Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sen Jukan sitten tappoi?

Vierailija
19.02.2015 |

kaikki miettii annelia, mutta jukan oikeudet on unohdettu :(

Kommentit (567)

Vierailija
21/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:19"]

Auer tappoi. Kannatan edelleen Guantánamon menetelmiä tunnustuksen puristamiseksi. Verovarojen säästämisen ja yhteisen hyvän nimissä. Ja sadistinen psykopaattihan tuo on muutenkin.

[/quote]

Kannattaa muuttaa Lähi-Itään. ISIS hallitsee kyllä nämä metodit, nyt kun jenkitkin on sulkemassa Guantánamoa!

Vierailija
22/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:19"]

Tappajan dna löytyi siitä pölkystä, ja dna:n omistaja löytyi poliisista. 

"Jostakin syystä" tämä sivuutettiin.

[/quote]

Jukan murhaaja oli eräs eteläsuomalainen poliisijohtaja, joka myöhemmin teki itsemurhan vaimonsa kanssa. Heidän lapsensa oli huostaanotettu ja tapausta hoiti Jukka S. Lahti. Annelista tehtiin syntipukki, jotta Poliisin kasvot säilyisivät. Suomen Poliisi on äärimmäisen korruptoitunut, kuten tapaus Aarniokin osoittaa.

[/quote]

Pekka Puputtia ei kai koskaan ole löytynyt? Hänhän oli Lahden kanssa tässä huostaanottokeississä mukana...

[/quote]

Kyllä löytyi hukkuneena Helsingistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheriita, joka johti Jukan kuolemaan. Lopullisen kuoliniskun teki Anneli.

Vierailija
24/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli. Jos ei sitä kuitenkaan saada todistettua, Anneli on syytön. Näin se menee ja itää mennäkin oikeusvaltiossa.

Vierailija
25/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää se, että ihmiset ovat sekä sitä mieltä että Auer on kylmä psykopaatti että tappanut miehensä rajun riidan päätteeksi. Ne tunteettomat ihmiset kun eivät harrastaja rajuja riitoja. Olen itsekin melko analyyttinen luonne ja esim. riita minun kanssani on hyvin yksipuoleista!

Vierailija
26/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:26"]

Minua hämmästyttää se, että ihmiset ovat sekä sitä mieltä että Auer on kylmä psykopaatti että tappanut miehensä rajun riidan päätteeksi. Ne tunteettomat ihmiset kun eivät harrastaja rajuja riitoja. Olen itsekin melko analyyttinen luonne ja esim. riita minun kanssani on hyvin yksipuoleista!

[/quote]

Et kuitenkaan varmaan ole psykopaatti? Psykopaatit tuntevat suuttuessaan todella suurta raivoa ja saattavat ylireagoida naurettavuuksiin asti, vaikka normaalisti olisivat kylmiä ja analyyttisiä. Moni psykopaatti ei edes ole kylmän analyyttinen, tämä on viihteestä tuttu myytti. Itse asiassa psykopatia on terminäkin vanhentunut.

Ei jatkoon.

Vierailija
27/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:51"]

Voihan Anneli olla sen tappanut, mutta ei ole riittävästi syyllisyyttä tukevia todisteita.

[/quote]

No ihanko totta?

Vierailija
28/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:32"]

[/quote]

Et kuitenkaan varmaan ole psykopaatti? Psykopaatit tuntevat suuttuessaan todella suurta raivoa ja saattavat ylireagoida naurettavuuksiin asti, vaikka normaalisti olisivat kylmiä ja analyyttisiä. Moni psykopaatti ei edes ole kylmän analyyttinen, tämä on viihteestä tuttu myytti. Itse asiassa psykopatia on terminäkin vanhentunut.

Ei jatkoon.

[/quote]

Onneksi Anneli ei kuitenkaan ole psykopaatti, tämä on mielentilatutkimuksessa todettu. Hän on psyykkisesti täysin terve, ei edes pienenpientä persoonallisuushäiriötä toisin kuin ihan kaikilla viime aikaisilla todellisilla hirviöillä a'la sosiopaatti Laamanen.

Vierailija
29/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uhkaili Jukkaa puoli vuotta ja näitä parhaita kandidaatteja ei ole dna-kysymyksen takia tutkittu juuri ollenkaan. Esimerkiksi se kaveri joka löytyi seuraavana päivänä sekavana riehumasta fileerausveitsen kanssa, kasvoissa oli tuoreita haavoja, pakussa verta josta ei saatu dna-tunnistetta, kotoa löytyi kommandopipo....

Vierailija
30/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi terve tuo Anneli, mitä nyt vähän raiskasi lapsiansa. Ihan terve juu.

