Mies kirjoitellut Facebookissa toisen naisen kanssa
Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.
Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.
Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !
En saanut kohtausta vaan kerroin miehelle miltä minusta tuntuu. Kaiken pitäisi nyt olla hyvin, MUTTA... kirjoitin tuolle naiselle Facebookiin ystävällisesti, että mitä mieltä hän on kaikesta. Onko heidän välillään mitä yms. En raivonnut ja haukkunut. Odotin 2 päivää vastausta, jota en saanut. Nainen poisti profiilinsa. Hänellä ei ole ainakaan nyt tunnistettavaa profiilia.
Mielessäni on pari asiaa : miten voin luottaa tuohon mieheen ? pyydänkö häntä näyttämään viesteistä, että heidän välillään ei ole enää mitään ? Lopussa mies oli kirjoitellut, ettei voisi pettää minua koskaan. Tämä nainen on perheellinen, äiti ja hänellä on mies.
En ikimaailmassa kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mutta voin sanoa, että tuntui niin pahalle, ettei koskaan ole tuntunut. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten luottamus takaisin ? Entä jos tämä on vain jäävuoren huippu, vain yksi nainen ? Jospa näitä onkin enemmän?
Nykyään ollaan pystytty puhumaan ihan rakentavasti ja välimme on paremmat kuin koskaan ennen. Mistä voin tietää ettei se johdu vain miehen huonosta omasta tunnosta ?
Petetty
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:10"]
Mies sanoi pari iltaa sitten, että minun arvostus on noussut hänen silmissään hurjasti. Koska otin tämän asian niin rauhallisesti ja järkevästi.
petetty
[/quote]
En pidä tästä asenteesta. Sittenkö ei olisi arvostanut, jos olisit huutanut ja itkenyt, mihin sinulla olisi ollut täysi oikeus? Nyt on miehen hyvä lässyttää, kun pääsi ns. helpoimman kautta.
[/quote]
No ei tuosta saanut kokonaisuutta irti :) Olisi tietenkin. Juttelimme tuolloin pitkään ja tärkein pointti oli se, että pystyimme puhumaan oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla ja avoimesti vuosiin... Mies oli luullut, ettei se onnistuisi ikinä enää. En usko, että hänestä tuntuu helpolle. Mies sanoi, että ei ole ylpeä teostaan eikä halua, että minusta tuntuu pahalle.
petetty
Jospa toi nainen on tehnyt rikosilmoituksen, sitten ainakin hänenkin mies saa tietää mitä on tapahtunut.
Mies on tosin ollut tyhmä kun teki valinnan viestitellä ton naisen kanssa, jos päästää noin helposti jonkun kolmannen ihmisen väliinne niin en kyllä pystyis luottamaan ihan heti
Jutun ydin on siis tämä : mies oli lähtemässä suhteesta. Suhteemme oli kylmä ja etäinen eikä mies saanut läheisyyttä niin paljon mitä tarvitsi. Samoja tunteita oli minulla. Hän oli jo itseasiassa päättänyt lähteä suhteestamme pois. Viestittely alkoi siten, että mieheni tykkäsi naisen profiilikuvasta. Naisen seur viesti oli : etkö ole aiemmin uskaltanut tykätä ? pelkäätkö, että vaimosi saa tietää ?
Nainen alkoi kirjoittaa yhä enemmän vihjailevasti mitä hänellä on päällä ja mitä hän haluaisi hänelle tehtävän yms. Mies sanoi, että hänellä niin etumus alkaa pullottamaan. Tuo oli liki pisin ja paljastavin viesti mieheltäni.
Nainen sanoi, että huomenna hänen miehensä ei ole kotona. Silloin hän tulee facebookiin. Kysyi missä minä olen. Mies sanoi, että nukkumassa. Nainen kysyi enkä epäile mitään. Mies sanoi, ettei tiedä, ei usko. Nainen kehoitti sanomaan, että ovat lapsuudenystäviä jos alan kysellä. Ja samaan hengenvetoon kirjoitti mitä tekisin jos saisin tietää. Mies vastasi, että ei tiedä.
Sitten alkoi minun haukkuminen. Voi voi kun mieheni saa häneltä kaikki säälin, mieheni on niin kurjassa tilanteessa. Voisiko mieheni joskus tavata. Vaikka kahvilassa jos ei muualla uskalla, tosin kuulema kahvilan lähellä on hänen houkutteleva huoneistonsa...
Aika vähän mieheni kirjoitteli loppupeleissä. Tuo etumus juttu oli kun mieheni oli ottanut harviistaan pari saunaolutta. Silloin hän "muttuu" tuollaiseksi kaikkia rakastavaksi...
Nainen oli MINUSTA koko ajan päälläkäyvä. Hänen parisuhteensa on loppumassa yms. Ennen kuin viestejä näin oli mieheni kirjoittanut, ettei ikimaailmassa voisi minua pettää. Että tämä oli nyt tässä. Meillä menee paremmin kuin koskaan jne. Tästä jatkui naisen yksipuolin, yhä kiristyvä, viestittely.
Lopuksi oli se rikosilmoitus.
Heidän viestittelyään kesti 6 päivää. Että minä olen kyllä nyt valmis unohtamaan koko episodin ja jatkan paljon oppineena eteenpäin mieheni kanssa. Tämä vahvisti meitä ja tökkäisi kyllä miettimään asioita. En ollut huomannut miehen läheisyyden tarvetta yms. En huomannut miten paha hänellä oli ollut tässä liitossa. Enkä yhtään edesauttanut liittomme hyvinvointia.
Uskon 100% ettei miehen osalta naiselle viestejä enää sinkoile.
petetty
Ei se oikeuteen asti mene. Syyte hylätään perusteettomana.
Jos suhde on ollut jo siinä jamassa, että mies on jo päättänyt lähteä siitä pois, niin kyllä tuo on pitkä ja kivinen prosessi sitä lähteä korjaamaan. Alku on toki se, että tiedetään missä on menty metsään. Onnea yritykselle.
No niin.... Mitä ihmettä se nainen valittaa miehelleni minusta koko ajan ? Nyt oli tullut viestiä, ettei minun haukkuminen miehelle ole rikos. Näinkö on ? Toiselle ihmiselle siis saa moittia ja haukkua toista miten sietää ? Ei minun luonto antaisi myöten.
Ja rikosilmoituksen teki siksi, että olen uhannut hänen seksipitoisia viestejä lähettää hänen miehelleen ja pojalleen. Ei ihan noin vaan kirjoitin, että eikö olisi mukava selvittää tämä asia meidän kesken ETTEI asia leviä hänen perheelleen. Huoh.
petetty
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:44"]
Jos suhde on ollut jo siinä jamassa, että mies on jo päättänyt lähteä siitä pois, niin kyllä tuo on pitkä ja kivinen prosessi sitä lähteä korjaamaan. Alku on toki se, että tiedetään missä on menty metsään. Onnea yritykselle.
[/quote]
Ennen kuin viestit luin, mies sanoi, että juteltuaan erään "ystävän" kanssa tajusi meidän kuuluvan toisillemme. Yritin tivata kuka ystävä ja mitä juttelivat. Mies sanoi, ettei sillä ole merkitystä. Ehti kulua 2 viikkoa väliemme korjaantumisesta kunnes viestit näin. Noiden kahden viikon aikana oli tullut naiselta piiiitkä viesti mitä hän miehelleni tekisi ja pyyntö tulla käymään, että näkisivät. Silloin mies totesi, ettei minua voisi ikinä pettää.
Uskon, että tästä tilanne korjautuu. En näe itse tilannetta noin epätoivoisena.
petetty
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
Siis jos se estetty ei poista sitä viestiketjua niin se voi laittaa edelleen niitä viestejä, vaikka se estäjä poistaisi oman viestiketjunsa. Ainaki näin on käynyt meillä...
[/quote]
Minä olen estetty sen naisen puolelta, mutta en voi kirjoittaa sitä kautta enää viestejä. Mies sanoi, että tämä asia saa jäädä tähän tai hän poistaa koko facebook -tilinsä. Puhelinliittymät on minun hallussa ja kun kävin katsomassa niin ei ole sille naiselle soitellut/viestitellyt. Ja kyllä, ei ole toista puhelinta millä voisi soittaa ja töissä on mahdoton kelleen soittaakkaan..
petetty
[/quote]
voin kertoa prepaid liittymä, mies soittaa ykköset että nainen tietää mihin aikaa voi soittaa > ei jää puhelutietoihin.
En IKINÄ olisi miehen kanssa ketä pitäisi vahtia... Otetaan puhelimet ja some tilit seurantaan,voi itku teidän kanssa!! Mihin alennutte?? Sitten ollaan niin 'mies haluaa olla minun kanssa' ts. Lukitsin sen kellariin!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:54"]Ainoa asia, minkä nainen saavuttaa on että sinun ja miehesi suhde lujittuu entisestään. Miehesi huomaa, millaisia sekopäitä on tarjolla tyyliin moni kakku päältä kaunis. Onnittelut hienosta käänteestä, että nainen osottautui tällaiseksi käytökseltään!
[/quote]
Onnitteluit myös että sait pitää hienon miehesi!! Onnea, masol tov!!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:36"]
Mä viestittelen monenkin miehen kanssa facebookissa. Tosin viesteissäni ei ole mitään eroottista eikä ole pienintäkään aikomusta vampata heitä itselleni. Ovat kavereita. Tuntuisi todella pöljältä että heidän vaimonsa alkaisivat skitsota jotain mustasukkaista. No, ne viestiketjut ovat kyllä ihan vaimojenkin silmille sopivia. Paitsi jos kyseessä on av-amma jonka mielestä miehellä ei saa olla olemassakaan ajatuksia tai tunteita muualla kuin kotimakkarissa. Siis ylipäätään mitään.
[/quote]
Onko nuo alapeukut ymmärrettävä viestiksi siitä, että facebookissa ei saisi viestitellä miesten kanssa? Terveisiä Saudi-arabiasta vai mitä häh? Moni on työkavereita ja suurin osa viestien sisällöstä koskee työasioita. Voisikos nyt arvon av-mammat kertoa mikä on teidän mielestänne sovelias tapa kommunikoida? Sähköposti? Tekstiviesti? Puhelinsoitto? Kyläily? Lounas? Hotelliyö? Työmatka? Siis ihan tosi. Mulla on ala jossa työajat on aika suhteellinen käsite ja työhön liittyviä asioita on monenlaisia. Onneksi tällä alalla suurin osa puolisoista on perillä siitä missä mennään. Mustasukkaisten liitot ei kauaa kestä.
[/quote]
ei vaan siten ettei liittynyt tähän ketjuun mitenkään tuo sun kirjoitus. Kyllä sitä kaikki varmaan kirjoittelee kavereilleen facessa mutta nyt oli kyse jo ihan toisenlaisista viesteistä joten tämä kommenttisi oli turha, siksi alapeukutin... olet vähän yksinkertainen tapaus selkeästi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:20"]
Olet rikkonut viestisalaisuutta lukemalla hänen yksityisiä postejaan. Olet rikollinen.
[/quote]
Painu sinne komeroon helvetti !
Mun mies flirttaili fb:ssä yhden entisen koulukaverinsa kanssa. Yllättäen nähtiin hänet kaupungilla ja nainen oli vanhannäköinen ja lihonut. Tunsin vahingoniloa ;D fb kuva oli yli 10 v vanha...
Toivon että se nainen joka tuhosi mun elämän kokee joskus itse saman :) Ne on nykyään yhdessä mun exän kanssa...
18
Mutta onhan hän sinua pettänyt henkisesti, jos kerta oli rakastumassa tähän naiseen.
En minä tuollaisen kanssa jatkaisi. En vain voisi enää luottaa, varsinkin jos tulisi vähän huononpi aikaväli, tulisi aina heti mieleen että "entä jos se taas menee kirjoitelemaan toisten naisten kanssa."
Aika usein miehet, joiden suhde on menossa kiville, etsii valmiiksi uuden suhteen. Vaihtavat lennossa. Ei varmasti lohduta sinua ap, mutta näin se menee. Onneksi teillä ei mennyt?
Hohhoijaa että te jaksatte tehdä näitä aloituksia joka päivä. Katotaas huomenna, kyl taas on petetty ja epäilyjä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:20"]
Hohhoijaa että te jaksatte tehdä näitä aloituksia joka päivä. Katotaas huomenna, kyl taas on petetty ja epäilyjä.
[/quote]
Olisipa niin :( Että tämä ei olisi totta. Se vain on, ilman epäilyjä, faktat silmien alla. Sen verran homma eteni, että mies sekä esti että poisti ko. naisen facesta. Voihan ne tosin laitella sähköpostia, mies luoda uuden profiilin, soitella... eihän tuo ainoa kanava ole. En tiedä mitä tehdä :(
pettynyt ja petetty
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:33"]Niin niin. Helppoa ratkaisua ei ole. Meillä on lapsia, vielä pieniä, joten lähteminen on vaikeaa. Rakastan miestä, haluan uskoa mitä hän minulle kertoo. Syyksi sanoi, että parisuhteemme oli mennyt siihen tilanteeseen, että mietti vakavissaan eroa. Juttelu tämän toisen naisen kanssa sai hänet tajuamaan, että haluaa olla minun kanssani. Tuo siellä tosiaan lukikin. Se nainen yritti vietellä, kirjoittaa intiimistä kanssakäymisestä tarkkaan mitä tekisi miehelleni, hän yritti houkutella yms. Lopussa mies totesi, että hän ei halua pettää minua ja haluaa olla kanssani. Rakastaa minua ja lapsiamme. Heillä on onneksi paljon välimatkaa. Tapaaminen ei helposti onnistu. Huh, kaikki on pään sisällä niin sekaisin... petetty [/quote] Ootko varma, että se toinen nainen on todellinen vai olisiko miehesi tekaissut tuollaisen profiilin ja jättänyt keskustelun tahallaan auki? Sitten hän on ritarillisesti kirjoittanut, ettei petä sinua ja jättänyt FB:n muka vahingossa auki. Meinaa ei kukaan poista noin vain profiiliaan sinun viestisi vuoksi (ellei sitten blokannut sinua ja profiili on yhä olemassa. Käske jonkun kaverisi katsoa, löytääkö hän naisen omilla tunnuksillaan).
[/quote]
Kyllä se nainen on olemassa. Tiedän hänet ja kun olimme miehen kanssa koneella lävähti häneltä viestiä viestin perään miehelleni. Profiili on edelleen olemassa. Ei ole sitä poistanut vaan estänyt minut. Tämä nainen ilkesi kirjoittaa, että olen hullu, mielenvikainen, hän ymmärtää miestäni ja mies sekä lapset eivät ansaitse minua. Sanoi, että hänen parisuhteensa alkaa olla lopuillaan. Jännä, että voi tuollaista kirjoittaa koska ei ollenkaan tunne minua. En ikimaailmassa voisi kelleen laittaa tuollaisia haukkumaviestejä toisesta ihmisestä. Niin, ja nuo viestit oli niiiiiin ymmärtäväisiä ja sydämien kera vielä..
Mies sanoi, ettei halua minun kärsivän yhtään enempää ja nyt kannattaa unohtaa koko juttu. Olen samaa mieltä. Ja vielä sen jälkeen kun mieheni oli poistanut tämän naisen kavereistaan tuli viesti, että hän tietää minun pakottaneen miehen poistamaan kaverilistalta. Hah, sellaista en voisi vaatia tekemään. Mitenkähän pitkäaikainen "riesa" tuosta naisesta nyt tuleekaan ?
Laitoin ystävällisen viestin hänelle facebookissa. Kuten olen jo tainnut kertoa niin samointein minut estettiin. Vieläkään ei vastaviestiä ole tullut. Mutta miehelleni valitti miten olen hänelle viestitellyt yms. Kuulema hän on viesteistäni loukkaantunut. Juu, niissä kun ei mitään loukkaavaa ollut. On ottanut kuvakaappauksen VARMUUDEKSI viesteistäni. Noh, hauskaa on se, että kerroin jo ennen naisen viestejä miehelleni, että olen laittanut viestiä tälle naiselle. Mies näki viestin ja siinä ei hänestä ollut mitään pahaa.
Nainen pommitti koko eilisen illan miehen facebookia. Esitti tosiaan ymmärtäväistä ja haukkui minut. Että näin. Voi mahdoton sitä sydämien määrää niissä viesteissä. Mies jo aikaa sitten ilmoitti, ettei aio pettää minua irl. Ei mene perille ei. Toivottavasti ei etsi miehen puh.numeroa ja ala pommittamaan sitä kautta...
petetty
[/quote]
Sinisilmäiseksi ei kannata alkaa. Omaa kokemusta vastaavasta tilanteesta, jossa mies sitten poisti naisen kavereistaan - mutta tekstarilla laittoi viestiä perään, että "oli pakko jotta yks rauhoittuisi". Edelleen, muitakin kanavia on kuin fb. Ja enpä ihan sokeasti uskois, että estäminen ei onnistu, viestit vaan pukkaa läpi. No, jokainen saa valita olevansa niin sinisilmäinen kuin huvittaa.
58 jatkaa vielä: Ainahan se on se toinen nainen syypää... hullu ja itsepintaisesti roikkuva, miesraukka ei pääse roikkujasta / riesasta / viestipommittajasta millään eroon. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:56"]
Eipä yllätä yhtään, että tämäkin meni taas vain toisen naisen toiminnan ällistelyksi ja vouhkaamiseksi, samalla näppärästi unohtuu sen parisuhteessaan sössineen likainen toiminta. Koska paha paha toinen nainen! Entäs se mies, sehän siinä parisuhteessa on, ja meni oman naisensa luottamuksen pettämään? Sittenkö kaikki on taas hyvin ja ihq kun tuo pahapaha hullu toinen nainen saadaan lopettamaan viesteily?
(Ja mistä näitä aina sikiää näitä tapauksia, että toinen nainen se vaan muka yksinään ja itsepintaisesti jatkaa viesteilyä, ilman että mies antaisi siihen mitään vastakaikua... tässä tapauksessa voi juu toki niin ollakin, mutta varmasti 99% EI OLE, vaan mies haluaa kumppaninsa uskovan näin.....)
[/quote]
Ei aina, mutta tämä nainen joka kiilaa kiilaamistaan toisten väliin on kyllä nyt aika paha nainen. Jos kukaan ystävistäni tekisi jotain tällaista sanoisin erittäin suorat sanat! Mies on sanonut, ettei halua pettää vaimoaan ja haluaa pysyä vaimonsa rinnalla. Eikö se ole jo aika selvästi sanottu? Mitä se toinen nainen siinä tapauksessa vielä yrittää? Haukkumalla vaimoa hän ei ainakaan saavuta mitään. Ja oikein rikosilmoituskin. Miten voit vielä puolustaa tuollaista?
[/quote]
Missä minä olen sitä toista naista puolustanut? Kirjotin vaan, että meni taas tälle linjalle, että sen MIEHEN likainen toiminta lakastaan maton alle. Ja että yleisellä tasolla, ehkä ei tässä tapauksessa, en usko toisten naisten yksipuoliseen "mielipuoliviesteilyyn" ilman miehen vastakaikua.
[/quote]
Miten se miehen käytös liittyy siihen, miten tuo nainen alkaa riehua? Minusta nämä on kaksi eri asiaa, eivätkä liity toisiinsa. Ei tuolla naisella ole mitään oikeutta ruveta käyttäytymään siten, kun on ruvennut.