Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?

Vierailija
24.03.2015 |

Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:48"]Kävin normaalia pidemmän lenkin ja viivyin matkalla 10 min. kauemmin mitä yleensä. Ex-mies sai hepulit että kävin kuitenkin jonkun miehen kanssa tapaamassa!

Samainen ukko sai kilarit kun menin ennemmin suihkuun kun katsoin hänen kanssaan Salkkareita...
[/quote]

Joo mä en uskaltanut mennä yhdessä vaiheessa lenkille, kun mies epäili, että käyn naapurin miehen (jolla on vaimo) kanssa panemassa, koska oli itse määritellyt tämän hyvän näköiseksi. Mä en ole edes katsonut miltä tämä mies näyttää.

Vierailija
122/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun tyyppi istuu naama norsunveellä ja saa arvuutella, että mistä kenkä nyt tällä kertaa puristaa. Meillä on kaksi tytärtä mutta tässä perheessä kyllä se prinsessa on perheen isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 06:52"]

Mun kännykkä oli yöpöydällä päällä. Oli äänet pois, valot pois, hälyt pois. Mutta mies näki omalta koneelta et mun face ja mese on auki. Mun täytyy nykyään sammuttaa virrat pois kännykästäni että en varmasti mene salaa faceen tai wattsapiin yöllä. Mutta siis hirveetä huutoa piti kahden aikaan yöllä aiheesta. Kuulemma häiritsee hänen stereoitaan. Sanoin että kyllä se on sun antiikkiluuri mikä kätellessään aiheuttaa sen äänen äänentoistoon. Ei usko että nykyluurit ei sitä tee. Tosiasiassa on sairaalloisen mustasukkainen. Valvoo mua öisin että nukunko.

[/quote]

Kuulostaa yheltä Mikalta...

Vierailija
124/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mies suuttuu monesti jos teen "miesten työt" kotona. Esim jos olen kolannut pihan hänen työpäivänsä aikana tai pessyt auton/autot. "Olisin minä nuo tehnyt töiden jälkeen!!"
Huoh..

Vierailija
125/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:52"]Ap tässä. Mies suuttuu monesti jos teen "miesten työt" kotona. Esim jos olen kolannut pihan hänen työpäivänsä aikana tai pessyt auton/autot. "Olisin minä nuo tehnyt töiden jälkeen!!"
Huoh..
[/quote]
Mitää. Olisin niin onnellinen jos mun miehelläkin ois kotona töitä, joita mä en sais tehdä. Tai onhan sillä, salamipakettien varastointi.

T. 71

Vierailija
126/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:49"]

Mulla on kans tollanen mököttäjä ukko. Menee usein makkariin ovet paukkuen peittojen alle ..kuten tänäänkin kun " hylkäsin" hänet kun menin vanhempien luona käymään . Usein ärsyttää noin lapsellinen touhu mut joskus huvittaa ku on ni naurettavaa käytöstä AIKUSELTA MIEHELTÄ!!!

[/quote]

Näin miehenä kuulostaa "en saa pillua > suutun"-käytökseltä. Onneksi olen jo itse päässyt tuosta vaiheesta ohi.

Vierailija
127/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala millaisia miehiä teillä on! :D 

Mulla ei valitettavasti oo mitään herkullista tarinaa kun mun mies ei suutu oikein koskaan mistään typerästä. Ehkä hölmöintä on kun hän välillä ylitulkitsee mun eleitä/ilmeitä/käytöstä ja luulee mun olevan jostain vihainen. Välillä saatan toki ollakin hieman suuttunut jostain mutta se menisi kyllä ohi kun antaisi vaan olla eikä alkaisi tenttaamaan turhaan. Eli suuttuu lähinnä silloin jos minä olen tippaakaan "vihainen" jostain. Mutta toisaalta kiva että hän on niin herkkä huomioimaan mun tunteet. :)

Vierailija
128/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suuttuu tosi herkästi. On oikein sellainen marttyyri ja herkkähipiäinen. Harvemmin kuitenkaan ns. räjähtää. Yleensä vain alkaa nalkutus ja tiuskiminen.

Mutta tässä jonkun aikaa sitten suuttui ihan tosissaan, kun en halunnut harrastaa seksiä, kun oli juuri pahimmat menkkapäivät. En voi käsittää miten ihminen suuttuu siitä, jos toisella on menkat eikä siksi voi/halua paneskella!? Kaiken huipuksi se raivosi siihen tyyliin kuin olisin tahallaan ne menkat just silloin laittanut alkamaan.

Vierailija
129/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin yöllä vatsatautiin. Pari tuntia vessan lattialla pää pöntössä istuttuani palasin oksentamisen heikentämänä vuoteeseen.
Minulle alkoi vielä nousemaan korkea kuume.
Vapisin horkassa ja olo oli hirveä.
Herra isoherra (joka tasan tiesi missä mennään) havahtui ja tokaisi: Lopeta tuo saatanan tärinä, koko sänky heiluu!
Vuorokautta myöhemmin hän oli saman taudin kourissa, olisi koko ajan pompotellut minua ja lisäksi purki huonoa oloaan minuun mm. nälvimällä minua.

Vierailija
130/133 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä närkästyi, kun kerroin hänelle vuosia myöhemmin, että eräänä iltana suhteemme alussa elokuvaa katsottaessa se olin minä joka pierasin, eikä koira! Tyyppi oikeesti melkein suuttu, kun kerroin nauraen totuuden. Ei viattoman koiran syyksi saa laittaa. :D

Vierailija
131/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
132/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:29"]

Suuttuu jos yritän tulla alasti nukkumaan, ei edes yöpaita riitä, pitää olla pikkaritkin

[/quote]

Tätä en kyllä voi mitenkään ymmärtää. Insinöörinä piirsin asiasta prosessikaavion ja juuttui hullunluuppiin => miehesi on hullu!

Vierailija
133/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:48"]Miehen mielestä suutuin aivan turhaan kun kävi ilmi, että hänellä on toinen nainen. No, nykyisin mies on jo ex - ja edelleen ei ymmärrä, miksi suutuin asiasta niin paljon, että pakkasin tavarani ja lähdin.
[/quote]

Aika retardi.
[/quote]

Niin oli, miksi sellaisesta suuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä