Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykypäivän nuori tarvitsee villasukkia? Ei mihinkään.
Ei villasukkia tarvitse jos ei hiihdä tai ole pakkasella ulkona.
Kuka nyt tätä nykyä lähtee talvella ulos, ellei mene kouluun. Ei sellaiselle matkalle mitään villasukkia tarvi.
Boomerit muistelee omaa lapsuuttaan kerrostalossa, jossa oli patterit ikkunoiden alla ja lattiat oli kylmät. Nykylapset asuu omakotitalossa missä on lattialämmitys.
Ihan turhat koko villasukat!
Et onneksi yhtään yleistä...Ei oo ku pari viikkoa siitä kun mun teini veti jalkaan villasukat ihan vapaaehtoisesti. Sanopa hälle että ei se tarvi sellasia. Ja sinäkö määrittelet kelle ne on turhat?
Vierailija kirjoitti:
En itsekään halua valittaa lahjoista, koska olen aikuinen enkä oikeasti tarvitse mitään. Ajatus on tärkein, eikä vanhemmat ole valmiita siihen ajatukseen ettei ostettaisi mitään. Villasukat on tosin superhyvä lahja aina.
Mä vihaan tuota"ajatus on tärkein" -mantraa. Yleensä se kertoo siitä, että lahjan antaja ei jaksa miettiä, mitä lahjan saaja oikeasti haluaa / tarvitsee.
Kyllä teinini käyttää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykypäivän nuori tarvitsee villasukkia? Ei mihinkään.
Ei villasukkia tarvitse jos ei hiihdä tai ole pakkasella ulkona.
Kuka nyt tätä nykyä lähtee talvella ulos, ellei mene kouluun. Ei sellaiselle matkalle mitään villasukkia tarvi.
Boomerit muistelee omaa lapsuuttaan kerrostalossa, jossa oli patterit ikkunoiden alla ja lattiat oli kylmät. Nykylapset asuu omakotitalossa missä on lattialämmitys.
Ihan turhat koko villasukat!Et onneksi yhtään yleistä...Ei oo ku pari viikkoa siitä kun mun teini veti jalkaan villasukat ihan vapaaehtoisesti. Sanopa hälle että ei se tarvi sellasia. Ja sinäkö määrittelet kelle ne on turhat?
Mitä paskaa. Mulla on kotona villasukat aina talvella. Jos joskus palataan toimistoon niin kyllä menen sinnekin villasukissa.
Yksilöllistä tuo on, ei kannata uskoa mainoksia. Muoti on muotia, saneltua. Muoti ei ole todelliset toiveet.
Kylläpä on inhottava aloitus,minkä sille voi että on niin köyhiä lahjana takia.Tahtosin muutaman timantin korvakoruja 8.Rannerenkaan..kaulaketjun hinta about 55 t €..Tillander..Villasukat maailman ihanimmat käytän lenkillä jalkoja ei palele lisäksi ne on kauniit.Vihreustä kuulosta en välitä mutta syön...Lisäksi haluisin lahjaksi uuden auton.350t€.Lahjatoiveet ,,isompi talo..4,5milj€.Lahjaksi vaikka Amerikan sedältä..
Tokkopa tätä palstaa kovinkaan moni boomeri lukee.
Vihreistä kuulista saa kivan kuusenkoristeen kun purkaa sukkalankaa ja pujottaa neulalla niistä läpi. Kun koristeet on syöty on joulu ohi.
Mielummin otan itsetehdyt sukat kuin kaupasta ostettua romua.
Mitä helvettiä?!?!?
Mä en ole boomeri ja tykkää vihreistä kuulista.
Tehdäänkö vammainen aloittaja selväksi, ettet ole mikää puhumaan miljoonien ihmisten suulla.
Et ansaitse mitään lahjaa. Et mitään.
Korkeintaan jonkun puuntaimen, vuohen tai kaivon afrikkaan.
Villasukat ovat erittäin hyvä, hieno, arvostettava ja hyödyllinen lahja. Ne ovat vaatineen vaivannäköä. Lisäksi ne kestävät käytössä pitkään, ja lämmittävät todella hyvin. Paremmin kuin mitkään muovista tehdyt pa#kasukat.
Vihretätkuulat on ihan hyviä. Jos ei pysty syömään, niin antaa jollekin muulle. Roskiin jos heittää, niin on aikamoinen p3rc reikä.
ottaisin tosi mielelläni villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Tokkopa tätä palstaa kovinkaan moni boomeri lukee.
Kyllä meitä on! Ja selväksi tuli, ei villasukkia eikä vihreitä kuulia. Kiitos muistutuksesta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään halua valittaa lahjoista, koska olen aikuinen enkä oikeasti tarvitse mitään. Ajatus on tärkein, eikä vanhemmat ole valmiita siihen ajatukseen ettei ostettaisi mitään. Villasukat on tosin superhyvä lahja aina.
Mä vihaan tuota"ajatus on tärkein" -mantraa. Yleensä se kertoo siitä, että lahjan antaja ei jaksa miettiä, mitä lahjan saaja oikeasti haluaa / tarvitsee.
No, kuten sanoin, minusta parempi olisi että ei ostettaisi lahjoja. Jos tarvitsen jotain, niin ostan sen itse ja saan sellaisen minkä haluan. Mutta jos ei olla valmiita siihen, niin sitten pitää hyväksyä se että lahjoista voi tulla juttuja mistä ei tykkää.
Pienenä harmittelin, kun äitini ei koskaan kutonut sukkia, aina vaan soitti viulua tai pianoa tai luki kirjaa. Sitten haukkui kutojat, että eikö niillä ole muuta tekemistä kuin istua sohvalla ja kutoa sukkia, hänellä ei ole moiseen aikaa. Itse juoksi konserteissa ja teatterissa ja piti itseään niin kultturellina.
Kavereiden äidit kutoi sukkia, lapasia ja pipoja, ja tekivät barbeille vaatteita. Olin niin kade!
Äitini ei ole eläissään kutonut yhtäkään paria sukkia. Itse olen kutonut montakin paria ja olen tehnyt lasten nukeille vaatteita, kun olivat pieniä.
Joku omin käsin neulonut villasukat lahjaksi juuri sinulle... niin hellyttävää, tippa vierähtää silmäkulmaan. Olette onnekkaita, minä en ole koskaan saanut moista lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa kummatkin. Vanhat villasukat on vähän rispaantuneet, joten uusille olisi tarvetta ja mikäs sen mukavampaa kuin katsoa jouluna jouluelokuvia vihreä kuula molemmissa poskissa. T. Boomer 30v
Jaha, milleniaali hipsteri yrittää esittää boomeria - varmaan ironisesti - on kyllä paskin sukupolvi heti z:n jälkeen.
No mikäs se onkaan sitten se paras ja edustavin sukupolvi?
Itse vastaanotan mielelläni villasukat ja vihreät kuulat
N22
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaanotan mielelläni villasukat ja vihreät kuulat
N22
Vihreät villasukat, vihreät kuulat
Sain juuri lahjaksi uudet villasukat. Ovat olleet usein jalassa. Lämmittävät sekä jalkoja että mieltä.
N27
Eikös se vihreitten kuulien puolittaja ole ammattina nuorten suosiossa?