Lempi ripsivärisi? Kerätään tänne vinkkejä, uusi ripsari hakusessa...
Nyt meni hermo siihen, että jo parin tunnin päästä ripsivärit ovat siirtyneet ripsistä silmänalusille ja siihen, että juuri taivutetut ripset suoristuvat salamannipeudella, kun niihin sutii kerroksenkin väriä. Käännyn siis AV-mammojen puoleen, vastaanotetaan vinkkejä hyviksi toteamistanne ripsareista. Kaipaisin omiin ripsiini reilusti volyymia, muina kriteereinä mainittakoon juurikin se, ettei väri leviäisi alaluomelle ja suoristaisi taivutuksia, omat ripseni ovat kaarevat kuin tikku...
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:11"]Le 2 de Guerlain. Mulla sama ongelma, että ripsari ei pysy siistinä. Tää on ainoa, joka toimii mulla. Tosta ripsien suoristumisesta en osaa sanoa, mulla on kaarevat ripset luonnostaan, niitöä ei ainakaan oo suoristanut...
[/quote]
Paljonko tällä on hintaa ja missä myydään, en ole ennen kuullutkaan!:) Houkuttaisi, jos kerran on suttaamaton!
Kanebo 38.5. Kestää valumatta jopa hellemaratonin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:18"]
Vedenkestävät ripsarit pitävät taivutukset. Max Factorin maskaroissa on paras hinta-laatusuhde ehdottomasti. False Lash Effectiä ja 2000 Caloriesia olen itse käyttänyt.
[/quote]
Vedenkestävät ripsarit tosiaan pitävät taivutukset mutta ainakin mulla monet niistä sotkee silmänaluset, ehkä siksi kun ihotyyppini on aika rasvainen. Noita kuitenkin kannattaa kokeilla.
Mulla ei kyllä muut kuin Lumenen ripsarit suorista ripsiä. Tällä hetkellä itse käytän mm. Isadoran Big & boldia, tosi hyvä kuten muutkin merkin ripsarit.
Benefit They're Real. Ihan paras :)
Max Factorin False Lash Effect on mun suosikki. Tuolla saa pituutta ja tuuheutta ilman hämähäkkiefektiä. Harja on mahtava, sillä saa alaripsetkin sudittua siististi. Enkä ole huomannut, että tuo ripsari suoristaisi ripsiä. Ei myöskään suttaa vaan pysyy hyvin ripsissä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:20"]Kanebo 38.5. Kestää valumatta jopa hellemaratonin.
[/quote]
Mä itseasiassa harkitsin tuota kaneboa siihen asti, kunnes kuulin, ettei se oikeastaan "tee" ripsille mitään. Että ei siis kuulemma tuuhenna eikä pidennäkään. En tiedä, täytyisi itse kokeilla, ei vaan kiinnostaisi pistää taas kymppejä yhteen ripsiväriin, ja todeta jälleen kerran sen olevan täysin susi...
Diorin Diorshow Black Out jos haluaa näyttävät, mustat, pitkät ja tuuheat ripset - toimii, en vaihda :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:09"]Markettiripsareista maxfactorin masterpiece vähän niinku arkikäyttöön, sit vähän parempiin tilaisuuksiin diorin (vedenkestävä) Diorshow iconic.
[/quote]
Hmm, uskaltaisinkohan tuhlata tuohon Dioriin? Millaista jälkeä tekee? Pidentää, tuuheuttaa..? Lähteekö helposti öljyllä/vedenkestävän meikin poistoaineella?
[/quote]
Mä ostelen yleensä laivalta näitä "kalliimpia" saa sieltä vähän halvemmalla! Musta oli hintansa väärti, oisko ollu joku 40e? Tuuheutta ja pidentää, ei paakkuunnu, pitää vaan aika varovasti laittaa, eli saa jonkun verran pyyhkii ylimääräsii harjasta pois ennen kuin laittaa ripsiin, ettei tuu liikaa. Ihan jollain perus silmämeikinpoistoaineella oon pyyhkiny veke. Hyvin kesti viikko sit häissä ja siellä sai sit vollottaa joka käänteessä! :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:11"]Le 2 de Guerlain. Mulla sama ongelma, että ripsari ei pysy siistinä. Tää on ainoa, joka toimii mulla. Tosta ripsien suoristumisesta en osaa sanoa, mulla on kaarevat ripset luonnostaan, niitöä ei ainakaan oo suoristanut...
[/quote]
Paljonko tällä on hintaa ja missä myydään, en ole ennen kuullutkaan!:) Houkuttaisi, jos kerran on suttaamaton!
[/quote]
43€ maksaa ja Stockalta ja Sokokselta saa. Suolanen hinta kyllä, mutta enää ei tee edes pahaa maksaa tuota hintaa, koska on ainoa joka mulla pysyy koko päivän siistinä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:22"]Benefit They're Real. Ihan paras :)
[/quote]
Tätä mä niiiin ostaisin, jos saisi Suomesta kivijalkakaupasta.. Muutenkin, Benefit olis mun puolesta enemmän kuin tervetullut Suomen markkinoille. Vielä parempi tosin olisi, jos saataisiin vaikka kokonainen Sephora tänne, voi olisi ihanaa...
Lorealin Double extension, se puna- valkoinen versio. Lähtee lämpimällä vedellä pois silmistä. Pidentää ja tuuheuttaa, ainakin minulla toimii. Moni kysellyt, onko omat ripset, vai feikit. :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:20"]
Kanebo 38.5. Kestää valumatta jopa hellemaratonin.
[/quote]
Sama. Olen kokeillut L'Orealia, joka on kyllä tuuheuttavampi mutta se on paljon työläämpi pestä pois ja joudun vielä vanupuikolla putsaamaan silmät sisältä sen jälkeen kun on jynssätty meikinpoistoaineilla. Ei vaan ole sen arvoinen, että toi putsaus on noin vaivalloista.
Lancomen Hypnoset on hyviä. Ihan se perushypnose tai doll eyes. En tosin itse käytä ripsentaivutinta, joten en tiedä miten toimii sen kanssa.
Goshin joku volume-hässäkkä. Hinta oli 8,70 ilman alea ja pois en enää vaihda. Kaikki muu karkaa, rapisee ja pierustuu silmien alle, mutta tämä pitää. t. inhottaa maksaa ripsareista edes kymppiä
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:29"]Lorealin Double extension, se puna- valkoinen versio. Lähtee lämpimällä vedellä pois silmistä. Pidentää ja tuuheuttaa, ainakin minulla toimii. Moni kysellyt, onko omat ripset, vai feikit. :)
[/quote]
Tämä myös oma luottotuote! Hintaa vain n20€. Eli ok hintainen :)
.
Ensi viikolla muuten kutsu kauneuteen sokoksissa. Koodilla KUTSUKAUNEUTEEN saa verkkokaupasta -20% tai niitä
kuponkejakin jaetaan esim mulle tuli postissa :)
Se maybellinen uutuuss sensational jotain :D
Aivan mieletön kestävyys, pysyy kuin vedenkestävä, mutta saa pois ilman kaameeta hankaamista.
Meni kertaheitolla suosikiksi!
T. Entinen panda
Lancomen ripsarit kestää hien ja pienen tihkusateen, myös vesiliukoiset. Landome Definicils on paras, erottelee, tuuheuttaa, pidentää eikä leviä. Sitä saa melko usein joko sokoksen tai Stockan alesta.
Kanebo ei tee ripsistä tarpeeksi muhkeita, vaikka erottelee hyvin,
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:38"]Se maybellinen uutuuss sensational jotain :D
Aivan mieletön kestävyys, pysyy kuin vedenkestävä, mutta saa pois ilman kaameeta hankaamista.
Meni kertaheitolla suosikiksi!
T. Entinen panda
[/quote]
Mä katselin tätä stokkalla, mutta ainakin testerissä oli harjaosa niin ripsivärimassan peitossa, ettei harjaksia näkynyt ollenkaan:D en siis ostanut, toki noi testerit osaa olla aika paskassa kunnossa usein...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:09"]Markettiripsareista maxfactorin masterpiece vähän niinku arkikäyttöön, sit vähän parempiin tilaisuuksiin diorin (vedenkestävä) Diorshow iconic.
[/quote]
Hmm, uskaltaisinkohan tuhlata tuohon Dioriin? Millaista jälkeä tekee? Pidentää, tuuheuttaa..? Lähteekö helposti öljyllä/vedenkestävän meikin poistoaineella?