Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
1441/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina palstamiehet valittaa, että naiset haluavat vain salihirmuja, korkeakoulutettuja, rikkaita, supliikkeja alusvaatemalleja. Oletteko oikeasti käsi sydämellä sitä mieltä, että jokainen nainen joka ei ole tällaisen kanssa naimisissa/seurustele/harrasta irtoseksiä on jotenkin siitä harmissaan tai kokee ettei ole saanut haluamaansa? Kaikkien näiden tuhansien ketjujen jälkeen en edelleekään ymmärrä, miten miehet sitten selittävät miksi naiset ovat onnellisia näistä poikkeavien miesten kanssa? Millä te tämän itsellenne selitätte?

Mies: Naisille kelpaavat vain alfat

Nainen: Ok. Eli kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet ovat alfoja? Kaikkien siskojesi, serkkujesi ja muiden naisten miehet ovat alfffffoja?

Mies: (syvä hiljaisuus)

Mies: Nainen valitsee, mies tyytyy. Naiset ovat nirsoja, niille kelpaa vain 5 % miehistä.

Nainen: Mene paikalliseen Prismaan ja katso millaisia pareja siellä on.

Mies: [hetken hiljaisuus] .. no ne naiset on niiden miesten kanssa, koska ne eivät saaneet haluamiaan alffffoja vaan joutuivat tyytymään taviksiin.

Nainen: Aha... mutta eikö se kerro, että ihan tavalliset miehet saavat parisuhteen (ja seksiä)?

Mies: Mutta vasta sitten, kun nainen on kuluttanut parhaat vuotensa alffffoihin.

Tuo sama keskustelun kaari on käyty läpi varmaan tuhansia kertoja. Ja usein se dialogin mies on 30+. En oikeasti ymmärrä, mitä pitäisi tapahtua, että hän voisi olla tyytyväinen. Hän on tyytymätön, jos ei saa naista (parisuhdetta, seksiä), hyvin tyytymätön ja katkera. Mutta jos hän saisi naisen, niin hän olisi tyytymätön, koska hänen ajatusmaailmassaan se nainen vain tyytyisi häneen. Ja joka tapauksessa sen parhaat vuodet olisivat menneet.

Ja oliko tässä jotain väärin? Seksin määrä ja erityisesti seksikumppaneiden määrä miesten osalta jakautuu todella epätasaisesti. Pienellä osalla miehiä on kymmeniä/satoja panoja, suurella osalla muutama ja varsin isolla osalla ei yhtään. Jos haluaa ymmärtää tätä(kin) keskustelua, niin kannattaa muistaa tämä.

Ja näillä kuuluisalla rumilla Prisma-miehillä niitä naisia on elämän aikana ollut maksimissaan 3. En ota mitään kantaa mikä olisi ”oikea” jakauma, mutta seksi(kumppaneiden) voimakas ero eri miesten välillä on se mistä kaikki tämä keskustelu kumpuaa. Tiedän, että moni miehiä suunnattomasti vi.tt,aam että jollakin miehellä on ollut sata panoa, kun hänellä itsellään ei ole ollut yhtään. Ei naisten vika, mutta ei se vi.tt.sta pois vie.

Onko se nyt joku mittari sitten kuinka paljon on ollut seksikumppaneita? Joillain miehillä paljon, joillain vähän, joillain naisilla paljon, joillain vähän. Mitä sitten?

Jos elämän tarkoitus on saada niitä seksikokemuksia, niin varmasti kannattaa tehdä voitavansa asian eteen, itkemällä se ei onnistu yhtään paremmin.

Seksi on kivaa ainakin miehille, turha tosiasioita on kieltää. Sen takia sitä moni haluaakin. Ja seksin saamisen helppous on niin erilaista varsinkin miehille (en väitä että hyvän seksin saaminen naisille olisi helppoa).

Muistan hyvin nuoruuden sinkkukesän, jolloin kavereiden kanssa tuli vietettyä baarissa miltei joka ilta. Mä sain sinä kesänä seksiä yli 30 naiselta, kun taas moni kaveri ei saanut kertaakaan. Ja yrittämisestä ei johtunut. Silloin oikeasti ymmärsin miten toisille miehille seksin saaminen oli jopa liian helppoa kun toiset jää vaan ilman. En tuntenut siitä morkkista eikä kukaan kavereista mua syyttänyt ettei naista saanut, mutta kyllä tämä vaikuttaa miehiin.

Ja mitä tulee prismamiehiin, niin jos on löytänyt sen itselleen hyvän kumppanin, niin seksikumppaneiden määrällä ei ole mitään vaikutusta. Mutta fakta on, että mitä useampi nainen on miehestä kiinnistunut (myös seksuaalisesti), niin sitä todennäköisemmin myös löytää sen hyvän vaimon. Niin minäkin.

Hohoijakkaa. Kukaan ei usko näihin sinun tarinoihisi. 30- naista- jepjep. Sinun ongelmadi on se, että puhut puyraheinää, koska sinulla ei ole mitään, siis MITÄÄN kosketuspintaa noihin asioihin oikeassa elämässä, joten sinulla ei ole mitään tajua myöskään siitä, että.mikä on totta. Mutta jos ei ole elämää muuten, niin voihan niitä tarinoita sepittää netin keskustelupaöstalla👍

Voi olla keksittyä tai sitten ei.

Mutta se on totta että seksin suhteen asia on miehillä noin.

Siinä missä naisten suosio kasvaa lineaarisesti, miesten kasvaa eksponentiaalisesti. Suosituimmat miehet ovat seksuaalisesti haluttuja, keskitasoiset ovat "parisuhde only" ja selvästi alle keskitasoiset nollan arvoisia kaikessa.

https://www.researchgate.net/profile/Franziska-Klingberg/publication/26…

Voisi tietysti ajatella, että tuo seksi ei ole arvoasteikon kärki naisilla, vaan se parisuhde. 

Pelkkä seksi - pitää olla jotain joka saa sen toimimaan.

Seksi ja parisuhde - ulkoiset ominaisuudet ei riitäkään enää. 

Vierailija
1442/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten paljon vaivaa naiset näkevät ulkonäkönsä eteen enkä tarkoita mitään malleja vaan ihan tavallisia perusmutseja.

Minä esimerkiksi käyn suihkussa joka päivä, föönaan ja muotoilen hiukset, hoidan perushygienian, meikkaan hillityn meikin, silitän vaatteet ja tsekkaan, että ulkovaatteet ovat kunnossa ennen kuin lähden töihin. Käyn kampaajalla joka toinen kuukausi ja kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa. Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa.

Monet miehet taas haluavat olla "omia itsejään" ja tulla sellaisena kuin ovat, mikä valitettavan usein tarkoittaa epäsiistiä ulkonäköä. Ei tarvitse olla miesmalli, mutta onko se todella iikaa vaadittu, että mieskin panostaisi ulkoiseen olemukseensa edes perusasioiden verran?

Minä puolestaan käyn salilla, urheilen ja pidän itseni normaalipainossa. Siihen menee varmasti viikkotasolla vähintään yhtä paljon aikaa kuin noihin teidän puunailuihin. Miksi te ette pysty siihen? Ei mutta eihän siihen edes mene aikaa, että jättäisi osan ruoasta syömättä.

Tiedätkö mitä , ensinnäkin miehistä peräti 72% on ylipainoisia, naisista 63%, eli huomattavasti vähemmän. Toisekseen sinä asut yksin ja sinun tarvitsee ajatella vain itseäsi- me perheelliset joudumme huolehtimaan itsemme lisäksi myös peeheestä. Perheissä naiset tekevät yhä edelleen noin tunnin enemmän aikaa kotitöihin, kuin miehet, jonka naiset voisivat käyttää vaikka kuntosalilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten paljon vaivaa naiset näkevät ulkonäkönsä eteen enkä tarkoita mitään malleja vaan ihan tavallisia perusmutseja.

Minä esimerkiksi käyn suihkussa joka päivä, föönaan ja muotoilen hiukset, hoidan perushygienian, meikkaan hillityn meikin, silitän vaatteet ja tsekkaan, että ulkovaatteet ovat kunnossa ennen kuin lähden töihin. Käyn kampaajalla joka toinen kuukausi ja kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa. Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa.

Monet miehet taas haluavat olla "omia itsejään" ja tulla sellaisena kuin ovat, mikä valitettavan usein tarkoittaa epäsiistiä ulkonäköä. Ei tarvitse olla miesmalli, mutta onko se todella iikaa vaadittu, että mieskin panostaisi ulkoiseen olemukseensa edes perusasioiden verran?

Minä puolestaan käyn salilla, urheilen ja pidän itseni normaalipainossa. Siihen menee varmasti viikkotasolla vähintään yhtä paljon aikaa kuin noihin teidän puunailuihin. Miksi te ette pysty siihen? Ei mutta eihän siihen edes mene aikaa, että jättäisi osan ruoasta syömättä.

Tiedätkö mitä , ensinnäkin miehistä peräti 72% on ylipainoisia, naisista 63%, eli huomattavasti vähemmän. Toisekseen sinä asut yksin ja sinun tarvitsee ajatella vain itseäsi- me perheelliset joudumme huolehtimaan itsemme lisäksi myös peeheestä. Perheissä naiset tekevät yhä edelleen noin tunnin enemmän aikaa kotitöihin, kuin miehet, jonka naiset voisivat käyttää vaikka kuntosalilla.

Hehhee keksitkö omasta päästäsi noi prosentit vai oisko mitään linkkiä laittaa.

Vierailija
1444/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhee keksitkö omasta päästäsi noi prosentit vai oisko mitään linkkiä laittaa.

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…

eri

Vierailija
1445/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista tämä nykyinen ulkonäkökeskeisyys. Itsellä meni nuoruus ja osa aikuisuudesta kotona tietokoneen äärellä kun uskoin "etten kelpaa ja olen huono" (vaikka pelkkä laihduttaminen + parempi asenne olisi auttanut). Nyt nelikymppisenä miespoikana ilman hyvää asemaa työelämssä on tajuton kiire saada muita ikätovereita kiinni seksikumppanien ja seurustelujuttujen määrässä. Aika helvetinmoinen savotta, sillä osaavampaa ja kokeneempaa miestä on tarjolla.

Korona ei asiaa helpota yhtään, sillä treffeillä/baarissa/salilla/missään käyminen on erittäin rajoitettua.

Jos koronaa ei olisi, hakisin pelastuksen tilanteeseeni jostain Aasiasta. Vaikka on paskat kortit jaettu, ei auta muuta kuin näillä pelata.

Vierailija
1446/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miehille ei todellakaan riitä mikään normaalipaino, vaan haukkuvat normaalipainoiset läskeiksi. Vaatimus on oikeasti hoikka normaalipainon alarajalla tai alipainon puolella.

Sitä ei vaan haluta sanoa ääneen, koska se kuulostaa pinnalliselta ja ulkonäkökeskeiseltä, ja sanojat haluavat esittää olevansa parempia ihmisiä ja huolehtivansa vain "terveydestä", vaikka oikeasti terveysriskit painon takia ovat olemattomat BMI 30 asti, eivätkä muka lainkaan kohtuuttomia, koska esittävät vaativansa vain "normaalia", vaikka oikeasti eivät sitä hyväksykään.

Olen itse nainen 170 cm / 67 kg, treenannut jonkin verran lihasta ja ruumiinrakenteelta vähän voimakkaampi eli massaa on myös hartioissa ja lantiossa yms., enkä todellakaan ole niin hoikka, että kelpaisin kenellekään Tinderin "olethan normaalipainoinen" -miehelle :D Onneksi ei tarvitsekaan.

Terveysriskejä voi tulla jopa normaalipainoiselle, jos on vatsarasvaa, joten ei se nyt ihan niin mene, että vasta BMI 30 jälkeen alkavat terveysriskit. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että on naurettavaa naamioida omat ulkonäkökriteerinsä muka terveydellisiksi arvoiksi. Kyllä minusta voi ihan hyvin sanoa, että haluaa kumppanin olevan normaalipainoinen, koska se miellyttää enemmän silmää - näin itse teen, ja olen nainen.

Vierailija
1447/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä pari vuotta sitten (olen siis nainen) ja tuossa vaiheessa olin lievästi ylipainoinen tuon painoindeksitaulukon mukaan (painoin 78g ja pituutta 176) ja matcheja ei tullut kuin viisi. No ne ketkä mätchäsi olivat itse todella ylipainoisia miehiä ja kolme noista viidestä totesi mulle että "sun pitää laihduttaa" ja koin sen tosi epäoikeudenmukaisena ja tylynä kun miettii että yksi noista miehistä painoi varmaan sen 150 kiloa ja muut pakosti yli 100 kiloa. Ja sitten pari totesi että mun pitäisi käyttää meikkiä paljo ja käyttää seksikkäitä vaatteita. Kysyin sitten siinä parilta että mites, huolehditko itse itsestäsi kun yrität määrätä toisia/määrätä heidän vaatteitaan ja meikin ym käyttöään? Ja yksi sanoi kyllä että huolehtii itsestään, ja muut sanoi että ei. Poistin lopulta koko sovelluksen. Yksi näistä miehistä sattumalta matchasi kaverini joka kertoi minulle että tuo mies valitti tuolla kun kaikki on niin ulkonäkö ja painokeskeisiä ja aina hylkäävät hänet. Niin..miksiköhän?

Noilla mitoilla sinä et kyllä ole lievästi yliapainoinen vaan reilusti ylipainoinen. Tämä on yksi iso ongelma parien syntymisessä kun naiset luulevat itsestään liikoja.

Tuon ihmisen bmi on 25,2..., mutta onhan se nähty, että miesten mielestä normaalipaino tarkoittaa oikeasti hoikkaa ei normaalia.

No mutta toisaalta, BMI 25 on ylipainon raja, eli periaatteessa BMI 25,2 todellakin ON  ylipainoinen, joskaan ei "reilusti" ylipainoinen, kuten tuo toinen henkilö esitti, vaan lievästi ylipainoinen. Se, että jokin painoluokka on yleinen tai tavallinen, ei tarkoita, että se on normaalipaino.

Vierailija
1448/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harmillista tämä nykyinen ulkonäkökeskeisyys. Itsellä meni nuoruus ja osa aikuisuudesta kotona tietokoneen äärellä kun uskoin "etten kelpaa ja olen huono" (vaikka pelkkä laihduttaminen + parempi asenne olisi auttanut). Nyt nelikymppisenä miespoikana ilman hyvää asemaa työelämssä on tajuton kiire saada muita ikätovereita kiinni seksikumppanien ja seurustelujuttujen määrässä. Aika helvetinmoinen savotta, sillä osaavampaa ja kokeneempaa miestä on tarjolla.

Korona ei asiaa helpota yhtään, sillä treffeillä/baarissa/salilla/missään käyminen on erittäin rajoitettua.

Jos koronaa ei olisi, hakisin pelastuksen tilanteeseeni jostain Aasiasta. Vaikka on paskat kortit jaettu, ei auta muuta kuin näillä pelata.

Eli tästäkin kirjoituksesta kävi selville, että peräkammarin ùlimiehelle nainen on vain hyödyke, ei edes ihminen, plluteline ja katkeraksi vetää se, kun toiset miehet ovat saaneet wlämänsä aikana ebemmän pillua kuin he.

Miksi nämä vielä ihmettelee, kun naista ei löydy?

Vierailija
1449/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu joo. Minä harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti, niin = huima panostus ulkonäköön. Just joo. Ai niin, jos tämän lisäksi vielä köy suihkussa, pesee hampaat, köyttää deodoranttia, käy töissä ja ei hakkaa naista on top 0.1% mies👍

Vierailija
1450/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan tekopyhää kaksinaismoralisimia miehiltä haukkua ison pallomahansa takaa normaalipainoinen nainen läskiksi, jonka kanssa ei voisi mennä treffeille, koska tämän reidet koskettavat toisiaan eikä niiden väliin jää seistessä rakoa. Syy miksi en menisi Tinderiin, jos olisin sinkku.

Vierailija
1451/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, etyä kun olet ruma läski ollut, niin et ole saanut irtopillua riittåvästi ja naiset on kranttuja ja nirsoja, kun eivöt jaa pilkuaan kaikille miehille yhtä paljon. Tosi ikävää.

Vierailija
1452/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailisit niitä vähemmän viehättäviä naisia. Ai ei kelpaa kun pitää olla siro pieni nöyrä nuori aasialainen lapsivaimo? On ne naiset nirsoja, kyllä se on se ongelma.

Vierailija
1453/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naiset haluavat komean miehen, eihän nyt kukaan halua ruman kanssa lisääntyä.

Vierailija
1454/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tarjotaan priimaa ja sekundaa, arvaapa kumman otan? Entä sinä?

Kun kyseessä on asia, tavara, palvelu jota ilmankin voin olla ja elää, en huoli mitään jos itselleni parasta mahdollista en löydä. Sama pätee parisuhteeseen. ja jopa vielä suuremmassa määrin.

Parisuhde on kuitenkin ihmissuhde jonka oletetaan kestävän suhteellisen pitkän ajan, jossa siitä toisesta ihmisestä on tarkoitus tulla melkoisen tärkeä osa omaa elämä. Mitä järkeä on ottaa siihen joku  paremman puute ja korvike? Miten pitkään sellaisen suhteen ajattelet kestävän?

Tietysti jos ja kun ei pysty elämään itsenäisesti ja omillaan, kun on pakko olla se joku vaan siinä sama minkälainen ja pystyykö häneen kiintymään ja tuntemaan yhteenkuuluvaisuutta, eräänlainen sairaalloinen riippuvuus ja yksin jäämisen pelko, sitä on valmis sitoutumaan kehen vaan joka sitä ehdottaa.

Ilman muuta ulkonäkökin vaikuttaa. Koska olemme visuaalisia olentoja sellaista ihmistä ei löydy jolle ainakin alitajuisella tasolla olisi merkittävää miellyttääkö toisen habitus vai  ei.  Ensivaikutelmahan tehdään aina silmien kautta. Rekisteröimme hyvin nopeasti asioita joita emme edes ajattele. Se näyttelee hyvin suurta osaa parinvalinnassa mutta ei kuitenkaan ole se oleellisin asia.

Itseäni ärsyttää tuo iankaikkinen hokeminen naisten nirsoudesta. Ei ole nirsoutta vaatia että kumppani jonka kanssa tosiaankin olisi yleensä tarkoitus elää ja olla pitempikin aika, joskus lopun ikää, perustaa ehkä perhe ja hankkia lapsia on sellainen joka kanssa voisi niitä omia periaatteitaan ja elämänkatsomuksiaan alkaa sovitella yhteen ja hioa. Ei kumppani ole sohva joka ostetaan kun saadaan halvalla ja kyllä tuossa menee vaikkei siinä niin mukava  olekaan istua. Kun se kumppanin olemassa olo ei ole elämän ja kuoleman kysymys, voi helposti elää ilmankin jos ja kun mieluista ei löydy.

Luonnossa tapahtuu valikointia koko ajan. Heikompi ja huonommin pärjäävä uros ei pääse lisääntymään. Onko sekin sitten nirsoutta? 

Luonnossa se ilman jäänyt ei joudu pakolla osallistumaan paritumisten seurauksien rahoittamiseen. Kommunismi on feministin unelma.

Vierailija
1455/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tarjotaan priimaa ja sekundaa, arvaapa kumman otan? Entä sinä?

Kun kyseessä on asia, tavara, palvelu jota ilmankin voin olla ja elää, en huoli mitään jos itselleni parasta mahdollista en löydä. Sama pätee parisuhteeseen. ja jopa vielä suuremmassa määrin.

Parisuhde on kuitenkin ihmissuhde jonka oletetaan kestävän suhteellisen pitkän ajan, jossa siitä toisesta ihmisestä on tarkoitus tulla melkoisen tärkeä osa omaa elämä. Mitä järkeä on ottaa siihen joku  paremman puute ja korvike? Miten pitkään sellaisen suhteen ajattelet kestävän?

Tietysti jos ja kun ei pysty elämään itsenäisesti ja omillaan, kun on pakko olla se joku vaan siinä sama minkälainen ja pystyykö häneen kiintymään ja tuntemaan yhteenkuuluvaisuutta, eräänlainen sairaalloinen riippuvuus ja yksin jäämisen pelko, sitä on valmis sitoutumaan kehen vaan joka sitä ehdottaa.

Ilman muuta ulkonäkökin vaikuttaa. Koska olemme visuaalisia olentoja sellaista ihmistä ei löydy jolle ainakin alitajuisella tasolla olisi merkittävää miellyttääkö toisen habitus vai  ei.  Ensivaikutelmahan tehdään aina silmien kautta. Rekisteröimme hyvin nopeasti asioita joita emme edes ajattele. Se näyttelee hyvin suurta osaa parinvalinnassa mutta ei kuitenkaan ole se oleellisin asia.

Itseäni ärsyttää tuo iankaikkinen hokeminen naisten nirsoudesta. Ei ole nirsoutta vaatia että kumppani jonka kanssa tosiaankin olisi yleensä tarkoitus elää ja olla pitempikin aika, joskus lopun ikää, perustaa ehkä perhe ja hankkia lapsia on sellainen joka kanssa voisi niitä omia periaatteitaan ja elämänkatsomuksiaan alkaa sovitella yhteen ja hioa. Ei kumppani ole sohva joka ostetaan kun saadaan halvalla ja kyllä tuossa menee vaikkei siinä niin mukava  olekaan istua. Kun se kumppanin olemassa olo ei ole elämän ja kuoleman kysymys, voi helposti elää ilmankin jos ja kun mieluista ei löydy.

