Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
721/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo ap:n Netflix&chill -ajatus... Ekoilla treffeillä me tapailumiehen kanssa istuttiin sohvalla juttelemassa, keitettiin välillä teetä ja syötiin jäätelöä. Juteltiin lisää. Joskus myöhemmin illalla - tai no yöllä - keitettiin iltapuurot. Sitten ajelin kotiin nukkumaan.

Mitä jännää siinä on?

Olen minäkin ollut miehen luona nopealla aikataululla yksin iltasella kylästelemässä, MUTTA minä tiesin sen miehen pidemmältä ajalta, luotin siihen 100%, tiesin että se on demiseksuaali, ja varmistin vielä ennen menoani, että eihän tähän iltaan sisälly seksioletusta.

Hän siis kutsui minut saunomaan, ja käytännössä chillattiin yhteensä joku 12h ja saunottiin myös pitkään, makoiltiin vierekkäin lattialla nauramassa yhteiselle huumorille jne.

Ei ollut missään vaiheessa mitään muuta kuin vapaa ja kotoinen olo, koska kyseinen mies ei ollut YHTÄÄN hyökkäävä, eikä millään tavalla yrittänyt mitään.

Eli ei minulla mitään "KAIKKI KOTIINSA KUTSUVAT MIEHET OVAT NETFLIX-CHILLAAJIA JA YRITTÄVÄT HETI SEXIÄ"-ajatusta tässä ole. Vain selkeistä tapauksista.

Ap

Silti kirjoitustesi perusteella sinulla on tapana kuitenkin niputtaa kaikki tällaista ehdottavat miehet kyseiseen kategoriaan.

Öh ei????

Olen kertonut nyt kaksi tapausta joista toiseen meni heti maku, ja hän oli selkeästi netflix-chillaaja ja hyökkäävä mies. Ehdotti hänen kämpällään kokkailua ja jotain leffan katsomista eli halusi kyhnäys-apajille. Todnäk tähtäsi jopa ihan seksiin.

Toisen tapauksen mies: ei ollenkaan hyökkäävä, tiettävästi demiseksuaali, kutsui saunomaan (ja saunominen ei ole mitään klassista netflix-chillauskulttuuria vaan päinvastoin epäseksuaalista toimintaa vaikka siellä alasti ollaankin)

Eli aika erilaiset tapaukset.

Kolmas mies jonka kämpälle olen mennyt oli mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet, ja siellä hänen luonaan minä tein aloitteen siihen itse toimintaan eli hän ei ollut aloitteellinen siinä.

Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms. Sen kanssa oli vaan kivaa ja se oli tosi hyvä rakastaja, mutta emme me koskaan sen kummemmin tutustuneet vaikka se romanssi silloin kestikin 9kk ja jatkui on-offina vuosia. Loppuvaiheessa se avautui yhtäkkiä koko elämästään ja olisi vissiin halunnut alkaakin tutustumaan, mutta varmaan lähinnä siksi koska tajusi minun rakastuneen toiseen (ja kohta en enää jaksanutkaan nähdä häntä). Lopulta vaan menetin mielenkiintoni ja tuntui, että se ihmissuhde oli jäänyt toistamaan sitä periaatteessa loistavan seksin kaavaa, mutta se ei syventynyt tai kasvanut siitä ikinä mihinkään suuntaan, ja lopulta se taivaallinen seksikin oli vain tylsää, ennalta-arvattavaa kaavaa.

Mutta kemiaa meillä oli, ja se oli todella lempeä ihana mies jolla oli hyvä rakastava energia ja taito käyttää eri kehonosiaan naisen vartalolle.

Eli tietysti näitä on eri junaan, mutta nyt olikin kyse TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Mahdollisesta kumppanuudesta. 

Ap

Pääsisipä näkemään APn sulhasehdokkaan ilmeen kun nämä jutut paljastuu.

"Sinun kanssasi kyse on TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Sinusta tulee aviomiesfibat, joten jos ehdotat ensimmäisiin viikkoihin seksiä niin loukkaannun, enkä missään nimessä suostu. Seksiä varten minulla on nytkin seksimies, jonka luona toteutan kaikenlaista seksiä, eri juttuja mitä hänen kanssaan yhdessä suunnittelemme. Sinulta odotan että suunnittelet ja järjestät romanttisia treffejä ulkona ja viihdytät minua viattomalla huumorilla. Näiden treffien välissä käyn seksimiehen kotona ja hän käyttää eri kehonosiaan taitavasti minun vartalolleni"

😂😂😂

Oletuksia oletuksia ja pelkkiä oletuksia.

Mikään kuvailemasi ei ole koskaan tapahtunut elämässäni tai kuvaa minua ollenkaan, joten omiasi höpiset.

Ap

Itsehän kirjoitit seksimiehestäsi, ja että rakastuit toiseen vieläpä samaan aikaan kun oli seksimies

Se ”seksimies” oli romanssi, kuten siellä lukee, ja jatkui on-offina.

Tuossa vaiheessa kun hän olisi halunnut tutustua syvemmin, olin kerennytkin rakastua toiseen.

Tässä vaiheessa olin nähnyt ”seksimiehen” (huom: SINUN keksimäsi termi, ei minun näkemykseni asiasta) edellisen kerran alkusyksystä, ja tuolloin oli kesä.

Eli en tosiaan nähnyt ”seksimiestä” silloin kun tapasin sen toisen johon rakastuin, ja kuten jo kirjoitin: KAIKKI mitä kerroit oli vain omia oletuksiasi ja kertoo lähinnä sinusta, ei minusta.

Ap

Seksimies on sinun keksimäsi termi, kirjoitit: "Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms."

Älä esitä aviomiesehdokkaille mitään siveyden sipulia, olet seksimiesten nainen

Jaa niinpäs siellä lukikin, mutta tuntuu hieman halventavalta häntä kohtaan tuo termi, sillä kyseessä oli tosiaan ihana ihminen eikä mitään pahaa sanottavaa hänestä.

Se ihmissuhde ei vain ikinä syventynyt mihinkään suuntaan, vaan toisti sitä ”nähdään, katsotaan leffaa, harrastetaan seksiä, katsotaan taas leffaa, nukutaan, harrastetaan seksiä”-kaavaa eli seksikeskeinen ihmissuhde.

Enkä esitä kenellekään mitään, ei mikään ihme ”siveys” ole tässä pointti ollenkaan, vaan tutustuminen rauhassa. Jos mies tekee nopeasti aloitteen seksiin niin oletan helposti, että ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä sen kummemmin, vaan seksiä juurikin vailla.

Eikä ole myöskään mitään ”aviomiesehdokkaita” vaan miehiä jotka kiinnostaa tai joihin jopa ihastun, ja haluaisin tutustua paremmin.

Jos mies ei tunne samoin niin sitten ei tunne, mutta minun lähtökohtainen ajatus on tuo.

Mikään ”siveys” tai esittäminen ei asiaan liity, vaan se millä tavalla haluan tutustua uuteen ihmiseen.

Ap

Seksimiehen kanssa sinulla oli seksiä heti. Haluat tutustua kumppanuusmieheen siten, että manipuloit häntä luulemaan, että et ole helppo.

Taas oletuksia.

”Seksimiehen” kanssa ei ollut heti seksiä, ja olin ensin hänestä kiinnostunut muutenkin, mutta kun hän alkoi viemään juttuja seksin suuntaan niin ymmärsin, ettei tunne ole molemminpuolinen enkä enää ajatellut hänestä niin, vaan keskityin seksi-puoleen.

Olen kertonut miksi haluan tutustua kiinnostavaan mieheen rauhassa ilman seksiä, ja jos haluat siitä omiasi vänkyttää, niin aivan vapaasti.

Miesmakuni ei muutenkaan ole mikään keskivertomies, joten juttusi ei senkään puolesta kiinnosta. Kuulostat juuri sellaiselta loukkaantuneelta perusmieheltä joka ei osaa kuunnella toista, vaan jankkaa omia oletuksiaan.

Ap

Kyllä sinulla oli seksimiehen kanssa heti seksiä omien sanojesi mukaan: "mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet"

"Kumppanuusmiehen" kanssa olet omien sanojesi mukaan ihan erilainen ja seksistä ei saa olla puhettakaan useisiin viikkoihin ja moniin tapaamisiin, olet huijari!

Mikä ihmeen ”kumppanuusmies”?

Jos tapaan kiinnostavan oloisen miehen ja mies alkaa ehdottelemaan heti, toisilla tai kolmansilla treffeillä seksiä, niin saan helposti sen käsityksen ettei miestä tutustuminen kiinnosta, vaan on seksin perässä.

Eli MIES ITSE sen määrittää miltä silmissäni vaikuttaa, en minä lokeroi ketään lähtökohtaisesti mihinkään ”kumppanuusmies”- tai ”seksimies”-lokeroihin.

Niin ja tosiaan ”seksimiehen” kanssa oltiin tavattu aikaisemminkin ja keskusteltu etukäteen seksistä ennen kuin sitä harrastettiin, eli ei nyt ihan heti sänkyyn menty. Hän ei muutenkaan tehnyt koskaan seksissä aloitetta, eli oli sillä tavalla kunnioittava.

Taidat olla trolli, ja tahalleen jankkaat typerää baskaasi.

Ap

Ei kai seksiin yleensä päädytä niin, että toinen "alkaa ehdotella", vaan asiat etenevät siihen suuntaan. Ei se niin mene, että jutellaan niitä näitä tutustumismielessä, ja sitten toinen kuin puun takaa täräyttää pöytään jonkin seksiehdotuksen.  Ymmärrän kyllä, että sellainen olisi turn off. Mutta jos asiat luontevasti etenevät seksiin, ei siinä kenenkään tarvitse erikseen "ehdotella" mitään.

Kyllä miehet ehdottelevat teoin, esim. hinkuttamalla.

Siksi en menekään mihinkään kämpille kahdestaan uuden miehen kanssa, ja pidän huolen etten joudu sohvalle ennen kuin olen valmis seksiin.

Juuri tuollaisissa kämpillä olemis- ja sohvillahengaus-tilanteissa miehet alkavat hinkuttamaan ja yrittävät suudella yms.

En ikinä mene kämpille, päästä miestä kämpille tai yökyläile jos en ole valmis seksiin ko. miehen kanssa.

Nuorempana olen sen virheen tehnyt, mutta opin kantapään kautta mitä on kämpän ja sohvan vaarat.

Ap

Mitä tarkoitat hinkuttamisella? Jos et halua koskettaa toista etkä suudella, ymmärrän hyvin, ettei toisen aloite seksiin tunnu luontevalta. Nyt alan ehkä ymmärtää, mistä ketjun valtava ristiriita ehkä kumpuaa: eri kirjoittajat puhuvat eri asiasta. Silloin, jos ei tee mieli koskettaa toista eikä suudella, se kuulostaa minusta siltä, että tietynlaista kemiaa ja kipinää EI ole. Mutta veikkaanpa, että valtaosa niistä, jotka ovat menneet tai voisivat mennä sänkyyn hyvin alkuvaiheessa, puhuvat tilanteesta, jossa sitä kipinää ja kemiaa on. Se tarkoittaa sitä, että he itsekin haluavat suudella ja "hinkuttaa" (mitä ikinä se tarkoittaakaan, mutta oletan että tarkoitat erilaista koskettamista). Tästä tilanne etenee niin luontevasti kohti seksiä, että se ei kummankaan mielestä tunnu epäluontevalta, kun vetovoima vetää jo muutenkin toista kohti. Ei sekään silti sitä tarkoita, että kaikki menisivät sänkyyn jo ekoilla treffeillä.

Esim. itselläni on ollut pari tällaista kohtaamista. Ennestään tuntemattoman kanssa huomasi, miten mahtavasti synkkasi, oli tosi ihana jutella, flirtti ja kemia tuli ihan luonnostaan, ja ekojen treffien päätteeksi pussattiin ja oli ihanan varma olo, että haluan katsoa JUURI TÄMÄN kortin. Tokilla treffeillä kipinät vaan lisääntyivät. Tällöin seksiä kohti mennään luontevasti ilman, että se tuntuu tunkeilevalta. Täysin eri asia, kuin jos vasta tunnustellaan ja mietitään, onko toisessa edes ainesta mihinkään kaveruutta kummempaan.

Nimenomaan ON kemiaa ja kokemukseni mukaan hinkuttelu vie niin helposti seksiin, että haluan välttää alkuun koko hinkuttelun.

Ei se liity kemiaan mitenkään, ettei halua heti seksiä.

