E-passin käyttö ei henkilökohtaisiin juttuihin
Osaisiko joku vinkata, mihin e-passin vanhenevia rahoja kannattaisi nyt viime tingassa käyttää siten, että niistä voisi hyötyä joku muukin kuin e-passin omistaja itse? Ilmeisesti kaikki hieronnat jne. on jotenkin henkilökohtaisia ja leffalippuihin merkitään se e-passin omistajan nimi.
Kommentit (12)
Mä ostin lahjakortin. Käyn ensi vuonna hierojalla. Nyt en voi käydä.
Ostin ePassilla leffalippuja, mutta niihin merkittiin oma nimeni. Olisin halunnut esim. lapseni kanssa käydä elokuvassa, mutta se ei onnistunut noilla lipuilla.
Elokuvalippuja olen ostanut ja antanut ne lapsille. Teatterilippuja olen myös ostanut. Kukaan ei ole koskaan tarkistanut henkilöllisyyttä. Näin jo vuosia.
e-Passiedut on tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elokuvalippuja voi ostaa
PDF-sarjaliput toimitetaan sähköpostiosoitteeseen, jonka olet tallentanut asiakastietoihisi. Kulttuuriedulla maksettuihin lippuihin tulostuu nimesi, ja ne on tarkoitettu vain henkilökohtaiseen käyttöön.
Valitse haluamasi kulttuurisarjalippu ja maksa ostosi kulttuuriedulla. Huomaathan, että kulttuurietusarjaliput ovat eri tuote kuin normaalit sarjalippumme.
Muistaakseni Edenredillä pystyi tekemään lahjoituksen paikallisen liikuntaseuran toiminnalle. Onnistuisiko e-Passilla sama?
(Ja vähän sama ongelma, 300 euroa etuja seisoo sillä tilillä eikä mulla ole niille käyttöä. Jääkööt sinne.)
Älkää hyvät ihmiset ryssikö noita työnantajien tarjoamia e-passi, smartum ym. etuja.
Meillä työnantaja lopetti kyseiset edut väärinkäytösten vuoksi. Henkilöstöosaston aikaa kului niiden selvittelyihin ja lausuntojen antamiseen verottajalle. Kerran asiasta huomautettiin ja kun meno vain jatkui, niin työnantaja päätti lopettaa kaikki edut.
maksoin juuri e-passin lounasedulla tyttäreni ja oman lounaani.
Tietääkö kukaan, jos ostaa SUHK:in hierontalahjakortin, niin tulostuuko siihen se epassin omistajan nimi?
Palveluja myyvienhän pitäisi huolehtia jotenkin, että palvelut menevät kulttuuriedun saajalle oikeasti. Esim. nimeämättömiä lahjakortteja ei saisi myydä. Mutta kaikki yrittäjät sekä työntekijät eivät tiedä tai välitä, joten joissain ei-ketjupaikoissa saattaa onnistua tuollainen. Kulttuurietua saavan pitäisi tosin ymmärtää, että et voi maksaa sillä esim. koko perheen elokuvalippuja ja onhan ollut joitain tapauksia, joissa edun väärinkäytöstä on saaja joutunut maksumieheksi. Tosin mitenpä kukaan todistaisi, että jokin lahjakortti ei ole mennyt edun saajan omaan käyttöön.
Lahjakortin voi ostaa e-passilla tai hyvinvointikurssin.