Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
1421/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten paljon vaivaa naiset näkevät ulkonäkönsä eteen enkä tarkoita mitään malleja vaan ihan tavallisia perusmutseja.

Minä esimerkiksi käyn suihkussa joka päivä, föönaan ja muotoilen hiukset, hoidan perushygienian, meikkaan hillityn meikin, silitän vaatteet ja tsekkaan, että ulkovaatteet ovat kunnossa ennen kuin lähden töihin. Käyn kampaajalla joka toinen kuukausi ja kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa. Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa.

Monet miehet taas haluavat olla "omia itsejään" ja tulla sellaisena kuin ovat, mikä valitettavan usein tarkoittaa epäsiistiä ulkonäköä. Ei tarvitse olla miesmalli, mutta onko se todella iikaa vaadittu, että mieskin panostaisi ulkoiseen olemukseensa edes perusasioiden verran?

Minä puolestaan käyn salilla, urheilen ja pidän itseni normaalipainossa. Siihen menee varmasti viikkotasolla vähintään yhtä paljon aikaa kuin noihin teidän puunailuihin. Miksi te ette pysty siihen? Ei mutta eihän siihen edes mene aikaa, että jättäisi osan ruoasta syömättä.

No en ole ylipainoinen mutta vastaan nyt ylipainoisten puolesta että ei se mistään ajasta ole kiinni vaan halusta. Ne jotka haluaa, keksii keinot - ne jotka ei halua, keksii selitykset. Jos ei vaan kiinnosta trimmata ahteriaan miesten mieliksi niin ei kiinnosta ihan sama paljonko siihen on aikaa ja jaksamista.

Tässä on semmonen dilemma, että me kaikki halutaan yhtäaikaa kelvata omana itsenämme ja kuitenkin olla niitä, joita halutaan. Niin miehet kuin naisetkin. Ei kukaan ihminen halua ruveta muuttamaan itseään ihmiselle, joka sanoo että hei oot ruma mutta huolin sut jos kaunistut.

Mä olin suhteessa jossa mies haukkui läskiksi, laihdutin 20 kiloa, ja hän haukkui edelleen, olin edelleen ruma ja tein kaiken väärin. Ei tuollaisille ihmisille riitä ikinä mikään, ymmärsin sen ja lähdin. Nykyinen mies rakastaa minua minuna, ei siihen ole vaikuttanut 10 kilon laihtuminen suhteen aikana.

Moni varmaan intuitiivisesti ymmärtää tämän, että jos lähdet muuttamaan itseäsi täyttääksesi jonkun vaatimukset, ei niille vaatimuksille tule ikinä lopu etkä loppujen lopuksi kuitenkaan ikinä kelpaa. Siksi tuo vaatimus laihduttamisesta ja tälläytymisestä paljonko meikkiä, vaatteita ja muovilisäkkeitä se sitten vaatiikin tökkii ihan luonnollisesti - mihin ne vaatimukset loppuu.

No tämäpä. Maailmassa on ihan hirveästi naisporukkaa, jotka käyttävät jumalattomasti resurssejaan hyvältä näyttämiseen keinolla millä hyvänsä. Se heille suotakoon. Itse pidän pääosin hukkaan heitettynä aikana. Käytän resurssini mieluummin kulttuuriin, kivaan tekemiseen, kirjoihin, harrastuksiin, itseni muunlaiseen kehittämiseen. Arvostan myös miestä joka tekee niin, vaikka se tarkoittaisi pientä ylipainoa. Ei haittaa, jos on yhteistä tekemistä ja yhteistä puhumista ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja huskaa ja sopuisaa yhdessä. Kullekin halunsa mukan.

Onko nämä jotenkin toisensa poissulkevia?

Minun kokemuksella itsestään huolehtivat ihmiset tekevät sitä usein kokonaisvaltaisesti, siistin ulkokuoren alta löytyy sivistynyt, itsestään henkisesti ja fyysisesti huolehtiva ihminen joka kehittää itseään eri tavoin ja harrastaa ja on kiinnostunut ympäristöstään.

Kun taas sen kulahtaneen ulkokuoren takaa löytyy usein elämäänsä kyllästynyt sohvaperuna jonka harrastukset on penkkiurheilu/tempparit, kaljanjuonti ja uutiset luetaan seiskasta.

Toki todellisuudessa ei ole näin mustavalkoista, kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
1422/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tinderissä pari vuotta sitten (olen siis nainen) ja tuossa vaiheessa olin lievästi ylipainoinen tuon painoindeksitaulukon mukaan (painoin 78g ja pituutta 176) ja matcheja ei tullut kuin viisi. No ne ketkä mätchäsi olivat itse todella ylipainoisia miehiä ja kolme noista viidestä totesi mulle että "sun pitää laihduttaa" ja koin sen tosi epäoikeudenmukaisena ja tylynä kun miettii että yksi noista miehistä painoi varmaan sen 150 kiloa ja muut pakosti yli 100 kiloa. Ja sitten pari totesi että mun pitäisi käyttää meikkiä paljo ja käyttää seksikkäitä vaatteita. Kysyin sitten siinä parilta että mites, huolehditko itse itsestäsi kun yrität määrätä toisia/määrätä heidän vaatteitaan ja meikin ym käyttöään? Ja yksi sanoi kyllä että huolehtii itsestään, ja muut sanoi että ei. Poistin lopulta koko sovelluksen. Yksi näistä miehistä sattumalta matchasi kaverini joka kertoi minulle että tuo mies valitti tuolla kun kaikki on niin ulkonäkö ja painokeskeisiä ja aina hylkäävät hänet. Niin..miksiköhän?

Noilla mitoilla sinä et kyllä ole lievästi yliapainoinen vaan reilusti ylipainoinen. Tämä on yksi iso ongelma parien syntymisessä kun naiset luulevat itsestään liikoja.

Tuon ihmisen bmi on 25,2..., mutta onhan se nähty, että miesten mielestä normaalipaino tarkoittaa oikeasti hoikkaa ei normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten paljon vaivaa naiset näkevät ulkonäkönsä eteen enkä tarkoita mitään malleja vaan ihan tavallisia perusmutseja.

Minä esimerkiksi käyn suihkussa joka päivä, föönaan ja muotoilen hiukset, hoidan perushygienian, meikkaan hillityn meikin, silitän vaatteet ja tsekkaan, että ulkovaatteet ovat kunnossa ennen kuin lähden töihin. Käyn kampaajalla joka toinen kuukausi ja kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa. Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa.

Monet miehet taas haluavat olla "omia itsejään" ja tulla sellaisena kuin ovat, mikä valitettavan usein tarkoittaa epäsiistiä ulkonäköä. Ei tarvitse olla miesmalli, mutta onko se todella iikaa vaadittu, että mieskin panostaisi ulkoiseen olemukseensa edes perusasioiden verran?

Minä puolestaan käyn salilla, urheilen ja pidän itseni normaalipainossa. Siihen menee varmasti viikkotasolla vähintään yhtä paljon aikaa kuin noihin teidän puunailuihin. Miksi te ette pysty siihen? Ei mutta eihän siihen edes mene aikaa, että jättäisi osan ruoasta syömättä.

No en ole ylipainoinen mutta vastaan nyt ylipainoisten puolesta että ei se mistään ajasta ole kiinni vaan halusta. Ne jotka haluaa, keksii keinot - ne jotka ei halua, keksii selitykset. Jos ei vaan kiinnosta trimmata ahteriaan miesten mieliksi niin ei kiinnosta ihan sama paljonko siihen on aikaa ja jaksamista.

Tässä on semmonen dilemma, että me kaikki halutaan yhtäaikaa kelvata omana itsenämme ja kuitenkin olla niitä, joita halutaan. Niin miehet kuin naisetkin. Ei kukaan ihminen halua ruveta muuttamaan itseään ihmiselle, joka sanoo että hei oot ruma mutta huolin sut jos kaunistut.

