Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
1481/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät oikeasti ymmärrä miten paljon vaivaa naiset näkevät ulkonäkönsä eteen enkä tarkoita mitään malleja vaan ihan tavallisia perusmutseja.

Minä esimerkiksi käyn suihkussa joka päivä, föönaan ja muotoilen hiukset, hoidan perushygienian, meikkaan hillityn meikin, silitän vaatteet ja tsekkaan, että ulkovaatteet ovat kunnossa ennen kuin lähden töihin. Käyn kampaajalla joka toinen kuukausi ja kasvohoidossa 3-4 kertaa vuodessa. Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa.

Monet miehet taas haluavat olla "omia itsejään" ja tulla sellaisena kuin ovat, mikä valitettavan usein tarkoittaa epäsiistiä ulkonäköä. Ei tarvitse olla miesmalli, mutta onko se todella iikaa vaadittu, että mieskin panostaisi ulkoiseen olemukseensa edes perusasioiden verran?

Minä puolestaan käyn salilla, urheilen ja pidän itseni normaalipainossa. Siihen menee varmasti viikkotasolla vähintään yhtä paljon aikaa kuin noihin teidän puunailuihin. Miksi te ette pysty siihen? Ei mutta eihän siihen edes mene aikaa, että jättäisi osan ruoasta syömättä.

Tiedätkö mitä , ensinnäkin miehistä peräti 72% on ylipainoisia, naisista 63%, eli huomattavasti vähemmän. Toisekseen sinä asut yksin ja sinun tarvitsee ajatella vain itseäsi- me perheelliset joudumme huolehtimaan itsemme lisäksi myös peeheestä. Perheissä naiset tekevät yhä edelleen noin tunnin enemmän aikaa kotitöihin, kuin miehet, jonka naiset voisivat käyttää vaikka kuntosalilla.

Hehhee keksitkö omasta päästäsi noi prosentit vai oisko mitään linkkiä laittaa.

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…

eri

Kummatkin sukupuolet ovat läskejä, hyväksy se, kantsisko laihduttaa. Läskeimpiä naisia on sitäpaitsi yli 7 prosenttia enemmän kuin läskeimpiä miehiä, joten naiset ovat läskimpiä kuin miehet ja miehistä 14% ylipainoisempia kuin naiset.

Voi raskas lapsi, opettele lukemaan. Tuossa tekstissä sanotaan, että lihavuia= bmi yli 35, läskimpiä ero on 2%.

Taas tätä miesten itsepetosta. Tälle vänkäritrollilee on tämä läski joku pakkomielle.

Heh, joko olet tyhmä kuim saapas tai rölläät itse. Kannattaa varmaan opetella vähän noita prosenttilaskuja, niin et nolaa itseäsi.

Ai kamala. Heti alkaa faktojen vääristely. Tosiasia on se, että te miehet olette läskejä- 72% eli melkein 3/4 miehistä on, ja nuorissa miehissä( alle 30) melkein puolet. Järkyttävää. Kun te vinguttaa naisettomuuttanne ja sitä, ettänette saa irtopimperoo, niin entä jos laihduttaisitte, niin alkaisi flsksi käymään paremmin. Erottuisitte jo sillä positiivisesti kaikista muista miehistä siellä Tinderissä. Läski pallomaha kun ei saa pill ua kostumaan naisilla.

Ai kamala kun oot noin yksinkertainen ihminen, ettet osaa edes ala-asteen matikan tasoista laskutoimitusta :) Eipä näköjään maailman parhaalla koulutuksellakaan, joidenkin puupäiden pölkkypäähän saa tolkkua nakutettua.

Vierailija
1482/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta, Tinderistä on hemmetin helppoa löytää ainakin rentoa seksiseuraa. viimeksi meni kirjaimellisesti ~15-minuuttia sellaisen löytämiseksi, ja kyllä, ajastin oli testimielessä päällä!

Kirjotin jokaiselle uudelle mätsille "En halua tuhlata kummankaan meidän aikaa, Joten menen suoraan asiaan. kiinostaako sinua seksiseura täksi päiväksi" kymmenestä mätsistä 5 sanoi ei, 3 ei vastannut ollenkaan ja 2 sanoi kyllä! 

Paljon on tullut "sika" kommentteja että myös positiivisita palautetta. ja koska olen Bi-seksuaali. olen kokenut molemmat osapuolet aikalailla samallaisiksi. Miehiä taitaapi olla ehkä hieman enemmän tarjolla. :)

Enkä ole mikään 5 rasvaprosentilla varustettu sali-jaska, vaan 187cm pitkä ja reilu 100kg painava, hieman pehmeä perus mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta, Tinderistä on hemmetin helppoa löytää ainakin rentoa seksiseuraa. viimeksi meni kirjaimellisesti ~15-minuuttia sellaisen löytämiseksi, ja kyllä, ajastin oli testimielessä päällä!

Kirjotin jokaiselle uudelle mätsille "En halua tuhlata kummankaan meidän aikaa, Joten menen suoraan asiaan. kiinostaako sinua seksiseura täksi päiväksi" kymmenestä mätsistä 5 sanoi ei, 3 ei vastannut ollenkaan ja 2 sanoi kyllä! 

Paljon on tullut "sika" kommentteja että myös positiivisita palautetta. ja koska olen Bi-seksuaali. olen kokenut molemmat osapuolet aikalailla samallaisiksi. Miehiä taitaapi olla ehkä hieman enemmän tarjolla. :)

Enkä ole mikään 5 rasvaprosentilla varustettu sali-jaska, vaan 187cm pitkä ja reilu 100kg painava, hieman pehmeä perus mies :)

No tosta olen vaan salaa kateellinen. Olen onnellisesti naimisissa oleva nainen ja meillä on erittäin hyvä seksielämä, välillä vaan huokailee ja muistelee villiä nuoruutta kun saa lukea miten ihmiset pitää hauskaa näissä sovelluksissa ja huitelee joka päivä uuden kiinnostavan kumppanin kanssa... no ei, en vaihtais omaa mihinkään seikkailuihin :D

Vierailija
1484/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pinnallinen, mutta ei vika yleensä ole kasvoissa vaan tyylissä. Moni mies pitää heiveröisestä pujoparrasta, epäsiististä harottavasta hapsiparrasta tai niljakkaimmat jättää alahuulen alle vain tupsun. Vanhemmilla miehillä on etukalju, mutta sivuhiuksia eivät silti raaski aja siiliksi. Kyllähän se setämieheksi tekee. Hyvin harvat naiset pitävät näistä miesten suosikkityyleistä. Se on toki valintakysymys, minullakin on lyhyt tukka, vaikka miehet tykkäävät pitkistä!

Usein kuvat on liian läheltä pöljällä ilmeellä ja mukana kuvia lapsista, autoista ja hirvenraadoista. Mitään näistä kohteista en halua deittailla. Tekstiä suurimmalla osalla ei ole, ja toisilla teksti paljastaa vain kirjoitustaidon puutteet ja typerät jutut. Jopa oma ammatti kirjoitetaan väärin: "sähkö mies"

Huono profiili kertoo huonosta mausta ja viittaa heikkoon tilannetajuun ja vaatimattomaan älykkyyteen. Harmi jos mielikuva on väärä; kannattaisi ehkä katsoa kriittisesti niitä omia kuvia. Hölmö ilme on ihan eri asia tutuille ihmisille kuin vieraille, joille se on ainoa kuva teistä. Ei voi tietää että oikeasti näytät kivalta jos lähikuvassa on vain vääristynyt poski ja tuima ilme.

Ja ne ojentajaposeeraukset ilman paitaa vasta ovatkin kummallisia, vaikka kai se on hyvä että miehet ovat kehopositiivisia. Minusta silti yhtä absurdia kuin kuvata vaikka varpaitaan.

Naisilla on varmaan yhtä heikkoja profiileja, mutta ero on siinä, että miehet pistävät sydäntä vaikka päättömälle tissivaolle. Naiset pyyhkivät vaikka 100 miestä vasemmalle, jos fiksua ei tule vastaan.

Vierailija
1485/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ymmärrettäisiin liian kiltin tarkoittavan liian kilttiä ihmistä. Toki voihan parisuhdetta haitata, jos toinen on liian kiltti eikä osaa sanoa ulkopuolisten ihmisten rahan tai avun pyynnöille ei. Itse olen nuorempana lempannut mielestäni liian kiltit, koska tämähän jatkuu vain siihen saakka kunnes toinen on nalkissa, ja "sitten rupee nyrkki heilumaan" eli tehdään aivan kuin se entinen liian kiltti ihminen päättää.

Vierailija
1486/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin avarakatseinen ja mätsäsin kaikki minusta tykänneet 50km säteellä. Viestittely ei silti lähtenyt kunnolla käyntiin kuin alle kymmenen kanssa. Näillä oli profiilitekstissä yleensäkin jotain. Kolmen kanssa päädyin treffeille ja viimesimmän kanssa aloin seurustella.

