Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kirjoitellut Facebookissa toisen naisen kanssa

Vierailija
02.03.2015 |

Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.

Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.

Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !

En saanut kohtausta vaan kerroin miehelle miltä minusta tuntuu. Kaiken pitäisi nyt olla hyvin, MUTTA... kirjoitin tuolle naiselle Facebookiin ystävällisesti, että mitä mieltä hän on kaikesta. Onko heidän välillään mitä yms. En raivonnut ja haukkunut. Odotin 2 päivää vastausta, jota en saanut. Nainen poisti profiilinsa. Hänellä ei ole ainakaan nyt tunnistettavaa profiilia.

Mielessäni on pari asiaa : miten voin luottaa tuohon mieheen ? pyydänkö häntä näyttämään viesteistä, että heidän välillään ei ole enää mitään ? Lopussa mies oli kirjoitellut, ettei voisi pettää minua koskaan. Tämä nainen on perheellinen, äiti ja hänellä on mies.

En ikimaailmassa kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mutta voin sanoa, että tuntui niin pahalle, ettei koskaan ole tuntunut. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten luottamus takaisin ? Entä jos tämä on vain jäävuoren huippu, vain yksi nainen ? Jospa näitä onkin enemmän?

Nykyään ollaan pystytty puhumaan ihan rakentavasti ja välimme on paremmat kuin koskaan ennen. Mistä voin tietää ettei se johdu vain miehen huonosta omasta tunnosta ?

Petetty

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nainen tuollaisella pommittamisella ainakin tekee itsensä vähemmän houkuttelevaksi ja tavoittelemisen arvoiseksi, jopa naurettavaksi, myös hieman pelottavaksi, sillä tuollainen jatkuva viestittely on kuin olisi kauheasta papupadasta kyse, määräilevästä ja dominoivasta naisesta, jollainen harvoin on miesten ihannekuva. Joten aika hyvät kortit sinulla ap, kun vastapuoli on moinen viesteillä pommittaja ja sinun haukkujasi. Koko juttu kääntyy häntä vastaan tai taitaa olla jo kääntynyt. Ei vastassasi ole symppistä, fiksua ja hillittyä houkutusta vaan mokomakin kälättäjä - ei noin mitään suhdetta kannata aloittaa, jos hänellä se on ollut mielessään. Sinulla on hyvät kortit, usko pois, kun olet ollut hillitty ja VIISAS.

Vierailija
102/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"]

Tunnistin itseni ja meidän suhde ei todellakaan ole ohitse. Takerrut mieheesi, kiristät, uhkaillet ja itket ettei hän jätä sinua. Käytät lapsia pelinappulana jne. Toisen vaikea lähteä huonosta suhteesta tilanteessa jossa pelinappulana on lapset ja omaisuus. Säälin sinua.

[/quote]

Joo, joo, varmaan oletkin. Jonkun toinen nainen olet varmaankin,  toiveajatteluun uppoutuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"]Tunnistin itseni ja meidän suhde ei todellakaan ole ohitse. Takerrut mieheesi, kiristät, uhkaillet ja itket ettei hän jätä sinua. Käytät lapsia pelinappulana jne. Toisen vaikea lähteä huonosta suhteesta tilanteessa jossa pelinappulana on lapset ja omaisuus. Säälin sinua.
[/quote]
Ja uskot kaiken, olet säälittävä.

Vierailija
104/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni ja meidän suhde ei todellakaan ole ohitse. Takerrut mieheesi, kiristät, uhkaillet ja itket ettei hän jätä sinua. Käytät lapsia pelinappulana jne. Toisen vaikea lähteä huonosta suhteesta tilanteessa jossa pelinappulana on lapset ja omaisuus. Säälin sinua.

[/quote]

Miksi olet valehdellut vaimon sanoneen asioita joita ei ole sanonut? Miksi olet haukkunut vaimoa mielisairaaksi? Kukahan tässä oikein on se....

Vierailija
105/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se mitä haluan tältä suhteelta , helppoutta. Ei minua haäiritse ollenkaan vaikka ette eroa tämä toimii oikein hienosti näin. Saan parhaat palat kotona ja mieheltäsi.

Vierailija
107/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:43"]

[/quote]

Miksi olet valehdellut vaimon sanoneen asioita joita ei ole sanonut? Miksi olet haukkunut vaimoa mielisairaaksi? Kukahan tässä oikein on se....

[/quote]

Mies nauhoittaa keskusteluja vaimonsa kanssa ja kuuntelemme ne yhdessä miettien mitä tilanteessa tulee toimia. Skype on myös hyvä, avaamme keskustelun ja pidämme sen auki näin kuulen kaiken mitä he puhuvat.Mies haluaa todistaa että voin luottaa häneen.  

Vierailija
108/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hmm, jos tuo viesti oli tarkoitettu minulle niin ei ihan mene noin :) Tunnistit itsesi ? Eli oletko se nainen, joka laittaa viestejä ? Erosta emme ole puhuneet muuta kuin, että mies sanoi suhteemme olevan tuossa pisteessä mitä viestin 77 kirjoittaja kertoi. En ole takertujakaan. Mies sanoi, että tarvitsee minua, ei voisi elää ilman eikä pettää koskaan. Uskon häntä ja kun sen vielä viesteistä luin.

Mies oli liikuttunut, että kaiken tämän jälkeen pystyn uskomaan parempaan enkä jätä häntä. Hän pelkäsi, että jätän kun olin nähnyt viestit. En ainakaan noiden viestien perusteella. Meillä on reippaasti yli 10v yhteistä matkaa takana. VIIKON viestittely (ilman fyysistä kontaktia) ei sitä kaada. Meillä on ollut liian paljon puhumattomuutta. Nyt olen pystynyt puhumaan. Puhumattomuutta siksi, että olen aiempien pettymysten takia suojautunut. Pelännyt paljastaa itseni, sisimpäni. Olen yrittänyt olla "tuolla jossain".. Mikä hirvittävä taakka harteilta on pois. Yhdessä ollaan toki itketty. Sitä en voi kieltää. Molemmat. Muistot "edellisestä" elämästä tulee mukaan, nekin on läpikäytävä.

Mutta uskon, että tämä käännekohta tarvittiin, jotta suhteemme syvenisi ennestään. Sitä se on jo näiden parin päivän aikana tehnyt. Rakastan enemmän kuin koskaan. Näin lähellä emme toisiamme ole käyneet henkisellä tasolla.

Lapset ovat tärkeintä elämässämme, molemmille. Omaisuutta, maallista, ei ole :) Ei edes autoa. Se ei haittaa niin pitkään kun meillä on toisemme. Nyt pitkään haaveilemani yhteinen reissu toteutuu. Ensi kesänä on ollut tarkoitus vahvistaa vihkivala. Nyt silläkin tapahtumalla on syvempi merkitys. Viime yö puhuttiin puhumasta päästyämme. Emme ole koskaan puhuneet näin paljon. Paluuta entiseen ei ole. Paljon on minun syytäni ja kuten kerroin niin aiemmat kokemukset ovat vaikuttaneet. Tätäkään ei mieheni teinnyt. En ole koskaan kertonut. Välillemme on syntymässä uusi ymmärryksen taso.

petetty

Vierailija
109/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihana kuulla!

Älä välitä, täällä on joku katkera toinen nainen linjoilla, joka toivoo näköjään vaimolle kuin vaimolle pahaa.

Vierailija
110/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:45"]

Tämä on se mitä haluan tältä suhteelta , helppoutta. Ei minua haäiritse ollenkaan vaikka ette eroa tämä toimii oikein hienosti näin. Saan parhaat palat kotona ja mieheltäsi.

[/quote]

Kiva :) Et taida ollakaan SE nainen. Miehellä ja hänellä on satoja kilometrejä välimatkaa eikä mitään mahdollisuutta tavata. Kiva provo.

petetty

Vierailija
111/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut lentokoneesta, helppo tehdä ihan päivä reissuja. Voi miten te vaimot olette aina niin typeriä. Minä olen vapaa joten en tunne pätkääkään katumusta jos miehellä ei pysy housut jalassa

Vierailija
112/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tunnistin teijät. 

Vierailija
113/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:58"]

Oletko kuullut lentokoneesta, helppo tehdä ihan päivä reissuja. Voi miten te vaimot olette aina niin typeriä. Minä olen vapaa joten en tunne pätkääkään katumusta jos miehellä ei pysy housut jalassa

[/quote]

:D joo, olen. Lähimmälle lentokentälle matkaa 30km täältä keskeltä ei mitään. Saatika, että yhteyksiä naisen kotikaupunkiin olisi. Pitäisi lentää ekana melkein 400km etelä-Suomeen, josta ottaa jatkoyhteys etiäpäin.. Kiva idea, mutta täysin mahdotonta.

petetty

Vierailija
114/116 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:03"]

Mie tunnistin teijät. 

[/quote]

Tuskin :)

petetty

Vierailija