Nimenomaan mitä suurempi kemia, sen varovaisempi olen, sillä sitä pahemmin siinä voi itsensä (ja toisen) rikkoa!

Ap

Hinkuttelua, kyhnäämistä, jähimistä….

Saat kosketuksen ainakin kuulostamaan vastenmieliseltä. Olen iloinen, ettemme iän ja preferenssien vuoksi varmasti koskaan kohtaa romanttisissa merkeissä.

Vierailija
722/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei ole koskaan tuntunut siltä, että nopeasti seksiin eteneminen ja rauhassa tutustuminen/ihastuminen olisi mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. En koe menettäneeni tai riskeeranneeni sillä mitään. En ole läheisriippuvainen eikä myöskään mitään ole "lyöty lukkoon" sen perusteella, että punkkaan on jo hypätty. Enkä IKINÄ ole edennyt seksiin nopeasti vain miestä miellyttääkseni - naisetkin saattavat toisinaan haluta edetä nopeasti ihan omasta tahdostaan...!

Aikaisemmin tässä ketjussa joku jo maalaili sellaistakin, että sitten varmaan saattaa myöhemmin pettää helposti/helpommin, jos ei alussa malta odottaa. Öööh? Juu ei. Toivottavasti se oli vain provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kanssa treffeillä ravintolassa. Oli tosi ihanaa, oli kemiaa, varmaan molemminpuolin ihastusta.

Mies yritti tulla mun luo yöksi, ehdotti itse että mentäis yhdessä. Sanoin ei.. en halunnut kutsua heti.

Myöhemmin laitoin viestin, jossa ilmaisin että oon kiinnostunut, mut en halunnut ekalla kerralla vielä edetä.

Mies vastaa: no en mä nyt naimisiinkaan oo heti menossa, just eronnut jne. Ei tiiä jaksaako viritellä mitään vakavampaa.

Minä tästä aattelin: no onneksi ei menty heti panee, en ois halunnut olla vaan sen joku eronjälkeinen laastari, vaikka kipinöitä olikin. Olis tullut tosi halpa olo, jos keskustelu olis käyty jälkeenpäin ja olisin ollut tosi ihastunut ja odotuksia täynnä.

Vierailija
724/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ihastunut, niin tietysti heti seksiä, kun molemmista siltä tuntuu. Eli nopeasti, todennäköisesti heti ekana iltana. Niinkin voi tapahtua, että seksi kiinnostaa, vaikka vakavampi suhde ei. Sellaista en sen sijaan pysty kuvittelemaan, että vakava suhde kiinnostaisi, mutta seksi ei. 

Tämä on tosin teoreettista, sillä elämänkumppani löytyi yli 20 vuotta sitten ja on pysynyt rinnalla siitä saakka. Seksiä oli heti ja yhdessäkin asuttiin jo pari viikkoa myöhemmin :D

Niin, joten tutustuminen oli viikon mittainen.

Tämä huomio siis, kun joku sanoi, että mistä päättelen, että nopeasti seksiin menevät eivät tutustu ensin.

Onhan se vikkokin toki tutustumista, miltä kantilta asiaa katsoo.

Täytyy sanoa, että monella vastaavalla parilla on täällä ollut satumainen onni, kun on heti onnistunut löytämään sopivan kumppanin.

Vai onko niin, että on niin suuri halu olla jonkun kanssa eikä viihdy yksin.

Vai onko niin, että kun on kaksi sellaista tavanneet, jotka ehdottomasti haluavat pariutua niin se on siinä. Ovat olleet samaan aikaan sopivassa elämänkohdassa kun ovat tavanneet.

Vierailija
725/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen kanssa treffeillä ravintolassa. Oli tosi ihanaa, oli kemiaa, varmaan molemminpuolin ihastusta.

Mies yritti tulla mun luo yöksi, ehdotti itse että mentäis yhdessä. Sanoin ei.. en halunnut kutsua heti.

Myöhemmin laitoin viestin, jossa ilmaisin että oon kiinnostunut, mut en halunnut ekalla kerralla vielä edetä.

Mies vastaa: no en mä nyt naimisiinkaan oo heti menossa, just eronnut jne. Ei tiiä jaksaako viritellä mitään vakavampaa.

