Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta
"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."
Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"
Kommentit (1875)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "nirsot" vastimukset
- Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö
- Työ josta mies on itse kiinnostunut ja innostunut (työtönkin kelpaa jos on elämässä jotain sisältöä, esim harrastus tai vapaaehtoistyö)
- Vakavarainen, eli ei elä yli varojensa. Vaikka ne varat olisivatkin pienet. Velkaa saa olla kunhan velkaantuminen on fiksua, esim asuntolaina. Pikavipit ehdoton no-no.
- Osaa keskustella sivistyneesti (eli rakentavaa kritiikkiä, järkevää argumentointia ilman öyhötystä). Olen itse maisteri ja kiinnostunut esim politiikasta ja yhteiskunnallisista teorioista. Haluan pystyä keskustelemaan kumppanin kanssa minua kiinnostavista asioista ilman, että toinen paasaa foliohattu päässä tai ei ymmärrä lähdekritiikkiä tai argumentteja.
- Tulee toimeen muiden ihmisten kanssa, etenkin sukuni ja ystävieni kanssa. Ei tarvitse olla parhaita kavereita, mutta sosiaalisissa tilanteissa sentään mukava.
- Tulee toimeen lasten kanssa. Itsellä ei lapsia ole, mutta ei ole myöskään pakko niitä hankkia. Miehellä voi olla lapsia tai haluta kanssani lapsia, molemmat sopii.Lisäksi plussaa jos ei juo alkoholia.
En koe olevani nirso, mutta kai tämäkin on miesten mielestä liikaa vaadittu.
Riippuu paljolti siitä mitä "omaa silmää miellyttävä ulkonäkö" tarkoittaa.
En teidä, koska miellyttävän näköisiä miehiä on erilaisia. Kasvoista, silmistä ja yleisilmeestä tulee fiilis, miellyttääkö mies vai ei. En pidä mitään listaa pituudesta, hiustenväristä tai painoindeksistä.
Jos jotain pitää mainita, niin jos ei sairaalloisen ylipainoinen, kovin aktiivisesti treenaavaa en toivo koska itse en käy kun satunnaisesti pelaamassa sulkapalloa ja koen että etenkin atleettisuus on asia josta helposti tulee riitoja ja eripuraa jos ovat kovin erilaiset elämäntavat. Useimmiten huomaan pitäväni laihakasvoisista ja parrakkaista miehistä, mutta kumpikaan ei ole mikään kriteeri. Mielellään kiltit silmät ja iloinen hymy. Vaatetus miehen omaan tyyliin sopiva, eli ei yritä olla hienompi/erilainen kun mitä on, vaan selkeästi viihtyy omissa vaatteissaan ja tuntee oman tyylinsä. Jos nyt ei sentään rikkinäisissä tai liian isoissa/pienissä vaatteissa liikkuisi ihmisten ilmoilla.
Pituudella ei ole mitään väliä, olen deittaillut minua pidempiä ja minua lyhyempiä. Olen itse 176cm, joten useimmiten pituuteni (etenkin koroissa) on enemmänkin ongelma miehille kun toisin päin.
Tätä voisi pitää kohtuullisena. Kerrankin on painotettu asioita jotka lopulta ratkaisevat onko miehen kanssa hyvä olla, ja asioita joihin voi itse vaikuttaa.
Useimmat valitsevat ulkonäön ja suorituskyvyn perusteella, ja toivovat että mies osoittautuisi (tai edes muuttuisi) luonteeltaan kivaksi.
Ehkä lapsien suhteen olisi kivakin jos sinulla olisi kanta mitä itse haluat, tuosta saa sellaisen kuvan että mies päättäköön.
Mistä tiedät, ettei suurimmalla osalla naisia ole juuri tämänlaisia vaatimuksia? Omien kokemuksieni mukaan nämä ovat erittäin yleisiä vaatimuksia naisten keskuudessa, hyvin harva on oikeasti ulkonäön, statuksen tai eahan perään, etenkään 30 paremmalla puolella. Eli oletat edelleen, että me normaalit naiset normaaline vaatimuksine olemmw jotenkin luonnonoikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
En osaa laulaa, en esiintyä enkä muutenkaan olla huomion kohteena.
Eivät päästäneet jatkoon eikä punaista mattoa levitelty eteeni. Turha oli kuulema haaveilla mistään stadionkeikoista.
Kuinka kehtaavat!
Kyllä minullakin on oikeus olla menestyvä laulaja, tehdä miljoonia ja saada naisia takahuonessa!
Tiedän ettei minulla ole resurssia tai kyvykkyyttä siihen, mutta se taas on teidän kaikkien muiden vika!
Ihan turha ohjelmaformaatti!
Mikä tää on tämä nykypäivän juttu, kun pitää naukua ettei tinderistä lohkea, vaikka tiedetään ettei rahkeet riitä?
Ihan kuin se olisi joku TE-toimisto, josta pakottamalla annetaan joku 9€ harjoittelupaikka jokaiselle joutilaalle...
Noinhan media sen esittää. Asennat vain äppsin etkä sen jälkeen nuku yhtään yötä yksin.
Tinder on, kuten suurin osa muistakin ohjelmistoista, ongelmaa odottava ratkaisu. Ei Kenin ja Barbien näköisille ole pariutuminen koskaan ollut ongelma, rumille on.
Naisille Tinder onkin sitä.
Seurailin kaverini Tinder-kokeilua, ja ei hän ainakaan sieltä mitään löytänyt/saanut. Hän kävi kyllä joillain treffeillä, mutta suomalaiset miehet eivät olleet kiinnostuneet jatkosta. Realistisia mahdollisuuksia olisi ollut pelkkään seksiin (seksiehdotuksia tuli jonkin verran) ja ulko. maalaisiin - joista hän ei ollut kiinnostunut, koska ei halunnut suhdetta, jossa olisi kielimuuri tai kulttuurieroja, ja eipä niistäkään tiedä, olisivatko hekin halunneet pelkkää seksiä. Suomalaisista miehistä YKSIKÄÄN ei ollut kiinnostunut jatkosta - toisaalta ei suomalaisista miehistä yksikään tehnyt aloitetta edes seksin suuntaan, kaikki seksiehdotuksetkin tulivat ulko. maalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Yli kuusikymmentä sivua siittä että naiset ei halua myöntää omaa nirsouttaan sekä käytöstään ja yritetään kääntää miesten syyksi kun miehet eivät ole muuttuneen naiset vaatimuksien kaltaiseksi vaan toimii omasta mielestään oikealla tavalla niin kuin naisetkin
Ei vaan 60 sivua miesten vinkumista siitä, että eivät saa mätsejä Tinderissä, vaikka livenä naiset laumoittain lähestyy, erityisesti ulkomailla, jossa jokaiben tämän ketjun mies saa mätsejä top10 , kaunottarilta ja livenä naiset heittelee märkiä pikkuhousujaan miehille, koska Suomalaiset naiset on niin kranttuja, nirsoja, ylimielisiä, rumia, kananpersetukkamätisäkkejä.
En edelkeenkään ymmärrä, että miksi nämä miehet on Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Eivät päästäneet jatkoon eikä punaista mattoa levitelty eteeni. Turha oli kuulema haaveilla mistään stadionkeikoista.
Kuinka kehtaavat!
Kyllä minullakin on oikeus olla menestyvä laulaja, tehdä miljoonia ja saada naisia takahuonessa!
Tiedän ettei minulla ole resurssia tai kyvykkyyttä siihen, mutta se taas on teidän kaikkien muiden vika!
Mikä tää on tämä nykypäivän juttu, kun pitää naukua ettei tinderistä lohkea, vaikka tiedetään ettei rahkeet riitä?
Ihan kuin se olisi joku TE-toimisto, josta pakottamalla annetaan joku 9€ harjoittelupaikka jokaiselle joutilaalle...
Noinhan media sen esittää. Asennat vain äppsin etkä sen jälkeen nuku yhtään yötä yksin.
Tinder on, kuten suurin osa muistakin ohjelmistoista, ongelmaa odottava ratkaisu. Ei Kenin ja Barbien näköisille ole pariutuminen koskaan ollut ongelma, rumille on.
Miten niin tinder olisi naisille varma tapa löytää mies?
Jos ei siis halua varattua, paljon vanhempaa, pelkkää seksiä ja ihan mitä tahansa miestä?
Luuletko että ruma nainen löytää sieltä helposti mieluisan miehen jonka kanssa perustaa perhe ?
Miksi miehet kuvittelee että hankalaa on vain miehillä. Kyllä rumilla naisilla ja ylipainoisilla naisilla ja mielenterveysongelmasta kärsivillä naisilla on yhtälailla ongelmia kuin vastaavilla miehilläkin.
Ruma mies ei löydä Tinderistä seksiä, mieluisaa naista perustaa perhe, mieluisaa naista ylipäätään, eikä edes friendzonelle ole helppoa päästä. Joten älä naisena valita, jos sieltä on sinulle pelkkää seksiä kuitenkin tarjolla.
Mutta jos nainen hakee parisuhdetta, eikä saa sitä vaan ainoastaan irtoseksiä, jota ei halunnut, niin millä perusteella pitäisi olla tyytyväinen? Eihän silloin saanut sitä, mitä oli hakemassa. Ja se, jos sinun tai joidenkin muiden miesten mielestä irtoseksi on ihan ok korvike suhteelle, ei tarkoita sitä, että saman ajattelutavan voi yleistää kaikkiin. Seksin sijaan pitäisi muutenkin puhua nautinnollisesta tai edes tyydyttävästä seksistä, esimerkiksi orgasmista. Jos tarjolla on seksiä, josta ei saa mitään näistä, pitäisikö silloinkin olla tyytyväinen? Aika harva nainen varmaan saa mitään pelkästä mekaanisesta seksistä, josta ei saa tyydytystä, joten sinänsä pelkkä seksi ei kerro vielä mitään, jos ei määritellä sitä, oliko se hyvää vai huonoa. Ihan yhtä hyvinhän muuten voitaisiin ruveta sanomaan, että jos miehelle olisi vientiä toisten miesten keskuudessa, niin hänen pitäisi olla edes siitä tyytyväinen ja tyytyä sitten siihen naisen puutteessa - vaikka homoseksi ei olisi ollutkaan sitä, mitä hän haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Seurailin kaverini Tinder-kokeilua, ja ei hän ainakaan sieltä mitään löytänyt/saanut. Hän kävi kyllä joillain treffeillä, mutta suomalaiset miehet eivät olleet kiinnostuneet jatkosta. Realistisia mahdollisuuksia olisi ollut pelkkään seksiin (seksiehdotuksia tuli jonkin verran) ja ulko. maalaisiin - joista hän ei ollut kiinnostunut, koska ei halunnut suhdetta, jossa olisi kielimuuri tai kulttuurieroja, ja eipä niistäkään tiedä, olisivatko hekin halunneet pelkkää seksiä. Suomalaisista miehistä YKSIKÄÄN ei ollut kiinnostunut jatkosta - toisaalta ei suomalaisista miehistä yksikään tehnyt aloitetta edes seksin suuntaan, kaikki seksiehdotuksetkin tulivat ulko. maalaisilta.
Mun kokemus taas oli, että kaikki tindermiehet joiden kanssa treffeille menin (hyvin pieni osa kaikista matcheistani) olivat kiinnostuneita jatkosta. Suomalaisia miehiä jokainen. Siinä kävi sitten niin että minä en halunnut jatkoa, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Miehet olivat pääsääntöisesti livenä pettymyksiä, eivät lähelläkään sitä mitä olin etsimässä. Ainakin siellä oppi ettei sovelluksen kautta välittyvään kuvaan voi luottaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Yli kuusikymmentä sivua siittä että naiset ei halua myöntää omaa nirsouttaan sekä käytöstään ja yritetään kääntää miesten syyksi kun miehet eivät ole muuttuneen naiset vaatimuksien kaltaiseksi vaan toimii omasta mielestään oikealla tavalla niin kuin naisetkin
Et vissiin lukenut/sisäistänyt niitä lukuisia kommentteja, jossa monet naiset yrittävät parhaansa mukaan takoa järkeä näille miehille, että naiset eivät VAADI miehiä muuttumaan, koska voivat yhtä hyvin olla yksin. Miehet sen sijaan VAATIVAT että naiset alentavat tasoaan ja "pakkopariutuvat" koska eivät ymmärrä sitä ajatusta, että yksin on parempi olla kun sellaisen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta.
Vähintään kuukausittain toistuva ketju, jossa jauhetaan sivukaupalla samoja juttuja. Noiden miesten ongelman voi tiivistää siihen että he yksinkertaisesti eivät tapaa eivätkä tunne naisia yhtään, koko elämä on rakennettu niin että vahingossakaan ei tutustu kehenkään. Ei vain naisiin, vaan ihmisiin ylipäätään. Tinderiin tai ravintoloiden iskemiskulttuuriin tuollainen ihminen on myös aivan sopimaton kun ei löydy sitä sosiaalista kykyä, "supliikkia" tai uskallusta heittäytyä, sitäkään vähää. Vyyhtiä lähdetään purkamaan aivan väärästä päästä.
Se että on mukava ja kiltti on ihan mukava juttu, niin pitää ollakin, monet ihmiset eivät ole sitäkään, mutta ei kumppanista etsitä sitä vaan syvää yhteyttä jota ei ole kenenkään muun kanssa. Mulla on vaikka kuinka monta sellaista työkaveria ja hyvänpäiväntuttua, joiden kanssa on tosikin kiva välillä jutella niitä näitä, mutta en mä niitä kotiini kutsuisi intiimiin keskustelevaan illanviettoon kuten kutsun parhaat ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Jos ei siis halua varattua, paljon vanhempaa, pelkkää seksiä ja ihan mitä tahansa miestä?
Luuletko että ruma nainen löytää sieltä helposti mieluisan miehen jonka kanssa perustaa perhe ?
Miksi miehet kuvittelee että hankalaa on vain miehillä. Kyllä rumilla naisilla ja ylipainoisilla naisilla ja mielenterveysongelmasta kärsivillä naisilla on yhtälailla ongelmia kuin vastaavilla miehilläkin.
Ruma mies ei löydä Tinderistä seksiä, mieluisaa naista perustaa perhe, mieluisaa naista ylipäätään, eikä edes friendzonelle ole helppoa päästä. Joten älä naisena valita, jos sieltä on sinulle pelkkää seksiä kuitenkin tarjolla.
Ei se ole mikään etu jos tarjolla on sellaista mitä ei halua. Olisitko sinä superkiitollinen jos saisit tinderistä avioliiton mt-ongelmaisen, juopon ja 150-kiloisen seitsemän erityislapsen yh:n kanssa? Ota hänet äläkä valita? Tai älä ota mutta älä valitakaan. Tarjokkaitahan on.
Siellä on paljon miehiä, jotka eivät ole 150-kiloisia juoppoja. Se ei ole ainut vaihtoehto miesmallin ohella, vaikka naiset kuinka yrittävät tuon lauseen varjolla uhriutua jotenkin Tinderin häviäjiksi. En ole koskaan kuullut edes vähän sinne päin olevalla naisella, ettei miesseuraa riittäisi joka sormelle tuosta palvelusta. Ihan todella keskiverron alapuolellakin olevilla.
Olen eri, mutta kerroin toisessa viestissä kaveristani, jolle oli tarjolla sieltä lähinnä maa. han muuttajia. Kaverini on naamasta ihan nätti, iloisen oloinen, pitkätukkainen, huoliteltu - joskin ylipainoinen, mutta eihän sen pitäisi mitään merkitä, kun kerran nainen kuin nainen saa sieltä seuraa. Itse kuitenkin naisena sanoisin, että ne hänelle tarjolla olevat miehet olivat ihan yhtä "tasokkaita" kuin olisi se 150-kiloinen juoppo. Tai en ainakaan itse lähtisi sellaisten miesten mukaan yhtään minnekään.
Ei tässä ole kyse siitä, onko joku Tinderin häviäjä, vaan pointti on se, että ei sieltä kaikki naisetkaan mitään löydä. Tuo kaverini kävi kyllä treffeillä joidenkin suomalaismiesten kanssa, mutta heistä yksikään ei ollut kiinnostunut jatkosta. Voi olla, että ylipaino vaikutti asiaan, tai sitten myöskään persoona ei miellyttänytkään - vaikea sanoa syytä. Mutta mitään ei sieltä löytänyt, ja kaverini on edelleen muutaman vuoden kuluttua sinkku - tosin poistui Tinderistä, en tiedä onko koronan varjolla luovuttanut jo kumppanin etsinnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Mun kokemus taas oli, että kaikki tindermiehet joiden kanssa treffeille menin (hyvin pieni osa kaikista matcheistani) olivat kiinnostuneita jatkosta. Suomalaisia miehiä jokainen. Siinä kävi sitten niin että minä en halunnut jatkoa, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Miehet olivat pääsääntöisesti livenä pettymyksiä, eivät lähelläkään sitä mitä olin etsimässä. Ainakin siellä oppi ettei sovelluksen kautta välittyvään kuvaan voi luottaa yhtään.
No näinhän se varmasti menee, että joistain ollaan siellä kiinnostuneempia kuin toisista. Tuo esimerkkini kuvasikin yhden naisen kokemusta, ja sen pointti olikin se, että ei siellä kaikille naisillekaan ole oikeasti mitään tarjolla. Joku voisi tietysti sanoa, että olisihan hänellekin miesseuraa lköytynyt niistä maa. han muuttajista, mutta en nyt tiedä, voiko naista kauheasti syyllistääkään, jos ei lähde seksitreffeille tällaisten miesten kanssa. Luulisi, että valtaosa ymmärtää, miksi näitä miehiä ei lähde tapaamaan. Voi olla, että kaverilleni kävi, kuten niille miehille, jotka sinä tapasit, eli ehkä hän oli sitten taas livenä pettymys niille suomalaismiehille, jotka olivat ehkä saaneet kuvien ja profiilitekstin perusteella toisenlaisen käsityksen. Ja en heitä toki syytä, koska minkäs sille voi, jos toinen ei kiinnosta, niin ei kiinnosta - mutta palstan jankkaajamiehille vain tiedoksi, että on niitä naisiakin, jotka eivät ns. kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnainen kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että nämä miehet jotka valittaa että naisille ei kelpaa.. on just niitä jotka tavoittelee niitä hoikkia 20 kesäisiä tyttöjä. Tavis nainen ei ole edes nainen heille. Jos he puhuvat naisista niin se tarkoittaa just sellaisia mihin heillä itsellään ei tule olemaan rahkeita. Tavis naiset ei ole edes naisia näille valittaja miehille.
Voisipa sitä kysyä että kuka oikeasti onkaan se pinnallinen?Voin sanoa, että 40-kesäiset hoikat tytöt eivät ole yhtään sen kummempia, kuin 20-kesäiset. Samoilla kriteereillä pelataan, paitsi 40-vuotiaat yrittävät tehdä komeisiin lihaksikkaisiin paksutukkaisiin miehin vaikutuksen erilaisilla "elettyä elämää takana" ja "juoksut juostu" -sutkautuksilla.
Noita kliseitä taitaa käyttää tietty väestönosa. En ole kuullut yhdenkään koulutetun, fiksun ja syvällisen naisen sortuvan moisiin latteuksiin - plus että tuskin ne heidän tilannettaan edes kuvaavat (mikäli nyt ymmärrän oikein, mitä tarkoitetaan eletyllä elämällä tai juoksuilla). Ehkäpä noita käyttävät naiset hakevat myös miestä, joka voisi sanoa itsestään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Ei se ole mikään etu jos tarjolla on sellaista mitä ei halua. Olisitko sinä superkiitollinen jos saisit tinderistä avioliiton mt-ongelmaisen, juopon ja 150-kiloisen seitsemän erityislapsen yh:n kanssa? Ota hänet äläkä valita? Tai älä ota mutta älä valitakaan. Tarjokkaitahan on.
Siellä on paljon miehiä, jotka eivät ole 150-kiloisia juoppoja. Se ei ole ainut vaihtoehto miesmallin ohella, vaikka naiset kuinka yrittävät tuon lauseen varjolla uhriutua jotenkin Tinderin häviäjiksi. En ole koskaan kuullut edes vähän sinne päin olevalla naisella, ettei miesseuraa riittäisi joka sormelle tuosta palvelusta. Ihan todella keskiverron alapuolellakin olevilla.
Ei miehen tarvitse olla 150kg juoppo että päätyy hänen kanssaan samaan kategoriaan. Se kategoria on miehet, jotka eivät kiinnosta, kuka mistäkin syystä. Mulle esimerkiksi siihen samaan kategoriaan menevät kaikki miehet, joiden kasvonpiirteet eivät miellytä. Siinäkin tapauksessa että mies olisi 190cm täydellisellä kropalla varsutettu ja korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa. Hän kiinnostaa tasan yhtä vähän kuin se juoppo ja lentää vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Käytin tideriä hetken ollessani alle 25v. En ole ylipainoinen enkä saamani palautteen perusteella rumakaan. Tinderissä ei todellakaan ollut mitään minulle. Suurin osa (ehkä yli 99%) miehistä ei ollut lähelläkään omaa vaatimustasoani. Siellä myös iso osa oli hakemassa jotain aivan mutta kuin minä. Lyhyeksi jäi se kokeilu minun osaltani, ei vähempää kiinnostanut jäädä roikkumaan siihen inhottavaan mestaan pidemmäksi aikaa.
Niin, mutta kun palstamieslogiikalla kannattaa jatkaa siellä tinderissä vaan, vaikka ainoa mitä sieltä löytyisi on paha mieli.
Onhan noille sanottu ainakin sata kertaa, että pokatkaa harrastuksissa ja muualla irl, mutta ei sekään käy. Pitää olla salikissa (sara sieppi on tavis max 6) ja pitää olla tinderistä. Jankuti jankuti.
Jos siirtyisivät yrittämään irl, sitten yrittäisivät pokailla niitä samoja naisia, joihin ei tinderissäkään ole mitään mahdollisuuksia. Nähty on. Parempi minusta kun pysyvät siellä tinderissä vaan, kun oma käsitys itsestä ja muista on niin epärealistinen.
Mitä sinä olet nähnyt? Oletko sinä kytännyt sivusta, kun sinun mielestäsi tasoteoriaa ei noudateta oikeassa elämässä? Liian ruma mies on lähestynyt sinun mielestäsi huippukaunista naista (eli naisten mielestä lähes kaikki naiset).
Ei välttämättä huippukaunista mutta ulkoisesti täysin eri sarjassa olevaa. Siis sellaista, että ero on aivan silmiinpistävä. Ja nyt puhutaan toisilleen tuntemattomista ihmisistä, eli mies on valinnut kohteen ulkonäön perusteella.
En usko pystyväni miehenä ikinä vastaamaan suurimman osan naisista ulkonäköön. Olen aina eri sarjassa jo sukupuolestani johtuen. Mielestäni sinä olet tuossa casessa ollut suurin ulkonäön arvioija. Olet seurannut sivusta kahden ihmisen kohtaamista, missä sinä arvioit miehen ulkonäön naiseen suhteutettuna liian huonoksi. Sinun mielestäsi nainen on ollut tosi kaunis ja mies tosi ruma. Jos roolit olisivat olleet toisinpäin, niin olisit todennäköisesti ajatellut, että nainen on ansainnut ulkonäöstään huolimatta tuon täydellisen miehen.
Se mitä mieltä joku ulkopuolinen random tyyppi on jonkun toisen ihmisen ansaitsevuudesta on ihan merkityksetöntä.
Ei tuolle yhdelle, joka näkee kaikkialla vain rumia naisia ja komeita miehiä, eikä tajua mistä se kertoo.
Tämä homous on selvästi sulle jotenkin kipeä asia? Onko siinä jotain vikaa?
No homoudessa ei ole vähäisintäkään vikaa. Mutta naisten syyttelyssä siksi, että nämä eivät ole miehiä, on paljonkin vikaa.
On siinä sun mielestä vikaa, jos käytät homovihjailua solvaamismerkityksessä. Ihan sama, mitä se toinen osapuoli on sanonut.
Ei vaan sinä kierrät sen faktan että vuosikausia joka perjantai MIESTEN kuvia tänne postaava ei ole hetero. Homous ei ole vika eikä solvaus, vaan fakta miehestä jonka kaikki huomio on niissä miehissä, heidän isoissa rintalihaksissa ja sikspäkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Työ josta mies on itse kiinnostunut ja innostunut (työtönkin kelpaa jos on elämässä jotain sisältöä, esim harrastus tai vapaaehtoistyö)
- Vakavarainen, eli ei elä yli varojensa. Vaikka ne varat olisivatkin pienet. Velkaa saa olla kunhan velkaantuminen on fiksua, esim asuntolaina. Pikavipit ehdoton no-no.
- Osaa keskustella sivistyneesti (eli rakentavaa kritiikkiä, järkevää argumentointia ilman öyhötystä). Olen itse maisteri ja kiinnostunut esim politiikasta ja yhteiskunnallisista teorioista. Haluan pystyä keskustelemaan kumppanin kanssa minua kiinnostavista asioista ilman, että toinen paasaa foliohattu päässä tai ei ymmärrä lähdekritiikkiä tai argumentteja.
- Tulee toimeen muiden ihmisten kanssa, etenkin sukuni ja ystävieni kanssa. Ei tarvitse olla parhaita kavereita, mutta sosiaalisissa tilanteissa sentään mukava.
- Tulee toimeen lasten kanssa. Itsellä ei lapsia ole, mutta ei ole myöskään pakko niitä hankkia. Miehellä voi olla lapsia tai haluta kanssani lapsia, molemmat sopii.Lisäksi plussaa jos ei juo alkoholia.
Hyvin suuressa osassa vaatimuksiasi ellei jopa kaikissa hyvin oleellinen asia on akateeminen eli yliopistollinen koulutus. Kunnollinen koulutus (eikä mikään AMK-tason koulutus) kehittää ihmisen kaikkia osa-alueita, vaatimuksistasi ensimmäisenä juuri tuota lähdekritiikkiä, mutta se auttaa myös tuossa että tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa sen ohella, että on oppinut keskustelemaan sivistyneesti. Lisäksi se auttaa hankkimaan työn josta on kiinnostunut ja innostunut ja auttaa olemaan vakavarainen.
Turha lisäillä vaatimuksiini omia olettamuksiasi. Toki varmasti yliopistollinen koulutus auttaa, mutta jätin sen tahallaan pois sillä se ei ole vaatimus. Varmasti nuo on helpompia oppia siellä yliopistossa, mutta kuka tahansa voi oppia niitä myös ilman mitään maisteripapereita.
No ei niitä nyt ihan kuka tahansa voi oppia, oppimiskyky voi olla rajoittunut useista syistä, ihan älyllisten lahjojen vähäisyyden takia tai erilaisten sairauksien takia, niin psykiatristen, neurologisten kuin neuropsykiatristenkin sairauksien takia. Lisäksi niistäkin, jotka voisivat oppia, ei osa opi ilman kunnollista koulutusta. Ei sekään toki ole 100% varmaa, että älykkyys ja akateeminen koulutus edes yhdessä takaisivat vaatimuksista vaikka sen, että tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa tai että osaisi keskustella sivistyneesti, voi olla että on vaikka tekniikan tohtori, jolla on lievä Aspergerin oireyhtymä (Savant-lahjakas). On paljon todennäköisempää, että vaatimuksesi täyttyvät akateemisen koulutuksen saaneen kohdalla, mutta se ei ole varmaa, joskaan sekään ei ole varmaa, etteikö löytyisi miehiä, joiden kohdalla ne täyttyvät vaikka ei olisikaan akateemisesti koulutettu. Tuollaiset ”kuka tahansa voi oppia niitä” -heitot ovat jonkinlaista älyllistä laiskuutta, vaikka yllättävän harva tulee ajatelleeksi että elämässä mikään muu ei ole 100% varmaa kuin se, että se päättyy, eli kuolema on ainoa 100% varma asia elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa nyt projisoida. Miehiä on aivopesty Hollywood-leffojen toimesta vuosikymmeniä että kuka tahansa rumilus/tavis/vanha mies on ansainnut sen nuoren kaunottaren. Pornon vaikutuksesta puhumattakaan, jossa miehille ja naisille on aivan eri ulkonäkökriteerit. Tämä vääristää entisestään miesten käsitystä naisten ulkonäöstä ja siitä mihin heidän rahkeensa riittävät.
Ai, minua Hollywood on taas opastanut, että rumia, viallisia ihmisiä ei ole edes olemassa. Tai ainakin he ovat vain hassuja kuriositeetteja, tyhmiä tai mukahauskoja sen komean sankarin tai kauniin sankarittaren kavereita/hännystelijöitä. Se on jo sisäänrakennettu, että sellaisella ei ole mitään jakoa edes yrittää sitä päähenkilöä. Eli ne tietävät paikkansa.
Jossain vaiheessa täytyy kasvaa aikuiseksi ja jättää Hollywood taakseen. Olen kaikkea muuta kuin hyvännäköinen nainen. Olen aina tavoitellut juuri niitä asioita ja miehiä joita olen halunnut. Yllättävän usein myös saanut. Ainutkertainen elämä. Käytä se hyvin.
Arvasin tämän, eli ensin mammat johdattavat keskustelun tietylle polulle mutuilemalla mitä miehet ajattelevat ja sitten kun vastaa oman näkemyksensä, niin tulee tuollainen alentuva kommentti. Minä en ole koskaan Hollywood-höttöä uskonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tuntuu olevan yleistä epäviehättävillä miehillä, että he uskottelevat itselleen ja muille olevansa luonteeltaan jalompia ja parempia kuin muut miehet koska he eivät sikaile naisten kanssa. Oikeasti heidän sikailunsa esteenä ei ole ylevä luonne, vaan se että heidän rahkeensa eivät siihen riitä. Happamia sanoi kettu...
Eli toisin sanoen sinun mielestäsi kaikki miehet ovat sikoja, mutta kaikilla ei vain ole mahdollisuutta sitä toteuttaa? Olethan muistanut kertoa tämän näkemyksesi kaikille miehillesi?
Ei kaikki miehet suinkaan ole sikoja, vaikka sinä olet. Eikä siinä ole mitään kerrottavaa, se näkyy susta jo noin lyhyestä viestistä. Samoin ne tinderin naiset näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Käytin tideriä hetken ollessani alle 25v. En ole ylipainoinen enkä saamani palautteen perusteella rumakaan. Tinderissä ei todellakaan ollut mitään minulle. Suurin osa (ehkä yli 99%) miehistä ei ollut lähelläkään omaa vaatimustasoani. Siellä myös iso osa oli hakemassa jotain aivan mutta kuin minä. Lyhyeksi jäi se kokeilu minun osaltani, ei vähempää kiinnostanut jäädä roikkumaan siihen inhottavaan mestaan pidemmäksi aikaa.
Niin, mutta kun palstamieslogiikalla kannattaa jatkaa siellä tinderissä vaan, vaikka ainoa mitä sieltä löytyisi on paha mieli.
Onhan noille sanottu ainakin sata kertaa, että pokatkaa harrastuksissa ja muualla irl, mutta ei sekään käy. Pitää olla salikissa (sara sieppi on tavis max 6) ja pitää olla tinderistä. Jankuti jankuti.
Jos siirtyisivät yrittämään irl, sitten yrittäisivät pokailla niitä samoja naisia, joihin ei tinderissäkään ole mitään mahdollisuuksia. Nähty on. Parempi minusta kun pysyvät siellä tinderissä vaan, kun oma käsitys itsestä ja muista on niin epärealistinen.
Mitä sinä olet nähnyt? Oletko sinä kytännyt sivusta, kun sinun mielestäsi tasoteoriaa ei noudateta oikeassa elämässä? Liian ruma mies on lähestynyt sinun mielestäsi huippukaunista naista (eli naisten mielestä lähes kaikki naiset).
Ei välttämättä huippukaunista mutta ulkoisesti täysin eri sarjassa olevaa. Siis sellaista, että ero on aivan silmiinpistävä. Ja nyt puhutaan toisilleen tuntemattomista ihmisistä, eli mies on valinnut kohteen ulkonäön perusteella.
En usko pystyväni miehenä ikinä vastaamaan suurimman osan naisista ulkonäköön. Olen aina eri sarjassa jo sukupuolestani johtuen. Mielestäni sinä olet tuossa casessa ollut suurin ulkonäön arvioija. Olet seurannut sivusta kahden ihmisen kohtaamista, missä sinä arvioit miehen ulkonäön naiseen suhteutettuna liian huonoksi. Sinun mielestäsi nainen on ollut tosi kaunis ja mies tosi ruma. Jos roolit olisivat olleet toisinpäin, niin olisit todennäköisesti ajatellut, että nainen on ansainnut ulkonäöstään huolimatta tuon täydellisen miehen.
Se mitä mieltä joku ulkopuolinen random tyyppi on jonkun toisen ihmisen ansaitsevuudesta on ihan merkityksetöntä.
Ei tuolle yhdelle, joka näkee kaikkialla vain rumia naisia ja komeita miehiä, eikä tajua mistä se kertoo.
Tämä homous on selvästi sulle jotenkin kipeä asia? Onko siinä jotain vikaa?
No homoudessa ei ole vähäisintäkään vikaa. Mutta naisten syyttelyssä siksi, että nämä eivät ole miehiä, on paljonkin vikaa.
On siinä sun mielestä vikaa, jos käytät homovihjailua solvaamismerkityksessä. Ihan sama, mitä se toinen osapuoli on sanonut.
Ei vaan sinä kierrät sen faktan että vuosikausia joka perjantai MIESTEN kuvia tänne postaava ei ole hetero. Homous ei ole vika eikä solvaus, vaan fakta miehestä jonka kaikki huomio on niissä miehissä, heidän isoissa rintalihaksissa ja sikspäkeissä.
Ja tosi koa tarve on kieltää asia. Aloittaa solvaukset ja syyttelyt sitä kohtaan, joka asian tuo esille. Ei savua ilman tulta, näin se vaan on.
Tietenkin ovat nirsoja, koska nainen ei kiinnostu kuin harvoista miehistä pelkän ulkonäön perusteella. Tätä eivät miehet vain tajua. Luontaisempaa olisi pariutua harrastusporukoissa, kaveriporukoissa tai työpaikoilla. Niin ennenkin tehtiin ja lähes kaikki halukkaat saivat jonkun. Ihmiset ei enää tapaa muita ihmisiä. Ruudun takana vain näpsytellään ja muodostetaan ihmeellisiä käsityksiä muista.
Kaikki tuntemani ihmiset ovat pariutuneet harrastus- tai kaveriporukoissa. Itse tapasin mieheni sokkotreffeillä, mutta 20 vuotta sitten oli normaalia keskustella netissä pitkäkin tovi ennen tapaamista. Siinä ehti tutustumaan niin hyvin, että ulkonäön merkitys ei tavatessa ollut enää niin merkittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuressa osassa vaatimuksiasi ellei jopa kaikissa hyvin oleellinen asia on akateeminen eli yliopistollinen koulutus. Kunnollinen koulutus (eikä mikään AMK-tason koulutus) kehittää ihmisen kaikkia osa-alueita, vaatimuksistasi ensimmäisenä juuri tuota lähdekritiikkiä, mutta se auttaa myös tuossa että tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa sen ohella, että on oppinut keskustelemaan sivistyneesti. Lisäksi se auttaa hankkimaan työn josta on kiinnostunut ja innostunut ja auttaa olemaan vakavarainen.
Turha lisäillä vaatimuksiini omia olettamuksiasi. Toki varmasti yliopistollinen koulutus auttaa, mutta jätin sen tahallaan pois sillä se ei ole vaatimus. Varmasti nuo on helpompia oppia siellä yliopistossa, mutta kuka tahansa voi oppia niitä myös ilman mitään maisteripapereita.
No ei niitä nyt ihan kuka tahansa voi oppia, oppimiskyky voi olla rajoittunut useista syistä, ihan älyllisten lahjojen vähäisyyden takia tai erilaisten sairauksien takia, niin psykiatristen, neurologisten kuin neuropsykiatristenkin sairauksien takia. Lisäksi niistäkin, jotka voisivat oppia, ei osa opi ilman kunnollista koulutusta. Ei sekään toki ole 100% varmaa, että älykkyys ja akateeminen koulutus edes yhdessä takaisivat vaatimuksista vaikka sen, että tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa tai että osaisi keskustella sivistyneesti, voi olla että on vaikka tekniikan tohtori, jolla on lievä Aspergerin oireyhtymä (Savant-lahjakas). On paljon todennäköisempää, että vaatimuksesi täyttyvät akateemisen koulutuksen saaneen kohdalla, mutta se ei ole varmaa, joskaan sekään ei ole varmaa, etteikö löytyisi miehiä, joiden kohdalla ne täyttyvät vaikka ei olisikaan akateemisesti koulutettu. Tuollaiset ”kuka tahansa voi oppia niitä” -heitot ovat jonkinlaista älyllistä laiskuutta, vaikka yllättävän harva tulee ajatelleeksi että elämässä mikään muu ei ole 100% varmaa kuin se, että se päättyy, eli kuolema on ainoa 100% varma asia elämässä.
Oikeassa olet, toki tällä palstalla en nyt ajatellut että asioihin pitää pureutua näin tarkasti, kun kuitenkin kaikki varmasti ymmärsi pointtini. Mutta korjaan, lähes kaikki voi oppia ainakin jollain tasolla. Pääpointti kuitenkin oli, ettei akateeminen koulutus ole vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa nyt projisoida. Miehiä on aivopesty Hollywood-leffojen toimesta vuosikymmeniä että kuka tahansa rumilus/tavis/vanha mies on ansainnut sen nuoren kaunottaren. Pornon vaikutuksesta puhumattakaan, jossa miehille ja naisille on aivan eri ulkonäkökriteerit. Tämä vääristää entisestään miesten käsitystä naisten ulkonäöstä ja siitä mihin heidän rahkeensa riittävät.
Ai, minua Hollywood on taas opastanut, että rumia, viallisia ihmisiä ei ole edes olemassa. Tai ainakin he ovat vain hassuja kuriositeetteja, tyhmiä tai mukahauskoja sen komean sankarin tai kauniin sankarittaren kavereita/hännystelijöitä. Se on jo sisäänrakennettu, että sellaisella ei ole mitään jakoa edes yrittää sitä päähenkilöä. Eli ne tietävät paikkansa.
Jossain vaiheessa täytyy kasvaa aikuiseksi ja jättää Hollywood taakseen. Olen kaikkea muuta kuin hyvännäköinen nainen. Olen aina tavoitellut juuri niitä asioita ja miehiä joita olen halunnut. Yllättävän usein myös saanut. Ainutkertainen elämä. Käytä se hyvin.
Arvasin tämän, eli ensin mammat johdattavat keskustelun tietylle polulle mutuilemalla mitä miehet ajattelevat ja sitten kun vastaa oman näkemyksensä, niin tulee tuollainen alentuva kommentti. Minä en ole koskaan Hollywood-höttöä uskonutkaan.
"Naiset", "mammat", " miehet"- älä pliis edelleenkään yleistä, kun et voi puhua kuin itsesi puolesta. Jos yleistät, niin editä faktatietoa= tutkimustietoa aiheesta, ja siinäkin kerrot, että mitä joukkia yleistys koskee.