Miksi pitkä nainen aiheuttaa av-mammoissa inhoreaktion?
Jos kertoo olevansa pitkä, niin heti tullaan kertomaan kuinka pitkät naiset on hyi ja miesmäisiä hevosenpuolikkaita.
Kateus?
Kommentit (75)
inhoreaktio syntyy siksi, että ne on sellasia perinteisiä itäsuomalaisen näköisiä maatalon emäntä-tanttoja, vartalo mallia puupökkelö, kokolailla katkera, persjalkanen, lihava vipeltävä otus - sellaisena minäkin kadehtisin pitkiä :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:20"]inhoreaktio syntyy siksi, että ne on sellasia perinteisiä itäsuomalaisen näköisiä maatalon emäntä-tanttoja, vartalo mallia puupökkelö, kokolailla katkera, persjalkanen, lihava vipeltävä otus - sellaisena minäkin kadehtisin pitkiä :)
[/quote]
Nojoo. En enää ihmettele :)
Ei mulla vaan aiheuta mitään reaktiota. Ole vain pitkä, kyllä me kaikki tänne pallolle mahdutaan pituuteen katsomatta :) t.158cm
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:02"]Ei mulla vaan aiheuta mitään reaktiota. Ole vain pitkä, kyllä me kaikki tänne pallolle mahdutaan pituuteen katsomatta :) t.158cm
[/quote]
Mahdutaan toki :) mutta ei kaikkien mielestä. :D
Ehkä jotkut naiset hiukan vierastavat pitkiä naisia, koska he tuovat mieleen miehet?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:04"]Ehkä jotkut naiset hiukan vierastavat pitkiä naisia, koska he tuovat mieleen miehet?
[/quote]
Miten pitkästä naisesta voi tulla mies mieleen? Tissit ja kaikki. :D
Mahdatko ap kuvitella koko jutun? Tuntuu, että ainakin pitkät naisen halveksuvat lyhyitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:08"]Mahdatko ap kuvitella koko jutun? Tuntuu, että ainakin pitkät naisen halveksuvat lyhyitä naisia.
[/quote]
En kuvittele. :) enkä halveksu lyhyitä naisia. :)
En tosiaan tiedä. Mietin myös miksi lyhyet ihmiset aiheuttavat saman reaktion. Heti ollaan haukkumassa persjalkaseksi sun muuta. Mutta av onkin tunnetusti suvaitsevuuden kehto. Pitäs joka mamman vaan hyväksyä, että meitä on moneen junaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:04"]
Ehkä jotkut naiset hiukan vierastavat pitkiä naisia, koska he tuovat mieleen miehet?
[/quote]
Jep, samaten lyhyt, kalju pönäkkä pulsu puiston penkiltä on pituutensa vuoksi ihan yksi tyttökavereistani <3 Kokeilemme usein yhdessä huulikiiltoja ja naureskelemme Nicole Kidmanin kaltaisille miehenköriläille :3
Yleensä ne on ne palstan miehet, ei naiset.
Liian pitkä nainen on liian pitkä. En itse ole kateellinen pitkille naisille kun pituutta on just riittävästi t.168
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:04"]Ehkä jotkut naiset hiukan vierastavat pitkiä naisia, koska he tuovat mieleen miehet? [/quote] Miten pitkästä naisesta voi tulla mies mieleen? Tissit ja kaikki. :D
[/quote]Pitkä nainen on vähän ku mies jolla on peruukki ja tissit. Ei millään pahalla, mutta totuus on lausuttu ääneen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:13"]Liian pitkä nainen on liian pitkä. En itse ole kateellinen pitkille naisille kun pituutta on just riittävästi t.168
[/quote]
Millainen on liian pitkä nainen? 195cm, kun ei enää pääse huvipuistolaitteisiin?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:04"]Ehkä jotkut naiset hiukan vierastavat pitkiä naisia, koska he tuovat mieleen miehet? [/quote] Miten pitkästä naisesta voi tulla mies mieleen? Tissit ja kaikki. :D
[/quote]Pitkä nainen on vähän ku mies jolla on peruukki ja tissit. Ei millään pahalla, mutta totuus on lausuttu ääneen.
[/quote]
Kerrotko vielä perustelut tälle? :)
Lyhyet naiset söpöilevät aina ja tuovat pituuttaan esiin... esim. "haha, en meinannut löytää sopivaa mekkoa kun olen niin pieni".
Ööö, riippuu kyllä ihan siitä,kuka se pitkä nainen on...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:17"]
Jos kertoo olevansa pitkä, niin heti tullaan kertomaan kuinka pitkät naiset on hyi ja miesmäisiä hevosenpuolikkaita. Kateus?
[/quote]
Ei vaan kiusaajaluonne, sivistymättömyys, pahansuopuus, käytöstapojen puute, huono kotikasvatus (voi sanoa toisesta mitä vaan päin näköä ja se on ilmeisesti vaan reipasta itsevarmaa käytöstä tms.). Luulen, että suurin osa tällaisten viestien kirjoittajista on entsiä koulu- ja nykyisiä työpaikkakiusaajia. Kiusaaja kiusaa hautaan saakka. Jos ei muuta just tähän tätään IRL löydy, niin voihan sitä vaikka nettipalstalla sanoa jonkun pituudesta että hyi helvetti mikä hevonen, ja nauttia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:04"]
[/quote]
Jep, samaten lyhyt, kalju pönäkkä pulsu puiston penkiltä on pituutensa vuoksi ihan yksi tyttökavereistani
Kateus se on.