Nyt apua siskot!
Keksikää hyviä syitä olla antamatta nyt heti. Mies makaa tuolla sängyssä alasti ja kovana ja mua ei huvita yhtään. Kaikki syyt liian kuuma/kylmä, väsyttää/ei väsytä on jo käytetty. Nyt tarvitaan uusia.
Kommentit (25)
Voisitko vain sanoa että olet sillä tuulella että ei huvita, olen kyllä mies ja olen elänyt ilman naista, ei siihen seisokkiin kuole, tai sopiiko sinulle että pyydät miehesi runkkaamaan paineet pois
Mä teen aina niin, että vedän kunnon kännit verkkarit päällä ja poltan hurjasti tupakkaa. Yhtäkkiä mies ei enään haluakaan.
Anna, niin koko homma on hoidettu vähäksi aikaa. Ajattele vaikka kauppalistaa samalla, niin menee nopeammin ohi.
Koeta löytää äijän sildepillerit ja piilota ne. Loppuu jäykistelyt hetkeks.
Ihan vaan tuli mieleen. Mulla on vähän sellainen tunne, että nämä aloitukset joissa "siskot", on usein miehen kirjoittamia. Voin olla väärässäkin
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tuli mieleen. Mulla on vähän sellainen tunne, että nämä aloitukset joissa "siskot", on usein miehen kirjoittamia. Voin olla väärässäkin
Kyllä mä ihan nainen olen, viimeksi peilistä aamulla tarkistin, kun olin alasti.
-ap
Ps. En ole antautunut vieläkään
Vierailija kirjoitti:
"Muut naiset" on kyllä selkein miehen merkki, mutta aika lähelle tuo "siskot" menee myös.
Vierailija kirjoitti:
Anna, niin koko homma on hoidettu vähäksi aikaa. Ajattele vaikka kauppalistaa samalla, niin menee nopeammin ohi.
Haluttoman naisen kanssa seksi menee miehellä käsitöiksi. Se kun on parempaa kuin haluttoman kanssa naiminen.
Tarkista kenen nimi on ulko-ovessa. Päätä sitten missä haluat jatkossa asua!😝
Jos mies on mennyt kovaksi, on sillä kuolonkankeus. Soita poliisille.
En ole siskosi, enkä minä anna koskaan seksiä vaan otan.
Luunappi munille niin kyllä se siitä asettuu.
Saa hysteerinen naurukohtaus ja osoita sormellasi hänen piliään.
Laita paplarit ja kasvonaamio. Se rauhoittaa. Miestäkin.
Ilmeisesti nyt nainen ei ole hoitanut velvollisuuksiaan miehen suhteen
Oletko kysellyt itsellesi tuuraamaan vaikka kavereistani tai siskostasi
Kandee hoitaa asia kuntoon siirtämällä asia sellaiselle joka sen kykenee tekwmään
Mites toisinpäin? Jos et anna orgasmia naisellesi, pyydätkö kaveris apuun?
Sano miehelle, että se saa mennä panemaan toista naista. Näin se kyllä jättää sut rauhaan.
Oon todennu että helpommalla pääsee kun vaan sanoo, että hoida nopeaa ja levitän jalat tai pyllistän.
Ei tarvitse syytä. Riittää ihan se että yksi osapuolista ei vaan halua. Ei tarvitse perustella.