Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta

Vierailija
30.11.2021 |

"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."

Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (1875)

Vierailija
521/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat läskiukot haluaa matchata 20-25v tyttöjä. Vanhat muorit yrittää matchata jotain 28-35v mallimiehiä ja kukaan ei ole tyytyväinen kun kellekään ei tule mitään.

Ja vanhat muorit karttelee vanhoja läskiukkoja vaikka se olisi niiden oikea taso.

Ei helvetti mikä sirkus. Onneksi löysin miehen kauan ennen näitä tinder-aikoja. Ei minun naamalla sieltä saisi mitään muuta kuin jotain 55v baarikärpäsmiehiä :D

Se ei ole Tinderin pääongelma. Tinderin ongelma on se että naiskäyttäjiä on vain 25%, eli kolme neljäsosaa käyttäjistä on miehiä. Kun sukupuolijakauma on siellä noin pahasti vääristynyt niin tottakai naisella on varaa valita parhaat päältä. Tinderi ei tahkoa rahaa tuomalla ihmisiä yhteen vaan rahastamalla miesten yksinäisyydellä. Siihen on tullut jopa kännykkäpeleistä tuttuja mikromaksuja joilla epätoivoinen mies voi yrittää parantaa mahdollisuuksiaan lompakkonsa kautta.

Ja mitä tarkoittaa mahdollisuus valita parhaat päältä?

Ylivoimainen enemmistö Tinderissä olevista naisista hakee parisuhdetta.

Tyytyvätkö miehet vähempän parisuhteessa sillä perusteella että Tinderissä on miesenemmistö?

Jos tyytyvät, eli tavisnainen saa top 10% miehen, jäävätkö top 10% naiset tavoittelemaan jämämiehiä?

Mistä sinä päättelet, että "ylivoimaisesti suurin osa" naisista hakee Tinderistä parisuhdetta? Naisista on tullut yhtäkkiä tosi loogisia, jotka eivät ole ollenkaan persoja houkutuksille. Ilman miestä tai suoraan parisuhteeseen, ei pidä paikkaansa.

Persoja houkutuksille kyllä.

Mutta vaikka kuinka ollaan hakevinaan ihanan kevyttä tapailua, niin harvinaista on ettei nainen lopulta halua sen syventyvän parisuhteeksi.

No kertokaas muut naiset, miten tämä asia on? Onko tullu mentyä aina parisuhteeseen saakka jokaisen miehen kanssa?

Juuei 🙂.

Vierailija
522/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat enenevässä määrin kuplautuneet toisistaan erilleen.

Tätähän mm. Emmi Nuorgam Ylen kolumnissaan valitti (hirveää miesten arvostelua, mutta kuplautuminen pitää paikkansa).

Miehet äänestävät persuja, asuvat pienemmillä paikkakunnilla ja ovat vähemmän koulutettuja.

Naiset ovat vihervassareita, asuvat isojen kaupunkien tiheästi asutuilla alueilla ja ovat enemmän koulutettuja.

Totta. Itse en voisi kuvitellakaan pariutuvani jonkun konservatiivisen mamukriitikon ja vähemmistöilkkujan kanssa. Siinä on niin suuri arvoristiriita ettei sitä mikään määrä kemiaa pelasta.

Sen sijaan minulle miehenä kyllä kelpaisi Riikka Purra anyday hänen aatemaailmastaan huolimatta. Olen häntä paljon nuorempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olishan se tyhmää mennä suhteeseen, joka huonontaa elämänlaatua. Minulla oli sinkkuna hyvä elämänlaatu, jolloin standardi oli luonnollisesti korkea. En syytä miehiä siitä, etteivät he yltäneet standardieni tasolle mutta toivon vastavuoroisesti sitä, ettei minua syytetä valinnastani pysyä sinkkuna kunnes löydän itseä miellyttävän. 

Enkä sanoisi että standardini olisivat olleet kohtuuttoman korkeat - minulle oli vain ehdoton ei sille, että miehessä olisi yhtäkään merkittävää heikkoutta kuten liiallinen alko, alle 7/10 ulkonäkö, se että on varattu, mielenterveysongelmat, rahaongelmat tai alle 8/10 luonne. Ja tämä tietysti tarkoittaa että 98% miehistä ovat poissuljettuja jo heti kättelyssä. 

Kertoisitko vielä, kuinka miehen kaljuuntuminen, lievä ylipaino tai 170cm pituus heikentäisi elämänlaatuasi? Koska näissähän on Tinderissä pääasiassa kyse. Ymmärtäisin, jos mies kertoisi naisen lapsen tai lemmikkien heikentävän elämänlaatuansa, koska nämä vievät aikaa ja resursseja. En kuitenkaan näe, mitä haittaa olisi seurustella vaikka 170cm miehen kanssa.

Burn! Ei tule muuten vastausta tähän, koska paljastaisi, että naiset ovat aivan yhtä pinnallisia kuin miehet.

Paljastaisi? Minä olen nainen ja olen ollut parinvalinnassani pinnallinen. Pitäisikö minun väittää jotain muuta? Jos se kerran on pinnallista, että haluaa puolison, jota pitää seksuaalisesti puoleensavetävänä niin totta mooses olen pinnallinen. Itselleni pituus ei ole koskaan ollut "issue", teini-ikäni ensimmäinen poikaystävä oli max 170 cm, samoin myöhemmin pari sellaista miestä, joihin olin todella ihastunut. Mutta pituuden sijaan minulla on omat mieltymykseni, mm. mieluummin tanakka kuin hoikka tai hintelä ruumiinrakenne, ja olen kyllä ihan lupaa kysymättä etsinyt miestä, jolla on minua miellyttävä kroppa.

Jos olet sitä mieltä, että ihminen pystyy muuttamaan omia mieltymyksiään (so sitä, millaisen ihmisen kokee seksuaalisesti haluttavaksi ja puoleensavetäväksi), niin silloinhan  sinun kannattaa aloittaa itsestäsi! Ala tykätä sellaisista naisista, jotka eivät yleisesti ottaen ole suosittuja, niin löydät varmasti jonkun itsellesi.

Tinderissä on arkipäivää tykätä naisista, joista on vaikea kiinnostua. Itse ainakin lasken kyseisessä ohjelmassa riman niin alas, kuin pystyn. Sekään ei yleensä naisia miellytä, jos yrittää tällä tavalla omaan tasoonsa ihastua. "Löydät varmasti jonkun itsellesi" on aika kova teesi. Ruma nainenkin on paljon kysytympi, kuin ruma mies.

Tämä on jostain syystä tabu. Moni ruma mies kuten minä nimenomaan emme "etsi kaiken maailman missejä", vaan minulle kelpaisi myös se ruma nainen.

Mutta kun useat näistä rumistakin naisista hakee sitä viehättävillä kasvoilla varustettua 190cm miestä hoikalla tai treenatulla keholla, niin pakostikin herää kysymys:

Missä on tasapuolisuus? Miksei naisia kehoteta myös siihen samaan, miksei heille näissä appseissa kelpaa se tavis tai ruma mies?

Miten toteuttaisit tämän tasapuolisuuden?

Ei ihmissuhteet toimi tasapuolisuusperiaatteella. Sepä se suurin virhe näiden miesasiamiesten aatoksissa onkin! He eivät tajua mitään rakkaudesta.

Miehiä on planeetalla 65 miljoonaa enemmän kuin naisia.

Vierailija
524/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Mistä sitä seuraa pitää sitten hakea jos ei Tinderistä? Tinderissä on kuitenkin suurin määrä sinkkuja, muut deittisivustot ei ole sen parempia ja niissä on vähempi ihmisiä. Livenä ihmisten kohtaaminen on vielä haastavampaa.

On se kumma että tavalliselle naiselle ei kelpaa se tavallinen mies vaan haetaan komistuksia, tämä on nähty ja todettu.

Ai että on ihme, että nainen haluaa omissa silmissään komean miehen? Kerro yksi hyvä syy miksi ei haluaisi? Jos päätös tehdään kuvan perusteella, niin periaatteessako pitäisi valita rumempi? Olishan sekin aika pöljää.

Koska olet ruma nainen

Vierailija
525/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eka tyyppi kysyi melkein heti puhelinnroa. Toka mies kinusi lisää kuvia/instaa. Kolmas mies olisi lähtenyt heti hotelliin. Neljäs oli tulossa Suomeen lomalle kkn päästä. Loukkaantui, kun en ollut linjoilla kahteen päivään ja poisti mut. Vaikeaa on.

Mulla on selkeät kuvat, tekstiä josta käy ilmi harrastukset, koulutus, pituus ja paino. Harmi, että miesten profiilit ovat jotain ihan muuta. Treffeille valikoituneet olisivat halunneet tavata uudestaan. Itse olen joutunut pettymään. Aika monella kuvat otettu ennen koronakiloja ja ikäkin saattaa olla vähän eri kuin mitä profiilissa luki.

Vierailija
526/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätän mennä noilla 'seteillä' tinderiin? Miehillä 170cm pituus, 120kg paino, kalju paistaa ja maha pullottaa.

Eikö se ole itsestäänselvää, kuten osa ukoista sanoikin artikkelissa, että siellä katsotaan vain ulkonäköä. Siellä on pieni osuus miehistä joille menee iso osa matcheista.

Pelkkää itsensä kiduttamista roikkua siellä miehenä jos ruutu näyttää 0 matchia viikosta toiseen. Jos ulkonäön saa jotenkin kuntoon, sitten sinne kannattaa liittyä. Ei siellä ole yhtään mitään järkeä roikkua jos on ihan rapakunnossa ja naama sulanut.

Profiili pyyhkäistään pois n. sekunnissa sen perusteella miellyttääkö kasvot/keho alitajuntaisesti vai ei. Ei siinä auta mitkään luritukset profiilitekstiin, kun se miltä näytät ratkaisee.

Itse olen rumahko 37v nainen enkä ikinä saa matcheja niiltä joilta haluan. Tulee kyllä joltain 50v alkoholisteilta. Poistin koko ohjelmiston puhelimestani enkä ole takaisin kaivannut.

Mistä sitä seuraa pitää sitten hakea jos ei Tinderistä? Tinderissä on kuitenkin suurin määrä sinkkuja, muut deittisivustot ei ole sen parempia ja niissä on vähempi ihmisiä. Livenä ihmisten kohtaaminen on vielä haastavampaa.

On se kumma että tavalliselle naiselle ei kelpaa se tavallinen mies vaan haetaan komistuksia, tämä on nähty ja todettu.

Ai että on ihme, että nainen haluaa omissa silmissään komean miehen? Kerro yksi hyvä syy miksi ei haluaisi? Jos päätös tehdään kuvan perusteella, niin periaatteessako pitäisi valita rumempi? Olishan sekin aika pöljää.

Koska olet ruma nainen

Mitä sitten jos on ruma? Mikä virka on "suhteella" jossa ei halua toista? Mitä siitä kumpikaan saa?

Vierailija
527/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin naurettavaa nykyisin, että luonteellekin voidaan antaa numerot 0-10 akselilla. 😂😅

Siis niin surullisia ovat nämä ihmiset, joiden tulee arvioida ja numeroida kaikki ympyrän kulmat tulevassa parissaan.

Liian puhelias = miinus yksi pistettä.

On luotettava = plus kaksi pistettä ja näin edelleen.. 🙄

Jäätävän pinnallista ****** varsinkin kun se tehdään usein vain mututuntumalta.

Vierailija
528/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää kilttikset ihan hulluja. Toinen vinkuu ettei kelpaa kun on kiltti, vaikka syy on runsaassa ylipainossa. Toinen vinkuu ettei kelpaa kun on niin kiltti, vaikka syy on lapsissa. Allu vinkuu ettei kelpaa kun on kiltti ja tavallinen vaikka on väkivaltainen, todellisuudesta vieraantunut ja peliongelmien takia velkaantunut.

Jos nämä on tavallisia ja kilttejä miehiä niin ymmärrän miksi naiset on mieluummin ilman 😂

Jos mies sanoo kelpaamattomuutensa syyksi kiltteyden, se on iso red flag. Auervaarat tekee tota. Ihmiset tuppaa sanomaan itsestään positiivisia asioita, jotka eivät ole edes totta, saavuttaakseen jotain mitä eivät ilman valehtelua saavuta. Esimerkiksi itseään älykkääksi kehuvat ovat usein todella typeriä. Jos olet oikeasti älykäs, se näkyy kaikille kertomattakin. Samoin jos joku hokee omaa rehellisyyttään, juuri näihin ihmisiin ei yleensä voi ollenkaan luottaa, tämän on elämä opettanut, sukupuoleen katsomatta. Jos olet kiltti, se pitää tulla ilmi jonkun muun sanomana kuin sinun. Ja mielellään se joku muu ei sitten ole hänen äiti.

Mun eräs treffimies kysyi jälkeenpäin, että miksi en halua enää tavata, vaikka hän oli kiltti? Siis mitä hittoa? Mistä minä tiedän onko hän kiltti? Siitäkö ettei treffiraiskannut minua?

En halunnut tavata enää, koska kyselin treffeillä hänestä asioita joilla kartoitin hänen arvomaailmaansa ja totesin ettei meillä ne kohtaa ollenkaan. Siitähän treffeissä on kyse! Ilmeisesti minä olisin kelvannut hänelle, vaikka meillä ei ollut juuri mitään yhteistä.

Mutta tietysti tämäkin asia käännetään niin päin, että minä olin tässä se ulkonäkökeskeinen, ei hän.

Vierailija
529/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eka tyyppi kysyi melkein heti puhelinnroa. Toka mies kinusi lisää kuvia/instaa. Kolmas mies olisi lähtenyt heti hotelliin. Neljäs oli tulossa Suomeen lomalle kkn päästä. Loukkaantui, kun en ollut linjoilla kahteen päivään ja poisti mut. Vaikeaa on.

Mulla on selkeät kuvat, tekstiä josta käy ilmi harrastukset, koulutus, pituus ja paino. Harmi, että miesten profiilit ovat jotain ihan muuta. Treffeille valikoituneet olisivat halunneet tavata uudestaan. Itse olen joutunut pettymään. Aika monella kuvat otettu ennen koronakiloja ja ikäkin saattaa olla vähän eri kuin mitä profiilissa luki.

Miehiä ei tuossa vaiheessa kiinnosta sinun koulutuksesi ja harrastuksesi. Painokin näkyy kuvasta riittävästi, vaikka kuinka yrittäisi fuulata. Ota se kohteliaisuutena, jos miehet haluavat kanssasi uudelleen treffeille.

Vierailija
530/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin naurettavaa nykyisin, että luonteellekin voidaan antaa numerot 0-10 akselilla. 😂😅

Siis niin surullisia ovat nämä ihmiset, joiden tulee arvioida ja numeroida kaikki ympyrän kulmat tulevassa parissaan.

Pisteiden antaminenhan ei ole pokaamiskulttuurissa mitenkään uusi juttu. Jo 80-luvun lopulla Ross Jeffries käytti pisteytysjärjestelmää apuna. Kaikki meistä on pisteytettävissä ja kaikille voidaan antaa pisteitä. Ei tarvitse antaa, mutta voi. Minä olen miehenä 4-5.

Vierailija
531/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on paljon vaihtoehtoja valitsee tietenkin parhaat. Ei liity millään tavalla sukupuoleen.

Ja paskan latingit. Mies ei valitse mitään, vaan ottaa sen minkä saa.

Minullakin on kymmeniä matcheja, mutta en minä niistä voi valitsemalla valita. Otan sen joka haluaa lähteä kunnolla tutustumaan ja ihastuu minuun. Niistä kymmenistä max 2-3 saattaa haluta oikeasti tutustua.

Vierailija
532/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Ihmiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja. Ratkaisu: Pysy poissa T:stä ja lopeta u lina.

Vierailija
533/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viides poika ei opettele lukemaan. Joka viides äänestää persuja. Joka viides mies uskoo salaliittoteorioihin. Joka viides mies on ulkona normaaleista ihmissuhteista. Joten vauvoja syntyy vähemmän. Loogista.

Mutta kun nuo on ne samat joka viides jokaisessa mainitsemassasi kategoriassa.

Vielä jää 80% miehiä parisuhteisiin lapsia tekemään.

