Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
281/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin nussittiin ihan heti. Olisko mennyt 5 minuuttia niin aloitettiin... Nyt ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja 3 lasta, naimisissa.

Vierailija
282/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot jotenkin sekaisin. Lokeroit seksin eri laatikkoon kuin ihmissuhteen, elämän ja vuorovaikutuksen.

Pointtini lienee, että jos on molemminpuolinen halu ja hinku, niin hittoako siinä kursailla pitäisi. Kuvitteletko, että ihmiset naivat vastentahtoisesti????

Huohhh EN, mutta jos uusi miestuttavuus tekee kovin nopeasti jonkun seksiin viittaavan liikkeen, niin kyllä siinä tulee helposti sellainen vaikutelma, että mies on a) pelimies b) ei ole kiinnostunut minusta sen kummemmin ihmisenä

Ap

Miksi ihmeessä moni ajattelee, että jos joku haluaa seksiä toisen kanssa, se kertoo ettei ole tästä varsinaisesti kiinnostunut? Ihme logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina oletus on, että ensimmäisillä treffeillä ollaan täysin tuntemattomia? Eihän se aina niin ole.

Vierailija
284/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta ollenkaan tuota ajatusmaailmaa, että esim kuukausi on pitkä aika olla ilman seksiä. Siis oikeasti. En haluaisi edes tapailla näin aivotonta ihmistä, jonka vietit vievät täysiä ja kieltäytyminen on jotenkin vierasta. Ei varmasti ole kovin helppoa kieltäytyä muistakaan houkutuksista. Arvostan ennen kaikkea älyä yläpäässä, vaikka ehdottomasti etsin seksuaalisesti tyydyttävää suhdetta. Minulle seksuaalisuus lähtee aivoista, ei alapäästä ja sen mahdollisimman nopeasta tyydyttämisestä.   

Vierailija
285/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen erityisesti jos olen tosissani. Seksi ja seksin toimivuus on itselleni tärkeää, on turha tuhlata kenenkään aikaa jos ollaan tämän suhteen kovin erilaisia. Ihan samalla tavalla kun koitan selvittää muutkin itselleni tärkeät asiat mahdollisimman pian, jos haaveilen romanttisesta suhteesta kys. henkilön kanssa.

Jos haluan olla vain kaveri niin sittenhän on aikaa tutustua vaikka vuosikymmeniä.

Tosin kaikki omat suhteet ovat alkaneet sillä että ensin ollaan kavereita vuosi tai useampi ja sitten yhtäkkiä huomataan että ollaankin ihastuneita ja kipinä lyö jalat alla. Ei siis oikein ole syytä vaan periaatteen vuoksi odotella sitä sänkyyn menoa.

Että tässä taas teoria ja käytäntö eroaa. 😂

Vierailija
286/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on suhteessa todella välttämätön asia niin sitten varmaan kannattaa heti harrastaa seksiä. Nämä miehet pystyy välttämään, kun ei harrasta heti seksiä. Silloin on suuremmat mahdollisuudet löytää elämänkumppani, joka osaa myös olla ilman seksiä, kun saadaan lapsia tai nainen sairastuu, eikä voi harrastaa seksiä. Vähän säälittää nämä, joille parisuhde perustuu seksiin. Näiden miehet pettävät aina viimeistään kun vauva syntyy. Libido ajaa pettämään, silloin moraali ja empatia unohtuvat, jos niitä ylipäätään edes koskaan oli.

Minulla ei ole aikuisiällä montaa päivää ollut jolloin ei olisi yhtään ns. panettanut eli varmaan seksi saattaisi olla tärkeää, mutta haluan tutustua potentiaaliseen mieheen vähän ennen kuin menen sen kanssa fyysisesti seksuaaliselle tasolle. 

Eli seksi olisi tärkeää, mutta en halua perustaa tutustumista sille.

En ikinä halua herätä sellaiseen tilanteeseen, että olen alkanut panetuksissani jonkun Tinder- tai baari-Repen kanssa ja sitten parin vuoden kiimavaiheen jälkeen herään jonain päivänä parisuhdepeiton alta parisängystä (pahimmillaan vauva kainalossa) siihen, ettei minulla olekaan mitään yhteistä tuon miehen kanssa, ja uutta putkeen.

Ap

Vierailija
287/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot jotenkin sekaisin. Lokeroit seksin eri laatikkoon kuin ihmissuhteen, elämän ja vuorovaikutuksen.

Pointtini lienee, että jos on molemminpuolinen halu ja hinku, niin hittoako siinä kursailla pitäisi. Kuvitteletko, että ihmiset naivat vastentahtoisesti????

Huohhh EN, mutta jos uusi miestuttavuus tekee kovin nopeasti jonkun seksiin viittaavan liikkeen, niin kyllä siinä tulee helposti sellainen vaikutelma, että mies on a) pelimies b) ei ole kiinnostunut minusta sen kummemmin ihmisenä

Ap

Juuri näin. Ihastunut ihminen tulee myös ujommaksi, eikä seksi pyöri heti ensimmäisenä mielessä. Mies joka ehdottaa heti seksiä on tehnyt lukemattomille naisille aikaisemminkin ja nämä kannattaa kiertää kaukaa. He keräävät pelkästään seksikokemuksia, nainen itsessään ei kiinnosta.

No voi KIITOS kun kerroit itsestäänselvyyden. Enhän minä 56-vuotias nainen mitenkään voi tuota ennestään ja vaistomaisesti tietää.

En kaipaa ihastumista, se on jotenkin lapsellinen tunnetila. Kakaroitten touhua kuten kädestä pitäminen ja huokaileminen.

Vierailija
288/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin. Ihastunut ihminen tulee myös ujommaksi, eikä seksi pyöri heti ensimmäisenä mielessä. Mies joka ehdottaa heti seksiä on tehnyt lukemattomille naisille aikaisemminkin ja nämä kannattaa kiertää kaukaa. He keräävät pelkästään seksikokemuksia, nainen itsessään ei kiinnosta.

No just tämä. Aivan varmasti en ole ensimmäinen, jolle on samalla tavalla aloitetta tekemässä. En ole mitään muuta kuin yksi alapää siellä monen muun joukossa, en millään lailla erityinen.

T: ei ap

Vierailija
289/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on suhteessa todella välttämätön asia niin sitten varmaan kannattaa heti harrastaa seksiä. Nämä miehet pystyy välttämään, kun ei harrasta heti seksiä. Silloin on suuremmat mahdollisuudet löytää elämänkumppani, joka osaa myös olla ilman seksiä, kun saadaan lapsia tai nainen sairastuu, eikä voi harrastaa seksiä. Vähän säälittää nämä, joille parisuhde perustuu seksiin. Näiden miehet pettävät aina viimeistään kun vauva syntyy. Libido ajaa pettämään, silloin moraali ja empatia unohtuvat, jos niitä ylipäätään edes koskaan oli.

Omituisia kärjistyksiä... Ja se, jos ei ole kiinnostunut suhteen alussa seksittömästä seurustelusta, ei kerro mitään siitä, pystyykö olemaan ilman seksiä, jos toinen on terveydellisistä syistä estynyt harrastamaan seksiä. periaatteellinen seksittömyys ja olosuhteiden vuoksi seksittömyys kun ovat kaksi eri asiaa. Olen itse nainen, enkä ole kokenut ongelmaksi, jos kumppani ei esim. sairaana ollessa ole pystynyt tai jaksanut tai halunnut seksiä, mutta olen kuitenkin kokenut ongelmaksi sen, jos muista syistä suhteessa on ollut liian vähän seksiä.

Tuollainen "testataan pystytkö olemaan ilman" kuulostaa seksillä pelaamiselta, ja sellainen on todella vastenmielistä. Itse jossain vaiheessa seurustelin vähän aikaa henkilön kanssa, joka käytti seksittömyyttä tietyllä lailla vallankäytön välineenä, ja hänen keinonsa oli nimenomaan kaikenlainen seksillä kiristäminen ja kumppanin testaaminen seksittömyyden kautta.

Vierailija
290/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvosta ollenkaan tuota ajatusmaailmaa, että esim kuukausi on pitkä aika olla ilman seksiä. Siis oikeasti. En haluaisi edes tapailla näin aivotonta ihmistä, jonka vietit vievät täysiä ja kieltäytyminen on jotenkin vierasta. Ei varmasti ole kovin helppoa kieltäytyä muistakaan houkutuksista. Arvostan ennen kaikkea älyä yläpäässä, vaikka ehdottomasti etsin seksuaalisesti tyydyttävää suhdetta. Minulle seksuaalisuus lähtee aivoista, ei alapäästä ja sen mahdollisimman nopeasta tyydyttämisestä.   

Minustakin kuukausi on todella lyhyt aika ja pidän aika jäätävänä, että tälläkin palstalla näkyy säännöllisesti jotain "mikähän homma, kun tapailukumppani ei ole vieläkään pannut vaikka kolme viikkoa on jo kulunut?"-tyyppisiä aloituksia.

Onhan se aika karua, että voisit olla jonkun ihmisen kanssa 50 vuotta onnellinen, mutta et saa edes mahdollisuutta jos et ole valmis hyppäämään nopeasti sänkyyn ja tee siellä lisäksi vielä vaikutusta.

Toki onneksi muunkinlaisia on, mutta ilmeisesti tuollaisiakin kuitenkin paljon.

Vierailija
291/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletus on, että ensimmäisillä treffeillä ollaan täysin tuntemattomia? Eihän se aina niin ole.

Jep. Esim. minä 36 vuotias nainen en ole koskaan ollut treffeillä tuntemattoman kanssa. Enkä mene.

Vierailija
292/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole aikuisiällä montaa päivää ollut jolloin ei olisi yhtään ns. panettanut eli varmaan seksi saattaisi olla tärkeää, mutta haluan tutustua potentiaaliseen mieheen vähän ennen kuin menen sen kanssa fyysisesti seksuaaliselle tasolle. 

Eli seksi olisi tärkeää, mutta en halua perustaa tutustumista sille.

En ikinä halua herätä sellaiseen tilanteeseen, että olen alkanut panetuksissani jonkun Tinder- tai baari-Repen kanssa ja sitten parin vuoden kiimavaiheen jälkeen herään jonain päivänä parisuhdepeiton alta parisängystä (pahimmillaan vauva kainalossa) siihen, ettei minulla olekaan mitään yhteistä tuon miehen kanssa, ja uutta putkeen.

Ap

Miksi et olisi tajunnut tätä ennen kiimavaiheen päättymistä? Ja toisaalta jos olisit ollut kiimavaiheessa tyytyväinen, niin millä lailla tuo tilanne olisi pahempi kuin se, että olisit ihastunut toisen henkisiin puoliin, rakastunut ilman liian aikaista seksiä, ja sitten kuitenkin kahden vuoden kuluttua rakastumisvaiheen jälkeen joutuisitkin toteamaan, ettei juttu sittenkään toimi?

Vierailija
293/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa päädyttiin samaan sänkyyn samanaikaisesti iltana kun tavattiin. Yhteen muutettiin 3 kk seurustelun jälkeen.

Nyt ollaan oltu naimisissa 20 v ja meillä on teini-ikäisiä lapsia.

Vierailija
294/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No just tämä. Aivan varmasti en ole ensimmäinen, jolle on samalla tavalla aloitetta tekemässä. En ole mitään muuta kuin yksi alapää siellä monen muun joukossa, en millään lailla erityinen.

T: ei ap

Jep, juuri tästä syystä pistän miehen automaattisesti mielessäni pelimies/fuckboy-kategoriaan, jos se yrittää heti seksiä.