Mä olin suhteessa jossa mies haukkui läskiksi, laihdutin 20 kiloa, ja hän haukkui edelleen, olin edelleen ruma ja tein kaiken väärin. Ei tuollaisille ihmisille riitä ikinä mikään, ymmärsin sen ja lähdin. Nykyinen mies rakastaa minua minuna, ei siihen ole vaikuttanut 10 kilon laihtuminen suhteen aikana.

Moni varmaan intuitiivisesti ymmärtää tämän, että jos lähdet muuttamaan itseäsi täyttääksesi jonkun vaatimukset, ei niille vaatimuksille tule ikinä lopu etkä loppujen lopuksi kuitenkaan ikinä kelpaa. Siksi tuo vaatimus laihduttamisesta ja tälläytymisestä paljonko meikkiä, vaatteita ja muovilisäkkeitä se sitten vaatiikin tökkii ihan luonnollisesti - mihin ne vaatimukset loppuu.

No tämäpä. Maailmassa on ihan hirveästi naisporukkaa, jotka käyttävät jumalattomasti resurssejaan hyvältä näyttämiseen keinolla millä hyvänsä. Se heille suotakoon. Itse pidän pääosin hukkaan heitettynä aikana. Käytän resurssini mieluummin kulttuuriin, kivaan tekemiseen, kirjoihin, harrastuksiin, itseni muunlaiseen kehittämiseen. Arvostan myös miestä joka tekee niin, vaikka se tarkoittaisi pientä ylipainoa. Ei haittaa, jos on yhteistä tekemistä ja yhteistä puhumista ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja huskaa ja sopuisaa yhdessä. Kullekin halunsa mukan.

Minun kokemuksella itsestään huolehtivat ihmiset tekevät sitä usein kokonaisvaltaisesti, siistin ulkokuoren alta löytyy sivistynyt, itsestään henkisesti ja fyysisesti huolehtiva ihminen joka kehittää itseään eri tavoin ja harrastaa ja on kiinnostunut ympäristöstään.

Kun taas sen kulahtaneen ulkokuoren takaa löytyy usein elämäänsä kyllästynyt sohvaperuna jonka harrastukset on penkkiurheilu/tempparit, kaljanjuonti ja uutiset luetaan seiskasta.

Juuri näin, kulttuuria ja liikuntaa voi oikein hyvin harrastaa molempia. Harrasta liikuntaa 4 kertaa viikossa (hiihtokausi avattu!!!), mutta luen myös paljon kirjoja. En ole vielä keksinyt yhtään järkevää syytä miksi minun pitäisi kummastakaan luopua.

Vierailija
1424/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehille ei todellakaan riitä mikään normaalipaino, vaan haukkuvat normaalipainoiset läskeiksi. Vaatimus on oikeasti hoikka normaalipainon alarajalla tai alipainon puolella.

Sitä ei vaan haluta sanoa ääneen, koska se kuulostaa pinnalliselta ja ulkonäkökeskeiseltä, ja sanojat haluavat esittää olevansa parempia ihmisiä ja huolehtivansa vain "terveydestä", vaikka oikeasti terveysriskit painon takia ovat olemattomat BMI 30 asti, eivätkä muka lainkaan kohtuuttomia, koska esittävät vaativansa vain "normaalia", vaikka oikeasti eivät sitä hyväksykään.

Olen itse nainen 170 cm / 67 kg, treenannut jonkin verran lihasta ja ruumiinrakenteelta vähän voimakkaampi eli massaa on myös hartioissa ja lantiossa yms., enkä todellakaan ole niin hoikka, että kelpaisin kenellekään Tinderin "olethan normaalipainoinen" -miehelle :D Onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
1425/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää syömättä? On sellaisiakin ruokia mitkä ovat terveellisiä. 

Eihän sitä nyt herranen aika syömättä pidä jättää, siihen ravinnonpuutteeseen kuolee ennen pitkää. On vain syömättä liikaa.

Vierailija
1426/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä heidän pitäisi olla jotain muuta?

Valtaosa ihmisistä ihastuu toisen ulkonäköön.

Vierailija
1427/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tässä hiukan hauskoja, kun tutkimuksetkin osoittaa, että nelikymppisen miehen naiselle asettama ikäkriteeri on useimmiten n.10vuotta häntä itseään nuorempi ja tämä ikäerovaatimus kasvaa miehen vanhetessa.

50v yrittää jo 20vuoden ikäerolla löytää itselleen naista, josta olisi hänelle itselleen kaikkein eniten hyötyä näin niinkuin vanhuudenpäiviäkin miettien.

Harvat naiset enää tykkäävät itsestään niin vähän, että itseään paljon vanhemman miehen käsipuoleen tarttuvat.

Saati ulkonäköasiat tässä. Mieshän aniharvoin komistuu enää neljänkympin jälkeen ja viidenkympin jälkeen ei yksikään.

Tämä ikävä tosiasia ei tietenkään ole miehille vielä ihan selvä, koska vuosikymmenet miesten vanhenemisentuskaa on helpoteltu erilaisin sanonnoin. Aivan samasta syystä, kun heille on ruokakin eteen tehty ja paskapyykit pesty. Nainen ei ole ennenvanhaa selvinnyt ilman miestä ja kaikki epätoivoisimmatkin konstit on otettu käyttöön, ettei mies häivy ovesta. Mikäs sen tehokkaampi konsti, kun haroa harventunutta harmaata tukkaa ja kehua miten tuuhea ja komea se on 😂

Lyhyesti siis: miehet ovat epärealistisia etsiessään naisia, koska naiset ovat joskus olleet niin epätoivoisia, että sortuivat valehtelemaan miehille.

Kaiken takana on nainen.

Vierailija
1428/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on fakta, mitä sitä kiistämään!

Vierailija
1429/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tässä hiukan hauskoja, kun tutkimuksetkin osoittaa, että nelikymppisen miehen naiselle asettama ikäkriteeri on useimmiten n.10vuotta häntä itseään nuorempi ja tämä ikäerovaatimus kasvaa miehen vanhetessa.

50v yrittää jo 20vuoden ikäerolla löytää itselleen naista, josta olisi hänelle itselleen kaikkein eniten hyötyä näin niinkuin vanhuudenpäiviäkin miettien.

Harvat naiset enää tykkäävät itsestään niin vähän, että itseään paljon vanhemman miehen käsipuoleen tarttuvat.

Saati ulkonäköasiat tässä. Mieshän aniharvoin komistuu enää neljänkympin jälkeen ja viidenkympin jälkeen ei yksikään.

Tämä ikävä tosiasia ei tietenkään ole miehille vielä ihan selvä, koska vuosikymmenet miesten vanhenemisentuskaa on helpoteltu erilaisin sanonnoin. Aivan samasta syystä, kun heille on ruokakin eteen tehty ja paskapyykit pesty. Nainen ei ole ennenvanhaa selvinnyt ilman miestä ja kaikki epätoivoisimmatkin konstit on otettu käyttöön, ettei mies häivy ovesta. Mikäs sen tehokkaampi konsti, kun haroa harventunutta harmaata tukkaa ja kehua miten tuuhea ja komea se on 😂

Lyhyesti siis: miehet ovat epärealistisia etsiessään naisia, koska naiset ovat joskus olleet niin epätoivoisia, että sortuivat valehtelemaan miehille.

Kaiken takana on nainen.

Joo ja kannattaa huomioida myös miten ihmisen itsetunto, itsetuntemus ja itsevarmuus vahvistuvat iän myötä. Moni epätoivoisesti nuorena ja epävarmana miellyttämään pyrkivä nainen ei siedä muilta ihmisiltä samaa tuubaa enää keski-ikäisenä, jolloin on myös yleensä parempi taloudellinen tilanne, oma elämä ja vähemmän riippuvainen muiden mielipiteistä. Tällaisista miehet löytävät huomattavasti vaikeammin nöyrän mielistelijän kuin nuorista taloudellisesti ja henkisesti heikommassa asemassa olevista, ja näistä myös harvempi on enää valmis uhraamaan omaa elämänlaatuaan miehen saamisen alttarille. Siksi jos mies kaipaa palvelijaa ja miellyttäjää itselleen, kannattaa tähtäimeen ottaa nuorempi ikäluokka.

Vierailija
1430/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole mustavalkoista ja sivistys koskee yleensä luonnollisesti myös hygieniaa ja sitä, että osaa laittaa puhtaata ja ehjät vaatteet päälle. Itse ajattelin tuot lähinnä aiemman kirjoittajan näkökulmasta, jolle itsestä huolehtiminen tarkoittaa päivittäistä vaatteiden silittämistä, föönaamista, lukuisia kasvohoitoja vuodessa ja päivittäisiä meikkaamista ym. Tuo on minulle aika paljon. Pidän itseäni ihan fiksuna ja fiksun näköisenä ihmisenä ja miehillekin kelpaavana vähän vähemmälläkin vaivannäöllä. On se myös aikakysymys. Nukun mieluummin kuin herään aikaisin fiksaamaan vaaatteitani tai hiuksiani tai meikkiäni. Hyvin on sujunut miestenkin kanssa. Sanoin preferoivani esim. harrastuksia. Harrastan erilaisia liikuntalajeja koska nautin niistä, en siksi että paino on miehille kelpaava ja persus timmi. 

Vierailija
1431/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista on mukiinmenevän näköisiä, kun ovat nuoria. Mutta ei tarvitse mennä kuin siihen, että on se maaginen kolmekymppiä lasissa, niin se habitus on jotain ihan muuta.

Itse en ole enää nuori mies, vanha äijä jo, mutta nuorena ( = 20+ vee) olin kunnossa. SAMAAN AIKAAN suunnilleen kaikki ikäiseni suomalaiset naiset olivat PORSAITA.

Tuttavani on eläkeiässä ja hän juuri sanoi sitä, että muutos tapahtui 90-luvun alusta eteenpäin.

Suomalaisista naisista tuli läskejä.

Kyllä se on molempien sukupuolien vitsaus, turha väittää muuta.

Vierailija
1432/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos lentokentällä tunnistaa suomalaiset naiset jo kaukaa niin voi kuulkaa, kyllä tunnistaa suomalaiset miehetkin! :D Ette ole yhtään hehkeämpi muualla kuin omissa silmissänne kun kaljamahan päällä rellottaa vyölaukku, sandaaleista tursuaa tennissukat ja kalja haisee neljän metrin päähän.

Vierailija
1433/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalaat ja kaljamursut ne yhteen soppii huomenna pannaan pussauskoppii

Vierailija
1434/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos lentokentällä tunnistaa suomalaiset naiset jo kaukaa niin voi kuulkaa, kyllä tunnistaa suomalaiset miehetkin! :D Ette ole yhtään hehkeämpi muualla kuin omissa silmissänne kun kaljamahan päällä rellottaa vyölaukku, sandaaleista tursuaa tennissukat ja kalja haisee neljän metrin päähän.

Todellisessa elämässä tuollaisia miehiä on nykyään tosi harvassa, 30 vuotta sitten ehkä enemmän. 

Vierailija
1435/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina palstamiehet valittaa, että naiset haluavat vain salihirmuja, korkeakoulutettuja, rikkaita, supliikkeja alusvaatemalleja. Oletteko oikeasti käsi sydämellä sitä mieltä, että jokainen nainen joka ei ole tällaisen kanssa naimisissa/seurustele/harrasta irtoseksiä on jotenkin siitä harmissaan tai kokee ettei ole saanut haluamaansa? Kaikkien näiden tuhansien ketjujen jälkeen en edelleekään ymmärrä, miten miehet sitten selittävät miksi naiset ovat onnellisia näistä poikkeavien miesten kanssa? Millä te tämän itsellenne selitätte?

Mies: Naisille kelpaavat vain alfat

Nainen: Ok. Eli kaikki tuntemasi parisuhteessa olevat miehet ovat alfoja? Kaikkien siskojesi, serkkujesi ja muiden naisten miehet ovat alfffffoja?

Mies: (syvä hiljaisuus)

Mies: Nainen valitsee, mies tyytyy. Naiset ovat nirsoja, niille kelpaa vain 5 % miehistä.

Nainen: Mene paikalliseen Prismaan ja katso millaisia pareja siellä on.

Mies: [hetken hiljaisuus] .. no ne naiset on niiden miesten kanssa, koska ne eivät saaneet haluamiaan alffffoja vaan joutuivat tyytymään taviksiin.

Nainen: Aha... mutta eikö se kerro, että ihan tavalliset miehet saavat parisuhteen (ja seksiä)?

Mies: Mutta vasta sitten, kun nainen on kuluttanut parhaat vuotensa alffffoihin.

Tuo sama keskustelun kaari on käyty läpi varmaan tuhansia kertoja. Ja usein se dialogin mies on 30+. En oikeasti ymmärrä, mitä pitäisi tapahtua, että hän voisi olla tyytyväinen. Hän on tyytymätön, jos ei saa naista (parisuhdetta, seksiä), hyvin tyytymätön ja katkera. Mutta jos hän saisi naisen, niin hän olisi tyytymätön, koska hänen ajatusmaailmassaan se nainen vain tyytyisi häneen. Ja joka tapauksessa sen parhaat vuodet olisivat menneet.

Ja oliko tässä jotain väärin? Seksin määrä ja erityisesti seksikumppaneiden määrä miesten osalta jakautuu todella epätasaisesti. Pienellä osalla miehiä on kymmeniä/satoja panoja, suurella osalla muutama ja varsin isolla osalla ei yhtään. Jos haluaa ymmärtää tätä(kin) keskustelua, niin kannattaa muistaa tämä.

Ja näillä kuuluisalla rumilla Prisma-miehillä niitä naisia on elämän aikana ollut maksimissaan 3. En ota mitään kantaa mikä olisi ”oikea” jakauma, mutta seksi(kumppaneiden) voimakas ero eri miesten välillä on se mistä kaikki tämä keskustelu kumpuaa. Tiedän, että moni miehiä suunnattomasti vi.tt,aam että jollakin miehellä on ollut sata panoa, kun hänellä itsellään ei ole ollut yhtään. Ei naisten vika, mutta ei se vi.tt.sta pois vie.

Onko se nyt joku mittari sitten kuinka paljon on ollut seksikumppaneita? Joillain miehillä paljon, joillain vähän, joillain naisilla paljon, joillain vähän. Mitä sitten?

Jos elämän tarkoitus on saada niitä seksikokemuksia, niin varmasti kannattaa tehdä voitavansa asian eteen, itkemällä se ei onnistu yhtään paremmin.

Ja jos määrä on se pointti niin miksi ei vaan osta niitä palveluja niin paljon kuin kukkaronnyörit antavat myöten? Helppoa ja saa juuri sitä mitä haluaa.

No, ihan näin miehen näkökulmasta, kyllä se määrä merkkaa mutta vain jos on onnistunut iskemään naisen ja nainen haluaa seksiä sun kanssa. En todellakaan laskisi ostettua naista kumppaniksi. Olisi nöyryyttävää joutua maksamaan naiselle seksistä. 

Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia. Moni nainen ei halua miestä, jolla on ollut paljon naisia.

Laatu ennen määrää. Paljon naisia = Huonoa seksiä. Kun on hyvät kumppanit keskenään ei tarvi koko ajan hyppiä mättäältä toiselle.

Vierailija
1436/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutan. Tunnen teitä ”miehiä” kohtaan suurta sääliä ja häpeää siltä osin minkä kuvan te itsestänne täällä annatte. Nainen ei voi olla liian nirso. Naiset, olkaa entistä nirsompia.

Juuri näin, pitäkää rima korkealla.

T. 24 Tinder-kaatoa tänä vuonna

Miehet eivät kaatojaan laske ja niillä rehentele. Se on lapsellista ja säälittävää.

