Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?

Vierailija
24.03.2015 |

Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:36"]Kilahdinkohan MÄ turhaan, kun hermostuin siitä kun mies oli tykännyt jostain puolipukeisen missityrkyn kuvasta facebookissa? Mieheni ei ollut koskaan aiemmin tehnyt samaa, eli on yleensä aika passiivinen facessa, ei paljon jaa, kommentoi tai päivitä mitään, joten jotenkin tuntui alentavalta, että mies yhtäkkiä tykkäsi jonkun uimapukupimun kuvasta :) Nyt hävettää jo se oma hermostuminen, mutta näin vain punaista kun  mies tykkäsi jostain tollasesta kuvasta, jotenkin tuntui että en enää kelpaa hänelle, vaan pitäisi olla samanlainen laiha missi kuin kuvan nainen... Eli meninkö överiksi?
[/quote]
Olisin varmaan ite reagoinut samanlailla! :)

Vierailija
82/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli huhhaillut koko päivän kotona, työtön kun oli. Asuttiin korvessa niin, että mulle tuli duunimatkaa 60km suuntaansa, jouduin lähtemään joka aamu siis todella aikaiseen ajamaan. Kävin töiden jälkeen kaupassa josta ajoin kotiin. Olin perillä kuuden jälkeen jossa odotti seinille kimpoileva, valittava mies jolla oli kuulema kauhea nälkä, päivitteli myös tuohtuneena sitä miten pitkään mulla meni. Herra soitteli että sitä tätä ja tuota pitää tuoda vaikka myös hänellä itsellään oli auto, sekä jääkaapissa ruokatarpeita, olisi voinut käydä lähikaupassa ihan ongelmitta eikä olis tarvinnut kärsiä hätää ja vääryyttä. Oli myös 'syvästi pettynyt' kun en ollut vienyt roskapussia aamulla. Siellä se pussi edelleenkin odotteli minua, pakko sano että olin tästä jälleennäkemisestä paljon iloisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni voisi tähän kirjoittaa:
Sonera päivitti kaapeli-tvn ja kanavat eivät näkyneet -> miehen vika. :l

Vierailija
84/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltakin loytyy monia syita suuttua. Esim. Pihtaus, omien kavereiden tapaaminen vaikka vois vaan katsoa hanen kanssaan telkkaria. Lasten ja lemmikien tottelemattomuus ja erityisesti se jos olen liian mukava muille kuin hanelle (koskee naisia ja sukulaisiakin) ja tietysti se kun puhun hopo-asioista, ja kaikki autolla ajoon liittyva.

Vierailija
85/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten me naiset kestetaan noita!

Vierailija
86/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä (mies) veti uskomattomat ämmäkilarit, kun tapailuvaiheessa oltiin nähty eräänä viikkona joka päivä, ja lauantaina sanoin suoraan, että huomenna olen omissa oloissani ja teen koulutehtäviä ja maalailen. Otti sen sitten eroilmoituksena tai vastaavaa. Miten hän "leppyi", en muista, mutta kaksi vuotta tuon jälkeen vielä seurusteltiin.

Vierailija
87/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun minä sairastuin porukan viimeisenä, hänen ollessa jo tervehtymään päin. Taisi tajuta, että ikuisen sohvalla kiukuttelun (mitä siis tekee sairastaessaan) sijasta joutuukin ottamaan vetovastuuta lasten hoidosta ja arjen pyörittämisestä. Hohhoi...

Vierailija
88/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:47"]

Meiltakin loytyy monia syita suuttua. Esim. Pihtaus, omien kavereiden tapaaminen vaikka vois vaan katsoa hanen kanssaan telkkaria. Lasten ja lemmikien tottelemattomuus ja erityisesti se jos olen liian mukava muille kuin hanelle (koskee naisia ja sukulaisiakin) ja tietysti se kun puhun hopo-asioista, ja kaikki autolla ajoon liittyva.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:23"]

Mulla on täällä kotona sellanen mielensäpahoittaja että oksat pois :D miehen bravuuri on huikata toisesta huoneesta tai koneelta että "tuu halaa" ja siis odottaa että menen samalla sekunnilla halimaan vaikka olisin siivoamassa, tekemässä ruokaa tai muuten vaan kiireinen. Ja oikeasti mököttää jos en just heti ehdi, alkaa surkuttelemaan etten yhtään välitä ja blaa blaa blaa.

[/quote]

Nämä on ihan kun mun mies. Käyttää myös sanaa höpöjuttu! :D Tän lisäksi on vielä naurettavampia suuttumisen aiheita, mut niin on kyllä mullakin. :D

Vierailija
89/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu jos en tee kotona ruokaa. Suuttuu jos teen ruokaa, koska se on hänen mielestään tylsää sapuskaa. Suuttuu jos haarukka on väärinpäin apk:ssa ja pitää paremman saarnan aiheesta kun papit jumalanpalveluksissam Viimeisimmäksi suuttui kun ilmoitin lähteväni ystäväni kanssa metsälenkille. Ravaan kuulemma jatkuvasti koirien kanssa ulkona (2h/päivä)

Vierailija
90/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttui, kun olin laittanut hiusharjan hyllyyn väärin päin. Kahvan olisi pitänyt olla vasemmalle, ja olin laittanut sen oikealle. Uskomattomat kilarit veti! 

Vierailija
91/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suuttui mulle siitä että huijaan siivoamisen suhteen, koska syytän häntä siitä ettei hän siivoa, ja kuitenkin itse siivoan niin että näytän hyvältä tässä vastakkainasettelussa.

Olemme monesta tyhjänpäiväisestä asiasta riidelleet, mutta tämän kohdalla multa loppui sanat.

Vierailija
92/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitoin hollantilaisen letin töihin. (= kävi ilmi myöhemmin, että se on käsittämättömästä syystä miehen mielestä juhlakampaus eli miehiin olin menossa). Tämä johti siihen, että mies tajusi ettei perseeni ole tarpeeksi iso ja suuttui, kun en ole ylipainoinen. En siis ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
93/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suuttui niin että en edes tiedä miksi suuttui. Vetas kultaketjun kaulasta ja heitti nurkkaan. Myöhemmin selvisi syy mutta olimme jo eronneet.

Vierailija
94/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui jos en ollut ajatustenlukija. 

Esimerkiksi soitin hänelle ja kysyin, että tuonko töistä tullessani pizzaa vai kiinalaista. Mies vastasi että ihan sama. Hain kiinalaista, ja kotiin päästyäni alkoi hirveä kiukuttelu siitä että hän olisi kyllä mieluummin syönyt pizzaa!

Vierailija
95/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olti laiva risteilyllä minä, äitini, minun tyttäreni ja puolisoni .
Aamupalan aikana mies huomasi että syön munakasta käsin, leivän avulla.
Kauhea huuto tullut, että olen sivystymätön sika kun en ottanut haarukan. Mies piti minulle huutaen saarna, etiketti ja oikeat käyttötavat.
Haluaisin vajota meren pohjalle ja maan alle.
Kaikki, siis kaikki matkustajat minkä olivat ruokasalissa kuulivat tätä sairasta huutoa.
Oikeastaan osaan käyttää ruokavälineitä, mutta siinä hetkenä halusin nauttia ruoasta.

Vierailija
96/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin baarissa meidän yhteisen ystävämme kanssa (miespuolinen) ja sai mustasukkaisuuskohtauksen ja piti mykkäkoulua kolme päivää.

Vierailija
97/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tvtä ja mies istu koneella. Teinpä väärän siirron ja kysäsin ukolta "mitä kello on?" Tästähän myrsky nousi! Hirveetä HUUTOA siitä kuinka idiootti oon kun en itse katso kelloa txt teeveestä! Että miten viitsi häntä häiritä kun on koneella!

Ja kyllä usein ollu vastaavanlaisia riitoja...äsken tossa suuttui kun kysyin mitä ohjelmaa hän katsoo? "NO SAATANA PUTKASSA 24H!! " ja kun hän korottaa ääntä ja siitä hänelle mainitsen niin siinähän soppa olikin. Nyt sanojensä mukaan olen epäkelpo tyttöystävä koska tollasta häneltä tenttaan ja aikoo kuulemma etsiä n+×keri vaimon! :D

Kaiken huippu on se kun tämä riita on laantunut ja hän tulee ilmoittamaan minulle että ANTAA MINULLE ANTEEKSI! ....

Vierailija
98/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisia haukutaan epäloogisiksi!

Vierailija
99/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tollanen mököttäjä ukko. Menee usein makkariin ovet paukkuen peittojen alle ..kuten tänäänkin kun " hylkäsin" hänet kun menin vanhempien luona käymään .

Usein ärsyttää noin lapsellinen touhu mut joskus huvittaa ku on ni naurettavaa käytöstä AIKUSELTA MIEHELTÄ!!!

Vierailija
100/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tapailemani mies suuttui ja loukkaantui, jos en vastannut hänen tekstiviesteihinsä tarpeeksi "innokkaasti".

Esim. hän laittoi minulle viestin, jossa kysyttiin esim. että "Moneltako nähdään tänään?" Vastasin siihen että "Onko viideltä ok?" Sen jälkeen tuli hirveä marttyyriviesti tyyliin "Sano vaan suoraan jos seura ei kelpaa!!! :(((("

Kysyin että mistäs nyt tuulee, niin vastaus oli että tapailu/seurustelukumppanin viesteissä pitää osoittaa innostusta ja kiinnostusta huutomerkeillä, hymiöillä ja ties millä sydämen kuvilla. Kuulemma minun tyylini vastata tekstiviesteihin oli liian asialinjalla, ja antoi kuvan että minua ei oikeasti kiinnosta koko ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi