Kuka on tässä tilanteessa "syyllinen"?
Siis: olen rakastanut yhtä tyyppiä puoli vuotta. Muutama päivä sitten tämä rakkauteni kohde oli kertonut ystävälleni, että rakastaa häntä! Kolme päivää myöhemmin tämä "ystäväni" kertoi, että hänkin pitää ko. henkilöstä ja että he seurustelevat. Sitten varmistin asian ihastukseltani. Vastaus kuului: joo kyl me seurustellaan. Kysyin häneltä että haluaako hän tietää miksi olen niin utelias? Kyllä ihastukseni halusi. Kerroin hänelle, että olen tykännyt hänestä jo puoli vuotta jne jne. Sitten kun tämä "ystäväni" sai tietää, niin heti MINÄ olen se ns. pettäjä, joka tekee heidän suhteestaan paskamyrskyn! Joten, kuka tässä on "pettäjä", joka petti kaverinsa? Ja anteeksi sekava teksti...
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:44"]Siis: olen rakastanut yhtä tyyppiä puoli vuotta. Muutama päivä sitten tämä rakkauteni kohde oli kertonut ystävälleni, että rakastaa häntä! Kolme päivää myöhemmin tämä "ystäväni" kertoi, että hänkin pitää ko. henkilöstä ja että he seurustelevat. Sitten varmistin asian ihastukseltani. Vastaus kuului: joo kyl me seurustellaan. Kysyin häneltä että haluaako hän tietää miksi olen niin utelias? Kyllä ihastukseni halusi. Kerroin hänelle, että olen tykännyt hänestä jo puoli vuotta jne jne. Sitten kun tämä "ystäväni" sai tietää, niin heti MINÄ olen se ns. pettäjä, joka tekee heidän suhteestaan paskamyrskyn! Joten, kuka tässä on "pettäjä", joka petti kaverinsa? Ja anteeksi sekava teksti...
[/quote]
(unohdin kirjoittaa yhden lauseen:)
Joten, kuka tässä on "pettäjä", joka petti kaverinsa? Minä vai "ystäväni" joka alkoi seurustelemaan ihastukseni kanssa? Ja anteeksi sekava teksti...
Demi on parempi paikka näille teinidraamoille. Jos et ole teini niin sit on pahempi juttu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:46"]Joo en tajunnu.
[/quote]
Anteeksi sekava teksti...
Ap
Olisit vain sanonut ihastumisestasi ajoissa. Kun toinen sanoo seurustelevansa, sun kuuluu pitää suusi kiinni ja antaa heidän olla. Sun aika meni jo, voi olla että koittaa vielä uudelleen mutta nyt anna olla!
Sinulla oli puoli vuotta aikaa, etkä tehnyt asialle mitään, etkä kertonut ihastuksellesi tunteistasi aikasemmin. Kyllä se huono ystävä olet sinä! Todella säälittävää ja ilkeetä mennä heti kertomaan tunteistasi, kun toiset ovat tunnustaneet tunteensa puolin ja toisin, sinähän käytännössä yritit rikkoa heidän alkavan suhteen, häpeä ja hyväksy se, että olet ihan liian myöhässä!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:48"]Olisit vain sanonut ihastumisestasi ajoissa. Kun toinen sanoo seurustelevansa, sun kuuluu pitää suusi kiinni ja antaa heidän olla. Sun aika meni jo, voi olla että koittaa vielä uudelleen mutta nyt anna olla!
[/quote]
Selvä. Olin silloin niin tolaltani että en tajunnut mitä tein :(
Oma moka kun en kertonu! Aika paskamaista men frendin selän takana kertoo et tykkäät sen miehestä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:52"]Sinulla oli puoli vuotta aikaa, etkä tehnyt asialle mitään, etkä kertonut ihastuksellesi tunteistasi aikasemmin. Kyllä se huono ystävä olet sinä! Todella säälittävää ja ilkeetä mennä heti kertomaan tunteistasi, kun toiset ovat tunnustaneet tunteensa puolin ja toisin, sinähän käytännössä yritit rikkoa heidän alkavan suhteen, häpeä ja hyväksy se, että olet ihan liian myöhässä!
[/quote]
5 ensimmäistä kuukautta en edes ajatellut kertoa mitään. Vasta viikko sitten päätin että kerron hänelle ensi viikolla kun näemme. Sanoin silloin jo ihastukselleni, että minulla on asiaa jonka haluan sanoa... :(
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:52"]Sinulla oli puoli vuotta aikaa, etkä tehnyt asialle mitään, etkä kertonut ihastuksellesi tunteistasi aikasemmin. Kyllä se huono ystävä olet sinä! Todella säälittävää ja ilkeetä mennä heti kertomaan tunteistasi, kun toiset ovat tunnustaneet tunteensa puolin ja toisin, sinähän käytännössä yritit rikkoa heidän alkavan suhteen, häpeä ja hyväksy se, että olet ihan liian myöhässä!
[/quote]
5 ensimmäistä kuukautta en edes ajatellut kertoa mitään. Vasta viikko sitten päätin että kerron hänelle ensi viikolla kun näemme. Sanoin silloin jo ihastukselleni, että minulla on asiaa jonka haluan sanoa... :(
[/quote]
Anteeksi, mutta kyllä tuo nyt kuulostaa ihan selittelyltä ja siltä, että olet ihan liian epäkypsä näkemään sitä tosiasiaa, että sinä teit väärin, eikä sitä auta nyt selitellä. Et sinä täällä mitään hyväksyntää teollesi saa, jos sitä tulit täältä palstalta hakemaan. Ainoa anteeksi antava tekijä on se, että olet nuori ja kokematon, mutta nyt on sinun aikasi oppia, yritä tehdä sovinto kaverisi kanssa, tämä asia ei varmasti ole sen arvoinen, että menettäisit hyvän ystävän!
Ihastumisia tulee ja menee. Olet ilmeisesti teini-ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:03"]Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
En sano suoraa ikää mutta emme ole aikuisia.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:03"]Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
[/quote
Joten se varmaan selittää tyhmyyteni...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:03"]Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
[/quote]
Joten se varmaan selittää tyhmyyteni...
[/quote]
Noup. Älä nolaa meitä muita teinejä, kiitos.
Sulla oli sun mahdollisuus ja sinä missasit sen, turha enää itkeä. Myöhäistä. Game Over.
t. 16v
Joo en tajunnu.