Vierailija
534/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka viides poika ei opettele lukemaan. Joka viides äänestää persuja. Joka viides mies uskoo salaliittoteorioihin. Joka viides mies on ulkona normaaleista ihmissuhteista. Joten vauvoja syntyy vähemmän. Loogista.

Mutta kun nuo on ne samat joka viides jokaisessa mainitsemassasi kategoriassa.

Vielä jää 80% miehiä parisuhteisiin lapsia tekemään.

Aika ilkeästi tölväisit persuja. Totta silti puhut.

Vierailija
535/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Mä menin idolsiin.

En osaa laulaa, en esiintyä enkä muutenkaan olla huomion kohteena.

Eivät päästäneet jatkoon eikä punaista mattoa levitelty eteeni. Turha oli kuulema haaveilla mistään stadionkeikoista.

Kuinka kehtaavat!

Kyllä minullakin on oikeus olla menestyvä laulaja, tehdä miljoonia ja saada naisia takahuonessa!

Tiedän ettei minulla ole resurssia tai kyvykkyyttä siihen, mutta se taas on teidän kaikkien muiden vika!

Ihan turha ohjelmaformaatti!

Mikä tää on tämä nykypäivän juttu, kun pitää naukua ettei tinderistä lohkea, vaikka tiedetään ettei rahkeet riitä?

Ihan kuin se olisi joku TE-toimisto, josta pakottamalla annetaan joku 9€ harjoittelupaikka jokaiselle joutilaalle...

Just näin!

Parisuhteeseen saa 'valita' juuri sen joka miellyttää. Mitä ihmeen järkeä olisi olla sellaisen kanssa johon ei tunne vetoa, josta ei tykkää?

Vierailija
536/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ruma nainen

Joten? Jos kelpaan komealle miehelle niin mikä se sun ongelma siinä on?

Vierailija
537/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on paljon vaihtoehtoja valitsee tietenkin parhaat. Ei liity millään tavalla sukupuoleen.

Ja paskan latingit. Mies ei valitse mitään, vaan ottaa sen minkä saa.

Minullakin on kymmeniä matcheja, mutta en minä niistä voi valitsemalla valita. Otan sen joka haluaa lähteä kunnolla tutustumaan ja ihastuu minuun. Niistä kymmenistä max 2-3 saattaa haluta oikeasti tutustua.

No Tinderissä se on väkisinkin noin, koska naisia on siellä hurjasti vähemmän kuin miehiä. Tosielämässä ei tavisnaisetkaan voi valita mistään satojen miesten rivistä, enkä itse edes halua sellaista. Haluan vain kohdata kivan miehen tosielämässä, jonka kanssa kiinnostuminen on molemminpuolista. Hiljaista on ollut, enkä näe kivana ratkaisuna tilanteeseeni mennä jononkin Tinderiin "valitsemaan" sun kaltaisia miehiä, joille kelpaa kuka vaan joka sattuu suostumaan. 

Vierailija
538/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ulkonäkökeskeiselle nirsolle joko samanlainen tai erilainen, mutta kriteerit täyttävä kumppani.

Kumma juttu, miten haastateltujen pitäisi yksipuolisesti kelvata haluamilleen, vain heidän siis sopii nirsoilla.

Vierailija
539/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tuossa vaiheessa kiinnosta sinun koulutuksesi ja harrastuksesi. Painokin näkyy kuvasta riittävästi, vaikka kuinka yrittäisi fuulata. Ota se kohteliaisuutena, jos miehet haluavat kanssasi uudelleen treffeille.

Täällä näyttäisi pyörivän tosi pinnallisia miehiä. Miksi ihmeessä pitäisi ottaa kohteliaisuutena ettei toinen ole kiinnostunut sinusta, siitä kuka olet.

Vierailija
540/1875 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteiden antaminenhan ei ole pokaamiskulttuurissa mitenkään uusi juttu. Jo 80-luvun lopulla Ross Jeffries käytti pisteytysjärjestelmää apuna. Kaikki meistä on pisteytettävissä ja kaikille voidaan antaa pisteitä. Ei tarvitse antaa, mutta voi. Minä olen miehenä 4-5.

Saisiko tämän pistetaulukon että voisin katsoa omani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä