Mies kiukuttelee seksin puutetta
Olen raskaana. Viikkoja vasta 5 ja huono olo+väsymys valtava. Lisäksi muut lapset olleet influenssassa ja pari viikkoa olen jo päivät+yöt lapsia hoitanut.
Tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa ja saan osaksi vittuilua mieheltä.
Vauva yhteinen päätös ja minusta miehellä ei oikeutta käyttäytyä noin :(
Kommentit (448)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:53"]
Onko miehesi invalidi? Kädet jotenkin vammautuneet? Vai muuten vaan kakaran tasolla?
[/quote]
Olet varmasti myös sitä mieltä, että miehen ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei just huvita? Onhan naisella sormet, sorkkikoot omillaan. Ja vielä jos nainen tästä pahastuu niin saa haukkua päälle, että mikään lapsinainen ei kiinnosta?
[/quote]
Tottakai. Ei ketään voi pakottaa seksiin.
Ite oon ollut 2 viikkoa vesiripulilla antibioottien takai. Näitten provoilijoiden mielestä mun ois varmaan pitänyt antaa anaalia ukolle tänä aikana sairaudestani huolimatta, kunhan mies saa tyydytettyä itsensä... ja ei, mies ei ole saanut näiden 2 viikon aikana ja onnekseni ymmärtää sen oikein hyvin.
Kauheata sakkia täällä!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:35"]
[/quote]Et sinä voi nukkua vaikka vauva nukkuisikin, koska isommat lapset on kuitenkin hoidettava. Vauvan unien aikana voi nukkua vain ekan kanssa .
[/quote]
En tiedä minkä ikäisiä lapsenne ovat mutta esim. hyvin voi nukkua vaikka 4 vuotias leikkii yksinään. Ei niitä lapsia pidä tehdä niin paljoa että niitä ei voi hoitaa.
[/quote]
WHATTT??? No ei todellakaan mennä päikkärille itse ja jätetä 4-vuotiasta yksikseen touhuamaan!!! Voi helvetti sentään!!!
[/quote]
Monet yksinhuoltajat hoitaa yksin 3-4 pientä lasta. Eikä koskaan kaikki nuku samaan aikaan.
Kerro millä tavalla sinä sitten nukut koska yksin joudut ne lapset hoitamaan? Vaikkapa kaksi yöllä itkevä vauvaa ja vaikka yksi 4 vuotias ja toinen 5 vuotias?
Kerro koska sinä nukut jos et voi nukkua kuin silloin kun kaikki muutkin nukkuu?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:44"]
[/quote]
Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.
On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä
[/quote]
Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.
[/quote]
Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]
Kummatkin maksaa puolet. On äidin syytä jos häntä ei kiinnosta lapsensa elämä sen vertaa että hän voisi puolet siitä kustantaa
[/quote]
Mua kiinnostaa ihan helvetisti mun lapsen elämä ja kustannan sille erittäin mielelläni kalliita harrastuksia.
...
Mitä ihmettä, miksi sitä rahaa ei ilmestynyt mun kouraan, vaikka mua KIIIIIIINNNNNOSTAAAAA! Kerrotko, miten mä kiinnostun sillä lailla, että sitä rahaa alkaa tunkea ovista ja ikkunoista? Mä en näemmä itse osaa.
miehet ne nykypäivänä niitä haluttomia on. koko raskausaikana ei seksiä, minkäänlaista, eikä pitkään aikaan rask auden jälkeenkään. normaalikroppainen nainen ihan olen. että herätkää nykypäivään jo, näin päin se on.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:44"]
Sairaus on aivan eri asia. Se on yllättävä. Lapsi ei ole yllättävä. Sitä paitsi sitä sairautta varten on vakuutus.
On eri asia yhteiskunnan kustantaa asioita mihin ihminen ei voi vaikuttaa kuin niitä mitkä on 100% ihmisten omaa syytä
Ja lapsi on siis sinun logiikallasi ainoastaan naisen syytä, jolloin naisen tulee kattaa myös kustannukset, miehellä ei ole mitään intressiä tarjota omalle lapselleen mitään edellytyksiä hyvään elämään. Jos siis lapsesi äidin tulot on niin pienet, ettei hänen maksukyvyllään pysty maksamaan puolta lapsen harrastuskuluista, niin silloin lapsi ei voi harrastaa, koska Sinä et suostu maksamaan suurempaa osuutta lapsen harrastuksesta, vaikka Sinulla siihen olisikin varaa. Lapsesi varmasti kiittää tuosta asenteesta ollessaan itse aikuinen.
Ensin sinun mielestäsi naiselle ei pitäisi oikeastaan maksaa palkkaa ollenkaan tai ainakin häntä pitäisi sakottaa siitä, että joutuu olemaan pois töistä synnyttääkseen miehelleen lapsen ja sitten on äidin syytä, jos hänen tulonsa ovat jääneet niin pieniksi, ettei hän pysty kustantamaan puolta lapsen kalliista harrastuskustannuksista. Ja sekään ei tietysti kävisi, että nainen hankkisi vielä toisen työn, jolloin mies joutuisi olemaan yksin lasten kanssa kaikki illat ja viikonloput kun vaimo kävisi kotona vain nukkumassa.
Olen kyllä saanut viikon parhaat naurut lueskellessani tätä keskustelua... :DD
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:51"]
Niin ne äidit on tehnyt ennenkin töitä ja kustantanut elämänsä ilman mitään apuja.
[/quote]
Ennen mies oli mies ja kantoi vastuun perheestään. Tuollaiset surkeat ruikuttajat olis ennen viety saunan taakse.
Nyt kun miehet on tuommoisia munattomia ruikuttajia, tarvitaan yhteiskunta avuksi elättämään ja kasvattamaan lapsia, jotta saadaan uusia veronmaksajia.
[/quote]JUURI NÄIN sinä munaton ruikuttaja. MIEHET olivat miehiä ja kantoivat vastuunsa. Elättivät perheensä ja vaimonsa jonka olivat raskaaksi saattaneet. Ei tarvittu yhteiskunnantukia kun jokainen teki osansa. Ja näinhän edelleen suurin osa miehistä toimii. Tämä tapaus taitaa olla se poikkeus joka vahvistaa säännön ;)
[/quote]
Silloin naiset ei myöskään voineet esim. erota. Kyllä se sopii. Mies määrä ja nainen pitää turpansa kiinni