Vierailija
31/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutin epäillystä ei aikanaan tutkittu yhtään mitään, haastateltiin vain fysioterapeuttia ja hänen epäiltyään. Kyseisen miehen vaimoakin kuultiin ensimmäistä kertaa vasta viime vuonna. Satummoisin kyseinen vaimo Auerin pääsyyllistäjiin kuuluvan poliisin vaimon kaveri. Ja tää fileerausveitsimies asuu tuon poliisin naapurissa.

Vierailija
32/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:35"]

[/quote]

Auer on vankilassa lastensa seksuaalisesta hyväksikäytöstä - ei ihan terve?

Ei jatkoon.

[/quote]

Onneksi Anneli ei kuitenkaan ole psykopaatti, tämä on mielentilatutkimuksessa todettu. Hän on psyykkisesti täysin terve, ei edes pienenpientä persoonallisuushäiriötä toisin kuin ihan kaikilla viime aikaisilla todellisilla hirviöillä a'la sosiopaatti Laamanen.

[/quote]

Vierailija
33/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei jatkoon.

[/quote]

Mutta ainahan vedotaan tuohon Auerin "rauhallisuuteen" yms.

Eräs sukulaiseni on sosiopaatti, joten tiedän kyllä että heistä löytyy moneen lähtöön. Tämä henkilö on nimeonmaan mestari itkemään ja herättämään sääliä. Samaan aikaan tekee kuitenkin lapsistaan perättömiä rikosilmoituksia yms. koska saa siitä jonkinlaista nautintoa...

Vierailija
34/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:08"]Jukkaa oli uhkailtu jo pitkään ja samoihin aikoihin Jukan tuttu Pekka Puputti kuoli epäselvissä olosuhteissa. Pian tämän jälkeen eräs eteläsuomalainen poliisijohtaja teki itsarin vaimonsa kanssa. Heidän lapsensa oli huostaanotettu ja arvatkaas ketä tapausta hoiti? Jukka S. Lahti.
Poliisijohtaja tappoi Lahden ja Puputin. Luonnollisesti Poliisi ei halua tällaista asiaa julki, joten Annelista tehtiin syntipukki.
Suomi on läpeensä korruptoitunut hyvä veli-valtio.
[/quote]

Ketä = kuka

Vierailija
35/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse siitä kuka sen teki, vaan kuka voidaan todeta syylliseksi. Luultavasti ei ketään.

Vierailija
36/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys pitää ratkaista kansanäänestyksellä.

Vierailija
37/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli teki sen yhteistyössä jonkun kanssa.

Vierailija
38/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:38"]Tosi terve tuo Anneli, mitä nyt vähän raiskasi lapsiansa. Ihan terve juu. [/quote] Ja taitavasti raiskasikin, kun lääketieteellisen tutkimuksen mukaan kaikki tytöt olivat tutkittaessa neitsyitä! Vaan todistihan Suomen pätevin gynekologi, uskovainen Minna Joki-Erkkilä, että immenkalvotkin voivat kasvaa takaisin... On se Auer vaan niin älykäs rikollinen! Osaa raiskatakin niin, että tytöillä kasvavat immenkalvot takaisin. Onneksi muut pedofiilit eivät sellaiseen kykene, niin ei jää oikeus toteutumatta tässä asiassa.

[/quote]

Puhumattakaan siitä että Anneli ja tyttärensä onnistuivat viiltelemään jotain lapsista 105 kertaa ilman että yksikään arvista oli paljain silmin nähtävä. Aika hemmetinmoista taitoa vaatii tämäkin!

Vierailija
39/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:38"]Tosi terve tuo Anneli, mitä nyt vähän raiskasi lapsiansa. Ihan terve juu.
[/quote]

Ja taitavasti raiskasikin, kun lääketieteellisen tutkimuksen mukaan kaikki tytöt olivat tutkittaessa neitsyitä! Vaan todistihan Suomen pätevin gynekologi, uskovainen Minna Joki-Erkkilä, että immenkalvotkin voivat kasvaa takaisin... On se Auer vaan niin älykäs rikollinen! Osaa raiskatakin niin, että tytöillä kasvavat immenkalvot takaisin. Onneksi muut pedofiilit eivät sellaiseen kykene, niin ei jää oikeus toteutumatta tässä asiassa.
[/quote]
Lapsia voidaan käyttää hyväksi monella muullakin tapaa. Luulisi aikuisen ihmisen tämän ymmärtävän? Tarkoittaako raiskaaminen aina tunkeutumista emättimeen? Olet tyhmä juttujesi kanssa.

Vierailija
40/567 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:01"]Hätäpuhelun kuunnelleena ihmettelen kuinka äiti (Anneli) lähettää oman tyttärensä katsomaan onko "murhamies" vielä paikalla. Kertoo minusta paljon. Ja puhelun lopussa on aivan kylmä ja tyyni.
[/quote]

Niin on.Oikea leski olisi ollut järkyttynyt ja itkenyt.
Mutta ei murhaaja, olihan se sen suunnitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme