Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä.
No kyse ei ole siitä, en edes etsi nuoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä.
No kyse ei ole siitä, en edes etsi nuoria
No nuoret naiset ovat kauniita ja pukeutuvat kivasti, itse tykkään kyllä
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi nainen riittäis?
kyllä juurikin yksi
Hyvät käytöstavat, pidä huoli hygieniasta, älä juopottele tai pössyttele. Liiku ja syö terveellisesti. Pidä paino kohtuullisena.
Nauti arjen pienistä asioista.
Huono ulosanti ja tylsä, jankkaava persoona.
Hoida peräsuolen laskeumasi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat, pidä huoli hygieniasta, älä juopottele tai pössyttele. Liiku ja syö terveellisesti. Pidä paino kohtuullisena.
Nauti arjen pienistä asioista.
Niin teenkin, mutta ei tule osumia
Vielä kerran:
-Laiduta se kauhea kaljamaha pois
-Aja hiukset
-Maksa velat
-Lopeta jatkuva baareissa ramppaaminen
-Pese itsesi ja vaatteesi
-Hanki lääkitys raivo-ongelmiisi
-Kuntoile
-Lopeta vauvapalstalla jankkaaminen
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä juurikin yksi
Kannattaa sitten kohdentaa sitä markkinointia. Onko sinulla mitään koulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerran:
-Laiduta se kauhea kaljamaha pois
-Aja hiukset
-Maksa velat
-Lopeta jatkuva baareissa ramppaaminen
-Pese itsesi ja vaatteesi
-Hanki lääkitys raivo-ongelmiisi
-Kuntoile
-Lopeta vauvapalstalla jankkaaminen
N33
Kaljamaha ei ole este monelle kun on pieni maha, lihava en ole. hiukset ei ole este. velkaa on ja sitä maksellaan, välillä käyn baareissa, pesen kyllä itseäni, on masennuslääkitys. ja liikun kyllä
Ei kai kukaan sokkona, sinua näkemättä ja tuntematta, osaa kertoa, miksi sinä et kiinnosta naisia. Ja ei kai sinusta tarvikaan kuin yhden olla kiinnostunut. Vai haaremistako haaveilet?
Se sinun kumppani ei ole vielä vaan osunut kohdallesi, joka juuri sinunlaisesta tykkää. Siinäpä ei sitten muuta voi kuin olla näytillä ihmisten ilmoilla, kunnes se oikea kävelee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä juurikin yksi
Kannattaa sitten kohdentaa sitä markkinointia. Onko sinulla mitään koulutusta?
No en tiedä mistä kiikastaa ovatko naiset aivan liian vääränlaisia tasokkaita, koulutettuja vai mistä se johtuu, on mulla jopa 2
Vastaan vain omasta puolestani. Siisti ulkonäkö on plussaa, lyhyet klassiset hiukset, parrattomuus, normaali vartalo, urheilullisuus ei haittaa mutta liika lihaksikkuus on paha, ei mitään tatuointeja. Plussaa on myös kiinnostus eri kulttuureihin, kieliin, matkusteluun, ruokiin ja viineihin. Oluttakin saa juoda vaikka itse en niin oluista välitä, mutta humalajuominen on paha. Tupakoimattumuus. Ehdottomasti ei mitään huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sokkona, sinua näkemättä ja tuntematta, osaa kertoa, miksi sinä et kiinnosta naisia. Ja ei kai sinusta tarvikaan kuin yhden olla kiinnostunut. Vai haaremistako haaveilet?
Se sinun kumppani ei ole vielä vaan osunut kohdallesi, joka juuri sinunlaisesta tykkää. Siinäpä ei sitten muuta voi kuin olla näytillä ihmisten ilmoilla, kunnes se oikea kävelee vastaan.
Juu no mä en oikee jaksa ootella ja sillee se on vaikeeta kyllä olla yksin muutenkin minulle
Hanki rahaa, se on varmin keino.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vain omasta puolestani. Siisti ulkonäkö on plussaa, lyhyet klassiset hiukset, parrattomuus, normaali vartalo, urheilullisuus ei haittaa mutta liika lihaksikkuus on paha, ei mitään tatuointeja. Plussaa on myös kiinnostus eri kulttuureihin, kieliin, matkusteluun, ruokiin ja viineihin. Oluttakin saa juoda vaikka itse en niin oluista välitä, mutta humalajuominen on paha. Tupakoimattumuus. Ehdottomasti ei mitään huumeita.
Okei okei
Mulla on hyvät kuvat ja tuoreita kuvia ja profiiliteksti ei tule minkäänlaisia osumia tinderissä