Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempi ripsivärisi? Kerätään tänne vinkkejä, uusi ripsari hakusessa...

Vierailija
01.03.2015 |

Nyt meni hermo siihen, että jo parin tunnin päästä ripsivärit ovat siirtyneet ripsistä silmänalusille ja siihen, että juuri taivutetut ripset suoristuvat salamannipeudella, kun niihin sutii kerroksenkin väriä. Käännyn siis AV-mammojen puoleen, vastaanotetaan vinkkejä hyviksi toteamistanne ripsareista. Kaipaisin omiin ripsiini reilusti volyymia, muina kriteereinä mainittakoon juurikin se, ettei väri leviäisi alaluomelle ja suoristaisi taivutuksia, omat ripseni ovat kaarevat kuin tikku...

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Max Factor (tykkaan), Lorealin Volume Million (ok), kasa Estee Laudereja ja muita, mutta uusin on ehdoton suosikki: LANCOMEn Hypnose Drama. Tekee helposti upeat tuuheat ja pitkat ripset ja lahtee hyvin irti, mutta ei valu pitkin paivaa.

Vierailija
42/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor False Lash Effect Fusion (violetti hylsy) on oma kaikkien aikojen lempparini. Minulla on myös tikkusuorat ripset, kieltämättä FLE saattaa taivutuksia suoristaa varsinkin uutena, kun massa ei ole päässyt yhtään kuivahtamaan. Olen ratkaissut ongelman siten, että laitan ensin yhden todella kevyen kerroksen lähinnä ripsien tyveen ja annan sen kuivaa, jotta taivutus jää paikalleen. Toisella kerroksella kerrostan sitten kunnolla :)

Jälki on massiivista muttei paakkuista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako enää ostettua suomesta, mutta Maybellinen Lash Stiletto on tosi hyvää, tekee ripset kilometrin mittaiseksi ja erottelee ne. Käytin ennen päivittäin mutta enää vain erikoistilanteissa, ja muuten laitan perusripsaria (Maybelline Great Lashi, sitä pinkki-vihreää, sekin on hyvää). Ulkomailta tilaaminen tulee aina niin kalliiksi kun haluan samaan postimaksuun tilata aina "pikkuisen" muutakin.

Vierailija
44/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin immediAte intense. Edelliset viisi vuotta käytin lancomen definilsiä, mutta tämä chanel tekeew ripsistä pidemmän näköiset.

silmäni vetistävät, ja harva ripsari pysyy valumatta. 38 pysyi kanssa, mutta on kökkö. Nämä halvat ei pysy - tai ei ainakaan pysyneet 10 v sitten kun viimeksi kokeilin

Vierailija
45/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Lisää suosikkeja kehiin!

Vierailija
46/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor 2000kcal ripsari.

Muistathan: jos sulla on rasvaiset luomet vedenkestävä ripsari lähtee helpommin pois koska ihon rasva liuottaa sitä.

Vierailija
47/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38c Volumising tuuheuttava!!!

Paras ripsari ikinä, sopii arkeen kun laittaa yhden kerroksen, ja juhlaan, kun laittaa monta! Pysyy kuin tauti ja on todella riittoisaa, kestää helposti puoli vuotta se yksi putkilo. Mulla on aika hennot ripset, mutta tämä ripsiväri kyllä antaa ihan tarpeeksi buustia ainakin itselle. Hintakin on kohdallaan. Myös poispeseminen äärettömän iisiä. Niin ja sopii herkillekin silmille

Vierailija
48/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dior show iconic. Ihan paras. Kokeiltu on monia eri tuotteita ja aina päädyn ostamaan kyseisen tuotteen, koska ei löydä mitään vastaavaa.
Laivalta saa sen vielä vähän halvemmalla kun stockalta. Tulee superpitkät ja erotellut ripset !

Vierailija
49/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Natural Code-linjan ripsari, joka on taisaisen paksussa kirkkaan vihreässä tuubissa. Nimi Dual Drama. En oo nähnyt enää myynnissä muualla kuin meidän lähi-Siwassa, netistä saattaa löytyä. Ihan järjettömän hyvä ripsari! Maksoi jonkun vitosen verran, ostin muutaman varastoon ennenkuin loppuu meidänkin Siwasta :) Sisältää kuidunpätkiä jotka toimivat pidennyksinä ripsille, harja on ihana muovinen jossa tiheät harjakset. Tulos aina pitkät ja erotellut ripset, paksuutta saa kerrostamalla.

Toinen lemppari Lorealin Million Lashes kultaisessa tuubissa. Karvaharjakset ja paksu koostumus, jolla saa mun ohuille ripsille rakennettua pituutta.

Kalliimpia lemppareita Yves Sain Laurentin kultaisessa pyöreässä tuubissa oleva ripsari, en kuollaksenikaan muista mitään nimeä. Tuoksui mansikalle tai muulle vastaavalle makealle. En ole varma myydäänkö enää, tuli muisto 2000-luvulta kun aloittelin meikkaamisen ja toi ripsari oli eka lemppari :)

Vierailija
50/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal false lash wings butterfly effect on uusin ja paras ripsariostos vuosikausiin. Eikä hintakaan päätä huimaa. Taivuttaa ja pidentää tehokkaasti, ripset näyttää kerrankin pidemmiltä kuin ovatkaan

Vierailija
51/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen mikä vaan :) 33€ maksaa eli ei edes oo kallis.

Vierailija
52/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder Double Wear ripsari on ollut minun suosikki sen jälkeen kun Kanebiosta tuli Sensai ja mielestäni muuttivat 38 ripsaria. Eli tuo Estee Lauder on ns vedenkestävä, lähtee vain kädenlämpöisessä vedessä ja irtoo ns muruina, aivan kuten kanebo/sensai 38. Estee Lauder siinä mielessä parempi, että ei hajoa käytössä kuten kanebo joka aika pian ripsarin avattua alkaa käytössä murentumaan kesken päivän. Estee lauderissa hieman pidentävä vaikutus, mutta ennen kaikkea, ei paakkuunnu! Mun suosikki ja maksaa Emotionissa 33€. Käytän niin arkena kuin juhlana, koska inhoan jos ei ripsari toimi kuten haluan. Tämä toimii.

Vierailija
53/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta vuotta käyttänyt Kanebon 38 ripsaria, enkä sen voittanutta ole vielä löytänyt.

Vierailija
54/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksistä saa sellasen punasen putkilon (kuituripsari), 20€ en muista sen nimeä tosin... Käytössä 3v mulla. Ja en vaihda jos ei oo pakko. Kokeilemisen väärti! Ei jätä tuhrua silmien alle pestäessä, helppo pestä pois. Tuuhentaa+Pidentää. Ainut - on se että kuivuu melko nopeasti.

Vierailija
55/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Cliniquen vedellä lähtevä on parempaa kuin Sensain 38. Kestää taivutuksen ja sentään näyttää siltä että on ripsiväriä. Sensai on ihen jees, mutta ei tällainen lyhyt- ja harvaripsinen tuu siitä miksikään.

Vierailija
56/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin Sexy Pulp

Vierailija
57/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin käytössä Clinique enkä keksi siitä pahaa sanottavaa. Sopii myös herkkäsilmäiselle.

Vierailija
58/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:56"]

Estee Lauder Double Wear ripsari on ollut minun suosikki sen jälkeen kun Kanebiosta tuli Sensai ja mielestäni muuttivat 38 ripsaria. Eli tuo Estee Lauder on ns vedenkestävä, lähtee vain kädenlämpöisessä vedessä ja irtoo ns muruina, aivan kuten kanebo/sensai 38. Estee Lauder siinä mielessä parempi, että ei hajoa käytössä kuten kanebo joka aika pian ripsarin avattua alkaa käytössä murentumaan kesken päivän. Estee lauderissa hieman pidentävä vaikutus, mutta ennen kaikkea, ei paakkuunnu! Mun suosikki ja maksaa Emotionissa 33€. Käytän niin arkena kuin juhlana, koska inhoan jos ei ripsari toimi kuten haluan. Tämä toimii.

[/quote]

Tää täytyy laittaa korvan taakse... sillä ainoa miinus sensailla on juurikin tuo värin 'lohkeilu' kun putkilo on ollut jonkun aikaa auki. Täytyy käydä hakeen tämä, kiitos vinkistä

Vierailija
59/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seventeenin VaVaVoom on paras ikinä!

Vierailija
60/71 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmel Extra Super Lash!

Sitä on tarjolla myös ruskeana. Harja on sopivan suuri ja kartiomainen, saa käsiteltyä hyvin myös sisimmät ja uloimmat ripset. Itse värimassa on sopivan paksua ja pakkauksen mukaan geelimäistä, ripsiväriä voi kerrostaa ilman paakkuuntumista. Saan melko pitkistä ripsistäni tuuheat ja erotellut. Ripsiväri ei leviä rasvoittuville luomilleni eikä murene päivän mittaan poskille. Lähtee helposti pois kasvopesun yhteydessä.