Ihastunut / aidosti kiinnostunut mies ottaa rauhallisemmin ja saattaa mennä sen verran ujoksi, ettei uskallakaan yrittää seksiä kovin nopeasti, vaikka periaatteessa haluaisikin.

Tai odottaa, että nainen tekee aloitteen, koska on kunnioitus ihastusta kohtaan.

Ap

Vierailija
295/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet tunnistaa helposti. Samoin inselit. Ja monestihan pelimies on vain iskuoppaat opetellut inseli 😂

Mä hylkään kummatkin ja valitsen siitä keskeltä ihmisen, joka käyttäytyy kuin normaali ihminen.

Typerä ketju, jonka kantava idea on nokittelu pihtailun ja seksistä nauttimisen välillä ikäänkuin kaikilla olisi hinku marssia alttarille. Mulla ei ole, kun olen sen virheen aiemmin tehnyt.

Mies ja nainen voivat olla yhdessä muillakin tavoin kuin tarkoituksena muodostaa ydinperhe, ja tällainen suhde voi olla elinikäinen siinä missä avioliitoista puolet päättyy eroon. Minulla ei ole tarvetta kahlita ketään.

Vierailija
296/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ilmeisesti tajua tuon johtuvan omista tunteistasi ja luottamuspulastasi. Ehkä meillä monilla muilla on toinen asenne ja toiset lähtökohdat?

Itsehän lopetan kahvit lyhyeen tai peruutan ne etukäteen, jos mies on millään tavoin vastenmielisen oloinen. Ei tarvitse seksiin edes viitata millään lailla. Vaisto varoittaa.

Ja sanomattakin selvää, että minkään limanuljaskan kanssa en ikinä menisi sänkyyn, mitä useimmat täällä sanovat. Ei mene perille mutta sinähän oletkin trolli.

Ei ne miehet ole olleet ihmisinä mitenkään vastenmielisiä tai limanuljaskoita.

Kyse on edelleenkin siitä, että mies tekee joko suoran seksialoitteen tai vihjailee siihen suuntaan (lähes) heti tai nopeasti ensikohtaamisen/kohtaamisten jälkeen. Mikä siis ilmeisesti on normaalia? Vai? Onko?

Ap

Ihan normaalia toisille ja toiset ei toimi niin. Ei se ole sen ihmeellisempää.

Itse en jaksanut jatkaa trefafilua jos ei tuntunut siltä, että tässä voisi olla oikeasti jotain jatkoa ja tulevaisuutta. En siis esittänyt mukavaa seksin perässä ravaten vaan siirryin suoraan seuraavaan naiseen.

Sitten kun kohdalle osui sellainen ihminen johon todella halusin tutustua, ei mennyt kauaakaan kun oli myös seksiä. Tutustuminen jatkuu silti edelleen vaikka seksiä on myös.

Vierailija
297/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin kuukausi on todella lyhyt aika ja pidän aika jäätävänä, että tälläkin palstalla näkyy säännöllisesti jotain "mikähän homma, kun tapailukumppani ei ole vieläkään pannut vaikka kolme viikkoa on jo kulunut?"-tyyppisiä aloituksia.

Onhan se aika karua, että voisit olla jonkun ihmisen kanssa 50 vuotta onnellinen, mutta et saa edes mahdollisuutta jos et ole valmis hyppäämään nopeasti sänkyyn ja tee siellä lisäksi vielä vaikutusta.

Mikä sitten olisi hyvä aika seurustella ilman seksiä? Sanotaan nyt näin, että jos vaikka itse voisin ihan hyvin aika alkuvaiheessa mennä sänkyyn, niin jos nyt päättäisinkin antaa mahdollisuuden hitaammalle etenemiselle, niin kuinka pitkä se aika voisi olla? Ja mitä tänä aikana sitten tehtäisiin - oletettavasti juteltaisiin, mutta minkälaista fyysistä kanssakäymistä seurusteluun voisi sisältyä ja missä kohtaa aina vihellettäisiin peli poikki, ettei juttu etene kohti seksiä - ja etenkin, MITEN se tehtäisiin? Lopetettaisiinko suuteleminen ennen kuin menee liian kiihkeästi, näpättäisiinkö toista sormille, jos tämä hyväilee liian läheltä lantiota, vai pidättäydyttäisiinkö kokonaan kaikesta fyysisestä, ettei vain tule houkutuksia?

Vierailija
298/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehet tunnistaa helposti. Samoin inselit. Ja monestihan pelimies on vain iskuoppaat opetellut inseli 😂

Mä hylkään kummatkin ja valitsen siitä keskeltä ihmisen, joka käyttäytyy kuin normaali ihminen.

Typerä ketju, jonka kantava idea on nokittelu pihtailun ja seksistä nauttimisen välillä ikäänkuin kaikilla olisi hinku marssia alttarille. Mulla ei ole, kun olen sen virheen aiemmin tehnyt.

Mies ja nainen voivat olla yhdessä muillakin tavoin kuin tarkoituksena muodostaa ydinperhe, ja tällainen suhde voi olla elinikäinen siinä missä avioliitoista puolet päättyy eroon. Minulla ei ole tarvetta kahlita ketään.

Mistä nämä alttari-/ydinperhejutut nyt tuli? Ei kai täällä sellaisia ole ollut, kun tutustumisvaiheesta on puhuttu?

Vierailija
299/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on maailman luonnollisin asia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta on kiinnostunut tai johon on jopa jo ihastunut. Kenen muunkaan kanssa? Ja jos mies on niin vanhanaikainen ja kaksinaismoralistinen, että hänen mielestään se on miehelle ok, mutta ei naiselle, niin hyvä vain, jos paljastuu nopeasti.

Kukaan mies ei arvosta naista, joka antaa helposti. Tälle naiset eivät voi mitään vaikka kuinka paljon haluaisivat. Aivan kuten naiset eivät arvosta miestä, jolla ei ole osaamista. Naisella ei tarvitse olla mitään erityistaitoja, riittäisi että hän osaa olla nainen. Mutta tuokin on jo liikaa vaadittu.

Miehiä ei tosiaan voi miellyttää. Ylläolevan kirjoittajan mukaan mies ei arvosta naista, joka "antaa helposti". No silloinhan mies hakee ja saa naisen, jolle seksi ei ole niin tärkeää tai ei kiinnosta, ja sitten pari vuotta myöhemmin mies itkee vauvapalstalla, kun vaimo pihtaa. "Helposti antava nainen" taas on h*ra, joka ei ole ansainnut miehen kunnioitusta, mutta ehkäpä juuri se nainen on ollutkin tähän mieheen ihastunut ja halunnut siksi nopeasti sänkyyn, ja tämän kanssa miehellä olisikin ollut kivaa seksi-iloittelua seuraavat vuosikymmenet.

Vierailija
300/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten olisi hyvä aika seurustella ilman seksiä? Sanotaan nyt näin, että jos vaikka itse voisin ihan hyvin aika alkuvaiheessa mennä sänkyyn, niin jos nyt päättäisinkin antaa mahdollisuuden hitaammalle etenemiselle, niin kuinka pitkä se aika voisi olla? Ja mitä tänä aikana sitten tehtäisiin - oletettavasti juteltaisiin, mutta minkälaista fyysistä kanssakäymistä seurusteluun voisi sisältyä ja missä kohtaa aina vihellettäisiin peli poikki, ettei juttu etene kohti seksiä - ja etenkin, MITEN se tehtäisiin? Lopetettaisiinko suuteleminen ennen kuin menee liian kiihkeästi, näpättäisiinkö toista sormille, jos tämä hyväilee liian läheltä lantiota, vai pidättäydyttäisiinkö kokonaan kaikesta fyysisestä, ettei vain tule houkutuksia?

En minä sinun asioistasi tiedä eikä minua ne kiinnosta, tuossa oli oma mielipiteeni ja siinä se. 

Voit kirjoittaa oman näkemyksesi jos haluat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan