Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?
Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??
Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?
Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?
Kommentit (828)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo ap:n Netflix&chill -ajatus... Ekoilla treffeillä me tapailumiehen kanssa istuttiin sohvalla juttelemassa, keitettiin välillä teetä ja syötiin jäätelöä. Juteltiin lisää. Joskus myöhemmin illalla - tai no yöllä - keitettiin iltapuurot. Sitten ajelin kotiin nukkumaan.
Mitä jännää siinä on?
Olen minäkin ollut miehen luona nopealla aikataululla yksin iltasella kylästelemässä, MUTTA minä tiesin sen miehen pidemmältä ajalta, luotin siihen 100%, tiesin että se on demiseksuaali, ja varmistin vielä ennen menoani, että eihän tähän iltaan sisälly seksioletusta.
Hän siis kutsui minut saunomaan, ja käytännössä chillattiin yhteensä joku 12h ja saunottiin myös pitkään, makoiltiin vierekkäin lattialla nauramassa yhteiselle huumorille jne.
Ei ollut missään vaiheessa mitään muuta kuin vapaa ja kotoinen olo, koska kyseinen mies ei ollut YHTÄÄN hyökkäävä, eikä millään tavalla yrittänyt mitään.
Eli ei minulla mitään "KAIKKI KOTIINSA KUTSUVAT MIEHET OVAT NETFLIX-CHILLAAJIA JA YRITTÄVÄT HETI SEXIÄ"-ajatusta tässä ole. Vain selkeistä tapauksista.
Ap
Silti kirjoitustesi perusteella sinulla on tapana kuitenkin niputtaa kaikki tällaista ehdottavat miehet kyseiseen kategoriaan.
Öh ei????
Olen kertonut nyt kaksi tapausta joista toiseen meni heti maku, ja hän oli selkeästi netflix-chillaaja ja hyökkäävä mies. Ehdotti hänen kämpällään kokkailua ja jotain leffan katsomista eli halusi kyhnäys-apajille. Todnäk tähtäsi jopa ihan seksiin.
Toisen tapauksen mies: ei ollenkaan hyökkäävä, tiettävästi demiseksuaali, kutsui saunomaan (ja saunominen ei ole mitään klassista netflix-chillauskulttuuria vaan päinvastoin epäseksuaalista toimintaa vaikka siellä alasti ollaankin)
Eli aika erilaiset tapaukset.
Kolmas mies jonka kämpälle olen mennyt oli mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet, ja siellä hänen luonaan minä tein aloitteen siihen itse toimintaan eli hän ei ollut aloitteellinen siinä.
Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms. Sen kanssa oli vaan kivaa ja se oli tosi hyvä rakastaja, mutta emme me koskaan sen kummemmin tutustuneet vaikka se romanssi silloin kestikin 9kk ja jatkui on-offina vuosia. Loppuvaiheessa se avautui yhtäkkiä koko elämästään ja olisi vissiin halunnut alkaakin tutustumaan, mutta varmaan lähinnä siksi koska tajusi minun rakastuneen toiseen (ja kohta en enää jaksanutkaan nähdä häntä). Lopulta vaan menetin mielenkiintoni ja tuntui, että se ihmissuhde oli jäänyt toistamaan sitä periaatteessa loistavan seksin kaavaa, mutta se ei syventynyt tai kasvanut siitä ikinä mihinkään suuntaan, ja lopulta se taivaallinen seksikin oli vain tylsää, ennalta-arvattavaa kaavaa.
Mutta kemiaa meillä oli, ja se oli todella lempeä ihana mies jolla oli hyvä rakastava energia ja taito käyttää eri kehonosiaan naisen vartalolle.
Eli tietysti näitä on eri junaan, mutta nyt olikin kyse TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Mahdollisesta kumppanuudesta.
Ap
Eli lyhyesti sanottuna sinulla on ollut yksi puhdas seksisuhde joka ei edennyt sen kummemmin tunnetasolla ja nyt sitten sen perusteella olet täysin varma että suhde ei voi koskaan eikä kenelläkään syventyä jos seksi tulee kuvaan nopeasti. Asia selvä ja loppun käsitelty.
Öh ei? Taas oletat.
Kyllähän minä olen elämässäni kerennyt ihastua ja seksiäkin harrastaa, eli oman kokemuksen myötä tullut tämä näkemys mikä ketjussa on tullut ilmi.
Enkä ole missään kirjoittanut MUIDEN asioista mitään, joten älä viitsi lässyttää p askaa.
Ap
Paitsi tietysti lähes kaikkien miesten joiden lähestymisyritykset sinua kohtaan ovat useimmiten mielestäsi törkeitä. Ne miehet ovat ihan toisia henkilöitä ja eri asia kuin sinä.
Siis ihan mukavia tyyppejä ne on muuten olleet, mutta seksuaalisista lähestymisistä on tullut lähinnä sellainen olo, että pitäisiköhän tässä joku hinnasto lyödä kouraan tuolle.
Mutta ilmeisesti sellainen käytös onkin normaalia eikä mikään erityinen epäarvostuksen ele juuri minua kohtaan? Tai mistä minä tiedän?
Ap
"Tässä ketjussa näköjään ainoana oikeana tapana julistetaan sitä, että seksiin pitää olla valmis heti, jos "oikea ihminen" sattuu kohdalle."
Niinkö? Minusta suurin osa on ollut sitä mieltä, että kukin tyylillään ja että mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näköjään ainoana oikeana tapana julistetaan sitä, että seksiin pitää olla valmis heti, jos "oikea ihminen" sattuu kohdalle. Ja sitten, jos et ole valmis seksiin tuntemattoman kanssa heti vähintään viikon sisällä, niin et ole sitten "se oikea". Päälle vielä haukutaan typeräksi, naiiviksi, lapselliseksi, Hollywoodin tai uskontojen aivopesemäksi. :D Ihan uskomatonta.
Seksi on sen verran henkilökohtainen asia, että siihen ei todellakaan saa ketään painostaa. Jos ei tunnu hyvältä eikä turvalliselta harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa jonka on vasta tavannut, niin siitä ei tarvitse todellakaan mitenkään "päästä yli" tai muuttua. Ihmiset on erilaisia, get over it. Mullekin tuollainen kiirehtijä olisi täydellinen turn-off, kyllä ihmisen pitää ymmärtää että toinen haluaa ensin tutustua ennen kuin mennään niin intiimiin kanssakäymiseen. Eikä siinä ole yhtään mitään pahaa. Jokainen saa asettaa omat rajat sille, milloin häntä saa koskettaa.Eikä se todellakaan tarkoita, että ihminen olisi jotenkin epäseksuaalinen frigidi ja huono seksissä. Se ei kerro muuta kuin sen, että ei halua seksiä täysin tuntemattoman kanssa. Miten yksinkertaisia oikein olette?
En ole nähnyt yhtään viestiä jossa noin olisi "julistettu". On kerrottu vain että itselle se on sattunut sopimaan. Lukemattomia kertoja on myös kirjoitettu että jokainen tehköön kuten itselle hyvältä tuntuu.
Oot jotenkin sekaisin. Lokeroit seksin eri laatikkoon kuin ihmissuhteen, elämän ja vuorovaikutuksen.
Pointtini lienee, että jos on molemminpuolinen halu ja hinku, niin hittoako siinä kursailla pitäisi. Kuvitteletko, että ihmiset naivat vastentahtoisesti????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo ap:n Netflix&chill -ajatus... Ekoilla treffeillä me tapailumiehen kanssa istuttiin sohvalla juttelemassa, keitettiin välillä teetä ja syötiin jäätelöä. Juteltiin lisää. Joskus myöhemmin illalla - tai no yöllä - keitettiin iltapuurot. Sitten ajelin kotiin nukkumaan.
Mitä jännää siinä on?
Olen minäkin ollut miehen luona nopealla aikataululla yksin iltasella kylästelemässä, MUTTA minä tiesin sen miehen pidemmältä ajalta, luotin siihen 100%, tiesin että se on demiseksuaali, ja varmistin vielä ennen menoani, että eihän tähän iltaan sisälly seksioletusta.
Hän siis kutsui minut saunomaan, ja käytännössä chillattiin yhteensä joku 12h ja saunottiin myös pitkään, makoiltiin vierekkäin lattialla nauramassa yhteiselle huumorille jne.
Ei ollut missään vaiheessa mitään muuta kuin vapaa ja kotoinen olo, koska kyseinen mies ei ollut YHTÄÄN hyökkäävä, eikä millään tavalla yrittänyt mitään.
Eli ei minulla mitään "KAIKKI KOTIINSA KUTSUVAT MIEHET OVAT NETFLIX-CHILLAAJIA JA YRITTÄVÄT HETI SEXIÄ"-ajatusta tässä ole. Vain selkeistä tapauksista.
Ap
Silti kirjoitustesi perusteella sinulla on tapana kuitenkin niputtaa kaikki tällaista ehdottavat miehet kyseiseen kategoriaan.
Öh ei????
Olen kertonut nyt kaksi tapausta joista toiseen meni heti maku, ja hän oli selkeästi netflix-chillaaja ja hyökkäävä mies. Ehdotti hänen kämpällään kokkailua ja jotain leffan katsomista eli halusi kyhnäys-apajille. Todnäk tähtäsi jopa ihan seksiin.
Toisen tapauksen mies: ei ollenkaan hyökkäävä, tiettävästi demiseksuaali, kutsui saunomaan (ja saunominen ei ole mitään klassista netflix-chillauskulttuuria vaan päinvastoin epäseksuaalista toimintaa vaikka siellä alasti ollaankin)
Eli aika erilaiset tapaukset.
Kolmas mies jonka kämpälle olen mennyt oli mies johon olin tutustunut Tinderissä, nähnyt kerran aikaisemmin jolloin juteltiin muutama tunti kaikenlaista ja vaan halattiin, hän vähän kehui ulkonäköä yms. ja sitten viesteissä alkoi kääntämään keskustelua seksuaaliseen suuntaan joka johti lopulta sitten kunnon seksikeskusteluihin ja päädyin sitten suunnitelmallisesti hänen luokseen tekemään sen kaiken mitä olimme yhdessä suunnitelleet, ja siellä hänen luonaan minä tein aloitteen siihen itse toimintaan eli hän ei ollut aloitteellinen siinä.
Tämä oli selvästi ns. seksimies, ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksikeskeisiä enkä koskaan miettinyt sitä miestä minään tulevana kumppanina tms. Sen kanssa oli vaan kivaa ja se oli tosi hyvä rakastaja, mutta emme me koskaan sen kummemmin tutustuneet vaikka se romanssi silloin kestikin 9kk ja jatkui on-offina vuosia. Loppuvaiheessa se avautui yhtäkkiä koko elämästään ja olisi vissiin halunnut alkaakin tutustumaan, mutta varmaan lähinnä siksi koska tajusi minun rakastuneen toiseen (ja kohta en enää jaksanutkaan nähdä häntä). Lopulta vaan menetin mielenkiintoni ja tuntui, että se ihmissuhde oli jäänyt toistamaan sitä periaatteessa loistavan seksin kaavaa, mutta se ei syventynyt tai kasvanut siitä ikinä mihinkään suuntaan, ja lopulta se taivaallinen seksikin oli vain tylsää, ennalta-arvattavaa kaavaa.
Mutta kemiaa meillä oli, ja se oli todella lempeä ihana mies jolla oli hyvä rakastava energia ja taito käyttää eri kehonosiaan naisen vartalolle.
Eli tietysti näitä on eri junaan, mutta nyt olikin kyse TOSISSAAN TUTUSTUMISESTA. Mahdollisesta kumppanuudesta.
Ap
Eli lyhyesti sanottuna sinulla on ollut yksi puhdas seksisuhde joka ei edennyt sen kummemmin tunnetasolla ja nyt sitten sen perusteella olet täysin varma että suhde ei voi koskaan eikä kenelläkään syventyä jos seksi tulee kuvaan nopeasti. Asia selvä ja loppun käsitelty.
Öh ei? Taas oletat.
Kyllähän minä olen elämässäni kerennyt ihastua ja seksiäkin harrastaa, eli oman kokemuksen myötä tullut tämä näkemys mikä ketjussa on tullut ilmi.
Enkä ole missään kirjoittanut MUIDEN asioista mitään, joten älä viitsi lässyttää p askaa.
Ap
Paitsi tietysti lähes kaikkien miesten joiden lähestymisyritykset sinua kohtaan ovat useimmiten mielestäsi törkeitä. Ne miehet ovat ihan toisia henkilöitä ja eri asia kuin sinä.
Siis ihan mukavia tyyppejä ne on muuten olleet, mutta seksuaalisista lähestymisistä on tullut lähinnä sellainen olo, että pitäisiköhän tässä joku hinnasto lyödä kouraan tuolle.
Mutta ilmeisesti sellainen käytös onkin normaalia eikä mikään erityinen epäarvostuksen ele juuri minua kohtaan? Tai mistä minä tiedän?
Ap
Yleisesti ottaen muiden käytös sinua kohtaan ei ole mikään maailmalaajuinen salaliitto tai erityinen yritys loukata juuri sinua.
No jos en oli tosissani, niin en kai minä mitään seksiä sitten ala harrastaa vaan ehdottomasti vain silloin kun olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sitten soveliaampaa harrastaa seksiä jonkun muun kanssa samalla kun viettää tätä pitkää seksitöntä tutustumisjaksoa sen potentiaalisen elämänkumppanin kanssa?
Sattumoisin itse hyppäsin sänkyyn nykyisen aviomieheni kanssa vasta puolenvuoden jälkeen, vaikka olimme koko tuon ajan tavanneet lähes päivittäin. Kyse oli siis siitä, että olimme työkavereita ja tuon askeleen ottaminen tuntui olosuhteisiin nähden peruuttamattomalta, kun homman mennessä puihin pitäisi edelleen tulla toimeen.
Pitkään se riipi sydäntä ja tuntui ihan typerältä, että piti pidättäytyä tekemästä jotain, mitä molemmat halusi ihan vain koska "ei niin kuulu tehdä". Jo ihan pelkästään tästä syystä pidän älyttömänä, miksi siitä seksistä pitäisi alkuun pidättäytyä vain koska on ihastunut ja haluaa tapailla tosissaan? Eikö se ole parempi syy harrastaa seksiä kuin joku yhden illan tuttavuus joka ei kiinnosta yhtään mutta nyt vaan sattuu olemaan sopivasti saatavilla?
En itse haluaisi/pystyisi harrastamaan seksiä jonkun toisen tyypin kanssa samalla kun tutustun seksittömästi mieheen johon olen oikeasti ihastunut ja kiinnostunut, mutta ei minulla tästä mitään yleistä mielipidettä ole. Itse vaan en tekisi niin.
Ei minulla kyllä muutenkaan ole sellainen elämäntyyli, että olisi aina joku seksikumppani.
Pitkälti ilman olen elänyt joten ei tunnu missään olla ilman myös silloin kun tutustun ihastukseen.
Ap
Ap ilmeisesti yrittää asettua muiden yläpuolelle väittämällä, etteivät muut osaa arvioida tilanteitaan oikein, tai että muut menevät vääristä syistä sänkyyn.
Tällainen fiilis tulee. Tyypillinen jankutustrolli, joka siirtelee maalitolppia.
Vierailija kirjoitti:
Oot jotenkin sekaisin. Lokeroit seksin eri laatikkoon kuin ihmissuhteen, elämän ja vuorovaikutuksen.
Pointtini lienee, että jos on molemminpuolinen halu ja hinku, niin hittoako siinä kursailla pitäisi. Kuvitteletko, että ihmiset naivat vastentahtoisesti????
Huohhh EN, mutta jos uusi miestuttavuus tekee kovin nopeasti jonkun seksiin viittaavan liikkeen, niin kyllä siinä tulee helposti sellainen vaikutelma, että mies on a) pelimies b) ei ole kiinnostunut minusta sen kummemmin ihmisenä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ilmeisesti yrittää asettua muiden yläpuolelle väittämällä, etteivät muut osaa arvioida tilanteitaan oikein, tai että muut menevät vääristä syistä sänkyyn.
Tällainen fiilis tulee. Tyypillinen jankutustrolli, joka siirtelee maalitolppia.
Minulla ei ole missään vaiheessa ollut mitään mielenkiintoa arvioida menevätkö muut ihmiset oikeaan aikaan tai oikeista syistä sänkyyn, eikä ole nytkään.
Joten lopeta itse tuo tylsä trollauksesi, kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko täällä jo mainittu tätä mutta seksi on mulle todella tärkeää ja olisi ihan kauhea huomata monen kuukauden tapailun jälkeen vaikka että miehellä on mikropenis ja/tai ettemme muutenkaan olisi ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia.
Tämä on ajatusmaailma johon minä en pysty mitenkään samaistumaan. Menen sänkyyn vain silloin jos olen todella ihastunut mieheen, ja siinä vaiheessa on todellakin aivan sama minkä kokoinen penis hänellä on. Ei se vaikuta tunteisiini mitenkään. Tai ehkä sen verran, että saatan ihastua vielä entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huohhh EN, mutta jos uusi miestuttavuus tekee kovin nopeasti jonkun seksiin viittaavan liikkeen, niin kyllä siinä tulee helposti sellainen vaikutelma, että mies on a) pelimies b) ei ole kiinnostunut minusta sen kummemmin ihmisenä
Ap
Et ilmeisesti tajua tuon johtuvan omista tunteistasi ja luottamuspulastasi. Ehkä meillä monilla muilla on toinen asenne ja toiset lähtökohdat?
Itsehän lopetan kahvit lyhyeen tai peruutan ne etukäteen, jos mies on millään tavoin vastenmielisen oloinen. Ei tarvitse seksiin edes viitata millään lailla. Vaisto varoittaa.
Ja sanomattakin selvää, että minkään limanuljaskan kanssa en ikinä menisi sänkyyn, mitä useimmat täällä sanovat. Ei mene perille mutta sinähän oletkin trolli.
Jos seksi on suhteessa todella välttämätön asia niin sitten varmaan kannattaa heti harrastaa seksiä. Nämä miehet pystyy välttämään, kun ei harrasta heti seksiä. Silloin on suuremmat mahdollisuudet löytää elämänkumppani, joka osaa myös olla ilman seksiä, kun saadaan lapsia tai nainen sairastuu, eikä voi harrastaa seksiä. Vähän säälittää nämä, joille parisuhde perustuu seksiin. Näiden miehet pettävät aina viimeistään kun vauva syntyy. Libido ajaa pettämään, silloin moraali ja empatia unohtuvat, jos niitä ylipäätään edes koskaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulle tietenkin saa tulla sellainen vaikutelma. Ihan eri kysymys on sitten se että onko se vaikutelma aina oikea tai tuletko kenties hylänneeksi joitain potentiaalisia miehiä väärän vaikutelman takia.
Ap, jos aloituksessa puhut "siitä oikeasta", ja jatkossa jostain liimanäpistä törkimyksestä, niin paha trollifiilis tulee.
Oletko joku jonne todistamassa ikuista naisvihamantraa "kaikki naiset on huåria".
Me mennään sänkyyn mielellämme oikealta vaikuttavan miehen kanssa, koska seksi on naisellekin kivaa ja nautinnollista kun sitä haluaa. Passaako arvata, että sinä et ikinä ole ollut se oikealta vaikuttava.
En mene sänkyyn, jos en ole tosissani. Ja mitä pihtailla, jos on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on suhteessa todella välttämätön asia niin sitten varmaan kannattaa heti harrastaa seksiä. Nämä miehet pystyy välttämään, kun ei harrasta heti seksiä. Silloin on suuremmat mahdollisuudet löytää elämänkumppani, joka osaa myös olla ilman seksiä, kun saadaan lapsia tai nainen sairastuu, eikä voi harrastaa seksiä. Vähän säälittää nämä, joille parisuhde perustuu seksiin. Näiden miehet pettävät aina viimeistään kun vauva syntyy. Libido ajaa pettämään, silloin moraali ja empatia unohtuvat, jos niitä ylipäätään edes koskaan oli.
Jälleen yksi versio aiheesta "jos haluaa seksiä liian paljon tai liian aikaisin niin siitä seuraa pelkkä pahaa".
Eikö nämä ylimoralistiset tarinat olisi voinut jo jättää edelliselle vuosituhannelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ilmeisesti tajua tuon johtuvan omista tunteistasi ja luottamuspulastasi. Ehkä meillä monilla muilla on toinen asenne ja toiset lähtökohdat?
Itsehän lopetan kahvit lyhyeen tai peruutan ne etukäteen, jos mies on millään tavoin vastenmielisen oloinen. Ei tarvitse seksiin edes viitata millään lailla. Vaisto varoittaa.
Ja sanomattakin selvää, että minkään limanuljaskan kanssa en ikinä menisi sänkyyn, mitä useimmat täällä sanovat. Ei mene perille mutta sinähän oletkin trolli.
Ei ne miehet ole olleet ihmisinä mitenkään vastenmielisiä tai limanuljaskoita.
Kyse on edelleenkin siitä, että mies tekee joko suoran seksialoitteen tai vihjailee siihen suuntaan (lähes) heti tai nopeasti ensikohtaamisen/kohtaamisten jälkeen. Mikä siis ilmeisesti on normaalia? Vai? Onko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juuri näin. Ihastunut ihminen tulee myös ujommaksi, eikä seksi pyöri heti ensimmäisenä mielessä. Mies joka ehdottaa heti seksiä on tehnyt lukemattomille naisille aikaisemminkin ja nämä kannattaa kiertää kaukaa. He keräävät pelkästään seksikokemuksia, nainen itsessään ei kiinnosta.
Etenkin naisella on aina riski tulla raskaaksi, sukupuolitautien riski on kummallakin eikä edes kondomi suojaa kaikilta. Herpes voi tarttua jo suudellessa. Minun mielestäni kyllä paljon fiksumpia sellaiset, jotka haluavat ennen sekstailua edes jotenkin tutustua ja tunnustella, onko kyseessä fiksumpi ihminen vai koko kylän pyörä. Mutta ettehän se "seksuaalisesti vapautuneet" tätä tajua, vaan kuittaatte vaan normaalin itsesuojeluvaiston olevan vanhanaikaista ja "ummehtunutta".