Minä tästä aattelin: no onneksi ei menty heti panee, en ois halunnut olla vaan sen joku eronjälkeinen laastari, vaikka kipinöitä olikin. Olis tullut tosi halpa olo, jos keskustelu olis käyty jälkeenpäin ja olisin ollut tosi ihastunut ja odotuksia täynnä.

Kiitos tästä viestistä. Näinhän se on, olen juuri samaa mieltä.

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Tai niin, että olen katunut aamulla kun tunnelma on lässähtänyt, molemmin puolin tai minun puoleltani.

Ihmettelen vaan miten niin monet ovat kertalaakista ja hetiseksistä löytäneet juuri sellaisen ihmisen joka on vapaa ja valmis sitoutumaa jopa suoraan parisuhteeseen saakka.

Kun näitä lainatussa tekstissä kerrotun kaltaisia tapauksia on suurin osa kuitenkin.

Joko vastaeronneita laastaria hakemassa, niitä jotka ovat kiinni eksässään tai vain hakemassa hetken huvia.

Tai ehkä hiukan ihastuvat, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi tai eivät halua sillä hetkellä vakavaa suhdetta.

Kyllä on hieno tunne kun jälkeenpäin huomaa väistäneensä luodin, kuten lainatussa tekstissä kerrottiin.

Luulen, että näitä on paljonkin, mutta tässä ketjussa kirjoitetaan mieluummin enemmän niistä seksikerroista jotka ovat onnistuneet tuottamaan jatkoa, ollaan hiljaa niistä lätsähdyksistä, pettymyksistä ja huteista.

Vierailija
726/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös viisissäkymmenissä ja eronnut pitkästä liitosta. Nuorena liittoon mennessä ajattelin juuri, että ensin tutustutaan ja vasta sitten seksiä. Ehdin sitten aika monta vuotta että avioseksielämää, jossa minun nautinto ja halu ei ollut ensisijaista, kun en nuorena edes osannut asettaa sille jotain oletuksia.

Nyt aikuisena harrastan seksiä paljon enemmän ja useammin ja vapaammin. Koska valitsin kumppanin nyt niin ja sillä ehdolla, että meidän kemiat varmasti sopii yhteen.

Pelkkä oman halun herääminen oli niin riemullista, että olin kyllä valmis menemään sänkyyn jos niin käy.

Halusin valita miehen niin, että myös minun tarpeet on tärkeitä ja ne huomioidaan meidän suhteessa. Siksi en olisi ryhtynyt enää mihinkään pysyvään ennen kuin se oli selvillä.

Vierailija
727/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Tai niin, että olen katunut aamulla kun tunnelma on lässähtänyt, molemmin puolin tai minun puoleltani.

Ihmettelen vaan miten niin monet ovat kertalaakista ja hetiseksistä löytäneet juuri sellaisen ihmisen joka on vapaa ja valmis sitoutumaa jopa suoraan parisuhteeseen saakka.

Kun näitä lainatussa tekstissä kerrotun kaltaisia tapauksia on suurin osa kuitenkin.

Joko vastaeronneita laastaria hakemassa, niitä jotka ovat kiinni eksässään tai vain hakemassa hetken huvia.

Tai ehkä hiukan ihastuvat, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi tai eivät halua sillä hetkellä vakavaa suhdetta.

Kyllä on hieno tunne kun jälkeenpäin huomaa väistäneensä luodin, kuten lainatussa tekstissä kerrottiin.

Luulen, että näitä on paljonkin, mutta tässä ketjussa kirjoitetaan mieluummin enemmän niistä seksikerroista jotka ovat onnistuneet tuottamaan jatkoa, ollaan hiljaa niistä lätsähdyksistä, pettymyksistä ja huteista.

Joo ihmettelen kanssa! Noinko monella kipinät syttyy, seksi sujuu ja vielä ovat vapaita & halukkaita sitoutumaan? Mun käsitys nykydeittailusta on kyllä paljon huonompi!

Vierailija
728/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole kuin osatotuus, että ekasta laakista huomataan, että seksi sujuu ja ollaan kuin luodut toisillemme, tervetuloa ihana, yhteinen elämä.

Ei kerrota niistä monista, kymmenistä tai jopa sadoista kerroista joissa on nopeasti sekstattu, mutta tulos on jotain kaikkea muuta kuin yhteinen tulevaisuus.

