Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri päästi kummallisen sammakon

Vierailija
23.03.2015 |

Juttelimme hetki sitten hiuksista. Hän mainitsi kasvattavansa pitkät hiuksensa takaisin. Ihmettelin miksi, koska viime viikolla hän sanoi tahtovansa lyhyemmät hiukset.
Hän vastasi "Koska sit SÄ oisit kateellinen." Mietin vaan että mitä vittua. Ihan vapaaehtoisestihan minä lyhyen tukkani leikkasin, ja sitä on kehuttu useaan otteeseen. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun olin hetken hiljaa niin hän ns. Luikerteli pois...kummallista.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, anna ap olla. Todennäköisesti kaverisi on kateellinen sinulle tai sitten sinä olet matkinut häntä aiemmin ja se ärsyttää häntä. Teineillä on teinien ongelmat.

Vierailija
2/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...?
Ap
[/quote]
Siis mihin pois se kaverisi meni?
[/quote]
ihan vaan lähti muualle
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:12"]Voi jeesus, anna ap olla. Todennäköisesti kaverisi on kateellinen sinulle tai sitten sinä olet matkinut häntä aiemmin ja se ärsyttää häntä. Teineillä on teinien ongelmat.
[/quote]
En mä oo ketää matkinu!
Ap

Vierailija
4/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä kaverilla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan lyhyitä hiuksia. En siis ole matkinut ketään! Lyhimmillään olkapäille. Eikä koskaan varmaan uskaltaisikaan leikata lyhyeksi, koska on sen verran arka eikä tahdo erottua joukosta. Eikä myöskään ole ainakaan minulle kertonut että tahtoisi leikata OIKEASTI lyhyet hiukset, hänelle lyhyet ovat olkapäihin. Minulla on oikeasti lyhyet hiukset, juuri ja juuri jotakin korvien päällä. En. Ole. Matkinut. Ketään.
Ap

Vierailija
5/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan se olla että hän vain sanoi mitä sylki suuhun toi, ehkä kysymyksesi ärsytti häntä, ja sitten tajusi itse että vastasi typerästi/omituisesti ja meni siksi vaikeaksi. Ei siinä välttämättä ollut sen kummempaa sisältöä. Monet eivät tykkää siitä että heidän valintojaan kyseenalaistetaan, vaikka olisikin pienestä asiasta kyse.

Vierailija
6/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan käyttäytyy noin...

Vierailija
7/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan, että tuo oli vain puuskaus uteluun. Et varmaan tuota kommenttia minään tarkoittanut, mutta tulee ihan mieleen jotku ala-asteen ystävyyssuhteet, joissa pitää selvittää ihan kaikki toiselle: Miksi laitoinkin sinisen paidan päälleni, vaikka se olikin eilen vielä inhokkivärini jne. Tai siis se nyt minulla tuli ekana mieleen, että ystävä kummasteli tuollaista miksi -kyselyä, ja heitti vain jotain ärsytyksissään.

Vierailija
8/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on sinulle jostain kateellinen ja on kuumeisesti miettinyt, mikä olisi sellainen ominaisuus hänellä josta sinä voisit mahdollisesti olla kateellinen. On sitten keksinyt nämä hiukset ja yrittää saada sinut kateelliseksi kun hänellä on pitkät (ja paksummat?) hiukset kuin sinulla. Mutta älä ole milläskään tästä, todella lapsellista touhua kaveriltasi. Lyhyet hiukset ovat sinulle ominta ja paras ratkaisu joten ole vain ylpeä ja iloinen niistä.

Vierailija
9/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:04"]Minäkin veikkaan, että tuo oli vain puuskaus uteluun. Et varmaan tuota kommenttia minään tarkoittanut, mutta tulee ihan mieleen jotku ala-asteen ystävyyssuhteet, joissa pitää selvittää ihan kaikki toiselle: Miksi laitoinkin sinisen paidan päälleni, vaikka se olikin eilen vielä inhokkivärini jne. Tai siis se nyt minulla tuli ekana mieleen, että ystävä kummasteli tuollaista miksi -kyselyä, ja heitti vain jotain ärsytyksissään.
[/quote]
No kai sitä saa kysyä ilman vittuilua miksi mieli on viikossa muuttunut?

Vierailija
10/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:04"]Minäkin veikkaan, että tuo oli vain puuskaus uteluun. Et varmaan tuota kommenttia minään tarkoittanut, mutta tulee ihan mieleen jotku ala-asteen ystävyyssuhteet, joissa pitää selvittää ihan kaikki toiselle: Miksi laitoinkin sinisen paidan päälleni, vaikka se olikin eilen vielä inhokkivärini jne. Tai siis se nyt minulla tuli ekana mieleen, että ystävä kummasteli tuollaista miksi -kyselyä, ja heitti vain jotain ärsytyksissään. [/quote] No kai sitä saa kysyä ilman vittuilua miksi mieli on viikossa muuttunut?

[/quote]

Saa totta kai, minun mielestä tuo on vain yksi potentiaalinen syy miksi kaveri noin puuskahti. Ihan sillä, etten usko että kukaan kehtaa myöntää toisen toivovan olevan kateellinen, ei edes teinit tollasia myönnä :) Joka tapauksessa, ei tuossa varmaan hirveän hyvä ystävyyssuhde ole kyseessä, luulisin näin. 

Vierailija
11/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:04"]Minäkin veikkaan, että tuo oli vain puuskaus uteluun. Et varmaan tuota kommenttia minään tarkoittanut, mutta tulee ihan mieleen jotku ala-asteen ystävyyssuhteet, joissa pitää selvittää ihan kaikki toiselle: Miksi laitoinkin sinisen paidan päälleni, vaikka se olikin eilen vielä inhokkivärini jne. Tai siis se nyt minulla tuli ekana mieleen, että ystävä kummasteli tuollaista miksi -kyselyä, ja heitti vain jotain ärsytyksissään. [/quote] No kai sitä saa kysyä ilman vittuilua miksi mieli on viikossa muuttunut?

[/quote]

Saa totta kai, minun mielestä tuo on vain yksi potentiaalinen syy miksi kaveri noin puuskahti. Ihan sillä, etten usko että kukaan kehtaa myöntää toisen toivovan olevan kateellinen, ei edes teinit tollasia myönnä :) Joka tapauksessa, ei tuossa varmaan hirveän hyvä ystävyyssuhde ole kyseessä, luulisin näin. 
[/quote]
No hassu juttu että sattuu olemaan paras ystäväni.
Ap

Vierailija
12/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:04"]Minäkin veikkaan, että tuo oli vain puuskaus uteluun. Et varmaan tuota kommenttia minään tarkoittanut, mutta tulee ihan mieleen jotku ala-asteen ystävyyssuhteet, joissa pitää selvittää ihan kaikki toiselle: Miksi laitoinkin sinisen paidan päälleni, vaikka se olikin eilen vielä inhokkivärini jne. Tai siis se nyt minulla tuli ekana mieleen, että ystävä kummasteli tuollaista miksi -kyselyä, ja heitti vain jotain ärsytyksissään.
[/quote]
No kai sitä saa kysyä ilman vittuilua miksi mieli on viikossa muuttunut?
[/quote]
Niin minäkin luulin.
Ap

Vierailija
13/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, hän käy täällä ja on jo luultavasti lukemassa aloitustani.

Vierailija
14/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on outoja, ap. Älä välitä.

Vierailija
15/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut vain ärsyyntymisen ilmaus miksi-uteluusi. Puuskahtipa jotain vaan ärsyttävään kysymykseen, jotain mikä olisi yhtä ärsyttävää kuin oma kyselysi. 

Vierailija
16/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee, että leikkasit lyhyet, kun olit kateellinen hänen lyhyistä hiuksistaan? Ja nyt haluaa pitkät takaisin, kun sinulla on samanlaiset? Matkitko eri asioissa?

Vierailija
17/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti mielestäni viittaa siihen, että kaverisi on kateellinen sinulle useammastakin eri asiasta. Toisin sanoen hän haluaisi, että sinä vuorostasi olisit kateellinen. Hänen mielestään kampauksesi ei ilmeisesti ole kovin onnistunut. Sinuna jättäisin kokonaan tuollaisen kaverin, joka ei vilpittömästi toivo parastasi, vaan vehkeilee selkäsi takana ja kadehtii.

Vierailija
18/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakaa päänne kaljuksi molemmat, niin loppuu toi kateellisten akkojen kotkotus.

Vierailija
19/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmin ymmärtäminenkin on taitolaji.

Vierailija
20/47 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:09"]Ajattelee, että leikkasit lyhyet, kun olit kateellinen hänen lyhyistä hiuksistaan? Ja nyt haluaa pitkät takaisin, kun sinulla on samanlaiset? Matkitko eri asioissa?
[/quote]
Häh??? Mulla on lyhyet hiukset. Siis oikeasti lyhyet. Hänellä olkapäille yltävät. Ja lyhimmillään vajaa olkapäät myös. Nyt en ymmärrä..?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä