Lempi ripsivärisi? Kerätään tänne vinkkejä, uusi ripsari hakusessa...
Nyt meni hermo siihen, että jo parin tunnin päästä ripsivärit ovat siirtyneet ripsistä silmänalusille ja siihen, että juuri taivutetut ripset suoristuvat salamannipeudella, kun niihin sutii kerroksenkin väriä. Käännyn siis AV-mammojen puoleen, vastaanotetaan vinkkejä hyviksi toteamistanne ripsareista. Kaipaisin omiin ripsiini reilusti volyymia, muina kriteereinä mainittakoon juurikin se, ettei väri leviäisi alaluomelle ja suoristaisi taivutuksia, omat ripseni ovat kaarevat kuin tikku...
Kommentit (71)
Make up storen joku tuuheuttava on nyt käytössä, se on tosi hyvä. Pitää ripset taivutettuina koko päivän, mun ripsistä tulee ihanan tuuheat. Ei suttaa. Seuraavaksi haluaisin kokeilla luonnonkosmetiikkaripsaria, Kjaer Weis-merkkistä :)
mac naughty haute ripsiväri on elämä!! Kaikki kysyy mikä ripsari mulla on. Tulee siistit irralliset sekä tuuheet. Helsingin Stockmanilt löytyy, hinta n. 16-18 en nyt tarkalleen muista ja musta kaikki macin ripsarit ja meikit on niin hyviä, suosittelen! :)
Olin positiivisesti yllättynyt tästä MakeUpAcademyn edullisesta ripsiväristä:
http://www.muastore.co.uk/review/product/list/id/409/category/662/
Luomivärit ovat myös hyviä ja silti älyttömän halpoja. Samoin poskipunat.
Huulipunia en kyllä suosittele ne ovat melko värittömiä, vähän pigmenttiä ja jotenkin liian huulikiiltomaisia ja epätasaisen jäljen jättäviä.
YSL Babydoll ehdottomasti, tai Urban Decay Perversion (ei ehkä sovi luonnolliseen päivämeikkiin niin hyvin, tai itse ainakaan en tykkää "raskaista" ripsistä päivällä).
En osaa suositella ripsiväriä kuvaamasi ongelmaan, sillä mulla ei oikeastaan mikä varise mihinkään eikä tuhrää muutenkaan...
Mutta yks naurettavan halpa ja hyvä minkä tilasin kerran työpaikalta Oriflamen kuvastosta 3.90e (tarjoushinta) Se oli VeryMe. Sekä pinkkinä ja punaisena olen kokeillut ja tykkäsin.
Olikin taas kuvastossa tuo ripsari ruohon hintaan...mm.. :)
täytyy huomauttaa että mikäli muu look näyttää jo vähän arvelluttavalta, ripsarit pahentavat asiaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:23"]
En osaa suositella ripsiväriä kuvaamasi ongelmaan, sillä mulla ei oikeastaan mikä varise mihinkään eikä tuhrää muutenkaan...
Mutta yks naurettavan halpa ja hyvä minkä tilasin kerran työpaikalta Oriflamen kuvastosta 3.90e (tarjoushinta) Se oli VeryMe. Sekä pinkkinä ja punaisena olen kokeillut ja tykkäsin.
Olikin taas kuvastossa tuo ripsari ruohon hintaan...mm.. :)
[/quote]
apua mikä määrä virheitä. jätin oikolukematta tällä kertaa ja kannattiko. :D
Käytän itse essencen halparipsaria, nimeltään get big tai vastaavaa. Punainen putkilo. En löydä ripsarista mitään valittamista, mielestäni näyttää yhtä hyvältä kuin muinoin käyttämäni Kanebo! Ennen käytin harmaata essencen putkiloa, mutta se poistui valikoimista. Maksaa noin 3 eur, suunnattu teineille, mutta kelpaa myös kaltaiselleni kääkälle.
Cliniquen high impact curling mascara on ainut mikä mulla toimii vaikka oon testannu kaikki muut paitsi en nelosen ehdotusta plus vielä muitakin vedenkestäviä vaihtoehtoja. Ongelmani on rasvoittuvat luomet eli pandan silmät kaikilla muilla ripsareilla, tällä cliniquen ripsarilla voi päikkäreitten jälkeen olla vähän murusia alaluomella mutta ne saa siististi topsilla pois ja ripsari poistetaan 38 asteisella vedellä. Hinta alle 30€.
Yves Rocherin Sexy Plump (tjsp). Ihan loistava, itselleni jopa parempi kuin moni selektiivisten merkkien ripsarit.
Sensai 38:ia on 3 erilaista. Ns perus ei tee mitään ihmeempiä, pidentävässä on kuituja ja sit on tuuheuttava kaarevalla harjalla. Viimeisin on oma lemppari.
Markettiripsareista maxfactorin masterpiece vähän niinku arkikäyttöön, sit vähän parempiin tilaisuuksiin diorin (vedenkestävä) Diorshow iconic.
Le 2 de Guerlain. Mulla sama ongelma, että ripsari ei pysy siistinä. Tää on ainoa, joka toimii mulla. Tosta ripsien suoristumisesta en osaa sanoa, mulla on kaarevat ripset luonnostaan, niitöä ei ainakaan oo suoristanut...
Rubisteinin mascarat ovat minusta loistavia
Million lashes so couture, ei tuu yhtään paakkuja
Emmä tiiä mutta himoitsen valintatalon suklaakuorrutemuffineja. Niitä joissa on sitä suklaavaahtoa, ne ovat ihan ältsi-ihania.
Vedenkestävät ripsarit pitävät taivutukset. Max Factorin maskaroissa on paras hinta-laatusuhde ehdottomasti. False Lash Effectiä ja 2000 Caloriesia olen itse käyttänyt.
Selektiivisen kosmetiikan puolelta oon tykännyt tosi paljon Lancomen Definicilsistä! On tosi pidentävä. Markettikosmetiikasta taas käytössä on lorkun Telescopic. Siinä huonona puolena se, että jos silmäluomet on öljyiset, niin leviää. Mutta muuten ihan huippu! Saa tosi näyttävät ripset.