Luonnossa tapahtuu valikointia koko ajan. Heikompi ja huonommin pärjäävä uros ei pääse lisääntymään. Onko sekin sitten nirsoutta? 

Luonnossa se ilman jäänyt ei joudu pakolla osallistumaan paritumisten seurauksien rahoittamiseen. Kommunismi on feministin unelma.

Minun pariutumiseni seuraukset pyyhkivät sinun pyllysi vanhainkodissa ja osallistuvat tarvitsemiesi palvelujen rahoittamiseen. Ei se meitäkään naurata ja keksisimme niille rahoille ja ajalle parempaa käyttöä, mutta näillä mennään.

Vierailija
1456/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei elä luonnossa vaan yhteiskunnassa, ei nyt jaksa noita luontojuttuja. Mä olen feministinä tyytyväinen siihen, että naiset saavat tässä maassa valita kumppaninsa ja lapsilukunsa. Aivan historiallista luksusta. Tottakai se on miehiltä pois, kun enää ei saa ostaa naisia orjiksi, mutta minkäs teet. Tässä mielessä kakkua on jaettavana niin että toisen pala on toiselta pois, ja paras ratkaisu on jakaa pala puoliksi niin että kumpikin saa jotain eli tasapuolisen suhteen jossa neuvotellaan kompromissit eikä vaan hakata akkaa nöyräksi.

Vierailija
1457/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olishan se tyhmää mennä suhteeseen, joka huonontaa elämänlaatua. Minulla oli sinkkuna hyvä elämänlaatu, jolloin standardi oli luonnollisesti korkea. En syytä miehiä siitä, etteivät he yltäneet standardieni tasolle mutta toivon vastavuoroisesti sitä, ettei minua syytetä valinnastani pysyä sinkkuna kunnes löydän itseä miellyttävän. 

Enkä sanoisi että standardini olisivat olleet kohtuuttoman korkeat - minulle oli vain ehdoton ei sille, että miehessä olisi yhtäkään merkittävää heikkoutta kuten liiallinen alko, alle 7/10 ulkonäkö, se että on varattu, mielenterveysongelmat, rahaongelmat tai alle 8/10 luonne. Ja tämä tietysti tarkoittaa että 98% miehistä ovat poissuljettuja jo heti kättelyssä. 

Sinä et hakenut oikeata ihmistä. 

Kukaan maailman ihminen ei täytä noita. Jos kaikki muut täyttää (99,99% ei täytä) niin luonne on sitten täysi narsisti 100% varmuudella.

Täydellistä ei vaan voi saada. Se ei ole mahdollista.

Itse koen oman puolisoni täyttävän nuo. Hän on minulle enemmän kuin täydellinen. t. ohis

Vierailija
1458/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs rakentavia ratkaisuja tähän keksittäisiin? Ei sen perusteella mitä olen lukenut nettisovellukset toimi naisillekaan.

Mä tosin ideoin sovellusta, joka arpoisi pienen rajallisen määrän ihmisiä, joiden kanssa pitää viettää aikaa ennen kuin saa vaihtaa tilalle uusia. Ikään kuin simuloimaan oikean elämän tilanteita, joissa valikoima on hyvin rajallinen ja niistä sitten otetaan joku vähiten epäsopiva.

Vierailija
1459/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Ne 63% naisista, jotka käyttävät paljon aikaa "itseensä", voisivat käyttää osan siitä itseensä käyttämästä ajasta normaalipainossa pysymiseen. Miehiähän ei voi tässä asiassa auttaa, kun ne eivät panosta itseensä, kuten aiempi kirjoittaja meitä valisti. 

Vierailija
1460/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs rakentavia ratkaisuja tähän keksittäisiin? Ei sen perusteella mitä olen lukenut nettisovellukset toimi naisillekaan.

Mä tosin ideoin sovellusta, joka arpoisi pienen rajallisen määrän ihmisiä, joiden kanssa pitää viettää aikaa ennen kuin saa vaihtaa tilalle uusia. Ikään kuin simuloimaan oikean elämän tilanteita, joissa valikoima on hyvin rajallinen ja niistä sitten otetaan joku vähiten epäsopiva.

Eli siis suomennettuna: ratkaidu ongelmaan on se, että nsistrn on pakko valita tietyistä m7ehistä, ihan sama kiinnostasko vai ei.

Ei, ratkaisu on se, että jos Tinderi vtuttaa näin paljon, niin lopettaa sen Tinderöinnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi