Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin syy, mistä puolisosi on suuttunut?

Vierailija
24.03.2015 |

Minä aloitan:
Mies suuttui kerran siitä, kun kävin lasten kanssa saunassa hänen ollessaan töissä.
Taustaa: meillä lämmitetään sauna 2-3 krt viikossa. Edellisenä iltana mies olisi halunnut saunaan, mutta minä en jaksanut niin hänkään ei halunnut. Tein kyllä silloin selväksi, että minun takia ei tarvitse jättää TIETENKÄÄN saunomatta.
Seuraavana iltana tosiaan sitten menin sen saunan lämmittämään, hyi minua.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan turha mutta epälooginen: miestä ärsyttää kun torkutan herätystä aamuisin, mies tekee itse samaa. En ole aina minä joka herää aiemmin, silloin ymmärtäisin jos joka aamu joutuisi mun torkutusta kuuntelemaan.

Vierailija
42/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:48"]

Ajan liian pienellä vaihteella, tai en käytä tarpeeksi lasinpesunestettä kun putsaan ikkunaa ajon aikana. Oikein näkee kuinka sen tekee neuvoa ja sit joskus se suuttuu kun "ajan väärin". Yhteen aikaan se kesken mun ajamisen räpläsi sitä vipua, mistä tulee tuulilasin nestettä ikkunaan ja sitten putsaili sitä lasia. JOskus se halusi vaihtaa vaihdetta, huusi vaan että "KYTKIN POHJAAN VAIHDE ISOMMALLE!"

Tuosta saatiin kyllä niin hirvee meteli aikaiseksi että nykyään mies on hiljaa kun ajan autoa, jos haluaa kyydissä pysyäkin.

[/quote]

Miksi haluat maksimoida polttoaineenkulutuksen?

[/quote]

Olen opetellut ja oppinut koko ajan ajamaan taloudellisemmin. Mies olisi voinut esittää asiaa muutenkin kuin huutamalla korvaan minun ajaessani ja olla tarttumatta vaihdekeppiin ja muihin vipuihin.

Mies itse ajaa holtittomasti ja edellä ajavan auton perässä roikkuen mutta hänelle ei tietenkään saa asiasta sanoa mitään. Mieluummin ajan liian kalliisti kuin että riskeeraan henkeni typerillä tempuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:48"]

Ajan liian pienellä vaihteella, tai en käytä tarpeeksi lasinpesunestettä kun putsaan ikkunaa ajon aikana. Oikein näkee kuinka sen tekee neuvoa ja sit joskus se suuttuu kun "ajan väärin". Yhteen aikaan se kesken mun ajamisen räpläsi sitä vipua, mistä tulee tuulilasin nestettä ikkunaan ja sitten putsaili sitä lasia. JOskus se halusi vaihtaa vaihdetta, huusi vaan että "KYTKIN POHJAAN VAIHDE ISOMMALLE!"

Tuosta saatiin kyllä niin hirvee meteli aikaiseksi että nykyään mies on hiljaa kun ajan autoa, jos haluaa kyydissä pysyäkin.

[/quote]

Miksi haluat maksimoida polttoaineenkulutuksen?

[/quote]

Olen opetellut ja oppinut koko ajan ajamaan taloudellisemmin. Mies olisi voinut esittää asiaa muutenkin kuin huutamalla korvaan minun ajaessani ja olla tarttumatta vaihdekeppiin ja muihin vipuihin.

Mies itse ajaa holtittomasti ja edellä ajavan auton perässä roikkuen mutta hänelle ei tietenkään saa asiasta sanoa mitään. Mieluummin ajan liian kalliisti kuin että riskeeraan henkeni typerillä tempuilla.

[/quote]

Ei oikealla vaihteella ajaminen vaadi mitään typeriä temppuja. Mene takaisin autokouluun.

Vierailija
44/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille joululahjan. En osta enää.

Vierailija
45/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei juurikaan itse yhteyttä pidä, vaan odottaa, että toinen on se, joka tulee hänen luokseen ja viestittelee, kerran mies sitten laittoi poikkeuksellisesti viestiä, kun oltiin puhuttu siitä, että hänkin voisi joskus laittaa sitä viestiä ensin. Minulla oli rankaa vaihe menossa ja mies viestitti: "Miten päivä meni"

Vastasin: "Olen hengissä"

Sain takaisin kiukkuisen viestin: "Ole vaan Helsingissä (...)"

