Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!
Kommentit (234)
Aloittaja on väärässä. Olen nuori ja toivon joululahjaksi Vihreitä kuulia ja villasukkia. Aloittaja, miksi valehtelet?
Mä tarvitsen villasukat ja tykkään vihreistä kuulista eli mulle niitä kiitos. N31
Iän puolesta ei yllä boomeritasolle, mutta villasukat kyllä kelpaisi. Nykyään ei saa enää mistään lahjana, kun mummokin kuoli v. 1998 ja oma äiti ei enää pysty kutomaan.
Minä en halua niitä marketin halvimpia palmuöljysuklaarasioita enkä huoltoaseman väsähtänyttä joulutähteä suvun nuorisolta kun käyvät joulun alla pikaisesti hakemassa joululahjarahansa.
T. Boomeri-täti
Ärsyttää kun haukutaan buumeriksi. Olen perkele 66 syntynyt. Opetelkaa jonnet ja lissukat lukemaan.
Mummo varmaan tykkää molemmista, joten kerjätkääpäs mammalta muutama euro lahjarahaa.
Ennemmin villasukat ja vihreät kuulat kuin kosmetiikka tuotteet jota naiset miehille antaa että miehen ulkonäkö miellyttäisi naisia enemmän
Tykkään vihreistä kuulista ja äitini (boomeri, s.1949) neulomat villasukat kelpaa oikein hyvin myös. Niillä on paitsi tunnearvoa, myös saan tilauksesta juuri toivomanilaiset kauniit sukat ja lisäksi ne tulevat käyttöön, koska varpaitani palelee talvisin sisälläkin.
T. Milleniaali
Minä haluan just noita! Enkä ole boomeri.
No voi ei.
15 v poikani vasta kertoi haluavansa tukkupakkauksen vihreitä kuulia.
Ovat hänen suosikkikarkkejaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään vihreistä kuulista ja äitini (boomeri, s.1949) neulomat villasukat kelpaa oikein hyvin myös. Niillä on paitsi tunnearvoa, myös saan tilauksesta juuri toivomanilaiset kauniit sukat ja lisäksi ne tulevat käyttöön, koska varpaitani palelee talvisin sisälläkin.
T. Milleniaali
Minun äitini kuoli ja toinen joulu ilman villasukkia . Voi tätä surun määrää , villasukillakin ihan eri merkitys nyt , tosin arvostin silloinkin .
Vierailija kirjoitti:
Noh. Vihreät kuulat on sentään vegaanisia, ja kyllä mulle villasukatkin kelpaa jos ei ole eläimestä tehty.
N29
Ihan vinkkinä että kyllä kai se villa tulee kuitenkin "jostain eläimestä"...
Olen minäkin kutonut jotain myös esim. nokkoslangasta, mutta on melko karkeaa villa sukka käyttöön... Aito villa lämmittää myös märkänä.
Ja kyllä, rakastan villasukkia
N54
Sinäkin vanhenet, ap, ja yhtäkkiä ne sukat ovatkin ihan kivat ja lämmittävät somasti varpaita. Ja vieläkin enemmän, jos ne on jonkun rakkaan ihmisen omin kätösin neulomat, olipa hän sitten mummi, äiti tai oma kulta. Ja siinä joulunajan hämärähyssyä kullan kainalossa pidellessäsi livahtaa suuhun yksi jos toinenkin vihreä kuulakin tai muu marmeladimakeinen.
Mä haluaisin villasukat ja mies haluaisi vihreät kuulat N ja M 31
Mitä te antiboomerit täällä päivästä toiseen mussutatte. Lapsetekotalkoisiin siitä - vai eikö äitinne ole kertonut kuinka niitä tehdään?
Suomi tarvitsee lisää veronmaksajia.
Olen 31-vuotias ja paras lahja, mitä voin läheisiltäni saada olisi juuri vihreät kuulat ja itse tehdyt villasukat ❤
Ikävää ettei aina saa mitä haluaa.
Mä oon saanut mun mummolta viimeiset 15 vuotta lahjaksi vihreitä kuulia. En voi sietää niitä, mutta en kehtaa myöskään valittaa lahjasta, koska on niin pieni asia. Tärkeintä ajatus, ei lahja.