Sehän on ihan mahdotonta ja utopistista oikeassa elämässä, että kipinät sinkoilee ja seksi on niin taivaallista tuntemattoman kanssa. Ja molemmat ovat siinä tilanteessa, että viikon, parin jälkeen hynttyyt yhteen. Ja senkin jälkeen kaikki sujuu kuin tanssi.

Yhtä harvinaista kuin lottovoitto. Nämä kaikki ovat sitten jotain parisuhdemarkkinoiden Hannu Hanhia.

Tai sitten vain tarve olla jonkun kanssa on niin suuri.

Vierailija
729/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmettelen kanssa! Noinko monella kipinät syttyy, seksi sujuu ja vielä ovat vapaita & halukkaita sitoutumaan? Mun käsitys nykydeittailusta on kyllä paljon huonompi!

Kyllä aika monet treffit sain käydä, ennen kuin tapasin tämän nykyisen kumppanini. Hänen kanssaan meni kolme viikkoa kirjoitellessa, kun asumme eri paikkakunnilla. Soitimme kerran ennen treffejä. Viiden tunnin kaupunkitreffien päätteeksi hän tuli meille yöksi ja rakastelimme. Kummankaan ei tarvinnut ”ehdotella” tai ”hinkutella” enkä onneksi omista sohvaa, tuota vaarallista huonekalua :D

Kumpikin nimenomaan oli nähnyt ihan riittävästi nykydeittailua. Kun tapaa aikuisen, suloisen, rehellisen tyypin, jota vielä haluaa fyysisesti, miksi odottaa kauempaa?

Niiltä aiemmilta treffeiltä toisten kanssa lähdin kahvittelun jälkeen kotiin.

Asumme muuten erillämme edelleen. Olen tavannut useaan otteeseen kumppanini lapset.

Vierailija
730/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika monet treffit sain käydä, ennen kuin tapasin tämän nykyisen kumppanini. Hänen kanssaan meni kolme viikkoa kirjoitellessa, kun asumme eri paikkakunnilla. Soitimme kerran ennen treffejä. Viiden tunnin kaupunkitreffien päätteeksi hän tuli meille yöksi ja rakastelimme. Kummankaan ei tarvinnut ”ehdotella” tai ”hinkutella” enkä onneksi omista sohvaa, tuota vaarallista huonekalua :D

Kumpikin nimenomaan oli nähnyt ihan riittävästi nykydeittailua. Kun tapaa aikuisen, suloisen, rehellisen tyypin, jota vielä haluaa fyysisesti, miksi odottaa kauempaa?

Asumme muuten erillämme edelleen. Olen tavannut useaan otteeseen kumppanini lapset.

Mistä tiedät ensitapaamisella että hän on rehellinen, jos olette sitä ennen tutustuneet vain kirjoittelemalla? Ihminen osaa kyllä viesteissä ja viiden tunnin kaupunkitreffien aikana esittää jotain aivan muuta kuin oikeasti on. Tuo on ihan silkkaa tuuripeliä.

Vierailija
731/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän, minun ja mieheni suhde alkoi "panosta parisuhteeseen"- tavalla, sellaistakin sattuu. Kyllähän niitä lässähdyksiä väkisinkin tulee, jos seksikokemuksia on paljon, minulla ei ole. Yksi kerta oli huono, toisilla treffeillä sänkyyn ja huonosti meni. Ei se silti harmita, olenpahan nyt senkin kokenut. Kysymys oli sen kaltaisista eroavaisuuksista seksimieltymyksissä, että mikään odottaminen ei olisi asiaa muuttanut paremmaksi.

Pystyn olemaan yksin, ennen kuin tapasin mieheni olin sinkku neljä vuotta. Sinä aikana oli yksi seksikerta. Seksistä tykkäävälle se ei kylläkään ollut mukavaa aikaa.

Vierailija
732/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ensitapaamisella että hän on rehellinen, jos olette sitä ennen tutustuneet vain kirjoittelemalla? Ihminen osaa kyllä viesteissä ja viiden tunnin kaupunkitreffien aikana esittää jotain aivan muuta kuin oikeasti on. Tuo on ihan silkkaa tuuripeliä.

Totta. Oli hyvää tuuria, että tämä mies oli ns. parisuhdekamaa.

Vaikka veit kotiisi ja rakastelitte.

Olisi voinut olla vain "katselemassa" .

Monesti nyt jälkeenpäin sinkkuaikoja muistellessa huvittaa, kun moni mies treffien tai tapaamisen jälkeen sanoi "katsellaan/soitellaan". Siitä jo oppi tietämään, että juttu melkein sitten jäi siihen.

Vierailija
733/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole niillä treffeillä (treffit nro x, joilla sänkyyn on milloinkin päädytty) ajatellut, että tässä on varmasti nyt se oikea unelmien prinssi. 🙂 En ajatellut myöskään silloin, kun oman tulevan mieheni kaadoin (treffit nro 2). 🙂 Siis jos on ollut kemiaa ja molemmista on siltä tuntunut, niin on edetty nopeasti. Ei se tarkoita, ettenkö olisi ollut näistä tyypeistä ihan oikeasti kiinnostunut, vaikken mitään hääkelloja päässäni kuvitellutkaan.

Vierailija
734/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Emme ole aivan kollegoita, mutta naapurialoilta. Kävi ilmi, että meillä on yhteisiä tuttuja. Tietyllä tavalla jopa tiesimme toisemme, vaikkemme tienneet, että ”tuo on tuo” tai varsinkaan, että kumpikin etsii suhdetta.

Ja olet oikeassa, oli aivan mieletön onnen kantamoinen, että törmäsimme deittipalvelussa. Tunnen siitä valtavaa kiitollisuutta joka päivä. Kumppanin löytäminen tässä iässä ei ole helppoa. Ikä ja etsiminen ovat kyllä tuoneet kokemuksen, että hyvää kannattaa vaalia ja arvostaa.

Toki olisi voinut käydä niin, että syystä tai toisesta suhteemme ei olisi jatkunut. Silti olisin kokenut värisyttävät treffit ja unohtumattoman yön, joita muistella. Olisiko se nyt kovin kauheaa? Jos rakastaa ylipäätään yhtään ketään, surulta ja menetykseltä ei voi säästyä. Olen vastikään menettänyt rakkaan läheisen ja joutunut tämänkin asian kanssa perusteellisesti kasvokkain.

Ap:n ja monen muun kohdalla en ymmärrä sitä, että seksiin ryhdytään, kun ei (paljoakaan) kiinnosta, mutta siitä pidättäydytään, kun kiinnostaa oikeasti. Toki niin voi tehdä, ei ole minulta pois. En vain itse osaisi kumpaakaan, en laimeaa pikaseksiä enkä väkisin väännettyä odottelua.

Vierailija
735/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oli hyvää tuuria, että tämä mies oli ns. parisuhdekamaa.

Vaikka veit kotiisi ja rakastelitte.

Olisi voinut olla vain "katselemassa" .

Monesti nyt jälkeenpäin sinkkuaikoja muistellessa huvittaa, kun moni mies treffien tai tapaamisen jälkeen sanoi "katsellaan/soitellaan". Siitä jo oppi tietämään, että juttu melkein sitten jäi siihen.

Hän ei muuten ollut mies.

Vierailija
736/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, kirjoitustyylistäsi päättelin, että olit nainen.

Ja sitä rataa sitten kirjoitin, että mies.

En ajatellut niin tarkkaan.

Katsoin vain omasta näkökulmastani sitten kun kirjoitin.

Vierailija
737/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ok, kirjoitustyylistäsi päättelin, että olit nainen.

Ja sitä rataa sitten kirjoitin, että mies.

En ajatellut niin tarkkaan.

Katsoin vain omasta näkökulmastani sitten kun kirjoitin.

Nytkö sitten päättelit, etten olisi nainen?

Vierailija
738/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasti, että saan miehen täysin pauloihini. Menevät hyvästä seksistä ihan sekaisin ja tekevät mitä vain puolestani. 

Vierailija
739/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman nopeasti, että saan miehen täysin pauloihini. Menevät hyvästä seksistä ihan sekaisin ja tekevät mitä vain puolestani. 

Tää on provo, mutta siinä on totuuden siemen. Kyllä miehet ovat pääsääntöisesti innoissaan, kun saavat hyvää seksiä.

Vierailija
740/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissani menen sänkyyn ja tarkoitus on nukkua