Käsi sydämelle: kumman ruoka-annoksen söisit mieluummin?
ABC:n lehtipihvi maistevoinapilla, ranskalait ja coca cola
Vai
Kalliin ravintolan tonnikalafile, uunijuurekset ja villiyrttikompotti
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Unohtui: kalliin ravintolan annoksessa juomana kuiva valkoviini
Ööh... Saahan se ehkä kuivaa olla, mutta tonnikala lihaisuuttaan vaatii viiniltä rehevyyttä. Ei sille mikään kuhaviini käy. Punaviineissäkin on joillekin tonnikalaruoille sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelasta tonnikalasafkaa.
Coca-colaa ruuan kanssa ja ranskalaiset, hyäk!
En kumpaakaan, koska en syö lihaa enkä kalaa, mutta jos vaihtoehtoina olisi kasvisruoat niin tietysti kalliin ravintolan annoksen viinillä.
Lehtipihvi, koska en pidä tuoreesta tonnikalasta (ainakaan kypsennettynä, raakana en ole syönyt vielä).
Vierailija kirjoitti:
Coca-colaa ruuan kanssa ja ranskalaiset, hyäk!
Itse en sano mistään ruuasta tai juomasta "hyäk".
Cokis ei kyllä ole mikään ruokajuoma. Eikö ABC:ltä vaikka kotikaljaa saisi?
En kykene syömään kypsennettyjä vihanneksia enkä käymisteitse valmistettuja alkoholijuomia, joten ei olisi vaikea valinta.
Jos kahdesta lihasta on valittava niin mieluiten kalaa. En myöskään pidä ranskalaisista ravintola-annoksissa, juurekset ja yrtit kuulostaa paljon houkuttelevammilta. En juo cokista.
Mua kiinnostaa kalliit ravintolat annoksineen, koska niistä saa ruokaa, jota itse en osaa tai viitsi laittaa. Jonkun lehtipihvin pystyn paistamaan kotikeittiössänikin. Kovin usein ei ole missään kalliissa paikassa varaa käydä syömässä, mutta muutaman kerran vuodessa repäisen ja menen.
Vierailija kirjoitti:
Cokis ei kyllä ole mikään ruokajuoma. Eikö ABC:ltä vaikka kotikaljaa saisi?
Mitä se sua haittaa, mitä kukin juo ruokajuomanaan huoltoasemalla.
Minuakin ihmetyttää ihmiset, jotka voivat juoda cokista tai jotain muuta makeaa ruoan kanssa. Eikö se ole vähän kuin nauttisi jälkiruokaa ja pääruokaa sekaisin? Miten cokis tuo niitä ruoan makuja esiin?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää ihmiset, jotka voivat juoda cokista tai jotain muuta makeaa ruoan kanssa. Eikö se ole vähän kuin nauttisi jälkiruokaa ja pääruokaa sekaisin? Miten cokis tuo niitä ruoan makuja esiin?
Ehkä siinä muodostuu se hyvä suolaisen ja makean sekoitus mikä on monissa aasialaisissa ruuissa.
Oletettavasti hienon ravintolan uunijuuresten seassa on sellasia kasviksia, joille olen allerginen, kuten myös villiyrttikompotti. Viiniä en juo lainkaan.
Eli ihan rehellisesti? ABC. Ja tosiaan SOKERILLISEN kokiksen kanssa.
Lehtipihvi, en voi sietää tonnikalaa enkä viiniä.
En pidä sen enempää naudanlihasta kuin tonnikalastakaan, mutta jos ei ole vaihtoehtoja niin mielummin kotimaista kuin toiselta puolelta maailmaa raahattua. Juomaksi riittää vesi.
Lehtipihvi, ranskikset ja cocis,nam!
En pidä tonnikalasta, joten valinta on helppo. En myöskään juo ruoan kanssa, edes vettä, mutta cokis kävisi jälkiruoasta.
Ei jotenkin innosta kumpikaan vaihtoehto: toisessa vaihtoehdossa tökkii cokis ja toisessa tonnikala.