Lempi ripsivärisi? Kerätään tänne vinkkejä, uusi ripsari hakusessa...
Nyt meni hermo siihen, että jo parin tunnin päästä ripsivärit ovat siirtyneet ripsistä silmänalusille ja siihen, että juuri taivutetut ripset suoristuvat salamannipeudella, kun niihin sutii kerroksenkin väriä. Käännyn siis AV-mammojen puoleen, vastaanotetaan vinkkejä hyviksi toteamistanne ripsareista. Kaipaisin omiin ripsiini reilusti volyymia, muina kriteereinä mainittakoon juurikin se, ettei väri leviäisi alaluomelle ja suoristaisi taivutuksia, omat ripseni ovat kaarevat kuin tikku...
Kommentit (71)
Minä olen jymähtänyt Maybelline Volum Express ripsariin. Siis en muista koska olisin muuta käyttänyt. Siistit ripset, hyvän mallinen harja ja kohtuullinen hinta. Ja saatavuus loistava, löytyy jokaisesta isommasta marketista.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:49"]Mulla dior show iconic. Ihan paras. Kokeiltu on monia eri tuotteita ja aina päädyn ostamaan kyseisen tuotteen, koska ei löydä mitään vastaavaa.
Laivalta saa sen vielä vähän halvemmalla kun stockalta. Tulee superpitkät ja erotellut ripset !
[/quote]
Sama!
Kanebo eli sensai nykyiseltä nimeltään on ehdoton suosikki!!
Ei tahraa ja helppo puhdistaa vedellä. Sopii herkille silmille ainakn itsellä.. Kanebolla on pidentävää, tuuheuttava yms ja niissä on kyllä eroa jäljessä, kuka tykkää mistäkin. En itse ikinä ostaisi mitään marketti ripsaria joka sitten aina tahraa.
Kanebon lämpimällä vedellä lähtevä on minunkin ikisuosikki.
Laita eka ripsiväri, anna kuivua hyvin ja taivuta sitten. Varmasti tulee hyvät ja kestävät taivutukset. Tää on mun silmien salaisuus
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:58"]Kanebon lämpimällä vedellä lähtevä on minunkin ikisuosikki.
Laita eka ripsiväri, anna kuivua hyvin ja taivuta sitten. Varmasti tulee hyvät ja kestävät taivutukset. Tää on mun silmien salaisuus
[/quote]
miten onnistut tuossa ensin ripsiväri, sitten taivutus-jutussa? kokeilin itse joskus pariinkin kertaan, mutta se taivuttaja aina jotenkin linttasi ripset yhdeksi levyksi?:D siis enää ei ollut tietoakaan erotelluista ripsistä, vaan ripset meni yhteen kasaan, vaikka olisikin ihan varovasti ja ihan vaan tyvestä taivuttanut? Ripsari oli myös aivan kuivaa, joten tahmeudesta ei johtunut
Oon nyt käyttänyt kuukauden Lancomen uusinta ripsaria, Grandiosea. Sillä saa tosi pitkät ja tuuheat ripset, eikä tarvii ees taivuttaa! Vaatii aluksi vähän harjotusta tottua "joutsenkaulaiseen" harjaan, mut enää en kyllä vaihda toiseen. Muutenkin Lancomen ripsareja suosittelen! :)
Mikä ripsari levittäytyy ohuesti? Ei pidentäviä, eikä tuuheuttavia!
Maybelline Rocket Volum Express vedenkestävänä :) Mulla oli ihan samat ongelmat kun sulla ripsien kans mutta eipä oo tän myötä enää ollut!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:09"]Maybelline Rocket Volum Express vedenkestävänä :) Mulla oli ihan samat ongelmat kun sulla ripsien kans mutta eipä oo tän myötä enää ollut!
[/quote]
Mulla oli pitkään tämä (normi, ei vedenkestävä versio) ennen ripsienpidennyksiä ja tykkäsin. Nyt oli vuoden tauko ripsareista noiden pidennysten takia, ja kun taas lopetin käytön, ostin tietenkin saman ripsarin, kun oli hyviä kokemuksia. Oli kuitenkin pettymys, sillä en oikein saanut ripsiin pituutta enkä tuuheuttakaan.
Onko kellään kokemuksia tuosta Yvesin sexy pulpista?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:56"]
Estee Lauder Double Wear ripsari on ollut minun suosikki sen jälkeen kun Kanebiosta tuli Sensai ja mielestäni muuttivat 38 ripsaria. Eli tuo Estee Lauder on ns vedenkestävä, lähtee vain kädenlämpöisessä vedessä ja irtoo ns muruina, aivan kuten kanebo/sensai 38. Estee Lauder siinä mielessä parempi, että ei hajoa käytössä kuten kanebo joka aika pian ripsarin avattua alkaa käytössä murentumaan kesken päivän. Estee lauderissa hieman pidentävä vaikutus, mutta ennen kaikkea, ei paakkuunnu! Mun suosikki ja maksaa Emotionissa 33€. Käytän niin arkena kuin juhlana, koska inhoan jos ei ripsari toimi kuten haluan. Tämä toimii.
[/quote]
Tää täytyy laittaa korvan taakse... sillä ainoa miinus sensailla on juurikin tuo värin 'lohkeilu' kun putkilo on ollut jonkun aikaa auki. Täytyy käydä hakeen tämä, kiitos vinkistä
[/quote]
ole hyvä! Minulle optikko valitti ripsarin jämiä silmissä kun kävin näöntarkastuksessa. Emotionissa pyysin apua ja suosittelivat Estee Lauderia. Toimii!
T. 40