Ei naisille. Mitta miesten kesken näistä puhutaan.

Oksettavaa puhua toisista ihmisistä kaatoina. Kertoo ehkä susta aika paljon.

Vierailija
1437/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä itse kukin katkeroituu, kun jatkuvasti saa osakseen ilkeää käytöstä. Toivottavasti artikkelin miehet tajuavat poistua tinderistä ja keskittyä omaan elämäänsä ilman että aktiivisesti hakevat kumppania (ja huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta). Tällä tavoin heidän vointinsa paranee ja huomaavat, että yksin pärjää myös ellei paremmin!

Tinderistä kerran löysin parin vuoden suhteen. Satuin laihtumaan ja näytin todella hyvältä silloin. Sen jälkeen kokemukset on ollut sellaista että mieluummin ottaisin naamalle iskuja. Mätsejä en enää saa kun olen siellä ollut liian kauan. Lopetin sittemmin tinderin ja seuranhaun totaalisesti.

Aika paljon on ollut sitä että nainen sarjadeittailee monen miehen kanssa (vähän niinkuin työhön hakisi) ja sitten ilmoittaa viestillä tai sanattomasti penkitetyille, että tää oli tässä. Parasta on ollut kun veemäisesti tehnyt nainen löytyy paria viikkoa myöhemmin tinderistä uudelleen.

Vierailija
1438/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hyvännäköinen nainen, niin kelpuuttaisin treffeille maks 1% miehistä, sen verran hyvin tiedän minkälaisia miehet on.

Vierailija
1439/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, palataanpa varsinaiseen aloituksen aiheeseen:

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

- Ihmiset ovat ulkonäkökeskeisiä ja rumia naisia katsotaan kuin halpaa makkaraa, vielä pahemmin kuin miehiä. "Vähän isokokoinen" tarkoittaa varmaan ihan reippaasti lihavaa? Seurustelisiko tämä mies lihavan naisen kanssa? No ei.

"Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

- Kiltti on kiertoilmaus perässävedettävälle kivireelle. Harva ihminen jaksaa koko ajan sellaista että kaikki käy ja päätä sä.

"Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

- Tinder on sovellus, johon postataan kuvia ja tykätään toisten kuvista - siellä merkitsee ulkonäkö eikä sinne tarvitse mennä. Tavallinen ihminen ei kelpaa - ei pidä paikkaansa. Tavalliset ihmiset seurustelevat tavallisten ihmisten kanssa.

Vierailija
1440/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Kyllähän sitä itse kukin katkeroituu, kun jatkuvasti saa osakseen ilkeää käytöstä. Toivottavasti artikkelin miehet tajuavat poistua tinderistä ja keskittyä omaan elämäänsä ilman että aktiivisesti hakevat kumppania (ja huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta). Tällä tavoin heidän vointinsa paranee ja huomaavat, että yksin pärjää myös ellei paremmin!

Tinderistä kerran löysin parin vuoden suhteen. Satuin laihtumaan ja näytin todella hyvältä silloin. Sen jälkeen kokemukset on ollut sellaista että mieluummin ottaisin naamalle iskuja. Mätsejä en enää saa kun olen siellä ollut liian kauan. Lopetin sittemmin tinderin ja seuranhaun totaalisesti.

Aika paljon on ollut sitä että nainen sarjadeittailee monen miehen kanssa (vähän niinkuin työhön hakisi) ja sitten ilmoittaa viestillä tai sanattomasti penkitetyille, että tää oli tässä. Parasta on ollut kun veemäisesti tehnyt nainen löytyy paria viikkoa myöhemmin tinderistä uudelleen.

Oma vika. Miksi sinulle kelpaa vain jännänaiset? Jännänaisten panohaaremiin kelpaat, ja kun sitten tukee aika perustaa perhe ja vakiintua, niin sitten odotat, että joku betanainen suostuu sinut ottamaan, kun olet kolmekymppiseksi oaneskellut ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi