Kaveri päästi kummallisen sammakon
Juttelimme hetki sitten hiuksista. Hän mainitsi kasvattavansa pitkät hiuksensa takaisin. Ihmettelin miksi, koska viime viikolla hän sanoi tahtovansa lyhyemmät hiukset.
Hän vastasi "Koska sit SÄ oisit kateellinen." Mietin vaan että mitä vittua. Ihan vapaaehtoisestihan minä lyhyen tukkani leikkasin, ja sitä on kehuttu useaan otteeseen. Eikä siinä muuten mitään, mutta kun olin hetken hiljaa niin hän ns. Luikerteli pois...kummallista.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:03"]Eiköhän tuo ollut vain ärsyyntymisen ilmaus miksi-uteluusi. Puuskahtipa jotain vaan ärsyttävään kysymykseen, jotain mikä olisi yhtä ärsyttävää kuin oma kyselysi.
[/quote]
Kysyin koska oli viime viikolla tahtonut lyhyemmät hiukset. Siksi kysyin.
Ap
Sait kaverin leikkaamaan hiuksensa?
Lyhythiuksinen nainen ei ikinä näytä yhtä hyvältä miltä näyttäisi pitkähiuksisena.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:58"]Lyhythiuksinen nainen ei ikinä näytä yhtä hyvältä miltä näyttäisi pitkähiuksisena.
[/quote]
No olen sen verran ohuthiuksinen että pitkät näyttivät minulla aika kamalilta. Että haista sinä kukkanen.
Ap
Luultavasti oletkin kateellinen. Eihän lyhyt tukka naiselle sovi.
Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:06"]Luultavasti oletkin kateellinen. Eihän lyhyt tukka naiselle sovi.
[/quote]
haista vittu.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:06"]Luultavasti oletkin kateellinen. Eihän lyhyt tukka naiselle sovi.
[/quote]
haista vittu.
[/quote]
Varmistettu oikeaksi väitteesi.
Oliko sulla ennestään lyhyt tukka, vai leikkasitko lyhyeksi sen jälkeen kun kaverisi kertoi aikeistaan leikata?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette? [/quote] ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...? Ap
[/quote]
Eli siis olette jotain rippikouluikäisiä?
Mulle tuli sellainen fiilis Ap:sta että matkii kaveriaan ennen kuin kaveri on itse ehtinyt tehdä aikomansa.
Esim kaveri sanoo ostavansa x kengät päivänä y, ja Ap menee heti ostamaan x kengät itselleen.
Jos tämä hiusten leikkauksesta puhuminen on ollut kiusa Ap:lle, joka menee etukäteen "matkimaan"kaveriaan. -20-
Muista nämä: Analwaffe, perseenuolentakone, 6-0, ylivoima, massa.
Etköhän saa noin voimaannutettua itsesi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:58"]Lyhythiuksinen nainen ei ikinä näytä yhtä hyvältä miltä näyttäisi pitkähiuksisena.
[/quote]
Ei kyllä ole totta. Pitää olla kasvoihin sopiva leikkaus, ja joillekin lyhyet sopivat todella hyvin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:19"]Oliko sulla ennestään lyhyt tukka, vai leikkasitko lyhyeksi sen jälkeen kun kaverisi kertoi aikeistaan leikata?
[/quote]
Siis ei sillä oo koskaan lyhyttä tukkaa ollu eikä haluukkaan. Sen lyhyt on pitkä polkkatukka. Mä leikkautin tammikuussa kunnolla lyhyeksi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:07"]Ehkä se oli vitsi. Minkä ikäisiä olette? [/quote] ikäkysymyksen taidan passata, koska nämä deminhuutelijat. Mutta jos oli vitsi niin aika huonosti toteutettu..ja sit ku meni sillain hitaasti, kummallisesti pois...? Ap
[/quote]
Eli siis olette jotain rippikouluikäisiä?
[/quote]
suunnilleen
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:58"]
Lyhythiuksinen nainen ei ikinä näytä yhtä hyvältä miltä näyttäisi pitkähiuksisena.
[/quote]
Turha yleistys. Kaunis on kaunis, vaikka ilman hiuksia.
No ei välttämättä tarkoita mitään. Vähän riippui __miten__ sen sanoi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:15"]Sarkasmin ymmärtäminenkin on taitolaji.
[/quote]
Siis en mä oo mitään loukkaantunu, oli vaan oudosti sanottu mielestäni ja oisin ymmärtäny läppänä jos olis sarkastisesti sanonut.