Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?
Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??
Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?
Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?
Kommentit (828)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin miehen kanssa treffeillä ravintolassa. Oli tosi ihanaa, oli kemiaa, varmaan molemminpuolin ihastusta.
Mies yritti tulla mun luo yöksi, ehdotti itse että mentäis yhdessä. Sanoin ei.. en halunnut kutsua heti.
Myöhemmin laitoin viestin, jossa ilmaisin että oon kiinnostunut, mut en halunnut ekalla kerralla vielä edetä.
Mies vastaa: no en mä nyt naimisiinkaan oo heti menossa, just eronnut jne. Ei tiiä jaksaako viritellä mitään vakavampaa.
Minä tästä aattelin: no onneksi ei menty heti panee, en ois halunnut olla vaan sen joku eronjälkeinen laastari, vaikka kipinöitä olikin. Olis tullut tosi halpa olo, jos keskustelu olis käyty jälkeenpäin ja olisin ollut tosi ihastunut ja odotuksia täynnä.
Kiitos tästä viestistä. Näinhän se on, olen juuri samaa mieltä.
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Tai niin, että olen katunut aamulla kun tunnelma on lässähtänyt, molemmin puolin tai minun puoleltani.
Ihmettelen vaan miten niin monet ovat kertalaakista ja hetiseksistä löytäneet juuri sellaisen ihmisen joka on vapaa ja valmis sitoutumaa jopa suoraan parisuhteeseen saakka.
Kun näitä lainatussa tekstissä kerrotun kaltaisia tapauksia on suurin osa kuitenkin.
Joko vastaeronneita laastaria hakemassa, niitä jotka ovat kiinni eksässään tai vain hakemassa hetken huvia.
Tai ehkä hiukan ihastuvat, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi tai eivät halua sillä hetkellä vakavaa suhdetta.Kyllä on hieno tunne kun jälkeenpäin huomaa väistäneensä luodin, kuten lainatussa tekstissä kerrottiin.
Luulen, että näitä on paljonkin, mutta tässä ketjussa kirjoitetaan mieluummin enemmän niistä seksikerroista jotka ovat onnistuneet tuottamaan jatkoa, ollaan hiljaa niistä lätsähdyksistä, pettymyksistä ja huteista.Joo ihmettelen kanssa! Noinko monella kipinät syttyy, seksi sujuu ja vielä ovat vapaita & halukkaita sitoutumaan? Mun käsitys nykydeittailusta on kyllä paljon huonompi!
Me ei deittailla, mä tunsin mieheni harrastuksesta jo aiemmin. Kipinä syttyi, tiesin jo siviilisäädyt ja muut.
Mentiin sänkyyn heti toisilla treffeillä. Ekoilla nähtiin vaan ravintolassa.
Nyt 8v yhdessä. Hyvähän se kumppani on koeajaa! :D
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo ap:n Netflix&chill -ajatus... Ekoilla treffeillä me tapailumiehen kanssa istuttiin sohvalla juttelemassa, keitettiin välillä teetä ja syötiin jäätelöä. Juteltiin lisää. Joskus myöhemmin illalla - tai no yöllä - keitettiin iltapuurot. Sitten ajelin kotiin nukkumaan.
Mitä jännää siinä on?
Olen minäkin ollut miehen luona nopealla aikataululla yksin iltasella kylästelemässä, MUTTA minä tiesin sen miehen pidemmältä ajalta, luotin siihen 100%, tiesin että se on demiseksuaali, ja varmistin vielä ennen menoani, että eihän tähän iltaan sisälly seksioletusta.
Hän siis kutsui minut saunomaan, ja käytännössä chillattiin yhteensä joku 12h ja saunottiin myös pitkään, makoiltiin vierekkäin lattialla nauramassa yhteiselle huumorille jne.
Ei ollut missään vaiheessa mitään muuta kuin vapaa ja kotoinen olo, koska kyseinen mies ei ollut YHTÄÄN hyökkäävä, eikä millään tavalla yrittänyt mitään.
Eli ei minulla mitään "KAIKKI KOTIINSA KUTSUVAT MIEHET OVAT NETFLIX-CHILLAAJIA JA YRITTÄVÄT HETI SEXIÄ"-ajatusta tässä ole. Vain selkeistä tapauksista.
Ap
Silti kirjoitustesi perusteella sinulla on tapana kuitenkin niputtaa kaikki tällaista ehdottavat miehet kyseiseen kategoriaan.
Öh ei????
Olen kertonut nyt kaksi tapausta joista toiseen meni heti maku, ja hän oli selkeästi netflix-chillaaja ja hyökkäävä mies. Ehdotti hänen kämpällään kokkailua ja jotain leffan katsomista eli halusi kyhnäys-apajille. Todnäk tähtäsi jopa ihan seksiin.
Toisen tapauksen mies: ei ollenkaan hyökkäävä, tiettävästi demiseksuaali, kutsui saunomaan (ja saunominen ei ole mitään klassista netflix-chillauskulttuuria vaan päinvastoin epäseksuaalista toimintaa vaikka siellä alasti ollaankin)
Eli aika erilaiset tapaukset.
Kolmas mies jonka kämpälle olen mennyt oli mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet, ja siellä hänen luonaan minä tein aloitteen siihen itse toimintaan eli hän ei ollut aloitteellinen siinä.
Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms. Sen kanssa oli vaan kivaa ja se oli tosi hyvä rakastaja, mutta emme me koskaan sen kummemmin tutustuneet vaikka se romanssi silloin kestikin 9kk ja jatkui on-offina vuosia. Loppuvaiheessa se avautui yhtäkkiä koko elämästään ja olisi vissiin halunnut alkaakin tutustumaan, mutta varmaan lähinnä siksi koska tajusi minun rakastuneen toiseen (ja kohta en enää jaksanutkaan nähdä häntä). Lopulta vaan menetin mielenkiintoni ja tuntui, että se ihmissuhde oli jäänyt toistamaan sitä periaatteessa loistavan seksin kaavaa, mutta se ei syventynyt tai kasvanut siitä ikinä mihinkään suuntaan, ja lopulta se taivaallinen seksikin oli vain tylsää, ennalta-arvattavaa kaavaa.
Mutta kemiaa meillä oli, ja se oli todella lempeä ihana mies jolla oli hyvä rakastava energia ja taito käyttää eri kehonosiaan naisen vartalolle.
Eli tietysti näitä on eri junaan, mutta nyt olikin kyse TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Mahdollisesta kumppanuudesta.
Ap
Pääsisipä näkemään APn sulhasehdokkaan ilmeen kun nämä jutut paljastuu.
"Sinun kanssasi kyse on TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Sinusta tulee aviomiesfibat, joten jos ehdotat ensimmäisiin viikkoihin seksiä niin loukkaannun, enkä missään nimessä suostu. Seksiä varten minulla on nytkin seksimies, jonka luona toteutan kaikenlaista seksiä, eri juttuja mitä hänen kanssaan yhdessä suunnittelemme. Sinulta odotan että suunnittelet ja järjestät romanttisia treffejä ulkona ja viihdytät minua viattomalla huumorilla. Näiden treffien välissä käyn seksimiehen kotona ja hän käyttää eri kehonosiaan taitavasti minun vartalolleni"
😂😂😂
Oletuksia oletuksia ja pelkkiä oletuksia.
Mikään kuvailemasi ei ole koskaan tapahtunut elämässäni tai kuvaa minua ollenkaan, joten omiasi höpiset.Ap
Itsehän kirjoitit seksimiehestäsi, ja että rakastuit toiseen vieläpä samaan aikaan kun oli seksimies
Se ”seksimies” oli romanssi, kuten siellä lukee, ja jatkui on-offina.
Tuossa vaiheessa kun hän olisi halunnut tutustua syvemmin, olin kerennytkin rakastua toiseen.
Tässä vaiheessa olin nähnyt ”seksimiehen” (huom: SINUN keksimäsi termi, ei minun näkemykseni asiasta) edellisen kerran alkusyksystä, ja tuolloin oli kesä.Eli en tosiaan nähnyt ”seksimiestä” silloin kun tapasin sen toisen johon rakastuin, ja kuten jo kirjoitin: KAIKKI mitä kerroit oli vain omia oletuksiasi ja kertoo lähinnä sinusta, ei minusta.
Ap
Seksimies on sinun keksimäsi termi, kirjoitit: "Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms."
Älä esitä aviomiesehdokkaille mitään siveyden sipulia, olet seksimiesten nainen
Jaa niinpäs siellä lukikin, mutta tuntuu hieman halventavalta häntä kohtaan tuo termi, sillä kyseessä oli tosiaan ihana ihminen eikä mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Se ihmissuhde ei vain ikinä syventynyt mihinkään suuntaan, vaan toisti sitä ”nähdään, katsotaan leffaa, harrastetaan seksiä, katsotaan taas leffaa, nukutaan, harrastetaan seksiä”-kaavaa eli seksikeskeinen ihmissuhde.Enkä esitä kenellekään mitään, ei mikään ihme ”siveys” ole tässä pointti ollenkaan, vaan tutustuminen rauhassa. Jos mies tekee nopeasti aloitteen seksiin niin oletan helposti, että ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä sen kummemmin, vaan seksiä juurikin vailla.
Eikä ole myöskään mitään ”aviomiesehdokkaita” vaan miehiä jotka kiinnostaa tai joihin jopa ihastun, ja haluaisin tutustua paremmin.
Jos mies ei tunne samoin niin sitten ei tunne, mutta minun lähtökohtainen ajatus on tuo.
Mikään ”siveys” tai esittäminen ei asiaan liity, vaan se millä tavalla haluan tutustua uuteen ihmiseen.Ap
Seksimiehen kanssa sinulla oli seksiä heti. Haluat tutustua kumppanuusmieheen siten, että manipuloit häntä luulemaan, että et ole helppo.
Taas oletuksia.
”Seksimiehen” kanssa ei ollut heti seksiä, ja olin ensin hänestä kiinnostunut muutenkin, mutta kun hän alkoi viemään juttuja seksin suuntaan niin ymmärsin, ettei tunne ole molemminpuolinen enkä enää ajatellut hänestä niin, vaan keskityin seksi-puoleen.Olen kertonut miksi haluan tutustua kiinnostavaan mieheen rauhassa ilman seksiä, ja jos haluat siitä omiasi vänkyttää, niin aivan vapaasti.
Miesmakuni ei muutenkaan ole mikään keskivertomies, joten juttusi ei senkään puolesta kiinnosta. Kuulostat juuri sellaiselta loukkaantuneelta perusmieheltä joka ei osaa kuunnella toista, vaan jankkaa omia oletuksiaan.Ap
Kyllä sinulla oli seksimiehen kanssa heti seksiä omien sanojesi mukaan: "mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet"
"Kumppanuusmiehen" kanssa olet omien sanojesi mukaan ihan erilainen ja seksistä ei saa olla puhettakaan useisiin viikkoihin ja moniin tapaamisiin, olet huijari!
Mikä ihmeen ”kumppanuusmies”?
Jos tapaan kiinnostavan oloisen miehen ja mies alkaa ehdottelemaan heti, toisilla tai kolmansilla treffeillä seksiä, niin saan helposti sen käsityksen ettei miestä tutustuminen kiinnosta, vaan on seksin perässä.
Eli MIES ITSE sen määrittää miltä silmissäni vaikuttaa, en minä lokeroi ketään lähtökohtaisesti mihinkään ”kumppanuusmies”- tai ”seksimies”-lokeroihin.
Niin ja tosiaan ”seksimiehen” kanssa oltiin tavattu aikaisemminkin ja keskusteltu etukäteen seksistä ennen kuin sitä harrastettiin, eli ei nyt ihan heti sänkyyn menty. Hän ei muutenkaan tehnyt koskaan seksissä aloitetta, eli oli sillä tavalla kunnioittava.
Taidat olla trolli, ja tahalleen jankkaat typerää baskaasi.
Ap
Ei kai seksiin yleensä päädytä niin, että toinen "alkaa ehdotella", vaan asiat etenevät siihen suuntaan. Ei se niin mene, että jutellaan niitä näitä tutustumismielessä, ja sitten toinen kuin puun takaa täräyttää pöytään jonkin seksiehdotuksen. Ymmärrän kyllä, että sellainen olisi turn off. Mutta jos asiat luontevasti etenevät seksiin, ei siinä kenenkään tarvitse erikseen "ehdotella" mitään.
Kyllä miehet ehdottelevat teoin, esim. hinkuttamalla.
Siksi en menekään mihinkään kämpille kahdestaan uuden miehen kanssa, ja pidän huolen etten joudu sohvalle ennen kuin olen valmis seksiin.
Juuri tuollaisissa kämpillä olemis- ja sohvillahengaus-tilanteissa miehet alkavat hinkuttamaan ja yrittävät suudella yms.
En ikinä mene kämpille, päästä miestä kämpille tai yökyläile jos en ole valmis seksiin ko. miehen kanssa.
Nuorempana olen sen virheen tehnyt, mutta opin kantapään kautta mitä on kämpän ja sohvan vaarat.Ap
Nuorena tietty kaikki miehet eivät ole oppineet vielä rajoja eikä välttämättä kaikki vanhatkaan, mutta kyllä siinä sohvalla voi suudella vaikkei etenisikään sinä iltana seksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman nopeasti, että saan miehen täysin pauloihini. Menevät hyvästä seksistä ihan sekaisin ja tekevät mitä vain puolestani.
Niinhän ne tekevät, ja mieheni auliisti myöntää olevansa orjani vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin. Toteaa myös, ettei valita sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman nopeasti, että saan miehen täysin pauloihini. Menevät hyvästä seksistä ihan sekaisin ja tekevät mitä vain puolestani.
Tää on provo, mutta siinä on totuuden siemen. Kyllä miehet ovat pääsääntöisesti innoissaan, kun saavat hyvää seksiä.
Minäkin käytän nykyään porkkanaa mäkättämisen sijaan ja hommat hoituu helposti ja nopeasti. Mieskin sanoo, että nyt osaan vetää oikeasta narusta asiassa kuin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut, niin tietysti heti seksiä, kun molemmista siltä tuntuu. Eli nopeasti, todennäköisesti heti ekana iltana. Niinkin voi tapahtua, että seksi kiinnostaa, vaikka vakavampi suhde ei. Sellaista en sen sijaan pysty kuvittelemaan, että vakava suhde kiinnostaisi, mutta seksi ei.
Tämä on tosin teoreettista, sillä elämänkumppani löytyi yli 20 vuotta sitten ja on pysynyt rinnalla siitä saakka. Seksiä oli heti ja yhdessäkin asuttiin jo pari viikkoa myöhemmin :D
Niin, joten tutustuminen oli viikon mittainen.
Tämä huomio siis, kun joku sanoi, että mistä päättelen, että nopeasti seksiin menevät eivät tutustu ensin.
Onhan se vikkokin toki tutustumista, miltä kantilta asiaa katsoo.
Täytyy sanoa, että monella vastaavalla parilla on täällä ollut satumainen onni, kun on heti onnistunut löytämään sopivan kumppanin.
Vai onko niin, että on niin suuri halu olla jonkun kanssa eikä viihdy yksin.
Vai onko niin, että kun on kaksi sellaista tavanneet, jotka ehdottomasti haluavat pariutua niin se on siinä. Ovat olleet samaan aikaan sopivassa elämänkohdassa kun ovat tavanneet.
Olen yksi tuolla aiemmin kirjoittaneista ja olen suhteessa, joka alkoi ensitreffien jälkeisestä yhteisestä yöstä. Mutta ei suinkaan heti löytynyt tämä sopiva. Esimerkiksi eräs mies oli aiemmin jonka kanssa jotain suhteentapaista yritimme rakentaa, häneen olin todella ihastunut, ja tein pakahtumiskuolemaa kun tuntui ettei häntä kiinnosta seksi lainkaan, mutta silti halusi viestitellä jatkuvasti.
Hirveä tilanne joka pitkittyessään ei ollut mitenkään ihanaa ja rauhallista tutustumista, mua niin hävetti kun kävin liian kuumana enkä osannut peittää asiaa. Jokaisen näkemisen jälkeen palasin turhautuneena kotiin ja mietin miksi jouduin käydä taas yksin nukkumaan. Sitten kuitenkin yritin malttaa ja olla mukana siinä viattomassa ja säädyllisessä ihastushattarassa. Kun viimein päädyimme sänkyyn asti, tuntui että hän tyydytti siinä vain minun tarpeitani, enkä ole varma nauttiko hän itse yhtään.
Eihän siitä mitään tullut. Olikohan hän aseksuaali, tai sitten en vain herättänyt hänessä kuin silittelyn- ja suojelunhalua. Lopulta hän jätti minut ikävästi roikkumaan ja odottamaan milloin hänellä olisi taas aikaa. Aikaa ei koskaan löytynyt. Paha mieli jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo ap:n Netflix&chill -ajatus... Ekoilla treffeillä me tapailumiehen kanssa istuttiin sohvalla juttelemassa, keitettiin välillä teetä ja syötiin jäätelöä. Juteltiin lisää. Joskus myöhemmin illalla - tai no yöllä - keitettiin iltapuurot. Sitten ajelin kotiin nukkumaan.
Mitä jännää siinä on?
Olen minäkin ollut miehen luona nopealla aikataululla yksin iltasella kylästelemässä, MUTTA minä tiesin sen miehen pidemmältä ajalta, luotin siihen 100%, tiesin että se on demiseksuaali, ja varmistin vielä ennen menoani, että eihän tähän iltaan sisälly seksioletusta.
Hän siis kutsui minut saunomaan, ja käytännössä chillattiin yhteensä joku 12h ja saunottiin myös pitkään, makoiltiin vierekkäin lattialla nauramassa yhteiselle huumorille jne.
Ei ollut missään vaiheessa mitään muuta kuin vapaa ja kotoinen olo, koska kyseinen mies ei ollut YHTÄÄN hyökkäävä, eikä millään tavalla yrittänyt mitään.
Eli ei minulla mitään "KAIKKI KOTIINSA KUTSUVAT MIEHET OVAT NETFLIX-CHILLAAJIA JA YRITTÄVÄT HETI SEXIÄ"-ajatusta tässä ole. Vain selkeistä tapauksista.
Ap
Silti kirjoitustesi perusteella sinulla on tapana kuitenkin niputtaa kaikki tällaista ehdottavat miehet kyseiseen kategoriaan.
Öh ei????
Olen kertonut nyt kaksi tapausta joista toiseen meni heti maku, ja hän oli selkeästi netflix-chillaaja ja hyökkäävä mies. Ehdotti hänen kämpällään kokkailua ja jotain leffan katsomista eli halusi kyhnäys-apajille. Todnäk tähtäsi jopa ihan seksiin.
Toisen tapauksen mies: ei ollenkaan hyökkäävä, tiettävästi demiseksuaali, kutsui saunomaan (ja saunominen ei ole mitään klassista netflix-chillauskulttuuria vaan päinvastoin epäseksuaalista toimintaa vaikka siellä alasti ollaankin)
Eli aika erilaiset tapaukset.
Kolmas mies jonka kämpälle olen mennyt oli mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet, ja siellä hänen luonaan minä tein aloitteen siihen itse toimintaan eli hän ei ollut aloitteellinen siinä.
Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms. Sen kanssa oli vaan kivaa ja se oli tosi hyvä rakastaja, mutta emme me koskaan sen kummemmin tutustuneet vaikka se romanssi silloin kestikin 9kk ja jatkui on-offina vuosia. Loppuvaiheessa se avautui yhtäkkiä koko elämästään ja olisi vissiin halunnut alkaakin tutustumaan, mutta varmaan lähinnä siksi koska tajusi minun rakastuneen toiseen (ja kohta en enää jaksanutkaan nähdä häntä). Lopulta vaan menetin mielenkiintoni ja tuntui, että se ihmissuhde oli jäänyt toistamaan sitä periaatteessa loistavan seksin kaavaa, mutta se ei syventynyt tai kasvanut siitä ikinä mihinkään suuntaan, ja lopulta se taivaallinen seksikin oli vain tylsää, ennalta-arvattavaa kaavaa.
Mutta kemiaa meillä oli, ja se oli todella lempeä ihana mies jolla oli hyvä rakastava energia ja taito käyttää eri kehonosiaan naisen vartalolle.
Eli tietysti näitä on eri junaan, mutta nyt olikin kyse TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Mahdollisesta kumppanuudesta.
Ap
Pääsisipä näkemään APn sulhasehdokkaan ilmeen kun nämä jutut paljastuu.
"Sinun kanssasi kyse on TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Sinusta tulee aviomiesfibat, joten jos ehdotat ensimmäisiin viikkoihin seksiä niin loukkaannun, enkä missään nimessä suostu. Seksiä varten minulla on nytkin seksimies, jonka luona toteutan kaikenlaista seksiä, eri juttuja mitä hänen kanssaan yhdessä suunnittelemme. Sinulta odotan että suunnittelet ja järjestät romanttisia treffejä ulkona ja viihdytät minua viattomalla huumorilla. Näiden treffien välissä käyn seksimiehen kotona ja hän käyttää eri kehonosiaan taitavasti minun vartalolleni"
😂😂😂
Oletuksia oletuksia ja pelkkiä oletuksia.
Mikään kuvailemasi ei ole koskaan tapahtunut elämässäni tai kuvaa minua ollenkaan, joten omiasi höpiset.Ap
Itsehän kirjoitit seksimiehestäsi, ja että rakastuit toiseen vieläpä samaan aikaan kun oli seksimies
Se ”seksimies” oli romanssi, kuten siellä lukee, ja jatkui on-offina.
Tuossa vaiheessa kun hän olisi halunnut tutustua syvemmin, olin kerennytkin rakastua toiseen.
Tässä vaiheessa olin nähnyt ”seksimiehen” (huom: SINUN keksimäsi termi, ei minun näkemykseni asiasta) edellisen kerran alkusyksystä, ja tuolloin oli kesä.Eli en tosiaan nähnyt ”seksimiestä” silloin kun tapasin sen toisen johon rakastuin, ja kuten jo kirjoitin: KAIKKI mitä kerroit oli vain omia oletuksiasi ja kertoo lähinnä sinusta, ei minusta.
Ap
Seksimies on sinun keksimäsi termi, kirjoitit: "Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms."
Älä esitä aviomiesehdokkaille mitään siveyden sipulia, olet seksimiesten nainen
Jaa niinpäs siellä lukikin, mutta tuntuu hieman halventavalta häntä kohtaan tuo termi, sillä kyseessä oli tosiaan ihana ihminen eikä mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Se ihmissuhde ei vain ikinä syventynyt mihinkään suuntaan, vaan toisti sitä ”nähdään, katsotaan leffaa, harrastetaan seksiä, katsotaan taas leffaa, nukutaan, harrastetaan seksiä”-kaavaa eli seksikeskeinen ihmissuhde.Enkä esitä kenellekään mitään, ei mikään ihme ”siveys” ole tässä pointti ollenkaan, vaan tutustuminen rauhassa. Jos mies tekee nopeasti aloitteen seksiin niin oletan helposti, että ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä sen kummemmin, vaan seksiä juurikin vailla.
Eikä ole myöskään mitään ”aviomiesehdokkaita” vaan miehiä jotka kiinnostaa tai joihin jopa ihastun, ja haluaisin tutustua paremmin.
Jos mies ei tunne samoin niin sitten ei tunne, mutta minun lähtökohtainen ajatus on tuo.
Mikään ”siveys” tai esittäminen ei asiaan liity, vaan se millä tavalla haluan tutustua uuteen ihmiseen.Ap
Toiset meistä osaa tutustua ihmiseen JA harrastaa seksiä. Itse en ole kiskaan jaksanut leffojen katselua. Tutustuessa mieheen käymme kävelyllä, syömässä, tehdään ruokaa, jne. Missä voi samalla kommunikoida ja tutustua. Sen lisäksi aikaa riittää seksiinkin, jos kemiaa on. Jos ei ole niin ei tule suhdettakaan. Ja seksin jälkeen on kiva maata sylikkäin ja jutella.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.
Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.
Mutta kukin tavallaan tietysti.
Mä joskus tulin siihen tulokseen, että kun menee heti sänkyyn ja seksi on hyvää, voi se sumentaa järjen. Ts. mies voi olla ihan ääliö, mutta hyvän seksin merkeissä se jää ehkä huomaamatta. Sit suhde syvenee ja oot nalkissa idiootin kanssa. Nimim. Näinkin on käynyt
Harrastan seksiä kiinnostavan ihmisen kanssa heti kun mahdollisuus! Monta kertaa se kiinnostus lopahtaa, kun huomaa ettei seksi toimi juuri sen henkilön kanssa. Parempi tietää heti eikä tuhlata kummankaan aikaa. Seksi on joka tapauksessa yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa, en ole kovin henkinen kumppanuus -tyyppi, joten otan selvää heti toimiiko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, joka ei ole tosissaan? Totta kai sänkyyn sen kanssa, jonka kanssa on tosissaan.
Näitä vastaavia hokemia on ollut jo monta. En ymmärrä taaskaan.
Mistä ihmeestä te tiedätte, että se toinen on tosissaan? 😮
Jos tutustumista ei ole ollut oikein yhtään? Onko teillä joku kristallipallo vai mistä niin päättelette. Kun siihen tosissaan oloon tarvitaan yleensä kaksi.
Jos minä olen ihan tosissani ja luulen että se toinenkin, mutta mies sanoo aktin jälkeen se on sitten moro niin tuntuuko kivalta, no ei.
Siksi juuri hiukan tutustumista ennen niin ainakin jonkinverran voi tietää tai päätellä onko toinen tosissaan vai pelkän seksin perään.No minä ajattelen, että saipahan ainakin seksiä jos ei muuta sitten.
Sulle on siis ihan ok jos saat tietää, että tulit käytetyksi pelkästään tarpeiden tyydytykseen? Samalla kun itse olit tosissasi hakemassa jotain muutakin.
Oispa aika paljon helpompi elämä jos osaisi suhtautua noin kevyesti...
No sainhan minä itsekin tyydytystä tai sitten ajattelen, että eipä sujunut seksi yhtään ja hyvä kun asia tuli heti selville. Kuule vielä pahemmalta sinusta tuntuu, jos tapailet pitkän kaavan kautta ja sitten sen eka kerran jälkeen homma loppuukin siihen, jos toisen mielestä se seksi ei suju yhtään. Suosittelen hoitamaan nuo seksiasiat heti alussa pois.
Varmaan seksiasioiden hoitaminen heti alta pois toimii tietynlaisilla persoonilla, mutta taidat unohtaa että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Kuvittelepa huviksesi tilanne jossa esim. tosi ujo, varautunut ihminen päättää mennä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn hoitamaan homman alta pois. Ei ole kovin vaikea arvata miten sujuu.
No sit se ujo ja arka ei mene pikaisesti seksiin koska se ei sovi sen pirtaan.
Turha tulla tänne syyllistämään ihmisiä joille seksi on normaalia kanssakäymistä puhumisen tavoin. Seksi on hyvä asia, kahden ihmisen ja osa pysyvää parisuhdetta ainakin useimmille. Jos haluat seksittömän suhteen niin puhu. Varmasti löydät samoin ajattelevan.
Se aika meni jo jolloin seksiä piti hävetä ja puhua kuiskaten kiertoilmauksin.
Ketä minä tässä olen syyllistänyt? En ketään, haluat vain jostain syystä lukea sen niin. Erikoista miten aina jos joku sanoo ettei halua seksiä heti tai ettei pysty siihen tutemattoman kanssa, se tarkoittaa automaattisesti, ettei hän ole kiinnostunut seksistä. En tiedä mistä tuollainen ajattelu oikein tulee, haluaako joku avata?
En halua suhdetta ylipäätään, kiitos aiemman kokemukseni, joten minua tämä asia ei sinällään koske. Kunhan kerron typeriä ajatuksiani.
Ihmiset ei yleensä osaa arvostaa sitä, minkä saavat helposti. Oli kyse sitten menestyksestä, rahasta tai naisesta. Se tuntuu hölmöltä ja epäreilulta mutta kokemuksesta tiedän, että näin se tuuppaa olemaan.
Eivät kaikki mutta hyvin useat nopeasti sänkyyn menneet ovat saaneet tuntea tämän nahoissaan. He tietysti mieluummin muistelevat sitä yhtä tyyppiä, jonka kanssa sitten päädyttiin pitkään suhteeseen, ja pyrkivät unohtamaan ne kolme joista ei seksin jälkeen enää kuulunut.
Jos joku näistä on johtanut enemmän tai vähemmän vahinkoraskauteen siitä ei puhuta. Jos on tullut sukupuolitauteja siitä ei puhuta. Siitä, jos mies otti kun parempaa ei saanut, ei puhuta. Näitä kaikkia kuitenkin tapahtuu paljon, sen huomaa ihan katsomalla katukuvaa.
Pari nostoa
- Mitä sitten, jos on pannut x ihmistä päätymättä parisuhteeseen? Mitä pahaa siinä on, jos ihminen itse ei ajattele asian olevan ongelma?
- Kondyloomaa ja herpestä (oireilevaa) lukuun ottamatta ehkäisy auttaa tuohon tautiongelmaan, jos et ole tiennyt.
- Ajatteletko, että "tyytymissuhteet" ovat nimenomaan niihin, joiden kanssa ollaan menty heti sänkyyn? Mistä tiedät, että suhde on syntynyt juuri näin?
- Tuntuu, että keskustelussa törmää kaksi ajattelutapaa. Toinen on seksiin antamisena ja saamisena suhtautuva: nainen "antaa" ja turmeltuu antaessaan, mies saa. Toinen näkökulma on sitten se, että seksiä harrastaa kuka haluaa ja miksi haluaa, asiassa ei ole moraalista ongelmaa.
- Itselleni koko tuo "annoitko heti" kuulostaa lähinnä umpijuntin huutelulta. Otan osaa, jos et ole vielä ymmärtänyt, että naisena voit mennä sänkyyn ihan ilman, että menet siitä pilalle. Suosittelen, että et seurustele miesten kanssa, jotka ajattelevat näin.
- Kondomi auttaisi mutta ainakin 3/4 panee paljaalla. Se on todettu sekä täällä palstalla että kysyessäni asiasta oikeassa elämässä.
- Se, että ollaan nopeasti edetty ei tarkoita että juuri siinä suhteessa olisi ns tyydytty. Sitä vain kommentoin, että aika moni mies ottaa ihan minkä tahansa naisen jos siltä saa seksiä - koska vaihtoehtona on se, ettei saa mistään. Tästä tulee sanonta "mies ei jätä ellei sillä ole uusi valmiiksi katsottuna".
- Minä en ole sellainen nainen jonka kanssa maataan kerran ja jätetään. Minä en ole sellainen nainen, että minun kanssani seurustellaan puoliksi ja samalla katsellaan muita naisia. Minä olen sellainen nainen, että kanssani mietitään naimisiinmenoa. Mies tietää kyllä hyvin nopeasti tavattuaan naisen että voisiko kuvitella menevänsä naimisiin kyseisen naisen kanssa - ja minä seurustelen vain sellaisen kanssa, joka kokee vastauksen olevan "kyllä". Suurin osa naisista kelpaa kyllä joko seksiin tai suhteeseen vaikka vastaus olisi "ei".En suosittele kaikille näin voimakasta suhtautmista asiaan. Tiedostan kyllä sen, että olen suhtautumiseltani poikkeava ja moni nainen kyllä haluaisi seurustella kevyestikin. Minä en selliseen kuitenkaan ryhdy. Minä en suhteessa nalkuta, valita enkä pyri kontrolloimaan miestä (esim sitä miten hän viettää vapaa-aikaansa, miten hän asettelee astiat pesukoneeseen) - pidän ulkonäöstäni huolta ja myös meidän välisestä kemiasta - joten panostaessani suhteeseen näin paljon vaadin kyllä myös sen, että myös mies on tosissaan.
Tuota noin. Toivottavasti olet sattumalta niin onnekas, että sinun kumppanisi eivät muuta mieltään vaikkapa ollessaan kihloissa tms. Tuo "minun kanssani suunnitellaan avioliittoa" "minä en nalkuta enkä kontrolloi" -kombo kuulostaa nimittäin siltä, että
- Sinulla on tosi outoja luuloja toisten parisuhteista
- Sinulla on tosi outoja ajatuksia itsestäsi. Ainakin aikuiseksi hyvin lapsekkaita.
:,D
En ajattele seksiä esteenä romanttisuudelle tai rakastumiselle. Se on osa elämää, eikä minua rajoita säännöt tai uskomukset sen suhteen. Voin harrastaa seksiä kun haluan, kun tilanne on oikea eikä se vaikuta mitenkään edellä mainittuihin. Ei se niitä mitenkään pilaa, jos sillä ei voi niitä ostaakaan toisaalta.
Usein ihmisillä on erikoisia kuvitelmia romantiikasta ja romanttisesta rakkaudesta. Romanttista on se, että on avoin toista kohtaan, eikä rakentele mitään illuusioita. Ihminen se toinenkin on, siinä samassa veneessä. Ei mitään pelejä. Ei ihme odotuksia elämää suuremmasta romantiikasta, romanttista on kun yhdessä syödään aamupuuroa. Samalta se maistuu seksinkin jälkeen. Se on vaan seksiä, parisuhteessa on paljon muitakin tasoja sen lisäksi. Ei ole mitään ennen/jälkeen seksin todellisuutta tosielämässä. No, vähän voi paikat olla hellänä, muukin kuin sydän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oikein ymmärtänyt miten ilman seksiä toiseen tutustuisi jotenkin paremmin tai "rauhassa". Mitä omia suhteitani mietin niin niihin ihmisiin on tutustunut paljon nopeammin syvemmin ja kaikin puolin paremmin joiden kanssa on myös suhde mennyt nopeasti intiimiksi.
Se pelkkä tapailu on helposti sellaista jutustelua ja vähän ulkokultaista omien hyvien puolien esittelyä joka tuntuu minusta vähän teinimeiningiltä. Istutaan kahvilla tai käydään hohtokeilaamassa jne. En itse koe tutustuvani siinä mitenkään kovin hyvin.
Mutta kukin tavallaan tietysti.
Mä joskus tulin siihen tulokseen, että kun menee heti sänkyyn ja seksi on hyvää, voi se sumentaa järjen. Ts. mies voi olla ihan ääliö, mutta hyvän seksin merkeissä se jää ehkä huomaamatta. Sit suhde syvenee ja oot nalkissa idiootin kanssa. Nimim. Näinkin on käynyt
🤣🤣🤣
Tutustuminen, sitten jos kemiaa, suukot, ja kosketukset, katseet, hymyt, sisäinen ihastumisen tunne, ilmassa On.., tykkäämistä ja haluamista - mennään kuin mentäisiin, silloin kun kuviteltaisiin että olisi ensimmäinen rakkaus ja kaikki olisi uutta TAIKKA kun kohdalle tulee ainutkertainen rakkaus, vaikka aiemmin olisikin ollut kokemuksia/rakastumisia/rakastamisia. Silloin katseessa ja suukossa on JO tarpeeksi erotiikkaa joksikin ajaksi, silloin haluaa viipyä siinä ilmanalassa ja ollaan seikkailun tiellä. Kääriydytään peiton alle ja katsotaan trillereitä, kun on jännää niin liki, flirttaillaan, hassutellaan, ei niin että peitto on pornopaikka.net, vaan otetaan askel kohti kemioiden leikkisää tunnelmaa.
Ei niin että toistetaan kaavaa, vaan uusin silmin. Vähän Puppy Love tyyliin tai ehkä kattavammin sanoen Fresh made Love.
Välttämättä ei siis tarvita kokematonta ihmistä kokemaan näin, vaan freessit silmät ja sydämessä tuiketta. (!)
Tästä tekstistä ei voi lukea mitään viktoriaanista settiä kaulukset ylhäällä, siitä ei ole kyse. Eikä libidon koosta taikka intohimon määrästä. Seksiä voi olla jossain vaiheessa, siihenkään ei ole kaavaa vaan pointti on, että avataan silmät ja sydän, toivotaan kemiaa. Kaikille ei sovi, tämä ei ole mikään yleinen linja, tämä on ennemminkin suhtautumisen kemiaa.
Sitä ennen tai sen jälkeen, kumpi on parivuoteen oikealla puoliskolla ja kumpi vasemmalla puoliskolla.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei tarkoita mitään. Sänkyyn voi mennä heti tarkoitusperistä huolimatta.
Toki näinkin. Mutta seksi voi kyllä tarkoittaa myös ihan helvetin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuulla, että mikä järki siinä odottamisessa on? Miksi se on rauhassa tutustumista? Minkä rauhan se seksi rikkoo?
Eiköhän se ole niin, että jos kaksi ihmistä haluaa sänkyyn niin ne menee, aivan sama monennetko treffit on menossa. Jos toinen ei halua, niin sehän johtuu siitä, että ei halua sitä toista ihmistä riittävästi eikä ole seksin tarvetta. Miksi siitä pitää tehdä hirveä draama? Eri asia, jos toinen haluaa "vain" seksiä. Silloinhan se ei ole mitään parisuhteen etsimistä. Mutta onko se automaattinen turn off, jos toinen haluaa seksiä? Eikö se ole aivan luontainen ihmisen tarvehierarkiaan kuuluva asia?
Mä en kyllä tajua näitä, jotka haluaa treffailla kuukausikaupalla ja sitten todetaan, että joo, tämä oli tässä, en näköjään syttynyt sulle riittävästi mennäkseni sänkyyn. Eiköhän sen aika pitkälle ensi näkemällä huomaa, jos toisen kanssa ei halua sänkyyn. Toinen siinä sitten toiveikkaana on odotellut, että koskakohan ne tunteet sitten on riittävällä tasolla, että vois ehdottaa, ettei mene vaan fiilikset. Ja sitten nämä hitaastilämpiävät varmaan loukkaantuu verisesti, jos deittailukumppani on samalla käynyt jonkun toisen kanssa treffeillä, josta on saanut seksiä. Pidetään vähän niin kuin selibaatissa sitä toista, että jos sä mua riittävästi arvostat niin odotat puoli vuotta kassit sinisinä, että multa irtoo... aikamoista vallan käyttöä.
Minulla 90% seksikokemuksista on huonoja. Vaikka olen sanonut, että sattuu, miehet eivät ole lopettaneet.
Terapeutti on sanonut, etten saisi harrastaa seksiä, koska ihmiset käyttävät hyväksi ja satuttavat. En ole koskaan seurustellut, kukaan mies ei ole halunnut suhdetta kanssani vaikka seksiä on harrastettu heidän ilokseen.
Miten edes voisin löytää jonkun yhteisen sävelen, jos kaikki on toista varten? Miksei ole tullut vastaan ketään, joka seksistä huolimatta olisi ollut kiinnostunut? Miksei kukaan osaa antaa muuta neuvoa, kuin että älä harrasta seksiä heti?
Valitettavasti täsmälleen samanlaisia kokemuksia täälläkin. Kaipaan parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Tuntuu ihan toivottomalta löytää sopivaa miestä. Vastaan tulee näitä, jotka ensin antavat ymmärtää olevansa kiinnostuneita. Todellisuudessa ovatkin vain yhden asian perässä. Samoin minulla suurin osa seksikokemuksista on ikäviä. On tehty kaikki miehen nautinnon takia, ei sillä väliä, mitä minä olen halunnut. On sattunut, mutta eipä ole miehet lopettaneet. Tuntuu siltä, että minusta kiinnostuvat vain nämä ikävästi käyttäytyvät tyypit.
Pari päivää sitten loppui tapailu yhden miehen kanssa (miehen aloitteesta). Puhuimme avoimesti kaikenlaisista asioista ja kerroin, että on huonoja kokemuksia taustalla. Mies sanoi, että hänen kanssaan voi kieltäytyä, eikä ole pakko tehdä mitään sellaista, mitä ei oikeasti halua - edes miellyttääkseen häntä. Tapaamiset johtivat melko nopeasti seksiin, mutta tämän henkilön kanssa se tuntui hyvältä edetä nopeasti. Nyt jälkeenpäin tuntuu siltä, että mies vain käytti minua. Sen jälkeen, kun seksi tuli kuvioihin, loppui kaikki muu tekeminen. Ei enää ulkoilua, eri paikoissa käymistä yms.
Kaduttaa tosi paljon, että tapailu eteni seksiin asti. Ymmärrän ap:n ja muutaman muun näkemyksen siitä, että haluaa tutustua rauhassa. Todennäköisesti omassa tilanteessani merkkejä oli ilmassa, ettei mies olekaan ihan sitä, mitä antoi ymmärtää olevansa. En vain osannut tunnistaa niitä, kun olin kiintynyt häneen ja seksi entisestään toi kiintymyksen tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vai naiset alkako pihtailemaan. Tänä vuonna 22 kaatoa ja vuosiennätykseen jäljellä enää 3. Menee tiukille, mutta yleensä joulukuussa on käynyt hyvä flaksi.
No minä en näihin ennätyksiisi liity mitenkään tai olisi muutenkaan potentiaalinen ehdokas urakkaasi, kun en ole harrastanut seksiä koko vuonna.
Joten väärä ketju.Ap
Tuo kaatokalle on enintään 14 v ja puhuu lämpimikseen asiasta, josta hänellä ei mitään kokemusta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä sänkyyn ihmisen kanssa, joka ei ole tosissaan? Totta kai sänkyyn sen kanssa, jonka kanssa on tosissaan.
Jos tutustumista ei ole ollut oikein yhtään? Onko teillä joku kristallipallo vai mistä niin päättelette. Kun siihen tosissaan oloon tarvitaan yleensä kaksi.
Jos minä olen ihan tosissani ja luulen että se toinenkin, mutta mies sanoo aktin jälkeen se on sitten moro niin tuntuuko kivalta, no ei.
Siksi juuri hiukan tutustumista ennen niin ainakin jonkinverran voi tietää tai päätellä onko toinen tosissaan vai pelkän seksin perään.No minä ajattelen, että saipahan ainakin seksiä jos ei muuta sitten.
Sulle on siis ihan ok jos saat tietää, että tulit käytetyksi pelkästään tarpeiden tyydytykseen? Samalla kun itse olit tosissasi hakemassa jotain muutakin.
No sainhan minä itsekin tyydytystä tai sitten ajattelen, että eipä sujunut seksi yhtään ja hyvä kun asia tuli heti selville. Kuule vielä pahemmalta sinusta tuntuu, jos tapailet pitkän kaavan kautta ja sitten sen eka kerran jälkeen homma loppuukin siihen, jos toisen mielestä se seksi ei suju yhtään. Suosittelen hoitamaan nuo seksiasiat heti alussa pois.
Varmaan seksiasioiden hoitaminen heti alta pois toimii tietynlaisilla persoonilla, mutta taidat unohtaa että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Kuvittelepa huviksesi tilanne jossa esim. tosi ujo, varautunut ihminen päättää mennä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn hoitamaan homman alta pois. Ei ole kovin vaikea arvata miten sujuu.
Turha tulla tänne syyllistämään ihmisiä joille seksi on normaalia kanssakäymistä puhumisen tavoin. Seksi on hyvä asia, kahden ihmisen ja osa pysyvää parisuhdetta ainakin useimmille. Jos haluat seksittömän suhteen niin puhu. Varmasti löydät samoin ajattelevan.
Ketä minä tässä olen syyllistänyt? En ketään, haluat vain jostain syystä lukea sen niin. Erikoista miten aina jos joku sanoo ettei halua seksiä heti tai ettei pysty siihen tutemattoman kanssa, se tarkoittaa automaattisesti, ettei hän ole kiinnostunut seksistä. En tiedä mistä tuollainen ajattelu oikein tulee, haluaako joku avata?
En halua suhdetta ylipäätään, kiitos aiemman kokemukseni, joten minua tämä asia ei sinällään koske. Kunhan kerron typeriä ajatuksiani.
Ihmiset ei yleensä osaa arvostaa sitä, minkä saavat helposti. Oli kyse sitten menestyksestä, rahasta tai naisesta. Se tuntuu hölmöltä ja epäreilulta mutta kokemuksesta tiedän, että näin se tuuppaa olemaan.
Eivät kaikki mutta hyvin useat nopeasti sänkyyn menneet ovat saaneet tuntea tämän nahoissaan. He tietysti mieluummin muistelevat sitä yhtä tyyppiä, jonka kanssa sitten päädyttiin pitkään suhteeseen, ja pyrkivät unohtamaan ne kolme joista ei seksin jälkeen enää kuulunut.
Jos joku näistä on johtanut enemmän tai vähemmän vahinkoraskauteen siitä ei puhuta. Jos on tullut sukupuolitauteja siitä ei puhuta. Siitä, jos mies otti kun parempaa ei saanut, ei puhuta. Näitä kaikkia kuitenkin tapahtuu paljon, sen huomaa ihan katsomalla katukuvaa.
Pari nostoa
- Mitä sitten, jos on pannut x ihmistä päätymättä parisuhteeseen? Mitä pahaa siinä on, jos ihminen itse ei ajattele asian olevan ongelma?
- Kondyloomaa ja herpestä (oireilevaa) lukuun ottamatta ehkäisy auttaa tuohon tautiongelmaan, jos et ole tiennyt.
- Ajatteletko, että "tyytymissuhteet" ovat nimenomaan niihin, joiden kanssa ollaan menty heti sänkyyn? Mistä tiedät, että suhde on syntynyt juuri näin?
- Tuntuu, että keskustelussa törmää kaksi ajattelutapaa. Toinen on seksiin antamisena ja saamisena suhtautuva: nainen "antaa" ja turmeltuu antaessaan, mies saa. Toinen näkökulma on sitten se, että seksiä harrastaa kuka haluaa ja miksi haluaa, asiassa ei ole moraalista ongelmaa.
- Itselleni koko tuo "annoitko heti" kuulostaa lähinnä umpijuntin huutelulta. Otan osaa, jos et ole vielä ymmärtänyt, että naisena voit mennä sänkyyn ihan ilman, että menet siitä pilalle. Suosittelen, että et seurustele miesten kanssa, jotka ajattelevat näin.
- Kondomi auttaisi mutta ainakin 3/4 panee paljaalla. Se on todettu sekä täällä palstalla että kysyessäni asiasta oikeassa elämässä.
- Se, että ollaan nopeasti edetty ei tarkoita että juuri siinä suhteessa olisi ns tyydytty. Sitä vain kommentoin, että aika moni mies ottaa ihan minkä tahansa naisen jos siltä saa seksiä - koska vaihtoehtona on se, ettei saa mistään. Tästä tulee sanonta "mies ei jätä ellei sillä ole uusi valmiiksi katsottuna".
- Minä en ole sellainen nainen jonka kanssa maataan kerran ja jätetään. Minä en ole sellainen nainen, että minun kanssani seurustellaan puoliksi ja samalla katsellaan muita naisia. Minä olen sellainen nainen, että kanssani mietitään naimisiinmenoa. Mies tietää kyllä hyvin nopeasti tavattuaan naisen että voisiko kuvitella menevänsä naimisiin kyseisen naisen kanssa - ja minä seurustelen vain sellaisen kanssa, joka kokee vastauksen olevan "kyllä". Suurin osa naisista kelpaa kyllä joko seksiin tai suhteeseen vaikka vastaus olisi "ei".En suosittele kaikille näin voimakasta suhtautmista asiaan. Tiedostan kyllä sen, että olen suhtautumiseltani poikkeava ja moni nainen kyllä haluaisi seurustella kevyestikin. Minä en selliseen kuitenkaan ryhdy. Minä en suhteessa nalkuta, valita enkä pyri kontrolloimaan miestä (esim sitä miten hän viettää vapaa-aikaansa, miten hän asettelee astiat pesukoneeseen) - pidän ulkonäöstäni huolta ja myös meidän välisestä kemiasta - joten panostaessani suhteeseen näin paljon vaadin kyllä myös sen, että myös mies on tosissaan.
Tuota noin. Toivottavasti olet sattumalta niin onnekas, että sinun kumppanisi eivät muuta mieltään vaikkapa ollessaan kihloissa tms. Tuo "minun kanssani suunnitellaan avioliittoa" "minä en nalkuta enkä kontrolloi" -kombo kuulostaa nimittäin siltä, että
- Sinulla on tosi outoja ajatuksia itsestäsi. Ainakin aikuiseksi hyvin lapsekkaita.
Mikä siinä on epäselvää? Mies saa perääntyä ihan milloin lystää. Minä kuitenkin aion mennä naimisiin - joko hänen tai jonkun muun kanssa. Jos naimisiinmeno ei häntä kiinnosta, niin en ole oikea henkilö hänelle. Se on kuitenkin niin iso asia että erimielisyyksistä tämän asian saralla ei voi joustaa - kuten ei myöskään lapsikysymyksestä. 
Sen sijaan olen hyvin joustava mitä tulee pienempiin asioihin. En yritä vaikuttaa siihen milloin mies menee nukkumaan, miten hän sisustaa kotinsa, miten tai milloin hän siivoaa tai jättääkö hän vessapytyn kannen ylös, millaisen auton hän ostaa itselleen, miten hänen pitäisi viettää vapaa-aikaansa silloin kun on erossa minusta. Kohtuuden rajoissa annan miehen päättää missä asuisimme (mies unelmoi asumisesta maalla ja minulle se on ok). Mies ilmoitti milloin olisi valmis harkitsemaan lapsia ja aikaraja oli minulle ok vaikka itse olisinkin jo aikaisemmassa vaiheessa valmis. 
Ennen kaikkea annan miehelle vapauden valita itse mitä haluaa. En pyri muuttaaman häntä. Kerron rehellisesti, että mitkä asiat ovat sellaisia että niiden kanssa en voisi elää ja sitten hän joko ottaa tai jättää tarjotun diilin. Olen myös itse sitoutunut siihen, että pikkuasioista en valita enkä riitele koska koen, että tottakai aikuisen ihmisen täytyy saada elää omaa elämäänsä ihan niin kuin lystää. Se toki vaatii minulta jonkin verran itsehillintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari nostoa
Miesten yleisimpiä valituksenaiheita parisuhteista: nainen ei ole koskaan tyytyväinen, nainen valittaa liikaa, nainen kontrolloi/"kahlitsee"

Ja kyllä olen naisena nähnyt sivusta, että pitää paikkansa. Todella monet naiset toimivat tällä tavalla parisuhteissaan.
Just näin. Nuorena sitä jotenkin ei niin osannut itsekään tiennyt mitä hakee, joten tuli treffailtua useampia tyyppejä ja toisenkin kerran, kuvitellen että jos se vaikka siitä. Tietenkään ei kiinnostanut seksi kun ei muutenkaan ollut kovin ihmeellistä se vuorovaikutus ja oma kiinnostus. Naiivina myös meni käymään heidän kotona, joten kyllähän sellaista sohvan välttelyä ja kaulailun väistelyä tapahtui. Nyt sitä näkee jo varsin nopeasti, ettei ole kemiaa eikä eväitä, ja lopettaa turhan kokeilun siihen. Myös kun huomaa että nyt kulkee ihan poikkeuksellisen hyvin, niin ei halua pelailla pelejä ja hukata sitä tilaisuutta.