Huikea tulos, jos kolmesta löytyi heti sellainen, johon ihastuit. Itse naisena jouduin aikoinaan juoksemaan paljon useammat treffit ennen kuin jonkun kanssa molemmin puolin "kolahti" ja niistäkin suurin osa päättyi viimeistään kahden kuukauden tutustumisen jälkeen eli ennen kuin ehti edes syventyä varsinaiseksi seurusteluksi.

Vierailija
1487/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pinnallinen, mutta ei vika yleensä ole kasvoissa vaan tyylissä. Moni mies pitää heiveröisestä pujoparrasta, epäsiististä harottavasta hapsiparrasta tai niljakkaimmat jättää alahuulen alle vain tupsun. Vanhemmilla miehillä on etukalju, mutta sivuhiuksia eivät silti raaski aja siiliksi. Kyllähän se setämieheksi tekee. Hyvin harvat naiset pitävät näistä miesten suosikkityyleistä. Se on toki valintakysymys, minullakin on lyhyt tukka, vaikka miehet tykkäävät pitkistä!

Usein kuvat on liian läheltä pöljällä ilmeellä ja mukana kuvia lapsista, autoista ja hirvenraadoista. Mitään näistä kohteista en halua deittailla. Tekstiä suurimmalla osalla ei ole, ja toisilla teksti paljastaa vain kirjoitustaidon puutteet ja typerät jutut. Jopa oma ammatti kirjoitetaan väärin: "sähkö mies"

Huono profiili kertoo huonosta mausta ja viittaa heikkoon tilannetajuun ja vaatimattomaan älykkyyteen. Harmi jos mielikuva on väärä; kannattaisi ehkä katsoa kriittisesti niitä omia kuvia. Hölmö ilme on ihan eri asia tutuille ihmisille kuin vieraille, joille se on ainoa kuva teistä. Ei voi tietää että oikeasti näytät kivalta jos lähikuvassa on vain vääristynyt poski ja tuima ilme.

Ja ne ojentajaposeeraukset ilman paitaa vasta ovatkin kummallisia, vaikka kai se on hyvä että miehet ovat kehopositiivisia. Minusta silti yhtä absurdia kuin kuvata vaikka varpaitaan.

Naisilla on varmaan yhtä heikkoja profiileja, mutta ero on siinä, että miehet pistävät sydäntä vaikka päättömälle tissivaolle. Naiset pyyhkivät vaikka 100 miestä vasemmalle, jos fiksua ei tule vastaan.

Vaikka itsellänikin oli kirjoitusvirhe tuossa edellä, kehtaan silti jatkaa ihmettelyä: tupakointi kuvissa!

Vierailija
1488/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs rakentavia ratkaisuja tähän keksittäisiin? Ei sen perusteella mitä olen lukenut nettisovellukset toimi naisillekaan.

Mä tosin ideoin sovellusta, joka arpoisi pienen rajallisen määrän ihmisiä, joiden kanssa pitää viettää aikaa ennen kuin saa vaihtaa tilalle uusia. Ikään kuin simuloimaan oikean elämän tilanteita, joissa valikoima on hyvin rajallinen ja niistä sitten otetaan joku vähiten epäsopiva.

Missä kohtaa elämässä on tuollainen oikean elämän tilanne? Palvelutalossa sitten aikanaan?

Mikä järki tuossa olisi? En minä ainakaan halunnut parisuhdetta vaan parisuhde tuli siitä, kun rakastuin puolisooni ja hän minuun. En pystyisi pakottamaan rakastumisen tunnetta, olen kokeillut aikoinaan. Yritin olla kivan miehen kanssa, jota kohtaan en tuntenut vetovoimaa, ja eihän se toiminut. Ellen olisi tavannut puolisoani saattaisin ihan hyvin olla edelleen sinkku, olin ollut edeltävät seitsemän vuotta koska kohdalle ei osunut ketään kiinnostavaa.

Vierailija
1489/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

187cm/100kg on selkeästi pitkä ja raamikas, eli juuri naisten mieleen.

Vierailija
1490/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs rakentavia ratkaisuja tähän keksittäisiin? Ei sen perusteella mitä olen lukenut nettisovellukset toimi naisillekaan.

Mä tosin ideoin sovellusta, joka arpoisi pienen rajallisen määrän ihmisiä, joiden kanssa pitää viettää aikaa ennen kuin saa vaihtaa tilalle uusia. Ikään kuin simuloimaan oikean elämän tilanteita, joissa valikoima on hyvin rajallinen ja niistä sitten otetaan joku vähiten epäsopiva.

Missä kohtaa elämässä on tuollainen oikean elämän tilanne? Palvelutalossa sitten aikanaan?

Mikä järki tuossa olisi? En minä ainakaan halunnut parisuhdetta vaan parisuhde tuli siitä, kun rakastuin puolisooni ja hän minuun. En pystyisi pakottamaan rakastumisen tunnetta, olen kokeillut aikoinaan. Yritin olla kivan miehen kanssa, jota kohtaan en tuntenut vetovoimaa, ja eihän se toiminut. Ellen olisi tavannut puolisoani saattaisin ihan hyvin olla edelleen sinkku, olin ollut edeltävät seitsemän vuotta koska kohdalle ei osunut ketään kiinnostavaa.

Itselläni sama juttu. En oikeastaan kaipaa suhdetta ollenkaan - no, seksiä kyllä, ja seksin takia varmaan joskus herääkin kiinnostus jotakuta kohtaan... Minuakin alkaa suhde kiinnostaa vasta sitten, kun ensin ihastun ja rakastun johonkin. Ja täsmälleen samoin kävi itsellenikin: yritin seurustella todella mukavan ihmisen kanssa, joka oli rakastunut minuun, mutta kun ei oikeaa vetovoimaa ja ihastusta ollut, alkoi juttu pikku hiljaa kuivua kokoon jo muutaman kuukauden jälkeen. Kyllä se pari vuotta silti kesti, mutta käytännössä se tarkoitti jatkuvasti vähäisempää mielenkiintoa, seksihalujen hiipumista (itsekseni kyllä masturboin, mutta seksiä välttelin), haluttomuutta tehdä asioita yhdessä, ja lopulta toisen osapuolen pettymystä, kun tajusi etten rakasta häntä, kuten hän minua. Jälkeenpäin itseäni kaduttaa, koska tykkäsin hänestä - ihmisenä - ja mielelläni soisin hänelle onnellisen suhteen.

Vierailija
1491/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi pettää, mutta komea mies joka saa eniten huomiota voi olla vaikea vastustaa kiusausta, vaikka olisi parisuhteessa. 

Vierailija
1492/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki voi pettää, mutta komea mies joka saa eniten huomiota voi olla vaikea vastustaa kiusausta, vaikka olisi parisuhteessa. 

Tai sitten se, joka ei yleensä saa huomiota, tarttuu hädissään jokaiseen mahdollisuuteen. Komean ei tarvitse, kun tietää, että halutessaan saa aina. Joskus voi olla, että juuri se vaatimattoman näköinen olisi todennäköisin pettäjä. Ja toisaalta en tiedä, onko sellainen "uskollisuus" mitenkään arvokasta, jos henkilö oikeasti haluaisi pettää, mutta ei tee sitä vain siksi, ettei saa mahdollisuutta. Melkeinpä sama sitten olla sen komean pettäjän kanssa.

Vierailija
1493/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis suomennettuna: ratkaidu ongelmaan on se, että nsistrn on pakko valita tietyistä m7ehistä, ihan sama kiinnostasko vai ei.

Ei, ratkaisu on se, että jos Tinderi vtuttaa näin paljon, niin lopettaa sen Tinderöinnin.

Ei sieltä olis pakko valita ketään, jos ei ole sopivia. Mutta jos viettäisi ihmisten kanssa vähän enemmän aikaa, voisi päästä vähän pintaa syvemmälle eikä vipata sekunnissa pois, jos naama ei ole "mun tyyppiä" - en edes tiedä, mitä tuo tarkoittaa, mutta monilla ihmisillä on joku tietty "tyyppi" päähänpinttymänä, jonka ulkopuolelta ei huomioida mitään muuta. En tiedä, olen ollut naimisissa jostain varhaiselta jurakaudelta asti :D

Näin ehkä miehetkin alkaisivat vähän panostaa viestintään eivätkä pommittaisi samaa mennäänkö panemaan -aloitusta jokaiselle naiselle netissä toivoen että yksi sadasta sanoo joo - jos miehet ovat etsimässä parisuhdetta eikä pelkkää irtoseksiä.

Koska kyllähän tää on ongelma, en mäkään tapaa ihmisiä muualla kuin netissä, jos nyt jäisin sinkuksi niin olisi todella vaikea keksiä mitään luontevaa pariutumispaikkaa. Helppohan se on sanoa että iske vaan niitä ihmisiä livenä ja aina löytyy joku joka on löytänyt elämänsä rakkauden kenkäosastolta tai lentokentän jonosta tai mistä lie.

Jos toisen naama ei ole "mun tyyppiä", niin sitten tekstin täytyy olla hyvä, että toinen kiinnostaisi. Kuinka moni mies panostaa siihen tekstiin? Itse en ole Tinderissä, mutta uskon, että siellä kirjoitustaitoisia miehiä on yhtä vähän mitä täällä. Kirjoitusvirheitä vilisevä tai muutaman sanan pituinen teksti ei vaan sytytä.

Vierailija
1494/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Vierailija
1495/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Sitähän täällä on yritetty monta kertaa selittää, että parisuhde on myös seksisuhde ja siksi on tärkeää, että sen toisen kokee puoleensavetäväksi. Mutta eikun jankutetaan, että naisten pitäisi alentaa rimaa.

Vierailija
1496/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljä ajatus, että ihmisen arvomaailma olisi riippuvainen ulkonäöstä. Valitettavasti ei ole, vaan moraalista kakkaa tai timantin voi saada ihan millaisessa ulkoisessa paketissa vain. Oliskin helppoa jos sen näkis päältä päin.

Vierailija
1497/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Missä sitten ovat markkinat tuollaiselle miehelle? Eivät missään. Siellä on vastaavanlaisia naisia palvelussa, mutta he eivät mätsää tuollaisten miesten kanssa.

Työpaikka, harrastustoiminta, mahdollisten lasten koulu ja harrastukset, vapaa-ajan riennot, kulttuuritaphtumat, lounaskahvila. Nämä eivät ehkä ole "markkinoita", mutta sitä elämää jossa parisuhteita edelleen menestyksekkäimmin solmitaan. 

Oletko kokenut lounasravintolan jotenkin hyväksi pokauspaikaksi? Minä en 170 cm miehenä ja 120 kiloisena pokaisi yhtään ketään missään, vaan alkaisin dieetin. Se ei pelasta tuota naisten ykköskriteeriä, eli pituutta, mutta painoa voi sentään pudottaa. Myös naiset.

Ei pituus ole mikään naisten ykköskriteeri.

Se on yksi nk. kivijalkakriteereistä. Ei välttämättä aina ykköskriteeri, mutta aina top 3 kriteereissä.

Vierailija
1498/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Parisuhteissa on seksiä. Kumppanin pitää olla seksihalut herättävä.

Vierailija
1499/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Missä sitten ovat markkinat tuollaiselle miehelle? Eivät missään. Siellä on vastaavanlaisia naisia palvelussa, mutta he eivät mätsää tuollaisten miesten kanssa.

Työpaikka, harrastustoiminta, mahdollisten lasten koulu ja harrastukset, vapaa-ajan riennot, kulttuuritaphtumat, lounaskahvila. Nämä eivät ehkä ole "markkinoita", mutta sitä elämää jossa parisuhteita edelleen menestyksekkäimmin solmitaan. 

Oletko kokenut lounasravintolan jotenkin hyväksi pokauspaikaksi? Minä en 170 cm miehenä ja 120 kiloisena pokaisi yhtään ketään missään, vaan alkaisin dieetin. Se ei pelasta tuota naisten ykköskriteeriä, eli pituutta, mutta painoa voi sentään pudottaa. Myös naiset.

Ei pituus ole mikään naisten ykköskriteeri.

Se on yksi nk. kivijalkakriteereistä. Ei välttämättä aina ykköskriteeri, mutta aina top 3 kriteereissä.

Ei ole.

Vierailija
1500/1875 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se, joka ei yleensä saa huomiota, tarttuu hädissään jokaiseen mahdollisuuteen. Komean ei tarvitse, kun tietää, että halutessaan saa aina. Joskus voi olla, että juuri se vaatimattoman näköinen olisi todennäköisin pettäjä. Ja toisaalta en tiedä, onko sellainen "uskollisuus" mitenkään arvokasta, jos henkilö oikeasti haluaisi pettää, mutta ei tee sitä vain siksi, ettei saa mahdollisuutta. Melkeinpä sama sitten olla sen komean pettäjän kanssa.

Eli tämän viestin myötä jälleen miehille kymmenen kertaa tässä viestiketjussa jaettu ohje: kehittäkää kaikin keinoin ulkonäköänne. Ei sitä profiilitekstiä, millä ei ole mitään väliä, jos ulkonäkö ei ole kunnossa. Eli lihakset, hiukset, pituus, rasvamassa. Noilla pääsee pitkälle, joskin hiuksia et voi aina valita. Kuten todennäköisesti nainen tässä viestissä kertoi suoraan: "... Komean ei tarvitse kuin tietää, että halutessaan saa aina."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi