Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee seksin puutetta

Vierailija
21.02.2015 |

Olen raskaana. Viikkoja vasta 5 ja huono olo+väsymys valtava. Lisäksi muut lapset olleet influenssassa ja pari viikkoa olen jo päivät+yöt lapsia hoitanut.

Tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa ja saan osaksi vittuilua mieheltä.
Vauva yhteinen päätös ja minusta miehellä ei oikeutta käyttäytyä noin :(

Kommentit (448)

Vierailija
301/448 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"]

Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla?

[/quote]

Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta?

Vierailija
302/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:51"]

Niin ne äidit on tehnyt ennenkin töitä ja kustantanut elämänsä ilman mitään apuja. 

[/quote]

Ennen mies oli mies ja kantoi vastuun perheestään. Tuollaiset surkeat ruikuttajat olis ennen viety saunan taakse.

Nyt kun miehet on tuommoisia munattomia ruikuttajia, tarvitaan yhteiskunta avuksi elättämään ja kasvattamaan lapsia, jotta saadaan uusia veronmaksajia.

[/quote]

Ennen naiset lähtivät synnytysvuoteelta navettaan. Nykyään ämmät ruikuttaa päivästä toiseen avpalstalla.

Missä on oma vastuusi lapsen elatuksesta?

Lapsia varten tulisi olla synnytyslupa, ettei kaltaisesi loiset lisääntyisi.

Olisiko tärkeää miettiä ne omat rahkeet lapsentekoon, eikä odottaa että muut maksavat persehedelmäsi?

[/quote]

Älä jauha paskaa. Suomessakin oli käytössä lapsivuodeaika (n. 6 vko), jonka aikana äiti ei liikahtanut mihinkään. Nyt pitää jo synnytyssalista itse kävellä osastolle ja heti lähteä vaunulenkille, kun pääsee kotiin.

Jokainen työssäkäyvä maksaa lapsensa elatuksen. Ikävä kyllä pitää maksaa myös sinunkaltaisten loisten eläminen. Mene töihin, vitun persekärpänen.

[/quote]

Niin. Missä on se naisen elatusvastuu? Missä????????????? Vai oletko lapsia tehtaileva loinen?

[/quote]

Ööö, missäkö? Siinä missä miehenkin.

Oletko muuten humalassa ja nojaat kysymysmerkki-näppäimeen? Vastenmielistä.

[/quote]

silti itket , että miehen ja yhteiskunnan tulee maksaa sinun itsekkyydestäsi haluta lapsia?

[/quote]Hei lopeta jo, menet ihan naurettavuuteen. nolaat itsesi. Sulla taitaa olla yksi toinen tukia, kun on aina 2 peukkua toiseen suuntaan:) Mies ei täällä enää edes usko, että joku näitä kirjoittaa, vaan väitti että keksin itse.  Piti ihan koneelta näyttää, että uskoi.

[/quote]

Kysypä mieheltäsi onko oikein , että ämmät , kuten ketju osoittaa, loisivat miehen ja yhteiskunnan rahoilla?

Ilman että naisella olisi mitään vastuuta mistään?

Vitusta kakaroita ulos vaan, kuten plussapalloja mainoksessa? Kyllä ne joku maksaa, kunhan se ei ole nainen?

[/quote]No mieheltähän minä kysyinkin. Ei uskonut  että joku täysipäinen moista roskaa kirjoittaa. Meillä ja tuolla naapurissakin miehet oli sitä mieltä, että miehen kuuluu elättää vaimonsa kun on sen siunattuuntilaan tilaan saattanut. Ja yhteikunta varsinkin saa osansa maksaa kun sinne 25% palkastakin  menee. Ja mielellään kaikki muutkin tuet mitä saa. Kaikki me silti ollaan ihan töissä käyviä ihmisiä :)

[/quote]

Aika surkeita miehiä tunnet. Se että sinä tunnet vain tossunalla olevia luusereita ei tarkoita että kaikki on.

Yhteiskunta ei todellakaan saa osaansa. Jos luulet hetkeäkään että lapsiperheiden palkkojen verot riittävät kuluihin jota niistä lapsista syntyy niin elät jossain haavemaailmassasi. 

[/quote]Tiedät varmaan ,että olet noiden ajatustesi kanssa ihan yksin. Yksikään mies ei allekirjoita ajatuksiasi. Jos olet kokenut vaikean lapsuuden ja nuoruuden , ymmärrän vihasi, mutta hae itsellesi apua. Ei ole hyvä elää tuollaisen vihan kanssa.Kaikki joille olen ajatuksiasi kertonut(miehiä) ovat olleet kauhuissaan, ja ovat kysyneet kuka tuollaisia puhuu. Terveiset mitä sinulle on pyydetty välittämään ovat olleet sen verran karuja, etten niitä tässä toista, mutta lempeimmästä päästä oli se mies joka sanoi, että sinut olisi pitänyt tappaa laitoksella, ettet olisi käyttänyt yhteiskunnan varoja silloin lapsena, etkä myöhemminkään. Mutta itse olen sitä mieltä, ettet ole terve vaan mielesi on pahasti järkkynyt.Hae hyvä ihminen apua itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"] Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla? [/quote] Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta? [/quote] Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin.

[/quote]

Ei keneltäkään voi vaatia uskollisuuttakaan enää siinä vaiheessa
[/quote]

Sitten pitää erota.

Vierailija
304/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:14"]

Tottakai se nyt seksiä haluaa. Anna nyt vaan sille, aikaa ei kauaa mene ja saat miehen tyytyväiseksi. Itsekin annan välillä vaikka ei ajatus kiinnosta. Jossain välissä kuitenkin huomaan nauttivani.

[/quote]

Itse en pystyisi antamaan jos ei haluttaisi. Sattuisi liikaa. Lisäksi haluttomista yhdynnöistä voi sairastua vulvodyniaan. Liukkari ei tähän auta.

Vierailija
305/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:56"]

Siinä vaiheessa kun raskauspahoinointi on pahimmillaan niin suihinotto ei tule kuuloonkaan, oksennus jo siitä että jotain suussa. Muu seksi ei onnistu yhtään sen parmmin kun edestakainen liike aiheuttaa oksennuksen. Käsihoito olis muuten ok, mutta mun mies ei ikinä laittais niin kipeänä olevaa vaimoaan tekemään sellasia. Kyllä kuka tahansa sen pahimman vaiheen yli kestää ilmankin. Jos ei kestä niin peiliinkatsomisen paikka.

[/quote]

Ei ole järkeä olla parisuhteessa jos vaaditaan uskollisuutta mutta ei saa seksiä

[/quote] Muutaman kuukauden tai viikon kyllä jaksaa kun syy on näin hyvä. Ei mieskään saa olla munansa vietävissä, jos nainen kantaa yhteistä lasta ja voi pahoin on väsynyt lasten sairastamisesta. Voi luoja, mitä ihmisiä. Jos et viikkoon saa panna ei muuta kuin vieraisiin. Hävetkää elukat. Entä jos toinen sairastuu vakavasti ja paranee ehkä vasta 5kk kuluttua. Silloinko ei ole muuta mahdollisuutta kuin mennä vieraisiin kun kotona ei saa. Mihin unohtui se vihkikaavan rakastaminen vastoinkäymisissä?

Vierailija
306/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:48"]

Lapset kasvavat ja ryhtyvät aikanaan maksamaan veroja. Perheiden hyvinvoinnin tukeminen on rahan jemmaamista lompakkoon ;) tulevaisuutta varten, sillä tasapainoisista ja onnellisista perheistä kasvaa todennäköisemmin tasapainoisia, työkykyisiä ja terveitä kansalaisia. Ja sitä varten yhteiskunta on, että kattaa kulut myös niiden puolesta, jotka eivät itse siihen pysty. Sinulla on aika hurja viha ilmeisesti myös lapsia kohtaan? Sinun on ilmeisen vaikeaa asettua toisen asemaan, oman kokemuspiirisi ulkopuolella.

[/quote]

Jos se on niin tehokasta niin miksi Suomessa on niin huonovointisia nuoria ja lapsia? Jopa kehitysmaissa on onnellisempia ja henkisesti paremmin voivat ihmiset kuin täällä.

[/quote]Suomessa lapset voivat tänäpäivänä paremmin kuin koskaan. Vain hyvin pieni osa voi huonosti ja niillä ilmeisesti on lapsenvihaaja vanhemmat. Kehitysmaiden lapset eivät ole niinkään onnellisia, älä puhu asioista joista et selvästikään tiedä mitään.

Vierailija
307/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvavat ja ryhtyvät aikanaan maksamaan veroja. Perheiden hyvinvoinnin tukeminen on rahan jemmaamista lompakkoon ;) tulevaisuutta varten, sillä tasapainoisista ja onnellisista perheistä kasvaa todennäköisemmin tasapainoisia, työkykyisiä ja terveitä kansalaisia. Ja sitä varten yhteiskunta on, että kattaa kulut myös niiden puolesta, jotka eivät itse siihen pysty. Sinulla on aika hurja viha ilmeisesti myös lapsia kohtaan? Sinun on ilmeisen vaikeaa asettua toisen asemaan, oman kokemuspiirisi ulkopuolella.

[/quote]

Jos se on niin tehokasta niin miksi Suomessa on niin huonovointisia nuoria ja lapsia? Jopa kehitysmaissa on onnellisempia ja henkisesti paremmin voivat ihmiset kuin täällä.

Vierailija
308/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"] Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla? [/quote] Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta? [/quote] Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin. [/quote]   Ei keneltäkään voi vaatia uskollisuuttakaan enää siinä vaiheessa [/quote] Kyllä voi. Normaalilta ihmiseltä.

[/quote]

Ei kyllä voi. Uskollisuutta voi vaatia koska parisuhteessa on seksin monopoli toisella. Mutta jos sitä monopolia ei saa niin suhde lakkaa. 

Ei kukaan järkevä rupea puutteessa elämään vain sen takia kun toista ei huvita tai jaksa

Vierailija
309/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 04:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:56"] Siinä vaiheessa kun raskauspahoinointi on pahimmillaan niin suihinotto ei tule kuuloonkaan, oksennus jo siitä että jotain suussa. Muu seksi ei onnistu yhtään sen parmmin kun edestakainen liike aiheuttaa oksennuksen. Käsihoito olis muuten ok, mutta mun mies ei ikinä laittais niin kipeänä olevaa vaimoaan tekemään sellasia. Kyllä kuka tahansa sen pahimman vaiheen yli kestää ilmankin. Jos ei kestä niin peiliinkatsomisen paikka. [/quote]   Ei ole järkeä olla parisuhteessa jos vaaditaan uskollisuutta mutta ei saa seksiä [/quote] Ei saa ollenkaan vai ei saa aina kun itse haluaisi? Mutta jos sulle parisuhde tarkoittaa vain seksiä, niin ei ole järkeä ryhtyä parisuhteeseen. Käytä rahat maksullisiin.

[/quote]

En minä sitä tarkoita että haarat pitää olla auki joka ilta. Mutta ei sitä mitään kuukausien puutetta kukaan kestä. 

Eikä mitään viikon lakkojakaan montaa kertaa kyllä sulata ellei ole oikeasti sairas. Sitten asia täysin eri. Mutta että ei huvita tai jaksa ei ole syy

Vierailija
310/448 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"] Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla? [/quote] Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta? [/quote] Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin. [/quote]   Ei keneltäkään voi vaatia uskollisuuttakaan enää siinä vaiheessa [/quote] Kyllä voi. Normaalilta ihmiseltä.

[/quote]

Voi toki, jos tilanne on ohimenevä. Jos sen sijaan on pysyvä tilanne johon voisi yrittää saada muutoksen mutta se haluton osapuoli ei suostu omalta osaltaan käymään lääkärissä / osallistumaan terapiaan niin silloin pitää miettiä suhteen tulevaisuutta. Jos siis seksi on sille toiselle osapuolelle tärkeä asia ja yleensä näin on.

Vierailija
311/448 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin paneskelin vaimoani useita vuosia, ennen kuin uskalsin edes harkita lapsen tekoa. En todellakaan alkaisi pilaamaan elämääni minkään haluttoman tai kerran kuussa saunan jälkeen pimeässä pirttihirmun kanssa. Jos seksi loppuu suhteesta, niin sitä haetaan muualta. Seksillä ei todellakaan ala akka kiristämään. Sama koskee myös miestä.

On täysin väärin molempia kohtaan edes alkaa seurustella, jos toinen on seksuaalinen ja toiselle se on vain se välttämätön paha lisääntymisen takia. Minä olen antanut vaimolleni ihan luvan käydä hoitamassa itseään muualla, jos jostakin syystä ei seksi minua enää kiinnostaisi ja toisella haluja taas riittäisi. Tämä koskee ihan molempia osapuolia. Olen sanonut suoraan jo seurustelun alussa, että jos seksiä ei tule kotona niin kylillä tulee.

Ymmärrän kyllä, että välillä sitä väsyttää ja ei jaksaisi, vaan eipä ole isosta hommasta kysymys, että arki taas luistaa. Lapsien hoito ja kotityöt kuuluu molemmille samoin seksielämä. On tässä omallakin kohdalla ollut noita pausseja, kun vaimoni oli raskaana. Silloinkin tarjosi sentäs kättä ja päätä ja käyttäytyi kuin ihminen ja otti muutkin huomioon. Kiitos siitä vaimolle.

-Onnellisesti aviossa jo 15 vuotta- ... ja se luistaa edelleen...

Vierailija
314/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:44"]

Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.

On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä

Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.

Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa

Ensin sinun mielestäsi naiselle ei pitäisi oikeastaan maksaa palkkaa ollenkaan tai ainakin häntä pitäisi sakottaa siitä, että joutuu olemaan pois töistä synnyttääkseen miehelleen lapsen ja sitten on äidin syytä, jos hänen tulonsa ovat jääneet niin pieniksi, ettei hän pysty kustantamaan puolta lapsen kalliista harrastuskustannuksista. Ja sekään ei tietysti kävisi, että nainen hankkisi vielä toisen työn, jolloin mies joutuisi olemaan yksin lasten kanssa kaikki illat ja viikonloput kun vaimo kävisi kotona vain nukkumassa.

Olen kyllä saanut viikon parhaat naurut lueskellessani tätä keskustelua... :DD

Palkkaa ei pidä maksaa siitä että haluaa jäädä kuukausiksi kotiin. Vaan äidin pitäisi palata töihin heti kun fyysisesti mahdollista.

Lasta ei pidä hankkia jos ei rahat riitä vaikka tulee palkaton kausi. 

Ei se nyt kovin vaikeata ole tajuta. Kun ruvetaan lasta suunnittelemaan niin katsotaan onko kummallakin rahaa maksaa kulut. Jos ei niin lasta ei hankita.

Pitää olla säästössä rahaa jotta voi olla palkattomalla äitiyslomalla ja samalla maksaa kulunsa. 

:DDDDDDDDDDD

Saattais tällä systeemillä nousta ensisynnyttäjien keski-ikä lähelle viittäkymppiä...

Ja vielä jää askarruttamaan, että mikä tässä on sen isän osuus hommassa? Siemenet alkuvaiheessa, puolet lapsen kuluista lapsen synnyttyä. Ei mitään tulo- tai eläkekertymän menetyksiä? Tosi reilua hei. :)

Vierailija
315/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:51"]

Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa

[/quote]

Mua kiinnostaa ihan helvetisti mun lapsen elämä ja kustannan sille erittäin mielelläni kalliita harrastuksia.

...

Mitä ihmettä, miksi sitä rahaa ei ilmestynyt mun kouraan, vaikka mua KIIIIIIINNNNNOSTAAAAA! Kerrotko, miten mä kiinnostun sillä lailla, että sitä rahaa alkaa tunkea ovista ja ikkunoista? Mä en näemmä itse osaa.

[/quote]

Menemällä töihin

[/quote]

Mähän käyn töissä, mutta palkka ei ole kovin hyvä. Hankinko toisen työn? Tuutko hoitamaan tota kersaa iltaisin, jos alan vaikka siivoomaan tuon päivätyön lisäksi? (En usko että sen isä on halukas käyttämään kaikkia iltojaan lapsenhoitoon, ja palkattu lastenhoitaja maksaa varmaan enemmän kuin mä siivoamalla tienaan.) Mutta tosi toimivan ja reilun kuuloinen systeemi noin muuten tää sun ideoima. Hakeudu politiikkaan ja ala ajaa lainsäädäntoon?

Vierailija
316/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:35"]

[/quote]Et sinä voi nukkua vaikka vauva nukkuisikin, koska isommat lapset on kuitenkin hoidettava. Vauvan unien aikana voi nukkua vain ekan kanssa .

[/quote]

En tiedä minkä ikäisiä lapsenne ovat mutta esim. hyvin voi nukkua vaikka 4 vuotias leikkii yksinään. Ei niitä lapsia pidä tehdä niin paljoa että niitä ei voi hoitaa. 

[/quote]

WHATTT??? No ei todellakaan mennä päikkärille itse ja jätetä 4-vuotiasta yksikseen touhuamaan!!! Voi helvetti sentään!!!

[/quote]

Monet yksinhuoltajat hoitaa yksin 3-4 pientä lasta. Eikä koskaan kaikki nuku samaan aikaan. 

Kerro millä tavalla sinä sitten nukut koska yksin joudut ne lapset hoitamaan? Vaikkapa kaksi yöllä itkevä vauvaa ja vaikka yksi 4 vuotias ja toinen 5 vuotias? 

Kerro koska sinä nukut jos et voi nukkua kuin silloin kun kaikki muutkin nukkuu?

[/quote]No silloin ei vaan nukuta vaikka kuinka nukuttais. Olen itseasiassa elänytkin ajan,kuin valvoin yhteen putkeen monta vuotta. Nukuin vain muutamia hetkiä silloin tällöin, kun kaikki lapset nukkuivat. Siis yleensä ehkä tuossa 3-5 välillä yössä. Koville otti, mutta en koskaan uskaltaisi nukkua ja jättää pieniä lapsia yksin hereille. Miten voit antaa itsellesi anteeksi jos lapselle sillä aikaa tapahtuisi jotakin kun nukut? Siinä sitten eläisit lopun eläämäsi sen tiedon kanssa, että lapsi kuristui johonkin ja minä vaan nukuin?  Yritä nyt saada niille lapsille vaikka jostakin vahti siksi aikaa kun nukut.

Vierailija
317/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.

On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä

[/quote]

Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.

[/quote]

[/quote]Äitihän hoitaa lasta palkatta. Uhraa oman uransa ja eläkkeensä ja palkkansa. MItä vielä? Kuule kun sinä haluat asua maassa missä ei ole sosiaaliturvaa niin muuta sellaiseen. Niitä kyllä löytyy. Mutta älä sitten  muuta Suomeen vanhuudenpäivillä nauttimaan Suomen sosiaaliturvasta joka sullekin antaa hoidon ja turvan vanhana kun et itse pysty itseäsi hoitamaan.Me maksetaan veroja just sen takia ,että saadaan niitä sitten yhteiskunnalta takaisin kun elämäntilanne on sellainen että sitä tarvitan. Miksi vanhukset sitten pitää hoitaa yhteiskunnan rahoillamutta ei lapset. Lapsissa kuitenkin on tulevaisuus. Miksi koulut on ilmaisia? Ja jos nyt olet sitä mieltä, ettei niiden tarviikkaan olla vaan kaikki naksaa itse kaikki kulunsa niin helpointa on kuin muuta  sellaiseen maahan missä kaikki täytyy maksaa itse . Maksa sitten se ilmainen koulutus takaisin Suomen valtiolle. Itsehän ne kaikki kaikki pitää maksaa.  ELI KYSYMYS: Miksi vastasyntyneen vanhempien pitäisi maksaa kaikki itse, kun ei täällä kukaan muukaan kaikkea itse maksa, vaan yhteiskunta tukee kaikkia koko ajan? Jos ei miellytä muuta Pohjois-Koreaan tai kiinaa.

Vierailija
318/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:33"]

Ensin sinun mielestäsi naiselle ei pitäisi oikeastaan maksaa palkkaa ollenkaan tai ainakin häntä pitäisi sakottaa siitä, että joutuu olemaan pois töistä synnyttääkseen miehelleen lapsen ja sitten on äidin syytä, jos hänen tulonsa ovat jääneet niin pieniksi, ettei hän pysty kustantamaan puolta lapsen kalliista harrastuskustannuksista. Ja sekään ei tietysti kävisi, että nainen hankkisi vielä toisen työn, jolloin mies joutuisi olemaan yksin lasten kanssa kaikki illat ja viikonloput kun vaimo kävisi kotona vain nukkumassa.

Olen kyllä saanut viikon parhaat naurut lueskellessani tätä keskustelua... :DD

Palkkaa ei pidä maksaa siitä että haluaa jäädä kuukausiksi kotiin. Vaan äidin pitäisi palata töihin heti kun fyysisesti mahdollista.

Lasta ei pidä hankkia jos ei rahat riitä vaikka tulee palkaton kausi. 

Ei se nyt kovin vaikeata ole tajuta. Kun ruvetaan lasta suunnittelemaan niin katsotaan onko kummallakin rahaa maksaa kulut. Jos ei niin lasta ei hankita.

Pitää olla säästössä rahaa jotta voi olla palkattomalla äitiyslomalla ja samalla maksaa kulunsa. 

Sulta on nyt täysin unohtunut sellainen seikka,että Suomi on hyvinvointi valtio , jonka kansalaiset maksaa veroja joilla kustannetaan meille kaikille palveluja. Itsekin olet saanut sinulle ilmaisen peruskoulun( meidän maksamilla verorahoilla) Ehkä olet ollut tarhassa lapsena hoidossa? Vanhempasi ovat maksaneet vain murto-osan hoitosi hinnasta, muun olleen maksettu me muut niillä verorahoissa. Vai onko äitisi hoitanut sinua kotona ja loisinut yhteiskunnan varoilla? Kumpikin yhtä pahoja vaihtoehtoja. Mikseivät vanhempasi ole katsoneet, ettei heillä ole varaa elättää sinua yksin ja jättäneet tekemättä?  No niin, sitten olet saanut ilmaisen hammashoidon 18 ikävuoteen, meidän verorahoilla. Valtio tukee jopa maataloutta että sinulla on mahdollisuus ostaa halpaa voita, leipää ja maitoa.. Ja kun ulet vanhaksi, yhteiskunta maksaa lääkkeesi joita sinulla on kymmeniä erilaisia. J maksat itse vain murto-osan hoidosta jonka saat jossain vanhainkodissa tai palvelutalossa. Tai jos asut kotona yhteiskunta(eli me) kustantaa sulle kotisairaanhoidon ja ateriapalvelun. Maksat itse niistä vain murto-osan. Eli miksi juuri ne pienimmät ja heikoimmat pitäisi jättää hoitamatta ja vain vanhempien vastuulle. Ja jos joskus vaimon onnistut saanaan(epätodennäköistä näillä mielipiteillä) ja vielä lapsenkin, niin jää itse sen kanssa kotiin, että vaimo pääsee tienaamaan. Vai otatko sen vastasyntyneen töihin mukaan, vai hommaatko sille hoitajan ja maksat sen palkan ilman yhteiskunnan tukea.  