Tähän sitten vastasin, että mitä ihmettä, luepa se vastaus uudestaan, mutta mies oli jo täynnä raivoa.

Sairastaessani vakavasti mies raivosi, että miten sairaus ilmoittaa itsestään (rajuja verenvuotoja) vain aina kun olen hänen seurassaan, mutta ei koskaan, kun olen jonkun muun seurassa. Näinhän asia ei tietenkään ollut, mutta näin mies sen kuvitteli olevan.

Kun sain ko. sairauden vuoksi todella rajun kohtauksen, ja jouduin käymään sairaalassakin, viestitin pelästyneenä miehelle, että tällainen kohtaus nyt tuli. Mies vastasi: "Panitko." Olin terveyskeskukseen joutuneen sukulaiseni apuna toisella paikkakunnalla ja lähdin käymään lapseni kanssa ostoksilla viereisessä kaupungissa, kun tämä sairaskohtaus iski. Mies sitten ilmoitti, että minulla ei ollut "lupaa" käydä toisella paikkakunnalla ja automaattisesti olen siis lähtenyt panoreissulle, vaikka ketään tuttua ei ko. kaupungissa edes asunut.

Jääkiekkopeliin hänen kanssaan en kuulemma uskalla lähteä, koska pelkään, että samassa kaupungissa asuva kaverini tulee samaan peliin ja näkee meidät. Tästä olen haukut saanut, miehelle ei tule mieleenkään, että minua ei vaan koskaan ole kiinnostanut jääkiekkopelissä istuminen.

Viimeksi kun kerroin, että kärsin pahasta unettomuudesta, enkä pysty enää oikein syömäänkään kun on stressiä ja että painokin on pudonnut, mies sanoi: "Se onkin varmaan ihan hyvä, että olet taas pian iskukunnossa."

Tämä helmi onkin todellinen helmi, äitinsä ja itsensä mielestä.

Että jos joku on kesäheilaa vailla, niin Salosta löytyy.

Vierailija
46/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:19"]

Mies, joka ei juurikaan itse yhteyttä pidä, vaan odottaa, että toinen on se, joka tulee hänen luokseen ja viestittelee, kerran mies sitten laittoi poikkeuksellisesti viestiä, kun oltiin puhuttu siitä, että hänkin voisi joskus laittaa sitä viestiä ensin. Minulla oli rankaa vaihe menossa ja mies viestitti: "Miten päivä meni"

Tähän sitten vastasin, että mitä ihmettä, luepa se vastaus uudestaan, mutta mies oli jo täynnä raivoa.

Sairastaessani vakavasti mies raivosi, että miten sairaus ilmoittaa itsestään (rajuja verenvuotoja) vain aina kun olen hänen seurassaan, mutta ei koskaan, kun olen jonkun muun seurassa. Näinhän asia ei tietenkään ollut, mutta näin mies sen kuvitteli olevan.

Kun sain ko. sairauden vuoksi todella rajun kohtauksen, ja jouduin käymään sairaalassakin, viestitin pelästyneenä miehelle, että tällainen kohtaus nyt tuli. Mies vastasi: "Panitko." Olin terveyskeskukseen joutuneen sukulaiseni apuna toisella paikkakunnalla ja lähdin käymään lapseni kanssa ostoksilla viereisessä kaupungissa, kun tämä sairaskohtaus iski. Mies sitten ilmoitti, että minulla ei ollut "lupaa" käydä toisella paikkakunnalla ja automaattisesti olen siis lähtenyt panoreissulle, vaikka ketään tuttua ei ko. kaupungissa edes asunut.

Jääkiekkopeliin hänen kanssaan en kuulemma uskalla lähteä, koska pelkään, että samassa kaupungissa asuva kaverini tulee samaan peliin ja näkee meidät. Tästä olen haukut saanut, miehelle ei tule mieleenkään, että minua ei vaan koskaan ole kiinnostanut jääkiekkopelissä istuminen.

Viimeksi kun kerroin, että kärsin pahasta unettomuudesta, enkä pysty enää oikein syömäänkään kun on stressiä ja että painokin on pudonnut, mies sanoi: "Se onkin varmaan ihan hyvä, että olet taas pian iskukunnossa."

[/quote]

Hengissä -- Helsingissä

Panitko -- paranitko

Tais tulla sama virhe molemmilla.

Vierailija
47/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 06:52"]Mun kännykkä oli yöpöydällä päällä. Oli äänet pois, valot pois, hälyt pois. Mutta mies näki omalta koneelta et mun face ja mese on auki. Mun täytyy nykyään sammuttaa virrat pois kännykästäni että en varmasti mene salaa faceen tai wattsapiin yöllä. Mutta siis hirveetä huutoa piti kahden aikaan yöllä aiheesta. Kuulemma häiritsee hänen stereoitaan. Sanoin että kyllä se on sun antiikkiluuri mikä kätellessään aiheuttaa sen äänen äänentoistoon. Ei usko että nykyluurit ei sitä tee. Tosiasiassa on sairaalloisen mustasukkainen. Valvoo mua öisin että nukunko.
[/quote]
Ja sitten olet tuollaisen kanssa? Voi vittu mikä teitä naisia vaivaa?

Vierailija
48/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:29"]Suuttuu jos yritän tulla alasti nukkumaan, ei edes yöpaita riitä, pitää olla pikkaritkin
[/quote]
Tule mun kanssa nukkumaan.

Vierailija
49/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vaihtaa puhtaan käsipyyhkeen kun "likaisella" kuivasin lattiaa suihkun jälkeen. Sai kunnon kilarit ja meni lenkille koiran kanssa. Tuo oli jo toinen unohtaminen putkeen ja kuulemma otti häntä aivoon. No taisi oikeasti johtua 2 päivän seksittömyydestä kun ei enää kilahtanut taas unohtaessani sen helvetin pyyhkeen vaihtaa.

Vierailija
50/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin voinut kirjoittaa tämän!!

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:42"]

Mies suuttui, kun olin epähuomiossa vienyt hänen uusimman Tekniikan maailmansa lehtikeräykseen. No,  itsepähän jätti nitä aina lojumaan joka paikkaan.

[/quote]

Vierailija
51/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:19"]

[/quote]

Hengissä -- Helsingissä

Panitko -- paranitko

Tais tulla sama virhe molemmilla.

[/quote]

Ikävä kyllä asia ei ole näin. 

Vierailija
52/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautin miehelleni siitä, kun hän suojatietä ylittäessämme räpläsi intensiivisesti kännykkää eikä kiinnittänyt huomiota liikenteeseen. Mies tulistui ja lähti painelemaan pikakävelyä eteenpäin niin että jouduin juoksemaan hänet kiinni. :D "kyllä mä nyt suojatien osaan ylittää!!"

Vierailija
53/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:28"]

Mies suuttui, kun olin epähuomiossa vienyt hänen uusimman Tekniikan maailmansa lehtikeräykseen. No,  itsepähän jätti nitä aina lojumaan joka paikkaan.

[/quote]

[/quote]

Kun toisen tavaroihin vaan ei kosketa, se on sääntö.

Vierailija
54/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

Kai ostitte uuden tilalle?

Vierailija
55/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä suuttui kun en suostu pitämään vapaapäivää eräänä päivänä kun hänellä olisi meno ystävänsä syntymäpäiväjuhliin. Joutuu jäämään kotiin lasten kanssa. Ja sehän passaa minulle.

Vierailija
56/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin KEKSIN. YHDEN KEKSIN!
Mies suuttui koska ei halunnut minun lihovan enää yhtään. Olin parantumassa anoreksiasta enkä ollut vielä edes saavuttanut normaalipainoa... Onneksi on eksä

Vierailija
57/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelimme baarista kotiinpäin oli pakkasta ja multa tuli pissa housuun. Mieheni suuttui ja haukkui koko loppumatkan.

Vierailija
58/133 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/133 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tankkasin laina-autoa 20 eurolla 15 euron sijaan. Halusin olla varma, että bensaa on saman verran (tai mielummin vähän yli) kuin auton saadessamme. Mutta tuo 5 euron korotus oli sitten jo järjetöntä tuhlausta. Mies siis tykkää niuhottaa rahan käytöstä...

Vierailija
60/133 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen opiskelun ohella iltatöitä ja yhtenä iltana venähti pitkäksi, kun oli paljon asiakkaita ja paikan omistaja kävi mittailemassa jotain tulevaa remonttia varten ja oli koko ajan tiellä. Mieheni suuttui, kun olin alle tunnin myöhässä siitä mihin aikaan yleensä tulen kotiin. On kyllä kova vetämään herneen nenään, mutta leppyy nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi