Äiti tuomittiin törkeästä pahoinpitelystä
Äiti laiminlöi keskosvauvansa huolenpidon, kuunteli ennemmin kaveriaan kuin lääkäreitä ja lähes näännytti vauvansa hengiltä. Tuollaisella oliolla ei saisi olla lasta. Valitettavasti tuon kaltaisia hirviöitä on enemmän kuin halutaan uskoakaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aaa684c4-c83c-443c-802e-a7661949be69
Kommentit (7)
Ei tule olemaan helppoa tuolla lapsiparalla.
Lastensuojelussa tapaa näitä kaikenlaisiin uskomushoitoihin vannovia ja kaikkia auktoriteetteja vastustavia äitejä hyvin usein. Melko tavallisesti heillä tosiaan on matala koulutustaso, heikohko empatiakyky ja vääristynyt minäkuva.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelussa tapaa näitä kaikenlaisiin uskomushoitoihin vannovia ja kaikkia auktoriteetteja vastustavia äitejä hyvin usein. Melko tavallisesti heillä tosiaan on matala koulutustaso, heikohko empatiakyky ja vääristynyt minäkuva.
Äidinvaistoa kovasti mainostavat. Moni vaan ei käsitä, ettei harhaisuus ole äidinvaistoa.
Käy tosissaan surku tuota lasta ja hänen tulevaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan helppoa tuolla lapsiparalla.
Eiköhän lapsi ole sijaisperheessä.
Näitä riittää. Sivistymätön ja tyhmä kuin puhelintolppa, mutta kuvitellaan olevansa tietävämpiä kuin lääketieteen ammattilaiset. Luetaan netistä kaikkea hevonpskaa ja vaarannetaa pahimmillaan muitakin.