Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
761/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli puolison muna suussa heti ekoilla treffeillä. Rakastuttiin sitten myöhemmin, eihän siinä ekana iltana vielä voi tietää onko vakavissaan vai ei.

Vierailija
762/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli puolison muna suussa heti ekoilla treffeillä. Rakastuttiin sitten myöhemmin, eihän siinä ekana iltana vielä voi tietää onko vakavissaan vai ei.

Niin oli mullakin ja kas kummaa, ollaan vieläkin yhdessä muna suussa tai ilman. Eikä ne oikeestaan ollut edes treffit, juteltiin ja siitä asiat sitten etenivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on toisaalta hyvä kokeilla ne kemiat myös seksin suhteen aika nopeasti (en kyllä ekoilla treffeillä) ettei vaan käy niin että on jo rakastunut mutta homma ei toimi sängyssä ollenkaan. Olisi aikamoinen pettymys huomata tämä vasta sitten kun on jo oikeasti rakastuttu. Siinäkö pitäisi sitten tuomita itsensä harrastamaan loppuelämänsä huonoa seksiä.

Vierailija
764/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan nukuttaa niin silloin on mukavinta mennä sänkyyn, siinä saa parhaiten unen

Vierailija
765/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollessani tosissani väsynyt pyrin kyllä menemään nopeasti sänkyyn.

Vierailija
766/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on toisaalta hyvä kokeilla ne kemiat myös seksin suhteen aika nopeasti (en kyllä ekoilla treffeillä) ettei vaan käy niin että on jo rakastunut mutta homma ei toimi sängyssä ollenkaan. Olisi aikamoinen pettymys huomata tämä vasta sitten kun on jo oikeasti rakastuttu. Siinäkö pitäisi sitten tuomita itsensä harrastamaan loppuelämänsä huonoa seksiä.

Kyllähän sen kemia toimivuuden huomaa miltei heti. Ei tietenkään kannata pitkittää esimerkiksi monia kuukausia, mutta muutaman kerran tavata. Että jonkinlainen tuttuus on tullut keskenään ja jotain juttelua, siis on jotain muutakin mihin suutaan käyttää kuin toisen munaan.

Itsellä ei kyllä tulisi mieleenkään ensimmäisessä seksissä tai ensitreffeillä, eikä kolmansillakaan miehen munaa suuhuni tunkea.

Jos mies sitä vaatii tai asia edes tulee puheeksi, saati teoksi saakka esittää, niin ei tulisi paria meistä. Ajatusmaailmamme ja tapamme olisivat liian erilaisia.

On liian ronskia, puolin ja toisin. Ja ihan terveydenkin kannalta, hyi helkkari mitä siellä saattaa muhia. Jos kaikki muut naiset ovat heti lutkuttaneet niin minä olisin sitten se ensimmäinen joka ei niin tee.

Jos munajutut olivat vitsi, niin ok, mutta muuten en naisena tuosta "innokuudesta" olisi kovin ylpeä. Myös osoittaa miehestä jotain, en nyt sano mitä.

Tämä siis niille, jotka ottivat munajutut esiin.

Vierailija
767/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt mistä tulee nimitys munahaukka. No, nyt selvisi, kannattaa lukea vauva-palstaa.

Vierailija
768/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli puolison kusen makunen muna suussa heti ekoilla treffeillä. Rakastuttiin sitten myöhemmin, eihän siinä ekana iltana vielä voi tietää onko vakavissaan vai ei.

Vierailija
769/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt mistä tulee nimitys munahaukka. No, nyt selvisi, kannattaa lukea vauva-palstaa.

Luontoillan asiantuntijat ei tienneet?

Vierailija
770/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään saa kummallisen ja jotenkin viallisen ihmisen leiman jos ei halua heti parin tapaamiskerran jälkeen harrastaa seksiä  sen tuntemattoman ihmisen kanssa. Ja nykyään kun pariutuminern on siirtynyt nettiin, ne tavatut ihmiset ovat todellakin tuntemattomia. Ei ole ketään kaveria tai sukulaista jolta voisi kysyä että onko tuo kunnon ihminen ennen kuin päättää tavata.

Itse en ole siihen valmis noin nopeasti. Eikä kysymyksessä ole mikään "pelaaminen", ihme ajatuksia joillakin taas. En vaan syty kenestäkään tuiki tuntemattomasta miehestä niin paljon että haluaisin heti altistaa itseni intiimiin kanssakäymiseen. Ei ketään kovin hyvin opi tuntemaan jos pari kertaa käy treffeillä ja juttelee muutaman tunnin. Haluan tutustua paremmin ensinnäkin oman mielenrauhani takia ja toisekseen senkin takia että karsiutuu pelkän seksin perässä olevat ihmiset, joista en ole kiinnostunut. Eivät he viitsi odottaa koska eivät ole minusta ihmisenä millään lailla kiinnostuneita, tositoimiin olisi päästävä mieluiten ekoilla treffeillä. Joten mukavasti pääsee noistakin eroon kun malttaa odottaa.

Vierailija
771/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen kemia toimivuuden huomaa miltei heti. Ei tietenkään kannata pitkittää esimerkiksi monia kuukausia, mutta muutaman kerran tavata. Että jonkinlainen tuttuus on tullut keskenään ja jotain juttelua, siis on jotain muutakin mihin suutaan käyttää kuin toisen munaan.

Itsellä ei kyllä tulisi mieleenkään ensimmäisessä seksissä tai ensitreffeillä, eikä kolmansillakaan miehen munaa suuhuni tunkea.

Jos mies sitä vaatii tai asia edes tulee puheeksi, saati teoksi saakka esittää, niin ei tulisi paria meistä. Ajatusmaailmamme ja tapamme olisivat liian erilaisia.

On liian ronskia, puolin ja toisin. Ja ihan terveydenkin kannalta, hyi helkkari mitä siellä saattaa muhia. Jos kaikki muut naiset ovat heti lutkuttaneet niin minä olisin sitten se ensimmäinen joka ei niin tee.

Jos munajutut olivat vitsi, niin ok, mutta muuten en naisena tuosta "innokuudesta" olisi kovin ylpeä. Myös osoittaa miehestä jotain, en nyt sano mitä.

Uhhh mikä siveydensipuli. Eihän naisia paneta, hyi! Saati kuka nyt suuseksiä haluais, ush 🤣

Vierailija
772/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, paitsi jos on demi kuten minä. Silloin seksuaalista halua ei edes ole ennen tunnesidettä, eli ei ole mitään järkeä testata kun 100% varmuudella se ei toimi jos menen liian nopeasti seksiin. Ainut vaihtoehto on nimenomaan antaa tunteiden kehittyä ensin. Ja toisin kuin "tavisseksuaalit" pelkäävät, seksi ei ole ikinä ollut huonoa. Ne kemiat kun tuntee jos siinä tutustumisvaiheessa. Tai ainakin minä siis ole aina tuntenut.

Vierailija
773/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan edustaa vähemmistöä eli en menisi enkä ole mennyt. Johtuu siitä, että seksi ei ole vain mekaanista seksiä, vaan läheisyyttä, hellyyttä ja lisää kiintymystä sekä rakkautta toista kohtaan. Mikäli toinen ei ole tosissaan en halua jakaa mitään niin intiimiä ennen kuin luotan ja tunnen paremmin. Lisäksi olen hitaasti lämpiävää sorttia ja tarvitsen aikaa tutustumiseen. En voisi ikinä hypätä suin päin tai puolitutun kanssa pehkuihin.

Vierailija
774/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tätä ajattelua ymmärrä. Jos on rakastunut toiseen oikeasti, niin kyllä sitä seksuaalista halua löytyy. Ja seksissäkin pystyy oppimaan uutta. Olisi tosi tyhmää ’testata’ ihminen, ja todeta tämä huonoksi seksissä, kun hyvässä suhteessa oikeasti vasta opitaan tuntemaan mistä toinen pitää.

Vierailija
775/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, paitsi jos on demi kuten minä. Silloin seksuaalista halua ei edes ole ennen tunnesidettä, eli ei ole mitään järkeä testata kun 100% varmuudella se ei toimi jos menen liian nopeasti seksiin. Ainut vaihtoehto on nimenomaan antaa tunteiden kehittyä ensin. Ja toisin kuin "tavisseksuaalit" pelkäävät, seksi ei ole ikinä ollut huonoa. Ne kemiat kun tuntee jos siinä tutustumisvaiheessa. Tai ainakin minä siis ole aina tuntenut.

Minä oikeasti uskon, että sinä ja minä olemme niitä tavisseksuaaleja. On ihan normaalia tuntea halua ihmiseen, johon on rakastunut, ja suurin osa naisista ei edes saa orgasmia irtosuhteissa. He silti niihin suostuvat jostain käsittämättömästä syystä.

Vierailija
776/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oikeasti uskon, että sinä ja minä olemme niitä tavisseksuaaleja. On ihan normaalia tuntea halua ihmiseen, johon on rakastunut, ja suurin osa naisista ei edes saa orgasmia irtosuhteissa. He silti niihin suostuvat jostain käsittämättömästä syystä.

Noooh, kyllä mä sanoisin että suurin osa ihmisistä tuntee seksuaalista halua edes joskus muuten vaan, joko ilman kohdetta tai sitten vaikka vasta tapaamaansa henkilöön. Osa toki ei tätä panetustaan lähde toteuttamaan, osa sitten hyppää vällyihin koska vaan. Toki sitten he tuntevat halua myös sitä rakastumisen kohdetta kohtaan. Mutta deminä minä en tunne minkäänlaista halua ellen ole parhaillani ihastunut/rakastunut. Seksissä on on/off -nappula ja jos niitä tunteita ei ole, olen todellakin täysin off. Eli uskon kyllö olevani selkeässä vähemmistössä.

Vierailija
777/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontoillan asiantuntijat ei tienneet?

No ei ne tienneet päällekkäin olevista muurahaisistakaan. Ei ne kaikkea tiedä. 

Vierailija
778/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.

Ei minulla liity mitään tuollaista ”vaikeasti tavoiteltava”-ajatusta tähän, vaan yksinkertaisesti koen seksin helposti sekoittavan tutustumista ja rauhallinen ystävä-pohjainen tutustuminen enempi mieleeni.

Miehestä tulee myös herkästi pelimies-vibat, jos se yrittää heti seksiä.

Se taas ei liity asiaan mitenkään, että kiinnostaako seksi, sillä sitä ei tarvitse silti harrastaa heti.

Eikä mielestäni kannata. Minua haluttaa kyllä seksiä päivittäin, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa jos on aie tutustua.

Ap

Mutta muille annat nopeasti?

En todellakaan tuntisi itseäni haluttavaksi silmissäsi, jos minä olen ainoa joka joutuu odottamaan, vaikka selittäisit sen johtuvan kiinnostuksesta. Tuntisin oloni loukatuksi.

Vierailija
779/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhhh mikä siveydensipuli. Eihän naisia paneta, hyi! Saati kuka nyt suuseksiä haluais, ush 🤣

Niin paljon minua ei paneta, että tuntemattoman tai kerran-pari tavatun miehen munan suuhuni tunkisin.

Jos joillain ihmisillä on niin kova (sanoisin eläimellinen) panetus päällä niin kaikin mokomin, huvinsa kullakin.

Eri asia vakituisessa ja pitemmässä suhteessa.

En usko olevani ainoa "siveyden sipuli" joka näin ajattelee.

Joskus kyllä kannattaisi hiukan malttaa, ainakin jos itseään pitää jonkin arvoisena ihmisenä.

Ihmettelen kyllä mihin maailma on mennyt, millään ei mitään väliä.

Vierailija
780/828 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tätä ajattelua ymmärrä. Jos on rakastunut toiseen oikeasti, niin kyllä sitä seksuaalista halua löytyy. Ja seksissäkin pystyy oppimaan uutta. Olisi tosi tyhmää ’testata’ ihminen, ja todeta tämä huonoksi seksissä, kun hyvässä suhteessa oikeasti vasta opitaan tuntemaan mistä toinen pitää.

Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta ei se siitä halusta ole kiinni. Joskus se halu ja ralastuminenkaan ei vaan riitä. Eikä kyse ole myöskään mistään teknisestä suorituksesta jota opetellaan. Ainakaan pelkästään. Kyse on siitä, että joidenkin kanssa se vaan sujuu kuin tanssi ihan luonnostaan ja joidenkin kanssa se on juuri sitä kömpelöä opettelua. Ja niiden jälkimmäisten kanssa se seksi ei pääse ikinä sille tasolle kuin niiden ensiksi mainittujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi