Mies kirjoitellut Facebookissa toisen naisen kanssa
Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.
Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.
Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !
En saanut kohtausta vaan kerroin miehelle miltä minusta tuntuu. Kaiken pitäisi nyt olla hyvin, MUTTA... kirjoitin tuolle naiselle Facebookiin ystävällisesti, että mitä mieltä hän on kaikesta. Onko heidän välillään mitä yms. En raivonnut ja haukkunut. Odotin 2 päivää vastausta, jota en saanut. Nainen poisti profiilinsa. Hänellä ei ole ainakaan nyt tunnistettavaa profiilia.
Mielessäni on pari asiaa : miten voin luottaa tuohon mieheen ? pyydänkö häntä näyttämään viesteistä, että heidän välillään ei ole enää mitään ? Lopussa mies oli kirjoitellut, ettei voisi pettää minua koskaan. Tämä nainen on perheellinen, äiti ja hänellä on mies.
En ikimaailmassa kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mutta voin sanoa, että tuntui niin pahalle, ettei koskaan ole tuntunut. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten luottamus takaisin ? Entä jos tämä on vain jäävuoren huippu, vain yksi nainen ? Jospa näitä onkin enemmän?
Nykyään ollaan pystytty puhumaan ihan rakentavasti ja välimme on paremmat kuin koskaan ennen. Mistä voin tietää ettei se johdu vain miehen huonosta omasta tunnosta ?
Petetty
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:30"]
yllä voi viestiä ilman facea ja whasappiakin. Muita sovelluksia löytyy useita, salaisia sähköpostiosoitteita voi perustaa pilvin pimein. Ja aina voi soitella monta kertaa päiässä, ja nähdä mota kertaa viikossa.
Kokemusta on omasta takaa.
[/quote]
Juuri näin!!! Kokemusta omasta takaa täälläkin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:30"]
yllä voi viestiä ilman facea ja whasappiakin. Muita sovelluksia löytyy useita, salaisia sähköpostiosoitteita voi perustaa pilvin pimein. Ja aina voi soitella monta kertaa päiässä, ja nähdä mota kertaa viikossa.
Sori kirjoitusvirheet. Näppiksestä patterit loppu..
[/quote]
Tuo nainen voi jäädä vuosikausiksikin roikkumaan. Miehen ex-salarakas roikkuu kuudetta vuotta ja käski viimeisemmissä viesteissään ilmoittamaan, mikäli tilanne muuttuu...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:33"]Niin niin. Helppoa ratkaisua ei ole. Meillä on lapsia, vielä pieniä, joten lähteminen on vaikeaa. Rakastan miestä, haluan uskoa mitä hän minulle kertoo. Syyksi sanoi, että parisuhteemme oli mennyt siihen tilanteeseen, että mietti vakavissaan eroa. Juttelu tämän toisen naisen kanssa sai hänet tajuamaan, että haluaa olla minun kanssani. Tuo siellä tosiaan lukikin. Se nainen yritti vietellä, kirjoittaa intiimistä kanssakäymisestä tarkkaan mitä tekisi miehelleni, hän yritti houkutella yms. Lopussa mies totesi, että hän ei halua pettää minua ja haluaa olla kanssani. Rakastaa minua ja lapsiamme. Heillä on onneksi paljon välimatkaa. Tapaaminen ei helposti onnistu. Huh, kaikki on pään sisällä niin sekaisin... petetty [/quote] Ootko varma, että se toinen nainen on todellinen vai olisiko miehesi tekaissut tuollaisen profiilin ja jättänyt keskustelun tahallaan auki? Sitten hän on ritarillisesti kirjoittanut, ettei petä sinua ja jättänyt FB:n muka vahingossa auki. Meinaa ei kukaan poista noin vain profiiliaan sinun viestisi vuoksi (ellei sitten blokannut sinua ja profiili on yhä olemassa. Käske jonkun kaverisi katsoa, löytääkö hän naisen omilla tunnuksillaan).
[/quote]
Kyllä se nainen on olemassa. Tiedän hänet ja kun olimme miehen kanssa koneella lävähti häneltä viestiä viestin perään miehelleni. Profiili on edelleen olemassa. Ei ole sitä poistanut vaan estänyt minut. Tämä nainen ilkesi kirjoittaa, että olen hullu, mielenvikainen, hän ymmärtää miestäni ja mies sekä lapset eivät ansaitse minua. Sanoi, että hänen parisuhteensa alkaa olla lopuillaan. Jännä, että voi tuollaista kirjoittaa koska ei ollenkaan tunne minua. En ikimaailmassa voisi kelleen laittaa tuollaisia haukkumaviestejä toisesta ihmisestä. Niin, ja nuo viestit oli niiiiiin ymmärtäväisiä ja sydämien kera vielä..
Mies sanoi, ettei halua minun kärsivän yhtään enempää ja nyt kannattaa unohtaa koko juttu. Olen samaa mieltä. Ja vielä sen jälkeen kun mieheni oli poistanut tämän naisen kavereistaan tuli viesti, että hän tietää minun pakottaneen miehen poistamaan kaverilistalta. Hah, sellaista en voisi vaatia tekemään. Mitenkähän pitkäaikainen "riesa" tuosta naisesta nyt tuleekaan ?
Laitoin ystävällisen viestin hänelle facebookissa. Kuten olen jo tainnut kertoa niin samointein minut estettiin. Vieläkään ei vastaviestiä ole tullut. Mutta miehelleni valitti miten olen hänelle viestitellyt yms. Kuulema hän on viesteistäni loukkaantunut. Juu, niissä kun ei mitään loukkaavaa ollut. On ottanut kuvakaappauksen VARMUUDEKSI viesteistäni. Noh, hauskaa on se, että kerroin jo ennen naisen viestejä miehelleni, että olen laittanut viestiä tälle naiselle. Mies näki viestin ja siinä ei hänestä ollut mitään pahaa.
Nainen pommitti koko eilisen illan miehen facebookia. Esitti tosiaan ymmärtäväistä ja haukkui minut. Että näin. Voi mahdoton sitä sydämien määrää niissä viesteissä. Mies jo aikaa sitten ilmoitti, ettei aio pettää minua irl. Ei mene perille ei. Toivottavasti ei etsi miehen puh.numeroa ja ala pommittamaan sitä kautta...
petetty
[/quote]
Sua kustaan silmään ja kunnolla,ja sinä tyhmä uskot.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:19"]Tuo nainen voi jäädä vuosikausiksikin roikkumaan. Miehen ex-salarakas roikkuu kuudetta vuotta ja käski viimeisemmissä viesteissään ilmoittamaan, mikäli tilanne muuttuu...
[/quote]
Niin ja sun ukkos on kuin herran enkeli..niin vissiin.. aattele se on vedättänyt sua jo kuus vuotta,ja saanut sut uskomaan että se on se nainen joka roikkuu,ilman että ukkos antaa mitään vastakaikua..älä ole noin tyhmä. Avaa ne silmäs jo.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:19"]
Tuo nainen voi jäädä vuosikausiksikin roikkumaan. Miehen ex-salarakas roikkuu kuudetta vuotta ja käski viimeisemmissä viesteissään ilmoittamaan, mikäli tilanne muuttuu...
[/quote]
Voi itku ! Ja tolle vikalle kommentoijalle : miten minua muka kustaan silmään ?
petetty
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:19"]Tuo nainen voi jäädä vuosikausiksikin roikkumaan. Miehen ex-salarakas roikkuu kuudetta vuotta ja käski viimeisemmissä viesteissään ilmoittamaan, mikäli tilanne muuttuu...
[/quote]
Niin ja sun ukkos on kuin herran enkeli..niin vissiin.. aattele se on vedättänyt sua jo kuus vuotta,ja saanut sut uskomaan että se on se nainen joka roikkuu,ilman että ukkos antaa mitään vastakaikua..älä ole noin tyhmä. Avaa ne silmäs jo.
[/quote]
Oli sama juttu kuin Ap:lla eli ei mitään fyysistä mutta henkistä. Mies pisti kyllä välit poikki mutta nainen aloitti sitten viestien laittelun uudelleen. Estot oli palveluissa mutta Facebookista tuli läpi. Mies ei ollut huomannut edes osaa viesteistä mutta minä sitten kävin katsomassa Facessa muut kansiot ja siellä niitä oli. Huolimatta siitä, vaikka mies oli laittanut naiselle estot ja näytti, että estot on. Niitä kun tuli alussa kännykkään ja sen jälkeen kaikkialle muualle... Nyt mies on jo kolmannen vai neljännen kerran sanonut, että eikö tilanne ole jo käsitelty mutta nainen silti viitsii sanoa, että jos tulee muutoksia eli erotaan niin ottaahan sitten yhteyttä...
Ja oikeastiko mies ei saa lopetettua tämän naisen viestejä? Esto päälle vaan niin ei tule läpi. Ei taida vaan haluta tehdä näin?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:44"]Ja oikeastiko mies ei saa lopetettua tämän naisen viestejä? Esto päälle vaan niin ei tule läpi. Ei taida vaan haluta tehdä näin?
[/quote]
Facessa tulee estetyn henkilön viestit läpi, jos estetyllä on aloiettu viestiketju sen toisen kanssa. Jollei se toinen poista sitä niin se saa laitettua vaikka miljoona viestiä, jos haluaa.
Siis jos se estetty ei poista sitä viestiketjua niin se voi laittaa edelleen niitä viestejä, vaikka se estäjä poistaisi oman viestiketjunsa. Ainaki näin on käynyt meillä...
Eihän niitä viestejä silti pakko ole lukea vaikka läpi pääsisi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:56"]Eihän niitä viestejä silti pakko ole lukea vaikka läpi pääsisi.
[/quote]
Ei niitä oltu luettukaan ennen kuin käskin katsoa sen muut viestit kansion ja huomatiin, että siellä on tullut niitä. Miehellekin oli yllätys ihan oikeasti. Ei vastannut tekstareihin ja laittoi numerolle estot vanhalla puhelimella. Mutta kyllä sitä pistää miettimään, miksi toinen viitsii vielä kuuden vuoden jälkeenkin laittaa viestiä...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
Siis jos se estetty ei poista sitä viestiketjua niin se voi laittaa edelleen niitä viestejä, vaikka se estäjä poistaisi oman viestiketjunsa. Ainaki näin on käynyt meillä...
[/quote]
Minä olen estetty sen naisen puolelta, mutta en voi kirjoittaa sitä kautta enää viestejä. Mies sanoi, että tämä asia saa jäädä tähän tai hän poistaa koko facebook -tilinsä. Puhelinliittymät on minun hallussa ja kun kävin katsomassa niin ei ole sille naiselle soitellut/viestitellyt. Ja kyllä, ei ole toista puhelinta millä voisi soittaa ja töissä on mahdoton kelleen soittaakkaan..
petetty
Ja vanha puhelin meni rikki ja numerot siinä samalla. Tällä naisella on PrePaid eikä numeroa ole ylhäällä, että sitä odotellessa, milloin alkaa taas kännykkä huutamaan...
Ap: ilmoita asiasta naisen miehelle
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Minä olen estetty sen naisen puolelta, mutta en voi kirjoittaa sitä kautta enää viestejä. Mies sanoi, että tämä asia saa jäädä tähän tai hän poistaa koko facebook -tilinsä. Puhelinliittymät on minun hallussa ja kun kävin katsomassa niin ei ole sille naiselle soitellut/viestitellyt. Ja kyllä, ei ole toista puhelinta millä voisi soittaa ja töissä on mahdoton kelleen soittaakkaan..
petetty
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
[/quote]
petetty
[/quote]
En tiedä milloin se on korjattu mutta vielä tämän vuoden puolella FB:ssä oli sellainen bugi. Siis kärjestelmän ohjelmointivirhehän tuo ehdottomasti oli kun noin meillä kävi, vaikka ne estot oli päällä.
Teillä on ollut selvästikin sellainen elämäntilanne, että aidan toinen puoli on alkanut houkuttaa (kuten kerroit, riitoja jne).
Kerron lyhyesti tilanteen, mikä on omassa suhteessani tapahtunut. Seksielämä alkoi olla tympeää, kumppani alkoi ärsyttää, oli riitoja, puhumattomuutta ja tunsin vain itseni täysin tyytymättömäksi ja epähaluttavaksi. No, aloin viestitellä erään vanhan tuttavuuden kanssa, eroottisiakin viestejä oli. Asumme eri puolella Suomea, joten emme nähneet, viestittelimme vain. Mieheni ei tiennyt tästä. Viestien välityksellä koin itseni haluttavaksi ja että kelpaan toisellekin, mikäli en miehelleni kelpaa. Viestittely väheni ja loppui lopulta kokonaan, kun mieheni kanssa alkoi mennä taas paremmin. En tiedä, kuinka hän olisi reagoinut, jos olisi saanut tietää viesteistä, mutta mielestäni sinä toimit erittäin fiksusti, kun et alkanut raivoamaan vaan kerroit miltä sinusta tuntuu.
Uskon, että miehesi on pahoillaan tapahtuneesta. Mikäli heidän välillään oli vain nettiyhteys, niin en usko, että hän jää kaipaamaan sitä. Luultavasti viestittely oli huomionhakua, ja hyväksytyksi tulemista. Hän oli kertonut naiselle, että ei ikinä pystyisi pettämään sinua. Tilanne voi viedä aikaa, mutta sinuna yrittäisin luottaa häneen taas. Keskustelkaa asiasta, vaikka moneenkin kertaan. Mutta jos et saa luottamusta takaisin, uskoisin että järkevintä on erota.
Tunnistin itseni ja meidän suhde ei todellakaan ole ohitse. Takerrut mieheesi, kiristät, uhkaillet ja itket ettei hän jätä sinua. Käytät lapsia pelinappulana jne. Toisen vaikea lähteä huonosta suhteesta tilanteessa jossa pelinappulana on lapset ja omaisuus. Säälin sinua.