Vierailija
319/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:07"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:46"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:54"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:24"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:28"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:32"] Oletko ajatellut lainkaan, mikä voisi auttaa omiin haluihisi? esim,auttaisiko vaikka lapsenvahti, jotta saisit välillä omaa aikaa ja että saisit levätä? No ei sitä seksiä tietenkään pidä harrastaa, jos on jatkuvasti huono olo ja väsymys, se pian johtaa siihen, että seksi alkaa oksettaa, kun sitä harrastetaan ilman, että itse sitä tahtoo tai siitä nauttii. Et sinä huono vaimo ole ja nämä kommentit "no anna sen mennä huoriin" on vain provoiluja ja trollausta. [/quote]Eikö se mies voi välillä hoitaa omia lapsiaan. Ihme kun tarvitaan heti lapsenvahtia jos äiti on väsynyt. Eiköhän  se isäkin ole vastuussa siitä lasten hoidosta? Väsyttää sitten vähän sitäkin niin ei jaksa koko ajan olla vonkaamassa.  [/quote]   Parisuhdetta EI voi laittaa jäähylle lasten takia. Ei vanhempien kahdestaan kuulukkaan niitä lapsia aina hoitaa. Kyllä heillä PITÄÄ olla omaakin aikaa. Minusta AP:n miehen pitäisi tehdä päätös että hän hoitaa lapsia mutta ei myöskään anna mitään huomiota AP:lle. Ei lämpöä, välittämistä eikä mitään muuta keskustelua kuin aivan ehdottoman tärkeistä asioista.    Siinä voisi AP sitten miettiä miltä se tuntuu [/quote]Sinä et takuulla ole perheellinen. Kostaa vaimolle kun joutuu hoitamaan omia lapsia??Älä hyvä ihminen mene naimisiin ja hanki lapsia jos asenne on tuo. Ap:han on väsynyt alkuraskaudesta ja sairastavista lapsista joiden takia joutuu valvomaan. Miehen kuuluu tehdä osansa ja ajatella raskaana olevan vaimonsa parasta, eikä tuijottaa omaan napaassa. [/quote] Ensinnäkään en ole tuo jankkaaja tuolla.   Toiseksi olen perheellinen ja naimisissa oleva mies.    Hoitaa vaimoa? Ei vaimo ole sairas. Lapsille pitää järjestää hoitaja että vanhemmat saavat levätä ja nauttia parisuhteestaan. Parisuhde on aina ensisijainen perheessä koska ilman sitä koko perhe hajoaa.  Mies elättää perheensä joten mitä valitat siitä että mies ei osallistu? [/quote]Sääliksi kyllä käy vaimoasi, ihan oikeasti :(  Se että mies käy töissä ei riitä. Kyllä siellä kotonakin täytyy jotain tehdä. Ei koti ole kenellekään mikään hotelli. Entä ne tuhannet naiset jotka menee täihin kun vauva täyttää 9kk. Istuuko nekin töiden päälle kotona ja odottaa valmista? Ei kuule, kyllä ne joutuu ne kotityöt tekemään töiden päälle ja pakko jaksaa. Mikä niistä miehistä niin heikkoja tekee, ettei ne työpäivän päälle jaksa tikkua ristiin laittaa kun naisetkin jaksaa. [/quote]   Kyse ei ole siitä vaan siitä että toinen on jo osuutensa tehnyt. Työ on PALJON rankempaa kuin lasten kanssa oleminen.  Minä olen ollut kotona lasten kanssa ja se oli suorastaan lomaa töihin verrattuna. Nukuin päiväunia, katselin telkkaria, olin koneella jne. Kuitenkin sain siivottua, tehtyä ruokaa jne.  Töissä en ehdi noista tehdä mitään.  Siksi kaikkien pitäisi mennä töihin eikä kenenkään jäädä sinne kotiin. [/quote Huomaa ettet ole ollut lasten kanssa kotona. Lasten kanssa on paljon paljon rankempaa, kuin töissä. Olen molemmat kokeillut. Ja jos lapsia hommataan niitä myös hoidetaa.  Jos on pakko mennä laitokselta takaisin töihin voi lapset jättää tekemättä. Ja jos mies, lasten isä vaatii, että on laitokselta lasten äidin mentävä tienaamaan niin sellainen mies ei perhettä ansaitse.  Miksi se mies ylipäätään käy töissä jos se ei lapsiaan elätä.Ja ne lapset ei elä jos joku ei niitä hoida. Tuntui että se lasten äiti olisi parempi hoitajana omille lapselle kuin joku vieras. Pitää sillekin maksaa. [/quote] Sillä äidillä on ihan sama elatusvelvollisuus kuin isälläkin. Työnantajan ei tarvitse kärsiä naisesta joka tekee lapsia. Yhteiskunnan ei pidä joutua kärsimään naisesta joka tekee lapsia. Lastenteko EI vapauta naista vastuusta elättää itsensä ja perheensä.   [/quote]Miehen kuuluukin huolehtia perheestään silloin kun nainen on estynyt. Esim. silloin kun nainen on viimeisillään raskaana tai juuri synnyttänyt. Jos mies synnyttäisi naiset mielellään elättäisivät miehen sen aikaa. Nykyään jotkut luusetit ei halua elättää vaimoaan vaikka sellainen on pitänyt väkisellä saada. Ei vastasyntynyttä voi laittaa hoitoon se ei ole kenenkään edun mukaista. Eikä se hoitokaan ilmaista ole. Yhteiskunta senkin eninmäkseen maksaa. Miksei mies itse maksa lapsen koko päivähoitomaksua? Halvemmaksi tulee yhteiskunnalle kun lasta hoidetaan kotona. Päivähoito on todella yhteiskunnalle kallista. [/quote]   Lopeta noiden sääntöjen keksiminen. Mies ei ole missään vastuussa elättää naista. Siksi kummankin pitää mennä töihin jotta heillä on varaa maksaa ne hoitaja maksut. Miten hoitaisit yksinhuoltajana asiat kun joutuisit huolehtimaan myös elatuksesta itse? Menisit valtion luukulle kuin pummi? Parasta olisi että KAIKKI kulut maksaa ihminen itse. Eli neuvolakäynneistä, synnytyskuluihin, päivähoitomaksuihin jne. Kaikki kulut vanhemmille. Kulut puoliksi. Äitiysloma palkattomaksi ja lyhyemmäksi. Isyysloma pois koska siinä ei voi käyttää syynä synnytyksen rankkuutta joten se on turha. Jokainen saisi tietenkin tehdä mitä haluaa mutta se pitäisi tehdä omilla rahoilla.  [/quote] Voi juma... lopeta itse noiden fantasioittesi levittely. [/quote]Minkä takia me sitten käydään töissä ja maksetaan veroja jos niitä ei käytetä juuri meidän hyväksi? Pultsareilleko ne rahat pitäisi kaikki antaa. Sen takiahan niitä veroja kerätään, että saat sitten hyötyä niistä ja sinusta huodehditaan kun vaikka sairastut ja joudut sairaalaan. Luuletko sinä että pystyisit maksamaan montaakaan sairaalavuorokautta ilman yhteiskunnan tukea? et pystyisi käymään tutkimuksissa jotka oikeasti maksaa tuhansia euroja. Et pystyisi maksamaan juuri mitään lääkkeita ja kuolisit tauteihin alta-aikaykskön. Tiedätkö että yksi ms-taudissa käytettävä lääke maksaa 1000 euroa kappale? ja jotkut syöpälääkkeet 10.000 euroa, mutta sinä maksaisit niistä vain noin 8 euroa, kun yhteiskunta, eli me veronmaksajat maksetaan verot ja sinun lääkkeet. Samoin me maksetaan  juuri vauvan saaneelle äidille tukea, että hän voi kasvattaa uuden veronmaksajan hiotamaan sinua kui olet paskat vaipoissa vanhaikodissa toisten ihmisten elätättävänä ja hoidettavana. Et sinä minittäin silloinkaan pysty itseäsi elättämään, vaan yhteiskunta maksaa suurimman osan mitä hoitosi maksaa.Itse olen ollut työelänässä noin 30vuotta ja maksanut veroja. Kotona lasten ollessa pieniä jokusen vuoden, mutta älä huolehdi, mies maksoi silloi ihan mielellään vaimonsa kotiin ja oli vielä ihan onnellinen kun kaikki pelasi hyvin,Nyt olen taas ollut jo yli 10 vuotta veronmaksaja ja mies kotona, jotan elätän senkin,. sossunluukulle ei koskaan ole ollu asiaa.  Tuhahan niitä töitö on tehdö ja veroja maksaa jos ei niistö mitään takaisin saakn apuoa tarvitaan. Ja me kaikki sitä apua joskus tarvitaan. [/quote]   Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.   On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä [/quote] Monikaan sairaus ei ole yllättävä.

[/quote]Jos sairaus on yllättäva ja sitä kuuluu yhteiskunnan tukea, mutta lapsi ei, niin mitenkäs vanhuus? tuleeko sekin sinulle yllätyksenä jota saa tukea . Vai miten aijot selvitä lääkelaskuistasi, sairaalahoidoistasi ja loppuvaiheessa kenties asumisesta jossain palvelutalossa. Ei taida kuuse rahas riittää jos ei yhteiskunta avita. Miksi kaikkea muuta saisi yhteiskunta(eli me) tukea, mutta ei elämän alkua, joka on elämän tärkein ajankohta. Onneksi et ole politikko. Ajaisit alas koko Suomen hyvinvoinnin ja laittaisit verorahat johonkin parempaan? Eli mihin, jos et maasi tulevaisuuteen eli lapsiin. Jos lapsiperheitä ei tueta kukaan ei tee lapsia, eikä sinulla ole pyllynpesiää kun olet vanha.

Vierailija
320/448 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:42"]

Kun me on vaan käyty töissä ja elätetty itsemme, ettei vaan miesten rahat mene omaan perheeseen. Sullo ne RAHAT sitten kuolinpukusi taskuihin, että saat ne mukaasi tuonpuoleiseen;)

[/quote]

Voipa tunkea ne rahat vaikka omaan perseeseen, ettei tarvi tuhlata perheeseeen.

[/quote]Ajattelepa jos omat vanhempasi olisivat toimineet noin? vai ovatko he? Kuulostat niin omituiselta. Vihaat selvästi perheitä ja lapsia. Jos oma isäsi on sinut hyljännyt ja tunkenut rahansa perseeseen kuollessaan, ettei ne vaan koituisi teidän perheen hyväksi, ymmärrän sinua. Mutta tuo viha ei auta mitään,eikä kannata kostaa omille lapsille jos sellaisia joskus tulee(toivottavasti ei) Sinulla on selvästi pahoja ongelmia ja toivon ,että saisit niihin apua. Tuollaisen vihan kanssa on vaikeata elää. Varsinkin kun viha kohdistuu normaaliin elämään, siihen mikä normaalille ihmiselle on rakkainta ja sen eteen tehdään kaikkensa eli siis perheeseen ja lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi