Mies osti suoralippaisen lippiksen
En kestä, 40 -ikävuotta lähentelevä mieheni osti hiljattain suoralippaisen lippiksen! Käyttää sitä joka asun kanssa, hyvä kun edes sisällä ottaa sen pois. Mies pukeutuu muuten tyylikkäästi.
Olenko nipo kun häpeän kulkea mieheni rinnalla kaupungilla, kun hänellä on tämä räppikattila päässään?
Kommentit (21)
Räppikattilat on hirveintä ikinä 🤮
Vierailija kirjoitti:
saako miehesi päättää miten sinä pukeudut?
miesvihaahan sinä tosin olet vain lietsomassa mielikuvitusmiehinesi.
Ei päätä. Toki jos kertoisi, että häpeäisi jotain vaatettani en pitäisi sitä.
Minäkään en voi sietää aikuisella miehellä suoralippaista lippalakkia. HYi!
Räppikattila! Mun kalliimpi riesling tuli just nenästä!
:D
Kerro heti miehelle että lippis on lasten vaate ja että vain pienet lapset käyttää sellaista ja siksi miehesi on niin nolo että häpeät kulkea hänen kanssaan julkisesti jos mies käyttää lasten vaatteita ja pukeutuu kuin keskenkasvuinen kakara.
Lippalakki ja t-paita eivät ole kyllä mitään aikuisten vaatteita. Tuon ikäisen kuuluu käyttöö jo laadukasta ja hyvin istuvaa kauluspaitaa ja pukeutua kuin aikuinen.
Lippa on ollut tötteröllä ainakin 20 vuotta
Varmaan on vielä toiset 20 ja olen melkein nelikymppinen itsekin
Onko hän vironvenäjän slangilla ilmaistu platnõi? Kuunteleeko kappaleen Bemmi kummid-tyylistä musiikkia?
Onkos miehesi nuorekas? Jos on, niin en näkisi miksi tuo lippis ei sopisi hänen tyyliinsä. Nykyään monet neli-viisikymppisetkin pukeutuvat hyvin samanlaiseen tyyliin kuin parikymppiset, eikä siinä ole mitään outoa.
-mryouth75
Hmm. Minulla oli 90-luvun alussa muodikkaasti lipasta taivutettu lippis. Washington Redskins... enkä tänä päivänä tiedä että oliko se jenkkifutis- vai baseball-joukkueen lippis. Yhtä kaikki, se oli ehdoton suosikkilippikseni. Vielä vuonna 1999 ostin Salomon-merkkisen lippiksen jonka lippa oli myös taivutettu kouruksi. Erinomaisen käytännöllinen, yksinkertainen päähine etenkin silmälasinkäyttäjälle kun olin lenkillä, retkellä tai vaelluksella.
Kun aloin nähdä noita suora-/litteälippaisia lakkeja, pohdin mikä maailmassa on mennyt pieleen. Yhtäkkiä kaikilla oli lippis jonka reuna litistää korvan yläreunan ohimoa vasten ja saa aikuisenkin näyttämään keskenkasvuiselta.
Mm. Vanilla Icella on ihan aina suora lippa ja hyvältä näyttää vanhemmallakin miehellä.
-mryouth75
Itsekin ostin, tosin ei nyt ihan rap-tyylisen mutta pohdin tuota aspektia kyllä. En näytä ikäiseltäni, mutta tunnen kyllä itseni juurikin keski-ikäistyväksi, ensi vuonna täytän 40. Toisaalta, en kysele keneltäkään lupia. Ihan hyvältä tuo näyttää ja käytän lähinnä urheilessa ja pyöräillessä.
Et ole nipo! 32-vuotiaaksi saakka on ok!
Pitäköön kukakin mitä vaatteita ja asusteita haluaa, kunhan on säädyllisesti vaatetta päällä julkisilla paikoilla.
Ihmeen tiukassa tuo lippis&nuoret-ajattelu.
En yleensä pidä lippistä, mutta viime kesänä olin lippis päässä liikkeellä,
kun tuli kiirelähtö kotoa ja ei ollut aikaa alkaa laittamaan hiuksia.
Kävin kotimatkalla kaupassa, jossa olen asioinut lukuisia kertoja, tosin aina ilman lippistä.
Ostin ruokaa ja yhden oluen ja kysyttiin paperit.
Ok, he tarkistavat kaikilta, jotka vaikuttaa kolmekymppisiltä tai nuoremmilta, mutta olin 41.
En ole yhtään poikkeuksellisen nuorekas, joten kysely todennäköisesti johtui juuri tuosta lippalakista.
Ilmeisesti mitä enemmän tulee ikää, niin sitä useammin kannattais alkaa pitämään lippistä.
Toivottavasti tämä on vitsi, en voi uskoa että jonku elämä on niin helppoa että miehen lätsä on maailman kaatava ongelma.
No eihän terve aikuinen mies mitään snapbackejä käytä. On kyllä niin nolon näköisiä. Ne on sellaisia pikku poikien asusteita.
Et ole nibo. Kukaan ei halua 40-kymppistä teiniä. Osta miehelle diskreetisti merkkipäivälahjaksi 40-kymppisille miehille suunnattu italialainen muotilehti :)