Mies kirjoitellut Facebookissa toisen naisen kanssa
Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.
Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.
Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !
En saanut kohtausta vaan kerroin miehelle miltä minusta tuntuu. Kaiken pitäisi nyt olla hyvin, MUTTA... kirjoitin tuolle naiselle Facebookiin ystävällisesti, että mitä mieltä hän on kaikesta. Onko heidän välillään mitä yms. En raivonnut ja haukkunut. Odotin 2 päivää vastausta, jota en saanut. Nainen poisti profiilinsa. Hänellä ei ole ainakaan nyt tunnistettavaa profiilia.
Mielessäni on pari asiaa : miten voin luottaa tuohon mieheen ? pyydänkö häntä näyttämään viesteistä, että heidän välillään ei ole enää mitään ? Lopussa mies oli kirjoitellut, ettei voisi pettää minua koskaan. Tämä nainen on perheellinen, äiti ja hänellä on mies.
En ikimaailmassa kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mutta voin sanoa, että tuntui niin pahalle, ettei koskaan ole tuntunut. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten luottamus takaisin ? Entä jos tämä on vain jäävuoren huippu, vain yksi nainen ? Jospa näitä onkin enemmän?
Nykyään ollaan pystytty puhumaan ihan rakentavasti ja välimme on paremmat kuin koskaan ennen. Mistä voin tietää ettei se johdu vain miehen huonosta omasta tunnosta ?
Petetty
Kommentit (116)
Munkin mies meidän kriisihetkellä alkoi salaa kirjoitella fbssä ja tekstareilla työkaverilleen. Myös näkivät muutamia kertoja salaa. Fb viesteissä ei ollut mitään kovin kamalaa, naisen puolelta kevyttä flirttiä. Tekstarit mies poisti ennenkuin ehdin ne nähdä. Yhdessä ollaan kuitenkin edelleen, tapahtumasta on kohta kaksi vuotta. Ehkä olen tyhmä kun uskon ettei mitään tapahtunut. Mies poisti naisen fb kavereista eikä enää ole edes fbssä.
Mä viestittelen monenkin miehen kanssa facebookissa. Tosin viesteissäni ei ole mitään eroottista eikä ole pienintäkään aikomusta vampata heitä itselleni. Ovat kavereita. Tuntuisi todella pöljältä että heidän vaimonsa alkaisivat skitsota jotain mustasukkaista. No, ne viestiketjut ovat kyllä ihan vaimojenkin silmille sopivia. Paitsi jos kyseessä on av-amma jonka mielestä miehellä ei saa olla olemassakaan ajatuksia tai tunteita muualla kuin kotimakkarissa. Siis ylipäätään mitään.
Facebookkiin voi tehdä salaprofiilin ja sillä käydä stalkkaamassa ;)
Mulla on jo kaksi profiilia. Tosin en tarvi niitä enää :)
Mies viestitteli kaverinsa kanssa joskus vähän turhankin läheisiä. Tuli aikamoinen kriisi. Mies teki selväksi, että eiköhän tämä kaveruus ollut tässä mutta nainen vonkuu edelleen perässä. Laittelee viestejä vähän siellä sun täällä ja on estetty aika monessa palvelussa. Että voi tulla sellainenkin riesa.
Olen päättänyt unohtaa koko episodin. Vikaa on ollut minussakin koska mies on moiseen ryhtynyt. Asian vatvominen ja jankkaaminen uusin sanakääntein päivästä toiseen ei tuo mitään hyvää. Meillä on ihana, yli 10v:n, avioliitto. Perustat on niin vahvat, että kestämme tämän. Ei mitään pahaa ellei sitten hyvää. Uskon, että kaikella on tarkoituksensa ja otan opikseni.
Ja kyllä, mies on poistanut tämän naisen ystävistään. Tuli oikein hakemaan minut kädestä pitäen ja sanoi, ettei halua minun kärsivän tästä asiasta enää yhtään enempää. Silmieni edessä poisti ja ei ainakaan eilen ottanut uudelleen ystäväkseen. Voi olla, että eston laittaminen ei onnistunut.
pettynyt, petetty
Meillä oli vähän samankaltainen tilanne tässä ihan vähän aikaa sitten ja viestit tulivat läpi, vaikka estot olivat. Ilmeisesti johtuu siitä FB-versiosta (FB testaa käyttäjillään eri versioita, minkä takia FB voi olla hyvin eri näköinen). Tässä siis tapahtuu niin, että viestit menee läpi, vaikka olisi estot päällä, mikäli keskustelu on aloitettu aikaisemmin estetyn henkilön kanssa. Estetylle on siis jäänyt jokin kanava auki. Mies näyttu minullekin, että estot oli tällä naisella, mutta hän silti onnistui laittamaan viestiä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:33"]Niin niin. Helppoa ratkaisua ei ole. Meillä on lapsia, vielä pieniä, joten lähteminen on vaikeaa. Rakastan miestä, haluan uskoa mitä hän minulle kertoo. Syyksi sanoi, että parisuhteemme oli mennyt siihen tilanteeseen, että mietti vakavissaan eroa. Juttelu tämän toisen naisen kanssa sai hänet tajuamaan, että haluaa olla minun kanssani.
Tuo siellä tosiaan lukikin. Se nainen yritti vietellä, kirjoittaa intiimistä kanssakäymisestä tarkkaan mitä tekisi miehelleni, hän yritti houkutella yms. Lopussa mies totesi, että hän ei halua pettää minua ja haluaa olla kanssani. Rakastaa minua ja lapsiamme.
Heillä on onneksi paljon välimatkaa. Tapaaminen ei helposti onnistu. Huh, kaikki on pään sisällä niin sekaisin...
petetty
[/quote]
Ootko varma, että se toinen nainen on todellinen vai olisiko miehesi tekaissut tuollaisen profiilin ja jättänyt keskustelun tahallaan auki? Sitten hän on ritarillisesti kirjoittanut, ettei petä sinua ja jättänyt FB:n muka vahingossa auki. Meinaa ei kukaan poista noin vain profiiliaan sinun viestisi vuoksi (ellei sitten blokannut sinua ja profiili on yhä olemassa. Käske jonkun kaverisi katsoa, löytääkö hän naisen omilla tunnuksillaan).
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:33"]Niin niin. Helppoa ratkaisua ei ole. Meillä on lapsia, vielä pieniä, joten lähteminen on vaikeaa. Rakastan miestä, haluan uskoa mitä hän minulle kertoo. Syyksi sanoi, että parisuhteemme oli mennyt siihen tilanteeseen, että mietti vakavissaan eroa. Juttelu tämän toisen naisen kanssa sai hänet tajuamaan, että haluaa olla minun kanssani. Tuo siellä tosiaan lukikin. Se nainen yritti vietellä, kirjoittaa intiimistä kanssakäymisestä tarkkaan mitä tekisi miehelleni, hän yritti houkutella yms. Lopussa mies totesi, että hän ei halua pettää minua ja haluaa olla kanssani. Rakastaa minua ja lapsiamme. Heillä on onneksi paljon välimatkaa. Tapaaminen ei helposti onnistu. Huh, kaikki on pään sisällä niin sekaisin... petetty [/quote] Ootko varma, että se toinen nainen on todellinen vai olisiko miehesi tekaissut tuollaisen profiilin ja jättänyt keskustelun tahallaan auki? Sitten hän on ritarillisesti kirjoittanut, ettei petä sinua ja jättänyt FB:n muka vahingossa auki. Meinaa ei kukaan poista noin vain profiiliaan sinun viestisi vuoksi (ellei sitten blokannut sinua ja profiili on yhä olemassa. Käske jonkun kaverisi katsoa, löytääkö hän naisen omilla tunnuksillaan).
[/quote]
Kyllä se nainen on olemassa. Tiedän hänet ja kun olimme miehen kanssa koneella lävähti häneltä viestiä viestin perään miehelleni. Profiili on edelleen olemassa. Ei ole sitä poistanut vaan estänyt minut. Tämä nainen ilkesi kirjoittaa, että olen hullu, mielenvikainen, hän ymmärtää miestäni ja mies sekä lapset eivät ansaitse minua. Sanoi, että hänen parisuhteensa alkaa olla lopuillaan. Jännä, että voi tuollaista kirjoittaa koska ei ollenkaan tunne minua. En ikimaailmassa voisi kelleen laittaa tuollaisia haukkumaviestejä toisesta ihmisestä. Niin, ja nuo viestit oli niiiiiin ymmärtäväisiä ja sydämien kera vielä..
Mies sanoi, ettei halua minun kärsivän yhtään enempää ja nyt kannattaa unohtaa koko juttu. Olen samaa mieltä. Ja vielä sen jälkeen kun mieheni oli poistanut tämän naisen kavereistaan tuli viesti, että hän tietää minun pakottaneen miehen poistamaan kaverilistalta. Hah, sellaista en voisi vaatia tekemään. Mitenkähän pitkäaikainen "riesa" tuosta naisesta nyt tuleekaan ?
Laitoin ystävällisen viestin hänelle facebookissa. Kuten olen jo tainnut kertoa niin samointein minut estettiin. Vieläkään ei vastaviestiä ole tullut. Mutta miehelleni valitti miten olen hänelle viestitellyt yms. Kuulema hän on viesteistäni loukkaantunut. Juu, niissä kun ei mitään loukkaavaa ollut. On ottanut kuvakaappauksen VARMUUDEKSI viesteistäni. Noh, hauskaa on se, että kerroin jo ennen naisen viestejä miehelleni, että olen laittanut viestiä tälle naiselle. Mies näki viestin ja siinä ei hänestä ollut mitään pahaa.
Nainen pommitti koko eilisen illan miehen facebookia. Esitti tosiaan ymmärtäväistä ja haukkui minut. Että näin. Voi mahdoton sitä sydämien määrää niissä viesteissä. Mies jo aikaa sitten ilmoitti, ettei aio pettää minua irl. Ei mene perille ei. Toivottavasti ei etsi miehen puh.numeroa ja ala pommittamaan sitä kautta...
petetty
Omg :D Nyt se nainen oli laittanut miehelle viestiä, että on tehnyt MINUSTA rikosilmoituksen. Mistähän ? No kyllä. Tein todellakin toisen profiilin ja laitoin sitä kautta viestiä hänelle. Yhdelläkään sanalla en hauku tai moiti. Kerroin vielä, että tein sen siksi, että voidaan keskustella tämä asia loppuun hänenkin osalta ihan aikuismaisesti. En ole saanut yhtäkään viestiä tältä.
Sen sijaan tällainen viesti tuli (en ihan suoraan laita) : "...en yhtään ihmettelisi vaikka vaimosi tappaisi sinut... vaimosi on mielisairas, hullu... yritä pärjätä, selvitä yms...." Huh, huh. Aikamoista tekstiä. Mies sanoi, että jos tästä nyt mitä tulee niin meillä on näyttää nuo haukkumiset.
En itsekään ole mikään täydellinen ihminen, mutta tuollainen kirjoittelu ei kuulu aikuisen naisen käytökseen. Asioista pitää voida puhua, selvittää ne. Etenkään kun emme koskaan ole tavanneet niin mistä hän noita syytöksiä repii. Mies kirjoitti kerran, että hänellä on kaikki hyvin ja tämä oli tässä. Saapa nähdä mitä tuleman pitää.
petetty
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:25"]
Sen sijaan tällainen viesti tuli (en ihan suoraan laita) : "...en yhtään ihmettelisi vaikka vaimosi tappaisi sinut... vaimosi on mielisairas, hullu... yritä pärjätä, selvitä yms...." Huh, huh. Aikamoista tekstiä. Mies sanoi, että jos tästä nyt mitä tulee niin meillä on näyttää nuo haukkumiset.
petetty
[/quote]
Nainen vaikuttaa psyykkisesti pahasti järkkyneeltä. Toivottavasti ette saa vielä suurta harmia hänestä. Näinkö hän yrittää miehesi saada? No meitä on todella moneen kyytiin, en muuta sano.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:25"]
petetty
[/quote]
Nainen vaikuttaa psyykkisesti pahasti järkkyneeltä. Toivottavasti ette saa vielä suurta harmia hänestä. Näinkö hän yrittää miehesi saada? No meitä on todella moneen kyytiin, en muuta sano.
[/quote]
Juu, näin on. Sitähän hän yrittää. En heti olisi ollut tuomitsemassa vaan oisin halunnut jutella. No, ei sopinut. Ekana yritti saada miestäni vastailemaan ja kun ei vastakaikua enää tullutkaan niin seuraava viesti oli : rikosilmoitus tehty. Häntä ei kuulema kohdella näin.
petetty
Ainoa asia, minkä nainen saavuttaa on että sinun ja miehesi suhde lujittuu entisestään. Miehesi huomaa, millaisia sekopäitä on tarjolla tyyliin moni kakku päältä kaunis. Onnittelut hienosta käänteestä, että nainen osottautui tällaiseksi käytökseltään!
Eipä yllätä yhtään, että tämäkin meni taas vain toisen naisen toiminnan ällistelyksi ja vouhkaamiseksi, samalla näppärästi unohtuu sen parisuhteessaan sössineen likainen toiminta. Koska paha paha toinen nainen! Entäs se mies, sehän siinä parisuhteessa on, ja meni oman naisensa luottamuksen pettämään? Sittenkö kaikki on taas hyvin ja ihq kun tuo pahapaha hullu toinen nainen saadaan lopettamaan viesteily?
(Ja mistä näitä aina sikiää näitä tapauksia, että toinen nainen se vaan muka yksinään ja itsepintaisesti jatkaa viesteilyä, ilman että mies antaisi siihen mitään vastakaikua... tässä tapauksessa voi juu toki niin ollakin, mutta varmasti 99% EI OLE, vaan mies haluaa kumppaninsa uskovan näin.....)
Saako rikosilmoituksen edes tehtyä tuollaisin perustein että ihastuksen aviovaimo on kurja tyyppi tms. Eihän tuossa ole mitään perusteita rikosilmoituksen tekoon. Facebookissa voi laittaa viestiä kenelle vaan, sehän on facebook, siihen tarkoitettukin. Jos viestisi sisältö ei ole ollut uhkaava tai herjaava, naisella ei ole mitään perustetta tehdä sinusta rikosilmoitusta. Sinulla sen sijaan noiden mielisairas-juttujen jälkeen on, vaikken usko, että haluat sille linjalle lähteä, mutta enemmän sinulla on siihen perustelut kuin hänellä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:56"]
Eipä yllätä yhtään, että tämäkin meni taas vain toisen naisen toiminnan ällistelyksi ja vouhkaamiseksi, samalla näppärästi unohtuu sen parisuhteessaan sössineen likainen toiminta. Koska paha paha toinen nainen! Entäs se mies, sehän siinä parisuhteessa on, ja meni oman naisensa luottamuksen pettämään? Sittenkö kaikki on taas hyvin ja ihq kun tuo pahapaha hullu toinen nainen saadaan lopettamaan viesteily?
(Ja mistä näitä aina sikiää näitä tapauksia, että toinen nainen se vaan muka yksinään ja itsepintaisesti jatkaa viesteilyä, ilman että mies antaisi siihen mitään vastakaikua... tässä tapauksessa voi juu toki niin ollakin, mutta varmasti 99% EI OLE, vaan mies haluaa kumppaninsa uskovan näin.....)
[/quote]
Ei aina, mutta tämä nainen joka kiilaa kiilaamistaan toisten väliin on kyllä nyt aika paha nainen. Jos kukaan ystävistäni tekisi jotain tällaista sanoisin erittäin suorat sanat! Mies on sanonut, ettei halua pettää vaimoaan ja haluaa pysyä vaimonsa rinnalla. Eikö se ole jo aika selvästi sanottu? Mitä se toinen nainen siinä tapauksessa vielä yrittää? Haukkumalla vaimoa hän ei ainakaan saavuta mitään. Ja oikein rikosilmoituskin. Miten voit vielä puolustaa tuollaista?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:59"]
Saako rikosilmoituksen edes tehtyä tuollaisin perustein että ihastuksen aviovaimo on kurja tyyppi tms. Eihän tuossa ole mitään perusteita rikosilmoituksen tekoon. Facebookissa voi laittaa viestiä kenelle vaan, sehän on facebook, siihen tarkoitettukin. Jos viestisi sisältö ei ole ollut uhkaava tai herjaava, naisella ei ole mitään perustetta tehdä sinusta rikosilmoitusta. Sinulla sen sijaan noiden mielisairas-juttujen jälkeen on, vaikken usko, että haluat sille linjalle lähteä, mutta enemmän sinulla on siihen perustelut kuin hänellä.
[/quote]
Olen kuulemma uhkaillut. Sanonut, että paljastan koko jutun hänen miehelleen. Kyllä. Näin kirjoitin. Tai tarkalleen näin : "olisi mukava jutella kahdestaan tmä asia selväksi. Ethän sinä halua, että miehesi saa tietää mitä puuhailet". Tuon perusteella siis.
En aio tehdä mitään ilmoitusta. Eiköhän tämä ole minun osaltani tässä. Itsehän hän on näyttänyt millainen on. Mies sanoi pari iltaa sitten, että minun arvostus on noussut hänen silmissään hurjasti. Koska otin tämän asian niin rauhallisesti ja järkevästi.
Ei ole mies jatkanut viestittelyä. Senpä takia tämä nainen laittaakin viestiä tulemaan. Ekana oli suostuttelevia viestejä. Sitten ne kovenivat pikkuhiljaa. Niiden tarkoitus oli suunnalleen : ellet ota nyt yhteyttä niin ilmoitan poliisille. Siitä 9 tunnin kuluttua : rikosilmoitus tehty. Mies sanoi, ettei hän aio olla missään tekemisissä tuon kanssa ja uskon häneen 100%. Ennen tuota rikosilmoituksen ilmoitusta : en yhtään ihmettelisi vaikka vaimosi tappaa sinut. Voimia sinulle, yritä pärjätä. Nyt ymmärrän miten hullu vaimosi on. Hän on mielisairas ym."
petetty
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:04"]
[/quote]
Ei aina, mutta tämä nainen joka kiilaa kiilaamistaan toisten väliin on kyllä nyt aika paha nainen. Jos kukaan ystävistäni tekisi jotain tällaista sanoisin erittäin suorat sanat! Mies on sanonut, ettei halua pettää vaimoaan ja haluaa pysyä vaimonsa rinnalla. Eikö se ole jo aika selvästi sanottu? Mitä se toinen nainen siinä tapauksessa vielä yrittää? Haukkumalla vaimoa hän ei ainakaan saavuta mitään. Ja oikein rikosilmoituskin. Miten voit vielä puolustaa tuollaista?
[/quote]
Missä minä olen sitä toista naista puolustanut? Kirjotin vaan, että meni taas tälle linjalle, että sen MIEHEN likainen toiminta lakastaan maton alle. Ja että yleisellä tasolla, ehkä ei tässä tapauksessa, en usko toisten naisten yksipuoliseen "mielipuoliviesteilyyn" ilman miehen vastakaikua.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:10"]
Mies sanoi pari iltaa sitten, että minun arvostus on noussut hänen silmissään hurjasti. Koska otin tämän asian niin rauhallisesti ja järkevästi.
petetty
[/quote]
En pidä tästä asenteesta. Sittenkö ei olisi arvostanut, jos olisit huutanut ja itkenyt, mihin sinulla olisi ollut täysi oikeus? Nyt on miehen hyvä lässyttää, kun pääsi ns. helpoimman kautta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:04"]
[/quote]
[/quote]
Missä minä olen sitä toista naista puolustanut? Kirjotin vaan, että meni taas tälle linjalle, että sen MIEHEN likainen toiminta lakastaan maton alle. Ja että yleisellä tasolla, ehkä ei tässä tapauksessa, en usko toisten naisten yksipuoliseen "mielipuoliviesteilyyn" ilman miehen vastakaikua.
[/quote]
Minä uskon.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:06"]
Mitä sä siitä naisesta jankkaat, ihan sivuseikkahan hän on. Mieheesi sun pitää keskittyä ja asioiden selvittämiseen hänen kanssaan- kyllä kai noita naisia on maailma väärällään, joista miehesi voisi olla kiinnostunut periaatteessa; mutta pointtihan onkin se, mitä hänen päässään liikkuu ja miksi etsii jotain muita virityksiä. Missä mättää teidän välillänne ja voiko sen ratkaista vai ei.
[/quote]
Juu, näin ollaan tehty. Puhuttu ja puhuttu. Etsi sen takia kun oltiin ihan eron partaalla. Tai mies oli lähtemässä suhteesta. En ymmärtänyt, että tilanne on niin vakava, mutta nyt ollaan löydetty sellainen yhteys ettei koskaan ole ollut. Kyse on vain siitä, että voinko luottaa ? Entä jos naisia on enemmän ? Tämänkin kiisti koko ajan vaikka hillittömän naputuksen koneeltaan kuulin ja arvasin monista merkeistä mikä on homman nimi.
pettynyt
[/quote]
Hei, sun allekirjoitus "lieveni" petetystä pettyneeksi? Miten tää jatkuu? Petetty->Pettynyt->Harmistunut->Pikkasen ärsyyntynyt->Normaali->Pirteä->Hymyilevä->Iloinen->Flirttaileva->Ihastunut->Rakastunut->Onnensa kukkuoilla?