Juntti-Suomi juo Juhla Mokkaa
Millainen juntti juo vielä nykypäivänä Juhla Mokkaa? Tarjolla olisi aromikkaita pienpaanhtimoiden kahveja, jossa on maistettavissa aromeja kuin viinissä. Jopa Pauligilla on laadukkaampia erikoiskahveja.
Mutta ei. Täällä juodaan vuosikymmenestä toiseen HALPAA ja EDULLISTA Juhla Mokkaa.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:52"]
Itse juon aina presidenttiä
[/quote]
Ihan resitenttiä juot. Ja oikeasti kuvittelet varmaan, että SE olisi jotain Gourmet-kahvia?
Suomalaisilla on vielä paljon, paljon opittavaa.
[/quote] ja miksi meidän pitäisi olla jotain gourmetkansaa?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:52"]
[/quote]
Ihan resitenttiä juot. Ja oikeasti kuvittelet varmaan, että SE olisi jotain Gourmet-kahvia?
[/quote]sinä nyt et osaa edes kirjoittaa
Nyt tuli todistettua etten ole juntti, en ole juonut juhlamokkaa yli 20 vuoteen:)
Lidlistä ostan espressopapuja ja jauhan itse kahvini, samoin tuon matkoilta kahvipapuja mukanani
Mä ostan ja juon sitä mitä tarjouksessa on. JOskus se on resitenttiä, joskus kultakatriinaa, joskus juhlamokaa mutta yleisimmin pirkan costaricaa. köyhän on oltava nöyrä, mutta ei niin nöyrä, että nöyrtyisi euroshopperiin, siinä kohtaa on sitten jo kofeiinivieroituksen paikka jos niin alas pitää vajota.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:58"]
[/quote]
[/quote]sinä nyt et osaa edes kirjoittaa
[/quote]
Kaltaisesi impesilli tuskin ymmärtää ironiaa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:12"]Juohan monet myös Koffin olutta. Tälle porukalle on tärkeintä se vaikuttava aine - oluessa alkoholi, kahvissa kofeiini.
[/quote]
Minä juon jopa hanavettä.
t.tosijuntti
Minä se olen junttien juntti ja ihan mielelläni, sillä juon nurukahvia eli pikakahvia. Vieraita varten on kaapissa sen juhla mokka tai kulta katriina. Yksin kun juo ei mene hukkaan kahvia ja on vatsaystävällistä, ainakin mulle.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:34"]
Kahvi on vähän kuin tupakka eli ei sillä maulla niin väliä vaan rituaali on tärkein. En ole kylläkään koskaan edes maistanut mitään erikoiskahveja. Voisitko suositella jotain tai esittele ne vaikka kaikki?
[/quote]
Kokeile alkuun vaikka Presidentti Gold Label, jos pienpaahtimot tuntuu liian hurjalta. Muista puhdas ja hyvä kahvinkeitin esim. Moccamaster. Likainen ja huono keitin pilaa hyvänkin kahvin.
[/quote]
Kiitos vinkistä. En käytä kahvinkeitintä.
Huh! nyt pitääkin lähtee keittämään Juhla Mokkaa
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:34"]
Kahvi on vähän kuin tupakka eli ei sillä maulla niin väliä vaan rituaali on tärkein. En ole kylläkään koskaan edes maistanut mitään erikoiskahveja. Voisitko suositella jotain tai esittele ne vaikka kaikki?
[/quote]
Kopi Luwak tai Black Ivory.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:04"]
Minä se olen junttien juntti ja ihan mielelläni, sillä juon nurukahvia eli pikakahvia. Vieraita varten on kaapissa sen juhla mokka tai kulta katriina. Yksin kun juo ei mene hukkaan kahvia ja on vatsaystävällistä, ainakin mulle.
[/quote]
Vastauksena ongelmaasi voisi olla myös tummapaahtoinen kahvi (vähähappoinen) ja aeropress, jolla saat nopeasti yhden kupin kahvia.
Suuri kahvitaisto pöllöpalstalla ;D
Alkaa olla juhliskin siinä hinnassa ettei viitsi erikoisempia ostella.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:08"]Suuri kahvitaisto pöllöpalstalla ;D
[/quote]juu ja aloittaja suurimpana pöllönä :-S
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 09:08"]Suuri kahvitaisto pöllöpalstalla ;D
[/quote] tää on jonkun avpalstagurun aloitus. Aihe joka herättää tunteita. Mun kahvimakuanihan ette arvostele kele :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:52"]
Onko ap nyt sitten parempi kuin me muut?
[/quote]
Kyse on kulttuurista, ei ihmisten välisestä paremmuudesta. -ap
[/quote]
Sanoo hän joka haukkui suomalaisen kahvikulttuurin ja suomalaisetcjunteiksi.
Nyt lähti kone käyntiin. Puoli pannullista Juhla Mokkaa ja aurinko paistaa pilvien läpi. Saludo on myös oikeasti hyvää. Ja pannujauhatuksena mikäli mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:06"]
Suomi on tässäkin niiiin takapajuinen maa. Oih, onneksi pääsee huomenna Tukholmaan juomaan laadukasta pienpaahtimokahvia. Mmmmm.....
[/quote]Veljeni vaimo oli sittenkin oikeassa. Asuvat siis Tukholmassa ja vaimo aina väittää, että Ruotsissa on kaikki paremmin kuin Suomessa.Jopa turkkilaiset, jotka tekevät pitsaa , ovat Ruotsissa parenpia , kuin Suomessa pitsaa tekevät turkkilaiset. Tähän asti olen myöntänyt, että ruotsalaisilla on todellakin yksi asia paremmin kuin suomalaisilla ja se on itänaapuri. Ja nyt sinä sanot ,että niillä on paremmat kahvit!!!!! VOi ei, miten selviän tästä??????+:DDDDDDDDDDDDDD Taidan silti edelleen väittää, että Juhla Mokka on parempaa. Ja onhan se.
Miksette esilämmitä kahvikuppejanne vitun persut?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:52"]
Onko ap nyt sitten parempi kuin me muut?
[/quote]
Kyse on kulttuurista, ei ihmisten välisestä paremmuudesta. -ap