Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu aina, ettei naiset pidä minusta? Olen itsekin nainen.

Vierailija
28.07.2026 |

Olen epäillyt olenko jo autismi/nepsy tai mikä näitä nyt on. Olen päälle 30v ja minulla ei ole ole ollut koko aikuisiällä naispuoleisia ystäviä.  Olen kyllä yrittänyt, mutta ne naiset aina löytää jonkun toisen tyypin kenen kanssa kaveerata esim kouluissa/kursseilla.

Olen melko naiivi ikäisekseni, sellainen lapsenmielinen. En ole mikään pissis mutten poikatyttökään. Tykkään esim kierrellä kirpputoreja ja tehdä taidetta.

Olen huomannut missä vain tilanteessa olen, naiset jotenkin karttaa minua, tai ehkä vain ystävällisyydestä ovat seurassani jos on pakko, muuten ei. Mutta sitten miespuoleiset taas niillä ei ole mitään ongelmaa, mutten halua kyllä miehistä ystäviä koska olen parisuhteessa. En ole mitenkään flirtti tai viekoitteleva, olen enemmänkin hiljainen ja ujo mutten tuppisuu kuka ei osaisi jutella ihmisille.

Tuntuu etten kai sitten osaa jotain naisten koodikieltä tai heille tulee epämukava olo seurassani. LIsäyksenä, en ole myöskään erityisen ruma tai kaunis ja onhan heidänlaisillakin ystäviä. Olenko vain tavannut vääränlaisia ihmisiä vai onko minussa vika?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina ollut sama. On mulla pari ystävää, mutta en ole oikein koskaan onnistunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Ja olen todellakin yrittänyt, olen esimerkiksi aloittanut uusia harrastuksia ja mennyt epämukavuusalueillekin. Esimerkiksi työelämässä tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta silti minä en ole koskaan se jonka kanssa kukaan ystävystyisi ja viettäisi aikaa myös työelämän ulkopuolella. Muut näitä suhteita kyllä muodostavat joten jotenkin se vika on minussa. En vain ole koskaan tajunnut mikä se vika on. 

Vierailija
2/2 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aina ollut sama. On mulla pari ystävää, mutta en ole oikein koskaan onnistunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Ja olen todellakin yrittänyt, olen esimerkiksi aloittanut uusia harrastuksia ja mennyt epämukavuusalueillekin. Esimerkiksi työelämässä tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta silti minä en ole koskaan se jonka kanssa kukaan ystävystyisi ja viettäisi aikaa myös työelämän ulkopuolella. Muut näitä suhteita kyllä muodostavat joten jotenkin se vika on minussa. En vain ole koskaan tajunnut mikä se vika on. 

Minun viimeisin ystävä taisi olla lapsuusiässä kun olin jotain 11v.  Eli kun olin lapsi mulla oli ystäviä. Sitten ne jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi