Mies kirjoitellut Facebookissa toisen naisen kanssa
Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.
Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.
Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !
En saanut kohtausta vaan kerroin miehelle miltä minusta tuntuu. Kaiken pitäisi nyt olla hyvin, MUTTA... kirjoitin tuolle naiselle Facebookiin ystävällisesti, että mitä mieltä hän on kaikesta. Onko heidän välillään mitä yms. En raivonnut ja haukkunut. Odotin 2 päivää vastausta, jota en saanut. Nainen poisti profiilinsa. Hänellä ei ole ainakaan nyt tunnistettavaa profiilia.
Mielessäni on pari asiaa : miten voin luottaa tuohon mieheen ? pyydänkö häntä näyttämään viesteistä, että heidän välillään ei ole enää mitään ? Lopussa mies oli kirjoitellut, ettei voisi pettää minua koskaan. Tämä nainen on perheellinen, äiti ja hänellä on mies.
En ikimaailmassa kuvitellut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mutta voin sanoa, että tuntui niin pahalle, ettei koskaan ole tuntunut. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten luottamus takaisin ? Entä jos tämä on vain jäävuoren huippu, vain yksi nainen ? Jospa näitä onkin enemmän?
Nykyään ollaan pystytty puhumaan ihan rakentavasti ja välimme on paremmat kuin koskaan ennen. Mistä voin tietää ettei se johdu vain miehen huonosta omasta tunnosta ?
Petetty
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"]
Se nainen on todennäköisesti laittanut sinulle estot, minkä vuoksi et näe profiilia.
Itse tekisin niin, että ottaisin miehen FB:n kautta viesteistä kopiot. Selvittäisin vimmalla tuon naisen miehen tiedot ja laittaisin hänen miehelleen postia. Minusta hänellä on yhtälainen oikeus tietää kuin sinullakin.
Omalle miehelle puhuttelu. Pitkä puhuttelu. Joutuu kyllä osoittamaan jatkossa olevansa luottamuksen arvoinen.
[/quote]
Jep. Tätä olen miettinyt. Tuskin mies antaa ottaa mitään kopioita. Estot ? En näe myöskään onko hän mieheni Facebook -kaveri enää. Siis se esto estää minua näkemästä heidän kaveruutensakin ?
Olen yrittänyt etsiä tämän naisen numeroa, osoitetta yms. mutta aina saan vesiperän. Siinä olen samaa mieltä, että sillä miehellä on oikeus tietää. Kirjoitin tosin sille naiselle, että jollei tämä ole nyt tässä mieheni kanssa niin postia lähtee hänelle ! Pitäisinkö vielä kuitenkin itsellä tuon "kiristyskeinon" ?
petetty
[/quote]
Estää näkemästä kaiken toiminnan, mitä hän on tehnyt Facebookissa.
Minä laittaisin tuon naisen miehelle postia huolimatta siitä, mitä tapahtuu. Kiristystoimet vain aiheuttaa epäsopua ja varovaisuutta teidän suhteeseen. Molemmat joutuu olemaan varpaillaan. Se ei ole hyvä asia. Pitää olla avoin, eikä uhkailla tai kiristää.
Olin ite tapaillut miestä vasta kuukauden kun näin vahingossa miten sen iPadiin pamahteli tommosii samanlaisia pervoja viestejä. En tiedä miks kumpikaan halus jatkaa, mutta yhessä ollaan nyt oltu noin 6kk. Menee hyvin ja ollaan umpirakastuneita, mut aina välillä kyl pelottaa et jos sillä on muita
No, mies ei pelkästään kehunut vaan kirjoitti miten hänellä nyt ois kova halu tähän naiseen ja nainen samoin. Kuvailut tapahtui ihan niiden omilla "nimillä" :( nainen kyseli olenko huomannut mitään miehen käytöksestä, että tämä juttu on menossa. Mies sanoi, ettei voi muuta ajatellakaan ja hänestä tuntuu että hän on rakastumassa.
Nainen kyseli, että missä minä olen. Enkö epäile ja mitä mies tekee jos alan epäillä. Mietin, että olikohan tällä naisella liian suuret luulot ? Jospa mieheni haki kriisimme takia "tukea" elämäänsä ? Mies oli käynyt tykkäämässä tämän naisen kuvasta ja kirjoitellut siihen alle. Ei koskaan tykkäile eikä kirjoittele... Nainen kysyi olenko huomannut, että hän on tykännyt kuvasta. Nainen myös kertoi mitä mies voisi minulle valehdella jos tämän huomaisin...
En mielestäni liioittele ja eka viestissä sanoin, että vikaa on minussakin. Tilanne on saatu selvitettyä ja kuten sanoin niin pari viikkoa meillä meni paremmin kuin koskaan. Sitten maailma romahti kun näin nuo viestit. Ja niitä ei ole ollut ainakaan Facen kautta sen jälkeen kun olemme saaneet asiamme puhuttua. Lopussa se nainen sanoo vielä, että jos vain vielä tapaisi mieheni kanssa. Voisivat nähdä "kahvilassa" ellei mieheni muualla uskalla.
Nyt ei pääpaino ole tällä miehen jutulla : minussa on vikaa, mies teki väärin.... vaan siinä miten tästä selvitä ? miten voin luottaa ?
petetty
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:19"]
Olen ihan sekaisin. Pitkään olen arvellut, että miehellä on jotain säpinää Facebookissa. Huomautan jo heti alkuunsa etten voi joka yksityiskohtaa kerta, ettei tunnistettaisi.
Sitten eräänä päivänä miehen lähdettyä käymään ulkona olin menossa päiväunille ja huomasin miehen jättäneet Facebookin auki. Kiusaus kävi ylivoimaiseksi. Pääni sisällä käytiin rajua kamppailua katsoako vai ei ja katsoin. Eteeni lävähti todella eroottiset viestit, kehuja naisen kauneudesta, miten tämä on ihana ja seksikäs yms. Nainen kirjoitti hyvinkin tarkkaan miten hän voisi miestäni "hoidella". Mieheni kertoi miten on jo rakastumassa ja nainen kuulema sekoittanut hänen päänsä.
Meillä on ollut (yli 10v) omat vaikeutemme ja juuri olimme saaneet elämämme mallilleen. Siksi romahdus oli suuri. Mies tuli kotiin ja huomasi mitä olin tehnyt. Hän keskusteli asiasta avoimesti ja sanoi, että ei ole teostaan ylpeä. Viestittelyä oli ollut n. 2 viikkoa. Se ajottui juuri siihen aikaan kun olimme ihan eron partaalla. Tähän sanoisin, että olen ollut "syyllinen" itsekin. Ollut kylmä, välinpitämätön, kiukutellut.... Mutta ikinä en ole vehdannut toisen kanssa !"
Olet ollut huono vaimo ja miehestä on varmaan ruvennut tuntumaan että et halua häntä enää. Kun mies turhautuneena ja saadessaan netissa joltakin tuntemattomalta naiselta kaipaanmaansa huomitoa ja kirjoiteltuaan tämän kanssa pikkutuhmia juttuja esität marttyyria vaikka olet käyttänut mieheesi julmaa henkistä väkivaltaa.
Mistähän oikein löydän tämän miehen (tai naisen) osoitteen ? Fonecta ei löydä. Voi olla prepaid -liittymä. Ei löydy googlesta. Neuvoja ?
petetty
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"]
Mistähän oikein löydän tämän miehen (tai naisen) osoitteen ? Fonecta ei löydä. Voi olla prepaid -liittymä. Ei löydy googlesta. Neuvoja ?
petetty
[/quote]
https://www.osoitepalvelu.net/Default.aspx?lang=fi
Jos et muuten löydä, niin täältä ainakin löytää, kun on riittävästi tietoja. Tuo vain maksaa 1,24 €.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:49"]
Älä kuitenkaan pakota miestä maratonikeskusteluihin. Miestä ei pidä ajaa nurkkaan. Miehet eivät yleensä tykkää keskustella ongelmista tuntikausia ja vatkata ja vatvoa, vaan he suorastaan kauhistuvat sitä. Entä jos ette keskustelisikaan asiasta yöt ja päivät, aamut ja illat, vaan tekisitte kivoja asioita yhdessä, flirttiä, naurua, ravintolailta, viinipullo ja hyvää seksiä jne... mitä nyt onkaan, mutta ehkä näin saisit miehesi voitettua kuin jossain jauhannassa, joka ei lähes koskaan ole miehinen tapa ratkoa ongelmia eikä vie asiaanne ehkä yhtään eteenpäin.
[/quote]
Joo, mies kannattaa palkita vieraan vokottelusta hyvällä ruoalla, viinillä ja seksillä. Oppipahan olemaan tekemättä toiste! Miestä ei missään nimessä pidä laittaa vastuuseen tekemisistään vaan hänestä kannattaa kilpailla ja näin osoittaa hänelle, että hän on ylivertainen ja nainen voi vain pyrkiä olemaan se ykköspano hänelle...Eikun, mites se menikään?
Helvetti mitä ohjeita taas.
mies
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:20"]
Aika usein miehet, joiden suhde on menossa kiville, etsii valmiiksi uuden suhteen. Vaihtavat lennossa. Ei varmasti lohduta sinua ap, mutta näin se menee. Onneksi teillä ei mennyt?
[/quote]
tätä niin toivon.... Mutta miten ihmeessä se nainen voi laittaa miehelleni viestiä vaikka hän on poistanut tämän kaverilistaltaan + estänyt ? itse näin tämän..
petetty pettynyt
oli nimittäin tullut viestiä, että minä olisin vaatinut poistamaan hänet yms. En todellakaan voi sellaista vaatia. Enkä ole vaatinut. Miten nämä viestit tulevat yhä läpi ?
petetty
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:50"]Mulle kävi samoin. Sain miehen kiinni pettämisestä facebookissa viime kesänä. Ero tuli :( Koko elämä romahti siihen:(
[/quote]
Sama täällä :( nuorimmainen oli silloin 6kk. Rankkaa on ollut..
Mun mies on ap tehnyt samaa. Aikaa asiasta on 3 vuotta ja aika ajoin asia nousee tuoreena mieleeni. Harmittaa, että mies pilasi kaiken. Olin valmis rakastamaan häntä koko sydämestäni ja nyt olen vihainen, epäilevä. Olisi pitänyt erota!!! Ehkä sinä pystyt antamaan anteeksi???
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:54"]
Nyt ei pääpaino ole tällä miehen jutulla : minussa on vikaa, mies teki väärin.... vaan siinä miten tästä selvitä ? miten voin luottaa ?
petetty
[/quote]
Siitä joko selviää tai sitten ei. Kaiken näkee ajan kanssa.
Et voi ruveta luottamaan ihan tuosta vain jo sen takia, että joudut itkusi itkemään ja setvimään pahan olosi. Et voi maagisesti muuttaa tilannetta, koska nyt vain täytyy kestää ja hyväksyä, että asia on niin.
Älä tee samaa virhettä kuin minä ja työnnä sitä pois ajatuksista ja yritä olla käsittelemättä asioita yksiksesi ja miehesi kanssa. Älä panttaa vaan anna kaiken tulla, suuntaa se paha energia sillä tavoin, että et koe hukkaavasi aikaa. Koska sitten huomaat muutaman vuoden kuluttua, että olet kokonaan jumissa. Et tiedä, mitä haluat ja voitko siltikään luottaa. Epäilys kuuluu asian ja sitä täytyy käsitellä miehen kanssa.
Yksi vaihtoehto tietysti on, että menette kahdestaan pariterapiaan.
Minä sain mieheni loppuvuodesta kiinni samanlaisesta kirjoittelusta. Kun jäi kiinni, poisti naisen kavereistaan. Oli kuulemma koko suhde jo kuihtumassa, koska tilanne kummallekin mahdoton eikä mitään tulevaisuuden näkymiä. Oli kestänyt n. 6 kk. Käyn välillä naisen sivulla stalkkaamassa mukavia juttuja, joita hänellä riittää, mutta mieheni ei tiettävästi ole enää yhteydessä. En tietenkään ole 100% varma, mutta annan asian olla näin. Nsaiselta en ole kysellyt enkä kysele. Eroa en miettinyt missään vaiheessa vaikka koko juttu koville ottikin.
Mun mies oli myös eräälle naispuoliselle kaverilleen kirjoitellut, heillä oli puolin ja toisin sellaista kevyttä flirttiä siellä, mutta jo heidän kirjoittelustaan sen huomasi, ettei heillä ollut kummempaa. Joka tapauksessa sitä oli jatkunut melkein vuoden mun selän takana (silloin tällöin kirjoittelua), joten kyllä tuntui pahalta. Ja tuntuu joskus edelleenkin. Mies lähti pois koko facebookista, koska haluaa todistaa olevansa muuttunut. Itsekin pelästyi todella paljon mun reaktiota, ja tajusi tosissaan mitä oli tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"]
Mun mies on ap tehnyt samaa. Aikaa asiasta on 3 vuotta ja aika ajoin asia nousee tuoreena mieleeni. Harmittaa, että mies pilasi kaiken. Olin valmis rakastamaan häntä koko sydämestäni ja nyt olen vihainen, epäilevä. Olisi pitänyt erota!!! Ehkä sinä pystyt antamaan anteeksi???
[/quote]
Sähän voit vieläkin erota, jos olet tuota mieltä. Ei ole mitään "takuuaikaa" jonka aikana pitää reklamoida / purkaa suhde, jos siltä tuntuu. Ei se niin mene. Sä voit valita vaikka tänään eron.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:51"]
oli nimittäin tullut viestiä, että minä olisin vaatinut poistamaan hänet yms. En todellakaan voi sellaista vaatia. Enkä ole vaatinut. Miten nämä viestit tulevat yhä läpi ?
petetty
[/quote] Koska mies ei ole estänyt / blokannut tätä naista. Voihan sitä aina teeskennellä, esittää poistavansa tms. Ja vaikka oikeasti poistaakin - blokkauksenhan saa purettua vaikka saman tien kun sen on laittanut.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:36"]
Mä viestittelen monenkin miehen kanssa facebookissa. Tosin viesteissäni ei ole mitään eroottista eikä ole pienintäkään aikomusta vampata heitä itselleni. Ovat kavereita. Tuntuisi todella pöljältä että heidän vaimonsa alkaisivat skitsota jotain mustasukkaista. No, ne viestiketjut ovat kyllä ihan vaimojenkin silmille sopivia. Paitsi jos kyseessä on av-amma jonka mielestä miehellä ei saa olla olemassakaan ajatuksia tai tunteita muualla kuin kotimakkarissa. Siis ylipäätään mitään.
[/quote]
Onko nuo alapeukut ymmärrettävä viestiksi siitä, että facebookissa ei saisi viestitellä miesten kanssa? Terveisiä Saudi-arabiasta vai mitä häh? Moni on työkavereita ja suurin osa viestien sisällöstä koskee työasioita. Voisikos nyt arvon av-mammat kertoa mikä on teidän mielestänne sovelias tapa kommunikoida? Sähköposti? Tekstiviesti? Puhelinsoitto? Kyläily? Lounas? Hotelliyö? Työmatka? Siis ihan tosi. Mulla on ala jossa työajat on aika suhteellinen käsite ja työhön liittyviä asioita on monenlaisia. Onneksi tällä alalla suurin osa puolisoista on perillä siitä missä mennään. Mustasukkaisten liitot ei kauaa kestä.
Mitä sä siitä naisesta jankkaat, ihan sivuseikkahan hän on. Mieheesi sun pitää keskittyä ja asioiden selvittämiseen hänen kanssaan- kyllä kai noita naisia on maailma väärällään, joista miehesi voisi olla kiinnostunut periaatteessa; mutta pointtihan onkin se, mitä hänen päässään liikkuu ja miksi etsii jotain muita virityksiä. Missä mättää teidän välillänne ja voiko sen ratkaista vai ei.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:06"]
Mitä sä siitä naisesta jankkaat, ihan sivuseikkahan hän on. Mieheesi sun pitää keskittyä ja asioiden selvittämiseen hänen kanssaan- kyllä kai noita naisia on maailma väärällään, joista miehesi voisi olla kiinnostunut periaatteessa; mutta pointtihan onkin se, mitä hänen päässään liikkuu ja miksi etsii jotain muita virityksiä. Missä mättää teidän välillänne ja voiko sen ratkaista vai ei.
[/quote]
Juu, näin ollaan tehty. Puhuttu ja puhuttu. Etsi sen takia kun oltiin ihan eron partaalla. Tai mies oli lähtemässä suhteesta. En ymmärtänyt, että tilanne on niin vakava, mutta nyt ollaan löydetty sellainen yhteys ettei koskaan ole ollut. Kyse on vain siitä, että voinko luottaa ? Entä jos naisia on enemmän ? Tämänkin kiisti koko ajan vaikka hillittömän naputuksen koneeltaan kuulin ja arvasin monista merkeistä mikä on homman nimi.
pettynyt
Mulle kävi samoin. Sain miehen kiinni pettämisestä facebookissa viime kesänä. Ero tuli :( Koko elämä romahti siihen:(