Kaveri päästi kummallisen sammakon
Juttelimme hetki sitten hiuksista. Hän mainitsi kasvattavansa pitkät hiuksensa takaisin. Ihmettelin miksi, koska viime viikolla hän sanoi tahtovansa lyhyemmät hiukset.
Hän vastasi "Koska sit SÄ oisit kateellinen." Mietin vaan että mitä vittua. Ihan vapaaehtoisestihan minä lyhyen tukkani leikkasin, ja sitä on kehuttu useaan otteeseen. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun olin hetken hiljaa niin hän ns. Luikerteli pois...kummallista.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:19"]Oliko sulla ennestään lyhyt tukka, vai leikkasitko lyhyeksi sen jälkeen kun kaverisi kertoi aikeistaan leikata?
[/quote]
Siis ei sillä oo koskaan lyhyttä tukkaa ollu eikä haluukkaan. Sen lyhyt on pitkä polkkatukka. Mä leikkautin tammikuussa kunnolla lyhyeksi.
[/quote]
olen siis Ap
ja se leikkas olkapäihin asti joskus marraskuussa
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:12"]Voi jeesus, anna ap olla. Todennäköisesti kaverisi on kateellinen sinulle tai sitten sinä olet matkinut häntä aiemmin ja se ärsyttää häntä. Teineillä on teinien ongelmat.
[/quote]
Tämä on nyt vähän ot, mutta totta kai teineillä on teinien ongelmat, ja lapsilla lasten. Niin sen kuuluu ollakin. Ei se sitä tarkoita, että niitä pitää vähätellä. On hyvin ikävää jos teinillä on aikuisen ongelmat.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...?
Ap
[/quote]
Sinä kyllä tuolla demi-viittauksella vastasit jo melko perusteellisesti ikäkysymykseen :D:D Seuraavaksi voisit opetella kielioppia... "koska nämä deminhuutelijat" ei tarkoita yhtään mitään?
[/quote]
mitä väliä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...?
Ap
[/quote]
Siis mihin pois se kaverisi meni?
Ei tässä taida olla kysymys pelkästään hiuksista.
Ainakin mulle tulee sellainen fiilist tästä, että haluaako kaverisi olla jotenkin parempi kuin sinä? tai siis haluaako hän että sinäkin kadehtisit häntä.
Hän mitä ilmeisimmin kadehtii kuitenkin sinua joissain asioissa.
Itselleni kävi vähän vastaava tilanne tuossa jokunen aika sitten, ja olen sitä miettinyt asiaa aika paljonkin. Tulin siihen tulokseen että ehkä kaverini sitten vaan on tietyistä asioista minulle kateellinen, enkä ole osannut edes ajatella että sellaisia juttuja kukaan edes huomioisi.
Kai se on jonkun sortin identiteetti kriisiä kun pitää kadehtia hiuksia, tyyliä tai vaikkapa vaan sitä että on siistin näköinen kun menee ovesta ulos.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Ap
[/quote]
Sinä kyllä tuolla demi-viittauksella vastasit jo melko perusteellisesti ikäkysymykseen :D:D Seuraavaksi voisit opetella kielioppia... "koska nämä deminhuutelijat" ei tarkoita yhtään mitään?