenkin vanhemmat +23v naiset ovat huomattavasti nirsompia.
Tässä esim mies, jota lähes jokainen KAUNIS teinityttö kuolaa.
http://www.trimmedandtoned.com/wp-content/uploads/2014/04/Marc-Fitt-Fitness-Model.jpg
Kuitenkin vanhemmat naiset luultavasti löytää tekosyitä, miksi mies ei kelpaa, vaikka heillä on vielä vähemmän varaa valita, koska ovat jo kauniit teinivuotensa ohittaneet.
- "Liian lihaksikas"
- "Liian laiha, hyi en tykkää"
- "Käy salil ni varmaa alhainen ÄO"
- "Kyl pieni "pömppö vatsa" pitää olla"
- "Ei kelpaa, kun ei oo toimitusjohtaja tai vakaata uraa"
Osaako joku selittää?
Kommentit (33)
Näyttää kaksi vuotiaalta. Siksi ei varmaan kelpaa vanhemmille naisille.
No tää on jo niin provo, että en osaa edes vastata kysymykseen!
No ei tuo kyllä mullekkaan kelpaisi, liian pretty boy naamastaan. Ja onhan toi kroppa ihan okei, mutta mä tykkään enemmän sellasesta Vin Dieselin tyylisistä miehistä, joilla on kunnon lihasten lisäks myös vähän muutenkin massaa. T. 18v
Teinit ihalevat kiiltokuvia.
Aikuiset naiset ovat realistisempia. Pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ajatellaan, että mies joka tuossa iässä on noin lihaksikas, ei ole muuta tehnyt kuin huoltanut omaa ulkonäköään sekä on ulkonäkökeskeinen. Miksi nainen sellaisen haluaisi? Paitsi joku itse ulkonäkökeskeinen.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:24"]Ei kelpaisi mulle
T. 20v
[/quote]
Eikä minulle.
T. 16v
Aikuiset naiset tietävät, mikä heidät sytyttää. Ja se tuskin on pikkupoika.
Mulle kyllä kelpais, mä en vaan taitas kelvata hälle. N35
En tykännyt teininäkään lihaksikkaista miehistä, eli olinko ruma?
Oon aina inhonnut lihaksikkaita miehiä. Laihat nörttipojut taas ovat aina olleet mieleen.
n24
Ei ne teinit todellakaan ole yhtään vähemmän nirsoja.
Mulle kelpais, mutta sillä ei taida olla väliä koska en ole KAUNIS, vaan aika ruma :D
t. 17v nainen
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:26"]
No ei tuo kyllä mullekkaan kelpaisi, liian pretty boy naamastaan. Ja onhan toi kroppa ihan okei, mutta mä tykkään enemmän sellasesta Vin Dieselin tyylisistä miehistä, joilla on kunnon lihasten lisäks myös vähän muutenkin massaa. T. 18v
[/quote]
Paras toi "ihan okei". :D Niin, eihän tuohon päästäkseen tarvitse kuin monta vuotta treenata suunnitelmallisesti ja aivan helkkarin kovaa. Samalla syödä tarkalleen oikein suunnilleen joka ikinen päivä. Sillä pääsee "ihan okei" kategoriaan kropan osalta. Juu...
Tietysti siksi, että vanhemmat naiset eivät enää välttämättä halua kumppania lainkaan, jollei se ole sopiva. On aivan turha ryhtyä pariksi jos ei tunnu siltä. Itse olen juuri tuonkaltaisessa tilanteessa.
Miksi KAUNIS teinityttö tuota kuolaa, miksi ei vähän rumempikin voisi kuolata komeaa miestä?
Mutta itse pidän ihan oman ikäisistä. T: teini
Mjaa.... ehkä ne vähän "vanhemmat" (näin viisikymppistä huvittava ilmaus) kaipaavat särmää ja luonnetta. Mikäli muistan neljännesvuosisadan takaisia, minua eivät silloinkaan pahemmin saaneet kuolaamaan bodarit, miehessä oli tärkeää seksikäs ääni, sivistys ja älykkyys. Ok, ei se hyvä ulkonäkökään toki miinusta ole, mutta ei riitä yksinään.
Sinänsä tuo poika on tietysti komea, ei siinä mitään.
No varmaan teinitytöt kuolaa enemmän pojan perään, vanhempia naisia ei enää pojat kiinnosta vaan miehet. Ja yleensää vanhempi mies sytyttää siitä syystä että enemmän elämänkokemusta ja tietää mitä haluaa. Usein alle 25 vuotiaat on todella lapsellisia, tää on nähty. Mutta antasin kyllä mahdollisuuden koska en halua ulkonäön perusteella arvioida millainen luonne on. Koska itse törmään tähän liian usein, "ai et ookkaan sellanen kun mä luulin"en sittten tiedä mitä ne on luullut jos en heitä tunne, joten ulkonäön perusteella varmaan päätellyt jotain..
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"]
[/quote]
Paras toi "ihan okei". :D Niin, eihän tuohon päästäkseen tarvitse kuin monta vuotta treenata suunnitelmallisesti ja aivan helkkarin kovaa. Samalla syödä tarkalleen oikein suunnilleen joka ikinen päivä. Sillä pääsee "ihan okei" kategoriaan kropan osalta. Juu...
[/quote]
Ihan ok = Minulle ei mikään turn on <- translaatio ole hyvä t. eri kauneusihanne miesten suhteen ja sytyn rumahkoista miehistä, se on varmasti muille naisille ja niille rumahkoille miehille ok
Hirveän ikävää, että sytyn mielestäsi vääristä miehistä, kun esimerkkisi ei lämmitä BiN22
Ei tuo vastaa sitä miesihannettani, joka muuten on se pieni pömppömaha, mutta voisin silti kiinnostua tuosta miehestä jos hän olisi muuten ihana. Ja silloin myös pitäisin häntä maailman komeimpana.
T13v
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]Kaikki ei välttämättä arvosta jos jokainen suupala on katsottava, voi olla kumppanista todella ärsyttävää. Tee siinä sitten ruokaa, mitä toinen ei voi syödä kun olet laittanut kermaa siihen. Itse arvostan jos jaksaa pitää kropasta huolta, mutta jos silloin tällöin ei voi tilata pizzaa ja korkata oluen, niin ei toimis, pitää osata ottaa rennosti. Ja kaikkien silmään ei sytytä treenattu kroppa.
Itseä ei kehonrakentaja miehet sytytä, vaan on vähän jopa pelottavan näköisiä joten en sellaista kroppaa sanoisi upeaksi, vaikka tod.näk käyttänyt aikaa ja vaivaa sen rakentamiseen ja treenaamiseen. Mutta siinä miehessä voisin arvostaa itsekuria jne.
Ei kelpaisi mulle
T. 20v